مهاجرت به کانادا در دوران کرونا

از این پس مسافرانی که از ایران به کانادا می آیند، باید به مدت ۱۴روز قرنطینه شوند حتی اگر هیچ گونه علائمی از بیماری کرونا نداشته باشند!!

محدودیت های سفر به کانادا همچنان برقرار است؛ ممنوعیت ورود مسافران خارجی به کانادا از زمانی آغاز شد که اغلب موارد ابتلا به کووید- ۱۹ مربوط به مسافران خارجی بود، به همین دلیل از تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۲۰ ورود مسافران خارجی به کانادا محدود شد.

البته برخی از افراد از محدودیت های سفر به کانادا طی بحران کرونا معاف هستند، نظیر نیروی کار خارجی  موقت، بستگان نزدیک شهروندان کانادا و برخی از دانشجویان خارجی که باید هدف خود از سفر به کانادا را بیان کنند و ثابت نمایند که این سفر ضروری است.

مقررات مربوط به قرنطینه اجباری تازه واردان و محدودیت تردد و سفر افراد مبتلا و بیمار نیز برقرار است. بر اساس قانون، همه افرادی که قانونا مجاز به ورود به کانادا هستند، باید خود را ۱۴ روز قرنطینه کنند. این افراد برای سپری کردن دوران قرنطینه خود باید به خانه خود یا اقوام خود رفته و یا درصورت نداشتن برنامه قرنطینه مشخص، مجبور به اقامت در هتل یا مکان دیگری که توسط دولت کانادا تعیین می شود، خواهند شد.

قوانین قرنطینه در کانادا

در طول دوره قرنطینه افراد اجازه حضور در مکان های عمومی را ندارند و افراد مسن در صورت نیاز به دارو و یا مراقبت های بیشتر، می توانند تقاضای خود را به مراکز قرنطینه اعلام کنند.  در صورتیکه فردی از قوانین قرنطینه سر پیچی کند، ممکن است ۷۵۰ هزار دلار کانادا جریمه و یا تا سقف ۶ ماه زندان محکوم شود.

همچنین پلیس کانادا در صورت مشاهده هرگونه رفتار خلاف قوانین در طول دوره، می تواند تا ۱۰۰۰ دلار کانادا جریمه نقدی کند.

چه کسانی برای ورود به کانادا معاف هستند؟

دولت کانادا سفر به منظور تفریح و بازدید را جزء سفرهای غیر ضروری می داند. همچنین دلایلی مثل:

🔔افرادی که در زمان کرونا از محدودیت ها معاف هستند، شامل:

چه کسانی اقوام درجه یک هستند؟

با اینکه دولت کانادا بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۰ را به تعویق انداخته است ولی بستگان درجه یک شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم کانادا همچنان می توانند وارد کانادا شوند؛ این افراد شامل:

اگر فردی برای بازدید یکی از اعضای خانواده خود که شهروند کاناداست و یا اقامت کانادا را دارد، قصد سفر به کانادا را دارد، باید ثابت کند که سفر او به خاطر دلایل ضروری است. (به عنوان مثال باید ثابت کند که اعضای خانواده وی در کانادا بیمار هستند و نمی توانند از خود مراقبت کنند.) و یا دلایلی انسان دوستانه ای مانند:

_ حمایت از شخصی که از نظر پزشکی نیاز به پشتیبانی دارد

_ حمایت از شخصی که به شدت بیمار است

_ حضور در آخرین لحظات زندگی برای یک عزیز

_ شرکت در مراسم خاکسپاری

الزامات و قوانین اجباری برای ورود به کانادا در زمان کرونا

🔔قبل از ورود به کانادا

🔔بعد از ورود به کانادا

هتل های اعلام شده و مورد تایید برای قرنطینه اجباری

🤍 Alberta:  Calgary International Airport (YYC) 

  • Acclaim Hotel
  • Marriot Calgary Airport

🤍 British Columbia: Vancouver International Airport (YVR)

  • Westin Wall Centre Vancouver Airport

🤍 Ontario: Toronto Pearson Airport (YYZ)

  • Alt Hotel Pearson Airport
  • Four Points by Sheraton and Element Toronto Airport
  • Holiday Inn Toronto International Airport
  • Sheraton Gateway Hotel in Toronto International Airport

🤍 Quebec: Montréal – Pierre Elliott Trudeau International Airport (YUL)

  • Aloft Montreal Airport
  • Crown Plaza Montreal Airport
  • Holiday Inn Express and Suites Montreal Airport
  • Montreal Airport Marriott In-Terminal

🔔دولت اعلام کرده که فهرست هتل ها کامل نیست و احتمالا در روزهای آینده تکمیل می شود.


دولت کانادا اعلام کرده است که مسافران برای رزرو هتل با شماره ۱-۸۰۰-۲۹۴-۸۲۵۳ تماس گرفته و بعد از رزرو ایمیل تاییدیه، ظرف ۴ ساعت برای مسافر ارسال می شود. همچنین مسافران باید حتما اطلاعات این رزرو را در اپلیکیشن ArriveCan ثبت کنند.

همچنین هزینه این اقامت اجباری سه روزه متغیر است. بعنوان مثال هتل Sheraton Gateway در تورنتو اعلام کرده است که هزینه قرنطینه یک نفر در این هتل با تمام هزینه های مربوط به قرنطینه از شبی ۳۱۹ دلار آغاز می شود. 

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، هزینه قرنطینه اجباری در هتل بر عهده مسافر است که شامل اتاق, غذا، تامین امنیت و اقدامات پیشگیری از عفونت است. همچنین دولت کانادا اعلام کرده است که هزینه قرنطینه اجباری در هتل برای پناهندگان تازه وارد را می پردازد تا مشکلی در رابطه با ورود به کشور نداشته باشند.

کرونا و دانشجویان بین المللی (کانادا)

تحصیلات در کانادا

در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰ دولت کانادا قوانین جدیدی را در زمان همه گیری ویروس کرونا وضع کرد. در این قانون تنها دانشجویانی در زمان شیوع ویروس کرونا اجازه ورود به کانادا را داشتند که مجوز تحصیلی خود (استادی پرمیت) را در تاریخ ۱۸ مارچ ۲۰۲۰ و یا قبل از آن گرفته بودند. همچنین، دانشجویان بین المللی که از ایالات متحده بودند نیز از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند.

متقاضیان برای تحصیل در کانادا باید از روش دو مرحله ای استفاده کنند:

♻️مرحله اول

متقاضیانی که تا تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ برای Study Permit خود سابمیت کرده باشند و برنامه های درسی کالج یا دانشگاه مورد نظرشان به صورت آنلاین باشد؛ در صورت داشتن پذیرش معتبر، تمکن مالی لازم و … به آنها اجزه داده می شود تا بدون انجام مرحله انگشت نگاری (بیومتریک) دوره خود را به صورت آنلاین شروع کنند. به این مرحله Approval – in – Principle یا مرحله تاییدیه اولیه می گویند.

♻️مرحله دوم

این مرحله پس از شروع تحصیل به صورت آنلاین و انجام انگشت نگاری، انجام خواهد شد. در این مرحله متقاضیان باید تمام مدارک خود را برای اداره مهاجرت ارسال کرده و بعد از دریافت تایید، برای ادامه تحصیل وارد کانادا شود. به این مرحله Final      Approval یا تایید نهایی می گویند.

 

اما دولت کانادا از تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ قوانین جدیدی برای دانشجویان بین المللی کانادا وضع کرده است. دانشجویان بین المللی کانادا اجازه ورود به این کشور را دارند به شرط اینکه آن موسسه آموزشی امکان رعایت و انجام تمام پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشد.

از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ برخی از موسسات آموزشی تعیین شده (DLI) می توانند اقدام به پذیرش دانشجویان کنند. این متقاضیان باید حتما ویزای تحصیلی معتبر و یا معرفی نامه معتبر از موسسه آموزشی داشته باشند. همچنین، موسسه آموزشی باید حتما برنامه آمادگی مقابله با کووید– ۱۹ مورد تایید استان خود داشته باشد تا بتواند پذیرای دانشجویان بین المللی باشد. 

اسامی موسسات آموزشی توسط وبسایت رسمی اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اعلام شده است و اگر نام موسسه آموزشی مدنظر در لیست نباشد، نمیتوان به کانادا سفر کرد. علاوه بر دانشجویان، همسر و فرزندان وی نیز می‌توانند با آنها وارد کانادا شوند. همچنین دانش آموزان زیر سن قانونی می‌توانند طبق گذشته همراه والدین خود وارد کانادا شوند. ولی اعضای خانواده نمی توانند قبل از دانشجو وارد کانادا شوند. 

اقدامات قبل از ورود به کانادا در  دوران کرونا

دانشجویان بین المللی و همراهان، اگر علائمی از بیماری کرونا را داشته باشند، مجاز به سوار شدن به هواپیما و آمدن به کشور کانادا نیستند. اگر علائم ابتلا به ویروس COVID-19 در بدو ورود به کانادا در فرد ظاهر شود، یک افسر بهداشتی، کار غربالگری را انجام می‌دهد و ممکن است به فرد اجازه‌ی ورود به کانادا داده نشود یا برای معاینه پزشکی، فرد به بیمارستان منتقل شود. 

برای اینکه دانشجو بتواند وارد کانادا شود، حتما باید یک دلیل محکم و ضروری ارائه دهد و صرفا داشتن مجوز تحصیل و یا پذیرش کافی نیست و باید به افسران خدمات مرزی نشان دهد که برای اهداف غیراختیاری وارد کانادا می‌شود. 

اعضای خانواده که شامل همسر، فرزندان وابسته یا والدین یا سرپرست قانونی آن‌ها هستند، باید به افسران مرزی نشان دهند که بدلایل غیراختیاری، از جمله کمک به استقرار دانشجو در کانادا، می‌خواهند به این کشور سفر کنند.

اقدامات بعد از ورود به کانادا در دوران کانادا

دانشجویان بین المللی و اعضای خانواده آن ها بعد از ورود به کانادا باید از برنامه قرنطینه اعلام شده توسط دولت کانادا پیروی کنند. دانشجویان قبل از ورود به کانادا نیز حتما باید یک برنامه قرنطینه داشته باشند و افسر مرزی هنگام بررسی اجازه ورود دانشجو به کانادا، حتما این موضوع را در نظر می گیرد.

دانشجویان برای قرنطینه باید دارای مکان های فردی بوده و خوابگاه های دانشجویی به عنوان محل قرنطینه قابل قبول نیستند. از دانشجویان بین المللی خواسته می‌شود که دارای بیمه‌ درمانی باشند. 

اگر آن‌ها تحت پوشش بیمه نباشند، می‌توانند قبل از مسافرت به کانادا، از بیمه‌ خصوصی که بیماری COVID-19 را پوشش می‌دهد، استفاده کنند. عدم رعایت قوانین قرنطینه، مجازات هایی مثل جریمه نقدی تا ۷۵ هزار دلار و شش ماه زندان درپی خواهد داشت. همچنین اگر عدم رعایت قوانین منجر به آسیب رساندن جدی و یا مرگ شخصی شود تا یک میلیون دلار و سه سال زندان جریمه خواهد داشت. 

 

کرونا و ویزای کار

با وجود محدودیت های ناشی از  Covid- 19 برخی از کارگران موقت خارجی امکان ورود به کانادا را دارند. این افراد شامل:

۱- نیروی کار در زمینه خدمات اورژانسی/پزشکی (مانند آتش نشانان)

۲- دانشجویان رشته های پزشکی/ سلامت که به عنوان بخشی از دوره تحصیلی خود مجاز به کار کردن هستند نظیر انترن ها یا کارمندان شاغل در انستیتوی تدریس پزشکی (نیاز به تاییدیه دارند)

۳- نیروی کار خارجی در بخش حمل و نقل دریایی که برای حمل و نقل کالاها ضروری هستند.

۴- نیروی کار خارجی که برای تحویل فراورده ها و اقلام پزشکی مورد نیاز (نظیر خون، سلول و اعضای بدن) بیماران کانادایی وارد کانادا می شوند.

گرفتن ویزای کار کانادا

مهاجرت به کانادا در شرایط کرونا

هدف کانادا این است که مهاجران بیشتری را جذب کند و قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ از بیش از یک میلیون مهاجر مقیم دائم استقبال کند. اداره مهاجرت کانادا تایید کرده است که پذیرش های اکسپرس انتری همچنان ادامه خواهد داشت و رسیدگی به درخواست های اقامت دائم کانادا نیز مثل گذشته خواهد شد. 

هر چند که این اداره بیان کرده است که درخواست های بعد از ۱۸ مارس ممکن است کمی با تاخیر رسیدگی شوند. از تاریخ ۱۸ مارس تا کنون پذیرش اکسپرس انتری برگزار شده است. علاوه بر این آلبرتا، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان و منیتوبا نیز پذیرش های را از طریق برنامه های مهاجرت استانی خود برگزار کردند.


دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ریحانه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 147 مشاهده پرسش
    سلام من و خانوادم ویزای دیداری گرفتیم برای دیدن پسرم که ۳ سال است کانادا است حالا میخواهیم ببینیم چطور میتوانم برم و پسرم را ببینم
    اگر واکسن کرونا را بزنیم میتونیم بریم یا باز باید اجازه ورود بگیریم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. ابتدا به سایت https://travel.gc.ca مراجعه کرده و بعد از پاسخ به سوالات پرسشنامه موجود، امکان سفر به کانادا برای خود را بررسی کنید. در صورتی که شامل افراد معاف از محدودیت های مرزی باشید، می توانید اقدامات لازم برای سفر به کانادا مثل پر کردن اپلیکیشن ArriveCan، رزرو هتل برای قرنطینه اجباری سه روزه، اعلام برنامه قرنطینه 14 روزه و .... را انجام دهید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر اشکان سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    سلام من برای ترم پاییز پذیرش گرفتم و کالج پذیرنده جزو لیست DLI هست ولی کلاسهای من بصورت آنلاین برگزار میشه در صورت گرفتن ویزا آیا من امکان ورود به کانادا را دارم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. در صورتی که دانشگاه شما دارای برنامه مقابله با کرونا باشد و در لیست اعلام شده توسط کانادا نیز وجود داشته باشد، بله!

  • تصویر کاربر پریسا سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    سلام من حدود دو ماه است که وارد کانادا شده ام به همراه فرزندانم همسرم چند روز اینده قصد ورود به کانادا را دارند و با توجه به تاریخ ویزا که بعد از ۱۸مارس ۲۰۲۰می باشد ایا برای ورود ایشان و پیوستن ایشان به خانواده مشکلی در فرودگاه ایجاد نمی شود ؟ یا نیاز به مدرک خاصی نخواهد بود؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. از طریق وبسایت زیر می توانید امکان ورود همسر و فرزندانتان را بررسی کنید:

      www.travel.gc.ca

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر سپیده شنبه ۴ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
    با سلام، من سیتیزن کانادا هستم و الان در ایران هستم ، برای همسرم اقدام به اقامت کانادا کردم ،الان ایشون COPR دارن که تاریخ صدورش ۱۱سپتامبر ۲۰۲۰ میباشد، یعنی بعد از تاریخ (۱۸مارچ ۲۰۲۰ که دولت ممنوعییت سفر اعلام کرده ) ویزای ایشون تا تاریخ ۲۹ماه می۲۰۲۱اعتبار دارد. . ایا با توجه به قانون اعلام شده که افراد وابسته به فامیلی مثل همسر که اقامت یا سیتیزن هستند الان می توانند سفر کنند ، همسر من می تواند الان با من به کانادا بیاید. سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۴ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. می توانید با مراجعه به لینک ریز و پاسخ به پرسشنامه، امکان ورود خود به کانادا را بررسی کنید. 

      www.travel.gc.ca

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Mehdi2905 دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 194 مشاهده پرسش
    سلام من و همسرم ویزای توریستی داریم و همسرم پزشک است دایی همسرم به همراه خانواده مقیم کانادا هستند و دایی هم بالای ۷۰ سال سن دارند آیا ما با ویزای توریستی به شرط ۲ هفته قرنطینه میتوان وارد کانادا شویم ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در حال حاضر فقط بستگان درجه یک شهروندان و مقیمان کانادا معاف از محدودیت های مرزی هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کنید. 

  • تصویر کاربر پوریا یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    سلام پدر و مادرم پی آر کانادا دارن و خواهرم هم سیتیزن هست در تورنتو
    هفته ی آینده پدر و مادرم بلیت تورنتو دارن آیا باید به هتل برن 3 روز یا میتونن از ابتدا قرنطینه رو خونه ی خواهرم باشن؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بر اساس آخرین اطلاعیه اداره مهاجرت کانادا تمام مسافران از تاریخ 22 فوریه 2021 باید حتما به مدت سه روز در هتل قرنطینه شوند.

  • تصویر کاربر هادی یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    سلام من درشرکت دخترم مشغول به کارهستم ودرزمینه کاری طراحی و... به اومشاوره میدهم بنابر اقتضای ضرورت بیشتراوقات ایران هستم باتوجه به اینکه همسرم ودخنرها سیتیزن هستند بشرط رسیدن به مدت زمان خودش میتونم درخواست سیتیزنی بکنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در صورت داشتن شرایط لازم و فراهم کردن شرایط مورد نیاز، بله!

  • تصویر کاربر zohreh دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 175 مشاهده پرسش
    سلام
    وقتتون بخیر
    من ویزای توریستی کانادا دارم و همسرم پی آر دارن و الان در ایران هستند ، آیا من توجه به شرایط کرونا ، مجاز به ورود به کانادا هستم ، و در صورتی که هستم آیا نیاز به هماهنگی قبلی با اداره مهاجرت کانادا هست ؟

    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بر اساس آخرین اطلاعیه اداره مهاجرت کانادا، افرادی که شهروند و یا اقامت دائم کانادا را دارند و خانواده وابسته آنها، امکان ورود به خاک کانادا را دارند. ولی باید حتما تمامی مقررات قبل از ورود مثل ارائه تست منفی کرونا، پر کردن اپلیکیشن ArriveCan، قرنطینه اجباری سه روزه در هتل و قرنطینه 14 روزه بعد از آن و ... را انجام دهید. به شما توصیه می کنیم حتما سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا را قبل از سفر چک کنید.

  • تصویر کاربر رامین شنبه ۴ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 212 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید.
    دو سوال دارم، لطفا:

    1- خواهر من شهروند کانادا هست و من از طریق ایشان ویزای مالتی دارم و تاکنون از آن استفاده نکردم. از اعتبار پاسپورت (و طبعا ویزا)ی من پنج ماه باقی مانده. چطور میتوانم از این ویزا برای سفر استفاده کنم؟

    2- آیا با توجه به اینکه خواهر من جزو بستگان درجه یک نیست، اساسا میتوانم به کانادا مسافرت داشته باشم؟

    سپاسگذارم.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۴ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. اصولا تا زمانیکه ویزا اعتبار دارد، امکان ورود به کانادا را دارید ولی مهمترین مسئله اعتبار پاسپورت شماست و این موضوع برای اثبات بازگشت شما به کشور خودتان بسیار اهمیت دارد. هیچ قانون صددرصدی وجود ندارد که آفیسر مانع ورود شما بشود یا نشود! ولی ورود شما با ریسک همراه است چون باید تا قبل از اتمام تاریخ پاسپورت خود کانادا را ترک کنید.

      بر اساس آخرین آپدیت اداره مهاجرت کانادا، اعضای درجه یک خانواده شهروندان کانادایی که قصد اقامت بیشتر از 15 روز در کانادا را دارند، با رعایت تمام دستورالعمل های صادر شده، امکان ورود به کانادا را دارند. 

  • تصویر کاربر کرامت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام.وقت به خیر!
    پسر من دارای ویزای تحصیلی و مشغول تحصیل‌ دانشگاهی در تورنتوست.من و همسرم، هردو ویزای توریستی داریم.
    برای ماه مارچ امسال بلیت تورنتو داریم.
    غیر از ارائه ی تست کرونا، چه باید کنیم و برای پر کردن اپلیکیشنarrive can باید به چه صورت عمل کنیم؟
    ممنون از شما
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. به طور کلی باید تمام اطلاعات خود را در این اپلیکیشن وارد کنید و پس از ورود به خاک کانادا رسید مربوط به استفاده از این اپلیکیشن را ارائه دهید. 

      اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه، ارزیابی شخصی و اعلام علایم ویروس کرونا در صورت وجود را باید اعلام کنید. 

      حتما برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر، به سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (https://canada.ca) مراجعه کنید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر