تفاوت ویزای مولتی کانادا با ویزای سینگل

افراد خارجی که برای سفر کردن به کانادا باید یکی از انواع ویزای کانادا را دریافت کنند،اگر بخواهند بیشتر از شش ماه بمانند به ویزای مولتی نیاز دارند. اگر می خواهند بدون توقف و یا بازدید شدن به کانادا بروند به یک ویزای ترانزیت نیز نیاز دارند. حتی اگر فردی بخواهد کمتر از ۴۸ ساعت در کانادا بماند باید حتما این ویزا را داشته باشد. هزینه ای برای گرفتن ویزای ترانزیت پرداخت نمی شود.

برنامه ترانزیت بدون ویزا و برنامه ترانزیت چین به برخی افراد این اجازه را می دهند تا در مسیر خود به سمت ایالات متحده از کانادا رد شوند و نیازی به کارت ویزای ترانزیت کانادا نداشته باشند. البته برای این برنامه های خاص نیازمندی هایی وجود دارد که فرد باید آن ها را داشته باشد.


ویزای سینگل کانادا

  • به افراد خارجی این اجازه را می دهد تا در دوره اعتبار کارت ویزا یک بار وارد کشور کانادا شوند.
  • ممکن است ۶ ماه قبل از تاریخ مورد انتظار برای سفر فرد ارائه شود.
  • باید حتما تاریخ انقضای یک ماهه پس از زمان احتمالی ورود به کانادا داشته باشد.

ویزای مولتی کانادا

این نوع ویزا:

  • به دارنده خود اجازه می دهد تا در دوره اعتبار محدودی که دارد تا هر بار که نیاز باشد وارد کشور کانادا شود
  • با دوره اعتبار طولانی مدت ارائه می شود تا ورود به کانادا را برای مسافران حقیقی و معتبر راحت کند
  • ماکسیموم اعتبار این نوع ویزا تا ۱۰ سال یا یک ماه قبل از تاریخ انقضا بر روی اسناد سفر فرد است
  • حالا باید به عنوان سند استاندارد جهت صادر شدن در نظر گرفته شود، و هر گونه ویزای یک بار مصرف ورود نیازمند این است که افسر ها حتما تاریخچه و گزارشی را در مورد یادداشت های تقاضای مربوطه ارائه کنند (‌به عنوان مثال یک ویزای یک بار مصرف ورود می تواند برای زمانی که فرد فقط برای یک رویداد خاص و دوره کوتاه وارد کشور می شود مورد نظر قرار گیرد)
  • می تواند باز هم معتبر باشد اما در داخل سند سفر منقضی شده ثبت شود ( در این صورت دارنده باید حتما یک سند سفر جدید و معتبر را نیز همراه خود داشته باشد و هر دو اسناد سفری را به واحد پروازی ارائه کند تا بتواند به کشور کانادا سفر کرده و این اسناد را به مسئولان مرزی کانادا نیز ارائه کند اگر قصد ورود به خاک این کشور را دارد.)

ویزای مولتی کانادا

تفاوت بین ویزای سینگل با ویزای مولتی چیست؟

مهمترین و بزرگترین تفاوت بین این دو نوع ویزای کانادا این است که ویزای یک سینگل را تنها برای یک بار جهت وارد شدن به کانادا می توان استفاده کرد در حالی که ویزای چند بار مصرف را می توان تا بارها بدین منظور مورد استفاده قرار داد.

این که کدام یک از این دو نوع ویزا برای شما مناسب است بستگی به این موضوع دارد که به چه هدفی قصد سفر به کانادا را دارید. اگر قصد دید و بازدید خانواده خود در کانادا را دارید، در حین سفر خود با آن ها می مانید و به خارج از کانادا یا ایالات متحده سفر نمی کنید، ویزای مخصوص ورود یک باره به کانادا کافی خواهد بود. اما اگر قصد دارید بین کانادا و دیگر کشور ها سفر کنید، یا ممکن است یک موضوع ناگهانی و اورژانسی خانوادگی رخ دهد که قصد بازگشت به کشور خود را داشته و سپس به کانادا برگردید، بهتر است از یک ویزا مخصوص ورود چند باره به کانادا استفاده نمایید.

هر کدام از این دو نوع ویزا ورود به کانادا دارای مزایا و مشکلات خاص خود هستند که با توجه به شرایط شخصی شما و ترجیحاتی که دارید تقویت می شوند. اگر جهت تصمیم گیری برای انتخاب مورد بهتر ابهام دارید، با ما در تماس باشید.

تغییر قوانین ویزای توریستی مولتی کانادا

از سال ۲۰۱۵ به بعد تمامی درخواست های ویزای توریستی کانادا به طور خودکار برای ویزای مولتی ۱۰ ساله بررسی می شوند. و به اکثریت افراد متقضای ویزای چندبار ورود کانادا اعطا می شود. مگر فرد خود تقاضای ویزای یک بار ورود کرده باشد، یا شرایط وی مغایر تشخیص داده شود.


پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کشور کانادا (IRCC) به سیاست خود جهت ارائه ویزای مولتی و طولانی مدت ادامه می دهد تا بدین وسیله ورود به کانادا برای مسافرین شناخته شده و حقیقی آسان تر باشد. تمامی متقاضیانی که صلاحیت گرفتن این نوع ویزا را دارند از آن بهره خواهند برد و  کارت ویزای مولتی کانادا را دریافت می کنند.

این نکته را باید ذکر کنیم که تمامی متقاضیان ورود به کانادا صلاحیت کسب این نوع از ویزا را نداشته و تصمیم گیری به دفتر مرکزی سازمان مهاجرت و پناهندگی کانادا بر می گردد. یک ویزا یک بار مصرف جهت ورود به کانادا در برخی از شرایط خاص ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک متقاضی برای معافیت پرداختی مورد صلاحیت است و هدف از ورود به کانادا نیز محدود است ( به عنوان مثال یک بازدید رسمی توسط فرد خارجی از کانادا)
  • یک متقاضی تنها در یک رویداد خاص تکی در کشور کانادا شرکت می کند
  • پروسه های مخصوص کشوری و یا دستورالعمل هایی خاص توسط سازمان مهاجرتی و شهروندی کانادا مورد نظر قرار گرفته باشد.

اگر یک مسئول تصمیم بگیرد که ویزای یک بار مصرف جهت ورود صادر کند، دلایل این موضوع در گزارش وی ثبت می شوند. مسئولان این حوزه در حاضر با این سیاست فعالیت دارند که استاندارد کنونی ارائه ویزای مولتیپل کانادا بوده و ویزای مخصوص یک بار ورود تنها با دلایل و اهداف خاصی صادر می گردد.

کسانی که ویزای مخصوص یک بار ورود به کانادا را دریافت کرده اند و مدت زمان معتبر برای آن ها جهت ماندن در کانادا هنوز تمام نشده است می توانند به ایالات متحده آمریکا سفر کرده و برگردند. آن ها دیگر به یک ویزای اقامت موقت ثانوی جهت ورود دوباره به کانادا نیازی ندارند.

ویزای کانادا

پروسه اخذ ویزای سینگل کانادا

جهت صدور و ارائه شدن ویزا های مخصوص چندین بار ورود به کانادا، سازمان CIC اعلام کرده است که « ارائه این قبیل از ویزا ها حالا به عنوان استاندارد اصلی کار شناخته می شود و ارائه هرگونه ویزا ورود یک باره به کانادا تنها با توجیح قابل قبول امکان پذیر است». حتی اگر شما درخواست ویزای یک بار مصرف را داده باشید و صلاحیت کسب ویزا ورود چند باره را نیز داشته باشید، اداره صدور ویزا نامه زیر را برایتان خواهد فرستاد.

در چه شرایطی ویزای سینگل ارائه می گردد؟

ویزا ورود یک باره به کانادا فقط در شرایط زیر ارائه می گردد:

  • یک متقاضی برای معافیت پرداختی مورد صلاحیت است و هدف از ورود به کانادا نیز محدود است ( به عنوان مثال یک بازدید رسمی توسط فرد خارجی از کانادا)
  • یک متقاضی تنها در یک رویداد خاص تکی در کشور کانادا شرکت می کند
  • پروسه های مخصوص کشوری و یا دستورالعمل هایی خاص توسط سازمان مهاجرتی و شهروندی کانادا مورد نظر قرار گرفته باشد.

برای دیگر متقاضیان به صورت خودکار ارائه یک ویزا ورود چند باره به کانادا در نظر گرفته می شود.

ثبت تقاضای آنلاین اخذ ویزای کانادا

امکان ثبت تقاضای آنلاین و آفلاین وجود دارد. در حالت فیزیکی و کاغذی باید فرم ها را تهیه و پروسه را طی کنید. روش آنلاین نیاز به کارت اعتباری، اسکنر و یک دوربین جهت ثبت نیاز دارد.

  • فرم تقاضا را پس از خواندن دستورالعمل این صفحه کامل کنید. در غیر این صورت تقاضای شما رد شده یا بازگشت می خورد. فرم امضا شده را ضمیمه کنید تا هرگونه تاخیر یا بازگشت اتفاق نیوفتد.
  • هزینه ها را طبق جدول کنونی پرداخت کنید
  • هزینه را از طریق بانک یا چک معتبر می توان پرداخت کرد. پس از اتمام پر کردن فرم ها، پرداخت هزینه های ویزا را در سایت رسمی دنبال کنید.
  • از مراکز رسمی و محلی ثبت اپلای ویزای کانادا (CVAC) بازدید کنید
  • فرم اپلای کامل خود را ثبت کنید
  • بیومتریک خود را ارائه دهید
  • هزینه های سرویس را پرداخت کنید.

خدمات بهداشت و درمان در ویزای مولتی

برخی از افراد این برنامه را دارند که بیشتر از ۶ ماه و گاهی تا یک یا چند سال در کانادا بمانند ( به عنوان مثال همسران دانشجوهای خارجی و یا والدین شهروندان رسمی کانادایی). علاوه بر ارزیابی این متقاضیان برای داشتن نیازمندی های نرمال اقامت موقت، مسئولان اداره مهاجرت باید قانع شوند که میزبان کانادایی توانایی این را دارد که بازدید کننده را به صورت طولانی مدت تحت پوشش خود قرار دهد و در صورت بروز مشکلات پزشکی از پس آن بر آید.

در مواردی که ویزای مخصوص مولتی مورد تایید است، این نوع ویزا باید با ماکسیموم زمان اعتبار و طبق اعتبار پاسپورت فرد (تا ده سال منهای یک ماه) صادر گردد. اگر یک مشتری برای ویزای مولتی کانادا اقدام کرده و هزینه آن را پرداخت کرده است و مسئول اداره مربوطه نیز قانع شده است که فرد متقاضی یک مقیم موقت در کانادا است و قرار نیست در آن جا بماند، این نوع ویزا با ماکسیموم اعتبار مورد نظر صادر و ارائه می شود. این روش که به والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ افراد که تحت حمایت مالی هستند پیشنهاد می شود را می توان به دیگر متقاضیان نظیر بازدیدکننده های کسب و کار و بیزینسی نیز پیشنهاد کرد.

خدمات بهداشتی کانادا

ویزا ی مولتی کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

ویزای اقامت موقت به افراد خارجی اجازه می دهد تا برای تعطیلات و یا ملاقات خانواده خود به کشور کانادا سفر کنند. ایا با ویزای مولتی کانادا میتوان کار کرد؟ در برخی از موارد می توانید یک کسب و کار را شروع کرده و یا در موسسات آموزشی کانادا شروع به تحصیل کنید. این موضوع بستگی دارد که آیا اجازه چنین کاری از سمت سازمان مهاجرت و محافظت از پناهندگان را دارید یا خیر.

علاوه بر این اگر مدت زمان یک دوره آموزشی کمتر از ۶ ماه باشد، داشتن اقامت موقت ممکن است کافی باشد و نیازی به یک مجوز تحصیل برای کانادا نداشته باشید. ویزای اقامت موقت ورود چند باره به کانادا به یک مقیم موقتی این کشور اجازه می دهد تا در دوره های ۶ ماهه وارد و خارج شده و تا ده سال ( یا تا قبل از انقضای تاریخ پاسپورت، در صورتی که این اتفاق زودتر رخ دهد)  نیازی به اپلای دوباره برای هر دفعه نداشته باشد.

چه کسی برای کسب ویزای مولتی کانادا صلاحیت دارد؟

برای کسب صلاحیت برای هر گونه ویزای اقامت موقتی کانادا، شما باید به مسئول مربوطه نشان دهید که نیازمندی های لازم برای قانون محافظت از مهاجران و پناهندگان و همچنین قوانین مربوط به آن را دارید و این که به صورت موقت در کانادا خواهید ماند و همچنین موارد زیر را به اثبات برسانید و مدارک مربوط به آن ها را ارائه کنید:

  • مسئول مربوطه را قانع کنید که در انتهای اعتبار و محدودیت زمانی خود کانادا را ترک می کنید
  • نشان دهید که پول کافی را دارید تا خود و اعضای خانواده را در کانادا و همچنین برای برگشت تحت پوشش قرار دهید
  • قصد کار کردن و یا تحصیل در کانادا را ندارید مگر این که اجازه این کار به شما داده شده باشد
  • سابقه حقوقی و جرم و جنایت نداشته باشید
  • ریسک و خطری برای امنیت کشور کانادا نباشید
  • هر گونه سند اضافه که توسط مسئول اداره صدور ویزا درخواست آن را داده است را ثبت کنید
  • در وضعیت سلامت خوبی باشید (در صورت نیاز یک آزمایش پزشکی را کامل کرده و نتیجه را اعلام کنید)
تمامی متقاضیان ویزای اقامت موقت در حال حاضر کاندیدای دریافت ویزاهای مخصوص چند بار وارد و خارج شدن از کانادا هستند و ویزا های یک بار مصرف نیز شاید قابلیت این را پیدا کنند که تا چندین بار بتوان با آن ها وارد کشور کانادا شد.

تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت

جهت اخذ ویزای اقامت موقت چند باره، باید حتما فرم های مورد نظر را کامل کنید و اسناد ضروری را به همراه فیش واریزی مبالغ مورد نیاز همراه کرده و ثبت کنید.

• ممکن است نیاز باشد یک آزمایش پزشکی را نیز پشت سر گذاشته و اثر انگشت و تصویری از شما نیز ثبت گردد

• شما باید از خارج کانادا اقدام به اپلای کنید؛ در زمان ورود نمی توان جهت دریافت این ویزا اقدام کرد

• اگر اعضای خانوای شما قصد اپلای جهت بازدید از کشور کانادا را دارند، آن ها نیز باید فرم های اپلای جداگانه ای را پر کنند، با این حال می توانید کل پرونده و فرم های خود را با هم ارسال کنید و از فیش پرداختی به عنوان فیش کلی برای همه درخواست کنندگان استفاده نمایید.

پروسه مربوط به اخذ ویزای اقامت دائم مناسب برای چند بار ورود می تواند پیچیده باشد. ما می توانیم به شما کمک کنیم به خوبی با این پروسه آشنا شوید و مطمئن باشید که هیچ چیز مهمی از قلم نیوفتاده باشد.


تبدیل ویزای مولتی به ویزای کار کانادا

در جدیدترین قوانین کانادا شما نمیتوانید زمانی که در کانادا هستید  ویزای مولتی را به ویزای کار تبدیل کنید. در این قانون چند تبصره لحاظ شده است که در ادامه توضیح می دهیم.

  • همسر متقاضی دارای ویزای تحصیلی یا ویزای کاری باشد.
  • با درخواست اقامت دائم متقاضی موافقت شده است و تا نهایی شدن و دریافت کارت اقامت کانادا متقاضی می خواهد کار کند.
  • در شرایطی که متقاضی پیشنهاد کاری داشته باشد که نیازی به مجوز کار ندارد متقاضی می تواند کار کند. این پروسه بسیار پیچیده است و جدیدا غیر قانونی تلقی می شود.


کدام نوع از ویزا را دریافت کنیم؟

نیازی به انتخاب کردن شما نیست. صدور ویزای مخصوص ورود چند باره به کانادا چیزی است که برای تمامی متقاضیان ملاحظه می شود. اداره صدور ویزا رسما اعلام کرده است که فرم تقاضای شما را بررسی می کند و ویزا را متناسب با شرایط شما ارائه خواهد کرد.


ویزای چند بار ورود کانادا

این یک ویزا معتبر است، اما با این حال فقط به شما اجازه می دهد در هر شش ماه فقط یک بار وارد کانادا شوید و این کار را تا زمانی که می خواهید ادامه دهید. این ویزا تا ده سال و یا یک ماه قبل از انقضای پاسپورت شما معتبر خواهد بود، حالا بستگی دارد تاریخ انقضای کدام یک کوتاه تر باشد. شما باید در روز انقضای ویزا و یا قبل آن وارد کانادا شوید.


ویزا یک بار ورود کانادا

این نوع از ویزا تنها یک بار اجازه ورود به کانادا را به شما خواهد داد. به عنوان مثال شما در شرایط زیر ممکن است کاندیدای دریافت ویزای یک بار مصرف جهت ورود به کانادا باشید:

  • شما برای یک معافیت مالی صلاحیت دارید و هدفتان جهت ورود به کانادا محدود است ( به عنوان مثال یک مسئولی که از کشور خارجی جهت بازدید به کانادا می آید)
  • شما در یک رویداد خاص در کانادا شرکت می کنید که فقط یک بار برگزار می شود
  • پروسه های مخصوص کشوری یا دستورالعمل های خاصی مورد تایید هستند

در بیشتر موارد، وقتی که شما کشور کانادا را ترک می کنید، جهت ورود دوباره نیاز به ویزای جدیدی خواهید داشت. اگر مستقیما به سمت ایالات متحده آمریکا (شامل تمامی نواحی و محدوده های مربوط به این کشور) یا سنت پیر و میکولن سفر می کنید، نیازی به یک ویزای بازدیدی جدید ندارید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر طوفان چهارشنبه ۲۷ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 102 مشاهده پرسش
    آیا با گرفتن ویزای مولتی یا همان توریستی و به هنگام حضور در کشور کانادا امکان گرفتن اقامت دائم وجود دارد از طریق تغییر دین و مذهب
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۷ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      خیر

  • تصویر کاربر سامی چهارشنبه ۲۲ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 105 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید میشه با ویزای مولتی اقدام کرد برای گواهینامه رانندگی کامیون را بگیریم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۲ دی ۰( 2 سال پیش)

      سلام بله

  • تصویر کاربر میا شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 146 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم با ویزا مولتی کانادا امکان تحصیل برای بچه های زیر ۱۸ سالی که با والدینشون می‌رن وجود داره ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      ویزای مولتی برای توریستی هست نه اقامتی

  • تصویر کاربر گلاره سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من مدرک کارشناس فیز یوتراپی از دانشگاه تهران دارم ۱۵ سال سابقه کاری در اوخر بهار به کانلدا میرم برای سفر با ویزای توریستی پنج ساله ایا میتونم در حیطه رشته خودم ادانه تحصیل بدم وبمونم یا کار پیدا کنم وبمونم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. با ویزای توریستی کانادا اجازه کار و تحصیل در کانادا را ندارید. فقط می توانید به صورت حضوری از یک موسسه آموزشی مورد تایید پذیرش گرفته و سپس درخواست ویزای تحصیلی خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید و یا با مراجعه به شرکتها یک جاب آفر دریافت کرده و برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

      توجه داشته باشید مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Amir99 یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 180 مشاهده پرسش
    سلام من برای ویزای مولتی ۵ ساله رفتم انگشت نگاری اگر ویزای من بیاد میتونم به ویزای کاری تبدیلش کنم یا الان تا ویزا نیامده درخواست ویزای کاری بدم لطفا راهنمایم کنید ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. بر اساس قوانین مهاجرتی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، تبدیل ویزا وجود ندارد. شما در صورتیکه بتوانید یک پیشنهاد کار معتبر از کانادا دریافت کنید، می توانید درخواست ویزای کار خود را به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه دهید. همچنین می توانید در سایر برنامه های مهاجرتی نیز شرکت کنید ولی توجه داشته باشید که اطلاعات شما نباید با اطلاعات قبلی که برای ویزای توریستی خود به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه کرده اید، مغایرت داشته باشد.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر مجتبی شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    با توجه به اینکه لیسانس عمران ، فوق دیپلم ساخت و تولید و معماری دارم؛ و کارهای فنی و نجاری و کناف را از نظر اجرایی کاملا مسلطم و اینکه پیمانکار اجرایی ساخت قسمتی از بیمارستان پاکدشت و بانک مرگزی کشاورزی و... بودم. از طریق skill worker اقدام کنم یا راه بهتری وجود داره؟؟؟
    ، ممنون میشم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. در حال حاضر متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص (اکسپرس اینتری) باید علاوه بر سابقه کار و تمکن مالی، مدرک زبان آیلتس و مدرک تحصیلی فوق لیسانس داشته باشند تا امتیازات پرونده مهاجرت از حداقل امتیاز اعلام شده از طرف اداره مهاجرت کانادا بیشتر شود، وارد برنامه اکسپرس انتری شده و بتوانند اقامت کانادا را اخذ کنند. البته روش هایی مثل گرفتن پیشنهاد شغلی از کانادا می تواند امتیازات پرونده را تا حد زیادی افزایش دهد. بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی دقیق شرایط شما توسط کارشناسان، مناسب ترین روش مهاجرتی شما مشخص گردد.

  • تصویر کاربر شکوهی شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    اگر بتونیم ویزای مولتی ۵ ساله کانادا بگیرم . راهی هست که بتونیم بیشتر از ۶ ماه انجا باشیم و مجبور به ترک کانادا و برگشت دوباره نباشیم؟ . یا اگر مجبور باشیم با کمترین میزان هزینه این کار انجام بدیم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. بر اساس قانون موجود، با داشتن ویزای توریستی کانادا فقط اجازه ماندن در کانادا بمذت شش ماه را خواهید داشت و بعد از اتمام زمان مورد نظر باید کانادا را ترک کنید و مجدد وارد کانادا شوید. توصیه می شود حتما مقاله مرتبط به ویزای توریستی را از وبسایت مطالعه کنید. لینک مطلب:

       https://iranaplo.com/1079/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%84%d8%aa%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7

  • تصویر کاربر احسان یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    با سلام
    با ویزای مولتیپل کانادا میشه به کشور های دیگه سفر کرد ؟ یا با عنوان ویزای ترانزیت برای کشور های حوضه اروپا و یا انگلستان استفاده میشه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، ویزای توریستی کانادا فقط مختص به کشور کاناداست.

  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 243 مشاهده پرسش
    باسلام
    اینجانب سال گذشته خودم بصورت آنلاین درخواست ویزای توریستی کانادا نمودم و ریجکت شدم که نامه ریجکتی به پیوست می باشد امسال به حوزه شینگن مسافرت نمودم سوال من این است ایا امکان درخواست مجدد دارم لازم به ذکر هست عین نامه پیوست برای همسر و دخترم نیز صادر گردید پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، بله مي توانيد مجددا براي اخذ ويزاي توريستي اقدام كنيد ولي به طور كلي داشتن ريجكتي مورد خوبي نيست ولي با تكميل كردن نواقص قبلي، مي توانيد اقدام كنيد.

  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۸ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    سلام من ده سال سابقه کار در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت دارم می خواستم ببینم چجوری میتونم ویزای مولتی کانادا رو تبدیل به ویزای کار کنم؟ هزینه ویزای مولتی چقدر هست؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۸ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      در اصل تبديل كردن ويزا وجود ندارد. با داشتن ويزاي توريستي، شما فقط به عنوان يك توريست وارد كشور مي شويد. البته مي تواند شانس گرفتن جاب افر را افزايش دهد، چون شما مي توانيد خودتون شخصا به شركت ها مراجعه كرده و قابليت خودتون را اثبات كنيد.
      هزينه گرفتن ويزاي توريستي ١٥٠٠ دلار كاناداست.
      بهتر است كه فرم ارزيابي مهاجرت را پر كنيد تا بهتر راهنمايي بگيريد.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر