مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

شاید برای خیلی از کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار را داشته باشند، ثبت شرکت در کانادا یکی از بهترین گزینه های ممکن باشد. خوشبختانه این امکان وجود دارد که به عنوان یک غیر مقیم در کانادا کسب و کار، راه اندازی کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا همه آنچه لازم است در مورد این موضوع مطرح کنیم.

شرایط ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا برای شهروندان کانادا و مهاجران غیرمقیم متفاوت است. برای شروع یک کسب و کار جدید در کانادا می بایست شرایط مورد نیاز برای این کار را دارا بود. پس از آن باید مراحل و روند انجام مراحل قانونی انجام شود.


ثبت شرکت برای شهروندان کانادا

 امکان شروع یک بیزنس برای افراد غیر مقیم در کانادا که قصد مهاجرت به کانادا را دارند وجود دارد – اما این امر به موارد خاصی نیاز دارد که نباید آنها را فراموش کنید.

اول از همه، آیا شما یک فرد کانادایی هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، تنها به یک آدرس در کانادا نیاز دارید ( منظور ما یک صندوق پستی نیست، بلکه یک آدرس واقعی مورد نیاز است). اگر شخصا یک آدرس در اختیار دارید و شهروند یا مهاجر رسمی این کشور هستید، می توانید کسب و کار خود را به شکل انفرادی ثبت کنید.

شایان ذکر است که باید کسب و کار جدیدی که دارید را در همان استان مورد نظر که آدرسش را دارید، ثبت کنید. دلیل این موضوع نیز مدیریت و قانون گذاری استانی کسب و کار ها در کشور کانادا است. پروسه ثبت بیزینس جدید در هر استان با استان های دیگر متفاوت است.

اما اگر قصد راه اندازی یک شرکت بزرگ و کشوری در سطح کانادا را دارید، بهتر است آن را به شکل فدرال و دولتی به ثبت برسانید و به دنبال گرفتن مجوز های استانی نباشید. ثبت بیزنس فدرال به شما این اجازه را می دهد تا کسب و کار خود را در سطح کانادا و با یک نام مشترک پیگیری کنید.


ثبت شرکت برای مهاجران مقیم کانادا

اگر شهروند رسمی یا یک مهاجر مقیم در کانادا نباشید، باز هم امکان شروع کسب و کار در این کشور را دارید، با این تفاوت که گزینه های پیش روی شما محدودتر هستند.

شراکت و همکاری با یک فرد کانادایی

یکی از راه ها داشتن همکاری و شریک شدن با یک کانادایی مقیم این کشور است؛ سپس می توانید از آدرس وی برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید. راهکار دوم نیز آغاز کسب و کار شرکتی در این کشور است. در این مورد باز هم شما به یک آدرس در کانادا نیاز دارید تا بتوانید مزایای مالیاتی مربوط به تجارت در این کشور را داشته باشید.

حضور افراد کانادایی در هیئت مدیره

همچنین حضور تعداد کافی از افراد کانادایی در هیئت مدیره و برآورده کردن تمامی نیازهای مربوط به این مشارکت ضروری خواهد بود. تعداد افراد مقیم کانادا که باید در شرکت شما باشند بستگی به حوزه قضائی کسب و کارتان دارد. در کانادا می توان به شکل استانی یا فدرال (دولتی) برای کسب و کار مجوز دریافت کرد.

اطلاعات کافی سرمایه گذاران خارجی

سرمایه گذاران خارجی باید در مورد نیازمندی های اقامتی مربوط به مسئولان شرکت های مختلف بیزینسی در کانادا اطلاعات کافی داشته باشند. طبق قوانین دولتی کانادا باید ۲۵ درصد از مسئولان هر شرکت مقیم این کشور باشند. در صورتی که تعداد افراد در هیئت مدیره یک شرکت کمتر از ۴ نفر باشد، قانون رسمی CBCA تاکید بر این موضوع دارد که حداقل یک نفر از آن ها مقیم کشور کانادا باشد.

اقامت در استان ها برای ثبت شرکت متفاوت است

نیازمندی های مربوط به اقامت در استان ها با هم متفاوت هستند و هر فردی که قصد ایجاد شرکت و کسب و کار در کانادا را دارد باید حتما در مورد این موضوع اطلاعات دقیق و به روز کسب کند. به عنوان مثال برخی از استان ها هیچ اجباری در اقامت مسئولان شرکت ندارند ( به عنوان مثال استان کبک، نوا اسکوشیا، یوکان و نیوبرونزویک).

این قانون مربوط به اقامت مدیران و مسئولان شرکت ها تنها مربوط به مشارکت های این چنینی نیست و شرکت های خصوصی کنترل شده در داخل کانادا نیز باید از آن پیروی کنند.

شرکت های خارجی که قصد فعالیت در کانادا را دارند.

بیزینس های ثبت شده و فعال خارجی می توانند به دو شکل زیر درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند:

باز کردن یک شعبه در کانادا

برای انجام این کار، شرکت خارجی باید برای داشتن یک شعبه استانی دیگر یا شعبه خارجی در استان مد نظر درخواست دهد و منتظر نتیجه نهایی درخواست خود بماند.

همکاری با یک زیرمجموعه

شعبه زیرمجموعه به نمایندگی هایی در کانادا گفته می شود که سهام آن ها برای شرکت مادر در خارج از کشور است. این دسته از شرکت ها را می توان به شکل فدرال یا استانی در کانادا ثبت کرد. در مقایسه با زدن دفتر شعبه، میزان وابستگی زیرمجموعه های بیزینسی به کمپانی مادر محدودتر خواهد بود.

داشتن یک کسب و کار بدین معنا نیست که شما می توانید در کانادا زندگی کنید. هر چیزی که تا اینجای مقاله پیرامون آن بحث کردیم در شرایطی است که شما قصد اقامت و زندگی کردن در کانادا را نداشته باشید.

اگر شما یک شهروند کانادایی نباشید، نمی توانید خیلی زود به این کشور آمده و کسب و کار جدیدی را آغاز کنید. اگر واقعا قصد زندگی کردن در این کشور را دارید، باید از طریق برنامه های مهاجرتی کانادا سعی در گرفتن حق مهاجرت و زندگی داشته باشید. در غیر این صورت می توانید هرجا که هستید بمانید و با دیگر شهروندان کانادایی یا مهاجران این کشور کسب و کاری را در آنجا آغاز کنید.

تاسیس شعبه شرکت در کانادا

اگر در کشور خودتان یک کمپانی تاسیس کرده اید و فقط قصد گسترش آن در کشور کانادا را دارید، پروسه مربوطه ساده خواهد بود. کافیست کسب و کار جدید خود را در یکی از استان هایی مد نظرتان ثبت کنید و همچنین در کنار آن به دنبال گرفتن مجوز همکاری و فعالیت برون استانی باشید. هر استان وب سایت رسمی خود را دارد و ثبت نام کسب و کارها نیز از آنجا آغاز می شود.


مراحل ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا، به معنی راه اندازی کسب و کار جدید با بازدهی و سوددهی بالا در این کشور می باشد. لذا متقاضی دریافت اخذ ویزای ثبت شرکت در کانادا می بایست طرح توجیهی نوآورانه ای از کار خود ارائه دهد. پس از تصمیم گیری در مورد نوع کسب و کار و نام شرکت و … متقاضی شروع به اقدام برای کسب ویزای کار کانادا می نماید. در کل مهاجرانی که قصد ثبت شرکت در این کشور را دارند باید مراحل زیر را طی نمایند:

ویزای ثبت شرکت در کانادا

در ابتدا باید یک مجوز کار در کانادا اخذ کنید. اگر قصد زندگی و کار کردن در این کشور را دارید، می توانید برای گواهی بیزنسی مهاجرین کانادا اقدام کنید. در اینجا دو حق انتخاب دارید:

– ویزای استارت آپ، که به شما این اجازه را می دهد به شکل دائم به کانادا رفته و کسب و کار خود را شروع کنید.

– اشخاص دارای شغل شخصی و آزاد که به شما امکان کار کردن در کانادا را می دهد.

ثبت شرکت در استان های کانادا

شما باید حتما همکاری و شراکت خود را برای استان مورد نظر خود ثبت کنید. برای این کار کافیست وارد وب سایت استانی که مد نظرتان است شده و اطلاعات بیشتری در مورد پروسه مذکور کسب نمایید. در اینجا نیز دو حق انتخاب پیش روی شما خواهد بود:

  • شرکت سهامی فدرال

در این شرایط شما می توانید در تمامی استان ها و نواحی کانادا مشغول به کار شوید و در تمامی آن ها نیز از یک اسم یا برند مشترک استفاده کنید. با این حال در این شرایط هزینه ها بالاتر هستند و فرم های بیشتری را باید پر کرد.

  • شرکت سهامی استانی

در این حالت فقط می توانید در استان یا ناحیه ای که شرکت خود را در آن ثبت کرده اید کار کنید، اما هزینه پایین تر است.

امتیاز سابقه کار در اکسپرس اینتری

انتخاب نام شرکت برای ثبت در دیتابیس فدرال کانادا

حالا باید یک نام برای شرکت خود انتخاب کنید و البته در این زمینه باید به سه نکته مهم و الزامی توجه داشته باشید:

– بخشی از نام باید هویت شرکت را مشخص کند.

– بخشی از نام باید فعالیت های شرکت را مشخص کند.

– بخشی از نام باید شرکت را به عنوان یک کمپانی تحت عناصر رسمی نظیر Co، Ltd یا Inc معرفی کند.

نام ها می توانند انگلیسی، فرانسوی و یا ترکیبی از هر دو بوده، و باید حتما متفاوت با نام دیگر شرکت های از قبل ثبت شده در کانادا باشند. همچنین باید نام مورد نظر خود را در دیتابیس فدرال کانادا جست و جو کنید تا از آزاد بودن آن مطمئن شده و سپس در حین ثبت اسناد شرکتی، نام مد نظر را نیز وارد نمایید.

آماده سازی اسناد شرکت برای ثبت در کانادا

آماده سازی اسناد شرکت و کسب و کار به موارد زیر نیاز دارد:

– مقالات شراکت و کسب و کار، که شامل قوانینی هستند که مسئولان و اعضای کمپانی باید طبق آن ها پیش بروند.

– سند مخصوص یادداشتی مموراندوم که قوانین مربوط به رفتارهای شرکتی در آن ذکر می شود.

– اعلان های دفتری که مسئولان دفتر دولتی که درخواست در آن ثبت شده است را آگاه می کنند و همچنین تاریخچه شرکتی کسب و کار شما ( هر دو مورد بر طبق قانون ضروری هستند)

– اعلان های مدیران شرکت که برای کمپانی های فدرال کانادا ضروری هستند.

– سند NUANS که امکان استفاده از نام مورد نظر برای شرکت را تایید می کند.

تمامی فرم های تقاضا که می توان از سایت های مختلف دانلود کرد را کامل کنید و سپس به همراه هزینه ها برای دفتر مد نظر پست نمایید. حالا دیگر تقریبا آماده شروع کسب و کار خود هستید!

 شاید برایتان جالب باشد در مورد شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا بدانید. برای آگاهی بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا ۲۰۱۹

مدرک زبان برای ثبت شرکت در کانادا

سازمان ها و مراکز مختلفی جهت برگزاری آزمون زبان برای متقاضیان ویزای استارت آپ بیزنسی مورد تایید قرار گرفته اند. این آزمون ها شامل موارد زیر می شوند:

آیلتس جنرال یا آکادمیک

تست مخصوص کانادا برای مهارت و تسلط در زبان انگلیسی در قالب آزمون های رسمی زبان انگلیسی صورت می گیرد. این آزمون دارای دو نسخه اصلی به شرح زیر است:

  • آزمون آکادمیک CELPIP-Academic (CELPIP-A)
  • آزمون جنرال CELPIP-G
سطح CLBمکالمه (اسپیکینگ)شنیداری (لیسنینگ)درک مطلب ( ریدینگ)نوشتاری (رایتینگ)
۱۰ و بالاتر+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰
۹۹۹۹۹
۸۸۸۸۸
۷۷۷۷۷
۶۶۶۶۶
۵۵۵۵۵
۴۴۴۴۴

آزمون آیلتس (IELTS)

آزمون آیلتس نیز دارای چهار مهارت اصلی بوده و برای دو مهارت ریدینگ و رایتینگ دو نسخه دارد: آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک. شما باید در آزمون آیلتس جنرال (General Training) شرکت نمایید.

سطح CLBمکالمه (اسپیکینگ)شنیداری (لیسنینگ)درک مطلب ( ریدینگ)نوشتاری (رایتینگ)
۹۸.۰ – ۹.۰۸.۰ – ۹.۰. ۸.۰ – ۹.۰۸.۰ – ۹.۰
۸۷.۵۷.۵۷.۵۷.۵
۷۶.۰۶.۰۶.۰۶.۰
۶۵.۵۵.۵۵.۵۵.۵
۵۵.۰۵.۰۵.۰۵.۰
۴۴.۵۴.۵۴.۵۴.۵

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در کانادا

هزینه مربوط به این کار در کشور کانادا به نوع شرکت و کسب و کار مد نظرتان و راهی که جهت ثبت آن انتخاب می کنید بستگی دارد. اما به طور کلی حداقل سرمایه اولیه ای که یک متخصص کسب و کار باید برای شروع بیزنس در کانادا داشته باشد،  حدود ۷۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار کانادا می باشد.

شما عزیزان برای اخذ اقامت دائم کانادا علاوه بر ثبت شرکت در کانادا می توانید از روش سرمایه گذاری در کانادا استفاده کنید برای آگاهی از حداقل سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در کانادا به لینک زیر مراجعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم در مرحله اول شما باید در این خصوص تصمیم بگیرید که قصد ثبت کسب و کار خود به شکل استانی و محدود را دارید یا می خواهید فعالیت خود را در سطح کشور کانادا به شکل فدرال دنبال کنید.

هزینه ثبت شرکت به صورت آنلاین و حضوری

هزینه مربوط به راه اندازی کسب و کار فدرال کشوری در صورتی که درخواست به شکل آنلاین صورت گیرد ۲۰۰ دلار است؛ این کار توسط مرکز مدیریت پرونده های آنلاین کانادا انجام می شود. اگر از راه های دیگر اقدام به درخواست و ثبت کنید، این هزینه ۲۵۰ دلار خواهد بود.

هزینه مربوط به ثبت شرکت فدرال (کشوری)

علاوه بر پروسه اصلی ثبت درخواست مربوط به کسب و کار جدید خود باید حتما یک گزارش تایید جست و جوی نام شرکت (NUANS) را ارائه کنید. این گواهی تایید می کند که نام مورد نظر شما قابل قبول و خاص است. هزینه گزارش NUANS در حال حاضر برای هر جست و جو ۷۵ دلار است.

( توجه داشته باشید که این ها تنها اسناد مورد نیاز شما جهت آماده سازی برای پروسه ثبت شرکت نیستند. برای طرح فدرال کشوری باید حتما فرم ۲ را نیز پر کنید: این فرم حاوی آدرس دفتر ثبت شده و همچنین نام اعضای هیئت مدیره شرکت می شود.)


هزینه مربوط به ثبت شرکت در استان های کانادا

مبلغ مورد نیاز جهت ثبت کسب و کار در هر استان با استان های دیگر متفاوت است. در برخی از استان ها، سرویس ثبت شرکت ها توسط بخش های اداری خصوصی انجام می شود؛ این مراکز توسط مسئولان عالی رتبه و اصلی استان انتخاب می شوند.

در نتیجه هزینه مربوط به ثبت شرکت متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که تعدادی سرویس آنلاین ثبت کسب و کار نیز وجود دارند که پکیج های کاملی را شامل هزینه ثبت، ایجاد پرونده و جست و جوی نام ارائه می کنند. پکیج های گران تر ممکن است شامل گواهی های سهامی و موارد بیشتری نیز باشند.

هزینه ثبت شرکت در کبک

راه اندازی یک کسب و کار جدید در کبک هزینه ای حدود ۳۲۶ دلار داشته و همچنین هزینه مربوط به رزرو نام شرکت ( که شامل جست و جو برای نام های آزاد است) ۲۲ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ثبت بیزینس در کبک مراجعه کنید.

هزینه ثبت شرکت در آنتاریو

این هزینه برای استان آنتاریو در حال حاضر ۳۶۰ دلار است و این در صورت ثبت درخواست حضوری یا از طریق ایمیل است. همچنین ممکن است توسط یک سرویس دهنده تحت قرارداد با دولت بخش آنتاریو به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

این سازمان برای ایجاد پرونده هزینه ۳۰۰ دلار را دریافت می کند و همچنین هزینه های مربوط به ارائه دهنده سامانه اینترنتی را نیز پرداخت نمایید. همچنین اگر قصد ثبت یک نام برای شرکت خود را دارید، حداقل به یک NUANS مبتنی بر استان آنتاریو نیاز دارید؛ هزینه هر جست و جوی NUANS در حال حاضر ۷۵ دلار است. ( اگر قصد ثبت یک شرکت شماره گذاری شده را دارید، جست و جوی NUANS نیاز نیست)

ایالت آنتاریو از ۱۷۷۳ متخصص تکنولوژی دعوت به کار نموده است. برای خواندن این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قرعه کشی تکنولوژی ایالت آنتاریو

هزینه ثبت شرکت در آلبرتا

امکان ثبت یک کسب و کار جدید در آلبرتا توسط ارائه دهندگان رسمی و معتبر وجود دارد. هزینه پایه مربوط به این کار در این استان ۴۵۰ دلار به همراه ۳۰ دلار جهت جست و جوی نام NUANS است.

هزینه های پایه ارائه دهندگان سرویس معمولا پایین تر از ۱۰۰ دلار هستند. سرویس های اختیاری نظیر پرونده سازی سریع و اکسپرس و همچنین آدرس های ثبتی سالانه می توانند هزینه نهایی را بالاتر ببرند.

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

اگر قصد ثبت شرکت خود در استان بریتیش کلمبیا را داشته باشید، هزینه پایه در این ناحیه ۳۵۰ دلار است. اطلاعات، اسناد و گواهی های کسب و کار شما باید همراه با گواهی تایید نام معتبر همراه باشند. هزینه جست و جوی نام نیز در حال حاضر ۳۰ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی این ناحیه از کانادا برای بیزینس های جدید مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در نووا اسکوشیا

هزینه مربوط به نووا اسکوشیا در حال حاضر ۳۳۶.۴۰ دلار به علاوه ۱۱۸.۳۵ دلار پایه ثبت درخواست است. همچنین هزینه ای که باید برای جست و جوی نام های آزاد NUANS پرداخت کنید در حال حاضر ۶۱.۰۵ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مخصوص این استان کانادا مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در دیگر استان ها و نواحی کانادا

برای فهمیدن میزان هزینه ثبت کسب و کار جدید در استان ها و نواحی خاصی که در بالا آن ها را ذکر نکردیم باید به دپارتمان سرویس های شرکتی در ناحیه مورد نظر خود مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید راه ارتباط با مراکز سرویس دهی در نواحی مختلف را پیدا کنید.

تمدید سالانه گواهینامه ثبت شرکت

هزینه هایی که در بالا به آن اشاره داشتیم مربـوط به اولین باری است که قصد ثبت درخواست برای شروع کار بیزنس خود را دارید. توجه داشته باشید که در برخی استان ها باید این مجوز کار را به صورت سالانه تمدید کنید. به عنوان مثال در نووا اسکوشیا گواهینامه شرکت شما هیچ وقت منقضی نمی شود اما گواهی ثبت آن را باید حتما به شکل سالانه تمدید کنید. در حال حاضر هزینه این کار ۱۰۸.۶۲ دلار است.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر معصومی دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 132 مشاهده پرسش
    در صورت امکان تماس واتساپ چون در کانادا هستم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش)

      بله حتما

  • تصویر کاربر طناز سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 149 مشاهده پرسش
    سلام . بنده اواسط ماه آگوست 2021 وارد کانادا می شوم با ویزای ورک پرمیت فول تایم . همسرم تحصیلی هستند و همراه همیم . من میخوام نمایندگی فروش یک شرکت ایرانی رو در ایالت اونتاریو داشته باشم . میتوانم ؟ چه شرایط دارد ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      متاسفانه اطلاعاتی نداریم

  • تصویر کاربر فرشاد دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    سلام خدمت کارشناسان عزیز
    میخاستم بدونم کسی که شرکت real ثبت کنه آیا کانادا بهش ویزا میده؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام، ثبت شرکت به خودی خود باعث صدور هیچ نوع ویزایی نمی شود، ولی بعد از ثبت شرکت و با شرکت در برنامه ها تجاری استان ها می توانید ویزای کار و در نهایت اقامت دائم کانادا را اخذ کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر رسول شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 187 مشاهده پرسش
    با سلام به شما و خسته نباشید
    یک سوال از شما دارم
    یک شرکتی ثبت دولت فدرال کانادا با شماره ثبت و شماره بیزینس سرمایه گذاری قبول میکند.آیا امنیت پول سرمایه گذران را دولت کانادا تایید میکند یا خیر ؟
    ممنون میشم کاملتر توضیح بفرمایید میتوانیم بدون دغدغه و استرس از دست دادن سرمایه با شرکت سرمایه گذاری کنیم یا نه
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. لطفا فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر ارسلان دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    اگر بخوام با یک فرد مقیم کانادا در یک شرکت ثبت شده شراکت کنم یعنی نصف سهامشو بخرم بدون اینکه خودم به کانادا برم میتونم اونجا حساب بانکی باز کنم؟
    متشکرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. شما برای خرید سهام و انجام کارهای مربوطه یا باید خودتان وارد کانادا شوید و یا از وکیل برای انجام این امور کمک بگیرید. بنابراین در زمینه افتتاح حساب می توانید با وکیل مربوطه هماهنگ کنید.

  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    سلام
    درحال حاضر شرایط و چگونگی ایجاد یک شعبه از شرکت خارجی ( مشخصا شرکت ایرانی ) در کانادا و استان بریتیش کلمبیا چگونه است و شما چه برنامه‌ای در این زمینه دارید؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در صورتی که شما سابقه مدیریتی داشته باشید یعنی بعنوان مثال برای خود یک شرکت داشته باشید و یا جواز کسبی داشته باشید و بتوانید اثبات کنید که صاحب آن هستید (از طریق پرداخت مالیات و داشتن یک یا دو کارمند رسمی) می توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا ویزای کار دریافت کنید. بعد از ثبت شرکت و در صورتی که واجد شرایط باشید، می توانید از طریق برنامه های مهاجرتی اقدام کرده و اقامت دائم کانادا را اخذ کنید. چنانچه تمایل به دریافت مشاوره رایگان دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر احسان یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 744 مشاهده پرسش
    با سلام
    چگونه میتوان با فعالیت در بازار سهام و ارز ( فارکس) مهاجرت نمود و اقامت گرفت؟
    از طریق سرمایه گزاری در همین زمینه چطور؟
    مبلغ سرمایه چقدر باید باشه؟
    تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. با سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت و سرمایه گذاری در بازار سهام، اقامتی به شخص تعلق نمی گیرد و این روش ها تنها برای کسب دآمد ارزی از کشور کاناداست( در بعضی شرایط امکان اخذ ویزای توریستی با شرایط کمی آسان تر وجود دارد). البته بعد از مدتی و با توجه به افزوده شدن سرمایه می توان از طرق سرمایه گذاری (کبک و کار آفرینی استانی)،خرید بیزینس و ... ، اقدام به اخذ اقامت کانادا نمود. حداقل مبلغ سرمایه 100هزار دلار کاناداست. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید فرم ارزیابی سرمایه گذاری در کانادا را تکمیل کنید.

  • تصویر کاربر دریا سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من میتونم به عنوان بی بی سیتری ویزای کار بگیرم شرایطش چطوری هست البته من ویزای مولتی کانادا را دارم یه خواهش دارم اگر لطف کنید راهنمایی کنید من پسرم از طریق کارآفرینی که پدرش در استان ساسکاچوان انجام داده بود پی ار گرفت و الان یک ساله که اومده تورنتو زندگی میکنه ولی من از پدش خیلی ساله که جدا شدم و ویزای مولتی کانادا را دارم بهترین راه برای موندن من اونجا چیه و آیا ویزای سوپر ویزا شامل حال من میشه و دقیق میشه برام توضیح بدید من مادرم و با توجه به سن پسرم که الان هیجده سالشه نگرانم متشکر میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام در صورتيكه شما بتوانيد مجوز كار كردن در كانادا و ويزاي كار دريافت كنيد، بعد از گذشتن حداقل يكسال و با توجه به سابقه كار كانادايي، مي توانيد از طريق يكي از برنامه هاي مهاجرتي اقامت كانادا را دريافت كنيد. در غير اين صورت بايد از طريق يكي از برنامه هاي مهاجرتي اقدام به دريافت اقامت كانادا نماييد. مي توانيد با پر كردن فرم ارزيابي از شرايط خود مطلع شويد.
       
       
  • تصویر کاربر ناتاشا شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
    سلام ايا ميشود بدون عقدنامه يكسري كارهارو با وكيل دركانادا توسط نامزدم انجام دادوبعدايشان بيايد ايران وعقدكنيم وبقيه كارهارو براي اتمام ادامه دادوبراي ازدواج چقدرهزينه كانادا داردچون من شنيدم ازدواج براي دونفر تقريبا ١٣٠٠٠دلارهزينه دارد ايا اين صحت دارد ودرضمن نامزدم شهروند اونجاست ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      در صورتيكه بخواهيد از طريق برنامه اسپانسرشيپ اقدام كنيد و اقامت كانادا را دريافت كنيد، اول بايد ازدواج رسمي صورت گيرد تا مدرك زميمه پرونده شده و بعد مراحل اخذ اقامت صورت گيرد.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر