راهنمای زندگی در ساسکاچوان کانادا

در این مقاله به معرفی ایالت ساسکاچوان کانادا برای تحصیل می پردازیم و در مورد تحصیل زندگی در ساسکاچوان با شما صحبت می کنیم.

 تحصیل در ساسکاچوان

  استان ساسکاچوان هزاران سال است که زادگاه گروه های مختلف بومی بوده است. اروپایی ها برای اولین بار در سال ۱۶۹۰ این منطقه را کشف کردند و در سال ۱۷۷۴ در این منطقه مستقر شدند. تا آن زمان ساسکاچوان استان مستقلی نبود بلکه از مناطق وسیع شمال غربی ، که تا آن زمان شامل بیشتر غنیمت های کانادا بود به شمار می رفت اما در سال ۱۹۰۵ به یک استان تبدیل شد و بعد از مستقل شدن، رجینا پایتخت این استان شد و بزرگترین شهر آن ساسکاتون است.

شهر های بزرگ ساسکاچوان:

  •  ساسکاتون Saskatoon
  •  رجینا Regina
  •  پرینس آلبرت Prince Albert
  •  موس جا Moose Jaw
  •  یورکتون Yorkton
  • سوئیفت کارنت Swift Current
  • نورث بتلفورد  North Battleford

ساسکاچوان حدود ۱۶ شهر دارد. بزرگترین شهرهای این استان ساسکاتون و رجینا با جمعیت حدود ۲۰۰ هزار نفر هستند و کوچک ترین شهر این استان Melville نام دارد.

موقعیت جغرافیایی استان ساسکاچوان

 ساسکاچوان بخشی از استانهای غربی کانادا است و از شمال با مناطق شمال غربی، از شرق با منیتوبا و از طرف غرب با آلبرتا و ازجنوب با دو ایالت آمریکا یعنی داکوتای شمالی و مونتانا، هم مرز می شود. ساسکاچوان تمایز این را دارد که تنها استان کانادا است که هیچ مرزی با خصوصیات جغرافیایی آن مطابقت ندارد (یعنی همه آنها به صورت موازی و نصف النهار) بنظر می رسد و در کنار آلبرتا، ساسکاچوان یکی از تنها دو استان بدون مرز است.

نقشه ایالت ساسکاچوان کانادا

راهنمای جامع ویزای تحصیلی کانادا

ساسکاتون شهر علمی کانادا

ساسکاتون در دو طرف رودخانه ساسکاچوان جنوبی قرار دارد که دانشگاه ساسکاچوان در شرق آن است. این شهر پرجمعیت ترین شهر استان ساسکاچوان است. شهرساسکاتون واقعا یک شهر منحصر به فرد است که دارای امکانات رفاهی مانند یک شهر بزرگ است. بازارمسکن این شهردرحال حاضر بسیار قوی است و پیوسته در حال افزایش می باشد، یکی از تاثیرات مثبت در بازار املاک ساسکاتون فراوانی منابع طبیعی، تنوع در زمینه های تحقیق و توسعه و وجود دانشگاه ها در سطح عالی است.

زندگی در ساسکاچوان

ساسکاتون یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای تحصیل محسوب می‌شود. شهر ساسکاتون به شهر علمی کانادا معروف است. زبان رسمی این استان انگلیسی است.

بیشتر مهاجرانی که با ویزای تحصیلی برای زندگی در ساسکاچوان کانادا به این شهر می ‌آیند بیشتر دنبال اجاره کردن آپارتمان هستند. از آنجایی که رزرو کردن هتل هزینه زیادی داره بنابراین بهتر است قبل از آمدن به این منطقه، جایی را برای محل اقامتتان اجاره کنید. از این جهت آپارتمان‌های دانشگاه می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

اقتصاد ساسکاچوان کانادا

از نظر تاریخی ، اقتصاد ساسکاچوان در درجه اول با کشاورزی همراه بود، زیرا گندم به عنوان نمادی ارزشمند در پرچم استان قرار داشت. افزایش تنوع در نتیجه منجر به کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری و شکار شده که تنها ۸.۹٪ تولید ناخالص داخلی استان را در سال ۲۰۱۸ تشکیل می دهد. ساسکاچوان بخش بزرگی از غلات کانادا را تامین می کند. معدن یک صنعت بزرگ در استان است و ساسکاچوان بزرگترین صادر کننده پتاس و اورانیوم در جهان است. تولید نفت و گاز طبیعی نیز بخش مهمی از اقتصاد ساسکاچوان است.

در حال حاضر اقتصاد این استان مبتنی بر کشاورزی ، دامداری معدن و انرژی است.

موقعیت آب و هوای استان ساسکاچوان و طرز لباس پوشیدن

اگر برای درس خواندن در ساسکاچوان کانادا میخواهید اقدام کنید، باید با آب و هوای این استان آشنا باشید. چهار فصل در ساسکاچوان وجود دارد: بهار، تابستان، پاییز و زمستان. درک آب و هوا به شما کمک می کند لباس مناسب بپوشید. آب و هوای Saskatchewan غالباً دمای شدید دارد.

ساسکاچوان نسبت به سایر استان های کانادا ساعات بیشتری از آفتاب را دریافت می کند. زندگی در ساسکاچوان می تواند تجربه جذابی باشد، به شرطی که بدانید شرایط آب و هوایی استان ساسکاچوان کانادا چگونه است.

تابستان

در تابستان، دمای هوا تا ۳۰ درجه بسیار گرم است. درجه حرارت روز به طور معمول بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است ، اما می توانند در اواسط روز تا ۳۰ درجه بالا برود. شما می توانید لباس خنک و راحت بپوشید. 

چند ایده برای لذت بردن از تابستان با وجود گرمای هوا:

  • لباس هایی با رنگ روشن، گشاد و متناسب با هوای بسیار گرم استفاده کنید.
  • اگر قصد دارید به مدت طولانی در خارج از منزل باشید، در صورت تغییر هوا می توانید یک ژاکت با خود ببرید.
  • برای جلوگیری از آفتاب سوختگی صورت ، گوش و گردن از آفتاب، کلاه بپوشید.
  • شلوارک، تاپ (لباس بدون آستین) و صندل محبوب تابستان است

زمستان

زمستان بسیار سرد است و ژانویه و فوریه خشک ترین و سردترین ماه های سال است. حتی دمای هوا در حدود ۳۰- تا ۴۰- درجه سانتی گراد می رسد. در ژانویه و فوریه دمای هوا در شب به طور عادی ۱۵- تا ۲۰- درجه سانتیگراد است، در حالی که دمای روز بین ۵- تا ۱۵- درجه سانتی گراد است. با “سرمازدگی باد” درجه حرارت نیز در نظر گرفته می شود.

زندگی در ساسکاچوان کانادا در این فصل راحت نیست وقتی وزش باد شدید به دمای سرما افزوده می شود، هوا بسیار سردتر از آنچه دماسنج نشان می دهد است. به عنوان مثال ، ۱۰- درجه سانتیگراد با سرعت باد ۴۰ کیلومتر در ساعت، دمای هوا ۲۱- درجه سانتی گراد احساس می شود.

چند ایده برای کمک به شما در سرما و لذت بردن از فصل زمستان در ساسکاچوان:

  • یک پیراهن سبک و لباس زیر بلند را زیر ژاکت و شلوار خود بپوشید.
  • کت های زمستانی بپوشید (که اغلب به آن “parkas” می گویند) که دارای یک روکش گرم، ضد آب و ضد باد باشند. این نوع کت ها با محبوس کردن هوا و هم دما کردن آن با دمای بدن، درجه حرارت بدن را حفظ می کنند. 
  • کلاه بپوشید، زیرا بیشتر گرمای بدن از طریق سر شما از دست می رود. کلاه های زمستانی باید گوش های شما را بپوشانند.
  • چکمه های زمستانی را انتخاب کنید که دارای پوشش داخلی گرم و کف های ضخیم با سطح خشن برای جلوگیری از ریزش روی یخ باشند. (یخشکن)
  • دستکش بپوشید.

حتما بخوانید

آیا از قوانین و شرایط مهاجرت به استان ساسکاچوان اطلاعاتی دارید؟ چه رشته هایی برای مهاجرت به این استان مناسب هستند؟

قوانین جدید مهاجرت به ساسکاچوان

چرا ساسکاچوان برای گرفتن ویزای تحصیلی مناسب است؟

کیفیت زندگی در ساسکاچوان کانادا بالا و زندگی کم هزینه است. همچنین  هزینه تحصیل در ساسکاچوان به نسبت پایین است؛ هزینه مسکن نیز از بیشتر شهرهای بزرگ کانادا پایین تر است و داشتن خانه برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه و قابل دستیابی است.

 همینطور نرخ بیکاری در این استان بسیار پایین است و شرایط فرهنگی مناسب جهت تطبیق‌ پذیری مهاجران جدید دارد. ویزای تحصیلی کانادا به راحتی برای دانشجویان صادر شده و می توانند در حین تحصیل نیز برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

دانشگاه های ساسکاچوان و رجینا مقصد اصلی دانشجویان بین المللی این استان می باشد و هر دو دارای رتبه (رنکینگ) خوبی هستند. این استان برای تحصیل در رشته های تکنولوژی بسیار پیشنهاد میشود.

تحصیل در ساسکاچوان

اکثر دانشجویان در خوابگاه های دانشگاهی که در محوطه دانشگاه یا در محدوده ای نزدیک به دانشگاه قرار دارند، ساکن می شوند و همه دانشگاه های کانادا دسترسی آسان به اینترنت را دارند.

بر خلاف سایر استانها، حق بیمه یا هزینه های شخصی برای خدمات درمانی اساسی و مورد نیاز در ساسکاچوان وجود ندارد. حمل و نقل و جابه جایی هزینه کمی دارد زیرا میانگین زمان رفت و آمد در رجینا و ساسکاتون ۲۰ دقیقه است.

از طریق برنامه حفظ تحصیلات تکمیلی می توان تا ۲۰ هزار دلار از شهریه را به صورت فاند تحصیلی کانادا یا بورس کم کرد.

استادی پرمیت ساسکاچوان کانادا

دانشجویان بین‌الملل برای تحصیل در کشور کانادا نیاز به اخذ استادی پرمیت دارند. استان ساسکاچوان یکی از استان‌های کانادا است که به راحتی به دانشجویانی که از دانشگاه‌های این استان پذیرش گرفته‌اند استادی پرمیت اعطا می‌کند. اخذ استادی پرمیت مشروط به این است که فرد متقاضی از دانشگاه‌های معتبر این استان پذیرش گرفته باشد. همچنین افرادی که قصد تحصیل در دوره‌های کوتاه مدت زیر ۶ ماه را دارند می‌توانند بدون دریافت استادی پرمیت در این دوره‌ها شرکت کنند.

 

کار هنگام تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی

کار کردن در ساسکاچوان در حالی که شما به عنوان دانشجویی حضور دارید امکان پذیر است. برخی از موسسات بسته به برنامه تحصیلی خود، ممکن است فرصت های مشترک و کارآموزی را برای دانشجویان فراهم کنند.

با تغییر در برنامه بین المللی دانشجویی، دانشجویان بین المللی تمام وقت ثبت نام شده در مؤسسات آموزشی تعیین شده پس از دوره متوسطه ممکن است به صورت نیمه وقت در دانشگاه و به صورت تمام وقت در طول تعطیلات برنامه ریزی شده مدرسه بدون اجازه کار مشغول به کار شوند.

زندگی در ساسکاچوان

تحصیل آکادمیک در ایالت ساسکاچوان کانادا

ساسکاچوان دارای موسسات آموزشی بسیار زیادی برای تحصیلات بعد از دوره متوسطه است. دانشگاه ها وکالج های موجود در ساسکاچوان ، به شرح زیر است :

دانشگاه ها :

استان ساسکاچوان دارای دو دانشگاه بزرگ و بین المللی است:

  • دانشگاه رجینا، پردیس اصلی واقع در رجینا؛ و
  • دانشگاه ساسکاچوان، پردیس اصلی واقع در ساسکاتون.

هر دو دانشگاه علاوه بر دوره هایی که در پردیس ارائه می دهند، آموزش از راه دور و مکاتبات نیز دارند. هر دو دانشگاه طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه ساسکاچوان دارای رنکینگ بالا بوده و از لحاظ علمی یکی دیگر از دانشگاه های مطرح کانادا می باشد. برای تحصیل در این دانشگاه الزامات سختی قرار داده نشده و شما می توانید با داشتن کارنامه ای  به نسبت متوسط و مدرک زبان به ادامه تحصیل در رشته مورد نظرتان بپردازید.

دانشگاه ساسکاچوان درگروه U15 (پانزده دانشگاه برتر کشور کانادا) می باشد و با توجه به اینکه حدود ۲۶۰۰۰ دانشگاه در سطح جهان وجود دارد، دانشگاه ساسکاچوان از جمله دانشگاه های برتر جهان به شمار می رود.

 این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه ایالت ساسکاچوان در کانادا است و همینطور در دکترای پزشکی نیز این دانشگاه در میان ده دانشگاه برتر کانادا قرار دارد. همچنین دانشگاه ساسکاچوان در رشته‌های بیوتکنولوژی کشاورزی و ژنوم دامی در جهان پیشرو است.

دانشگاه ساسکاچوان چهار ساختمان بلند تحت عنوان منطقه مسکونی دانشگاه دارد که حدودا ۱۵ دقیقه تا دانشگاه پیاده فاصله است. یکی از ساختمانها متعلق به خانواده های دارای فرزند ( آپارتمانهای دو خوابه) یکی متعلق به مجردها ( یک سوئیت برای شش نفر با اتاقهای جداگانه و سرویس مشترک) و دو ساختمان متعلق به خانواده های دو نفره (آپارتمانهای یک خوابه و دو خوابه) می باشد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه های ساسکاچوان کانادا

  • ترجمه ریزنمرات و مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • تکمیل فرم پذیرش

کالج های ساسکاچوان کانادا

شما می توانید با انتخاب کالج برای تحصیل در ساسکاچوان با گذراندن دوره های ۱ تا ۳ ساله، برای ورود به بازار کار و زندگی در ساسکاچوان کانادا آماده شوید.

  • St. Peter’s College
  • Briercrest College & Seminary
  • College of Emmanuel and St. Chad
  • Horizon College & Seminary
  • Lutheran Theological Seminary
  • St. A Campion College
  • Luther College
  • St. Thomas More Collegndrew’s College

دانشگاه رجینا در ساسکاچوان کانادا

یکی از بهترین محل برای تحصیل در ساسکاچوان دانشگاه بین المللی رجینا است. دانشگاه رجینا در منطقه رجینا ایالت ساسکاچوان واقع شده است. بیش از ۱۲۰ رشته تحصیلی در دوره های کارشناسی و ۷۸ برنامه برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری و بسیاری برنامه های آموزشی متنوع دیگر شامل مطالعات پلیسی و سیاست های عمومی در دانشگاه رجینا ارائه می گردد .

دانشگاه رجینا ساسکاچوان کانادا با ایجاد فضایی مناسب یکی ازموثرترین کمکها در ارتقاء فعالیتهای اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی منطقه به شمار می رود.

رجینا، ایالت ساسکاچوان

تاریخچه دانشگاه رجینا

این دانشگاه در سال ۱۹۱۱ به عنوان مدرسه ای کوچک تحت نظارت کلیسای متدیست تاسیس شد و شروع به کار کرد. این مدرسه تحت نظر و بعنوان زیر شاخه ای از دانشگاه ساسکاچوان به فعالیت خود ادامه می داد تا این که در سال ۱۹۷۴ به عنوان دانشگاهی بزرگ در منطقه ساسکاچوان در آمد و به صورت مستقل به فعالیتهای خود در عرصه آموزش ادامه داد.

رتبه بندی دانشگاه رجینا

از سوی سیستم رتبه بندی تایمز دانشگاه رجینا جزء دانشگاه برتر کانادا و در بین ۱۵۰ دانشگاه زیر ۵۰ سال دنیا قرار گرفته و از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در کانادا است.

این دانشگاه بخاطر ارائه دروس تجربی و عملی در جمع بهترین دانشگاه های کانادا قرار دارد و به همین علت همواره فارغ التحصیلان این دانشگاه با استقبال کارفرمایان رو به رو می شوند .

پردیس های دانشگاه رجینا

این دانشگاه دارای دو پردیس می باشد که در مورد هر یک از آن ها  توضیح خواهیم داد:

College Avenue Campus

 

  • این پردیس ، پردیس اصلی دانشگاه و در منطقه ای تاریخی و در نزدیکی شهر رجینا واقع درخیابان کرنوال و اسکارت است .

 

Saskatoon Campus

 

  • دانشکده امور اجتماعی و دانشکده پرستاری در این پردیس واقع شده اند و در منطقه قدیمی ساسکاتون قرار گرفته است .

 

دانشکده امور اجتماعی این پردیس با ارائه خدمات آموزشی از راه دور با ارائه برنامه های ویدئویی ، کنفرانسها و… خدمات خوبی را به دانشجویان این پردیس ارائه می دهد.

هزینه تحصیل برای دانشجویان ساسکاچوان

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به ساسکاچوان مهاجرت می کنند  برای انتخاب مسکن در استان ساسکاچوان  باید به این نکته هم توجه داشته باشید اگرچه هزینه مسکن ارزانتراست اما برای تامین نیازها و انجام اموراولیه از قبیل رفت و آمد به محل کار، مدارس، مراکز درمانی و خرید از بعضی از فروشگاه ها باید مسیری را تا مرکز شهر طی کنید که به وسیله نقلیه نیاز پیدا می کنید .

  • دانشجویان در ساسکاچوان کانادا می توانند با خرید کارت مترو و اتوبوس که با نام U-Pass شناخته می شود ۸۱ دلار پرداخت کنند و به طور نامحدود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. میانگین شهریه سالیانه در این استان حدود ۱۰ هزار دلار تخمین زده می شود.
  • قیمت اجاره آپارتمان  نرمال یک خوابه با توجه به موقعیت مکانی بین ۷۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار کانادا می باشد.

اخذ اقامت دائم از طریق تحصیل در ساسکاچوان کانادا

دانشجویان فارغ التحصیل ممکن است تصمیم بگیرند که میخواهند پس از تحصیلاتتان در ساسکاچوان بمانند. آنها می توانند درخواست اقامت دائم را از طریق برنامه نامزدی مهاجرت ساسکاچوان یا Entrance Express ثبت کنند.

شما می توانید برای بررسی قابلیت اخذ ویزای تحصیل در کانادا از ایالت ساسکاچوان و همین طور ثبت نام در برنامه مهاجرتی این استان با مشاوران دفتر حقوقی اپلو در تماس باشید.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مرتضوی دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 149 مشاهده پرسش
    من 6 سال در حوزه شبکه کامپیوتری تجربه دارم و مدارک مرتبط رو از موسسه های داخلی کسب کردم ولی مدارک بین المللی اونا رو ندارم.میخواستم بدونم آیا با این مدارک داخلی میشه اقدام کرد؟آیا اون مدارک رو میشه ترجمه کرد؟یا الزاما باید مدارک بین المللی رو کسب کرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. ابتدا باید شرایط شما را بررسی کنیم. فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

       

  • تصویر کاربر Mahla شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام ویزای تحصیلی من ریجکت شده مشاوره برای رفع ریجکتی می خواستم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. باید نواقص پرونده را رفع و مجدد با پرونده قوی تری اقدام کنید. هر پرونده ای در دادگاه قبول نخواهد شد.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

       

  • تصویر کاربر نیما سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 165 مشاهده پرسش
    سلام
    18 سال دارم دیپلم الکترونیک از هنرستان دارم آیلتس 6.5 میتونم برای دانشگاه های کانادا اقدام کنم ؟
    یا باید اول برم کالج
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام، بله می توانید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Pariya سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من دانشجو ترم سه ( ی ماه دیگ اینم تموم‌میشه) کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی هستم
    و مایلم برا دکتری بتونم بورسیه و فاند بگیرم
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک از کجا باید شروع کنم و چقدر طول میکشه
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای گرفتن بورسیه باید حتما آیلتس آکادمیک با نمره حداقل 7، معدل بالای 18، حداقل دو تا سه مقاله چاپ شده isi داشته باشید و باید با استاد و دانشگاه مورد نظر مکاتبه کنید. حتما  باید از سطح علمی بالایی برخوردار باشید.

  • تصویر کاربر ناهید دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 228 مشاهده پرسش
    با سلام

    آیا امکان اخذ JOB OFFER از ایران هست یا خیر ؟ هزینه اخذ JOB OFFER برای استانهای کم جمعیت چقدر است ؟ و مراحل اقدام چگونه است؟

    سپاس
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، جاب آفر در زمینه‌هایی که کارفرمای کانادایی به نیرویی احتیاج دارد که تخصص این نیرو در کانادا وجود ندارد، کارفرمای کانادایی می‌تواند در خواست خود را به اداره مهاجرت داده و‌ در صورتی که با آن موافقت شود می تواند از خارج از کانادا نیروی خود را جذب کند. البته فرد موردنظر باید دارای صلاحیت‌هایی باشد که در سایر متقاضیان کانادایی که خواهان کار در آن فرصت شغلی بوده اند، موجود نبوده. سوابق کاری، تحصیلات، دانش زبان و ...، در صدور جاب آفر و نهایت اخذ ویزای کار موثر هستند.

      برای استعلام قیمت برنامه های مهاجرتی و همچنین بررسی شرایط خود و دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کرده تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    سلام
    هزینه ویزا تحصیلی برای کانادا چقدر میشه از ابتدا تا گرفتن ویزا.
    می‌خوام از طریق همسرم ویزا تحصیلی بگیرم و خودم ویزا کاری،در ضمن ،۲تا بچه ۶و۹ ساله هم دارم.
    کلان می‌خوام بدونم چقدر هزینه دفتر شما میشه واسه ویزا ما ۴نفر؟
    مرسی
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. اخذ ویزای تحصیلی کانادا شامل دو مرحله اخذ پذیرش و اخذ ویزا است و هر یک از این مراحل هزینه جداگانه ای دارند. همچنین برای اخذ ویزای تحصیلی شرایطی مثل داشتن مدرک آیلتس آکادمیک، داشتن تمکن مالی کافی و ...، لازم است. 

      در حال حاضر و به علت شیوع ویروس کرونا، کانادا محدودیت هایی را برای ورود افراد تعیین کرده است که این موضوع شامل دانشجویان بین المللی نیز می شود. به شما توصیه می کنیم فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا علاوه بر ارزیابی شرایط خود برای تمامی روش های مهاجرتی، از هزینه ها نیز مطلع گردید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر