مزایای زندگی در ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیا

دانستن این نکته که بهترین مکان برای زندگی و مهاجرت به کانادا کجاست؟ سؤالی پیچیده برای جواب دادن است چون هر شخص نظر متفاوتی درباره ی مکان ایده آل خود، برای جایی که آن را خانه می نامد، دارد. گرچه یک شهر کانادایی وجود دارد که به طور ویژه ای از نظر مهاجران برجسته است. بله بریتیش کلمبیا و پایتخت فوق العاده ی آن، ویکتوریا. 

اجازه دهید نگاهی به آنچه که زندگی در ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیا را چنین ویژه می سازد، داشته باشیم:

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا یکی از مطلوب ترین مکان ها برای اقامت دائم کاناداست. نه تنها به دلیل چشم اندازهای باشکوه و آب وهوای معتدل، بلکه به خاطر فرهنگ متنوع، استانداردهای بالای زندگی، حقوق های رقابتی و گزینه های در دسترس دیگر. ویکتوریا به عنوان پایتخت، منطقه ای است که مقصد اصلی کسانی ست که می خواهند در بریتیش کلمبیا اقامت کنند.

ویکتوریا که در جنوبی ترین نقطه ی جزیره ونکوور( نه جزیره ویکتوریا) واقع شده است. از نظر اقتصادی، املاک، آب و هوا، جذابیت و امکانات رفاهی میتواند جزو بهترین انتخابهایتان باشد و همین امر این شهر را به بهترین مکان برای زندگی، کار و یا بازنشستگی در بریتیش کلمبیا تبدیل کرده است.

مزایای زندگی در بریتیش کلمبیا

مزایای زندگی در ویکتوریا

برای کسانی که در ویکتوریا زندگی می کنند، فرصت های متنوعی در تجارت، تکنولوژی، اداره های دولتی استانی و فدرال ارائه می شود. این ناحیه به عنوان مرکز پژوهشی، کشاورزی، جنگلداری و دریانوردی به صورت روز افزون در حال توسعه است. در ادامه ی مقاله مفصلا به مزایای زندگی در آن می پردازیم:

✅حال و هوای انگلیسی شهر

این شهر پس از دوران ملکه ویکتوریا نامگذاری شده است و به دلیل جذابیت های دنیای قدیم و خیابان های باریک و ساختمان های سنگی مختص قرن نوزدهم، شناخته شده است.
 
ویکتوریا همیشه به تاریخچه ای با عنوان سنگرِ سنّت های انگلیسی شناخته شده است. این شهر جایزه ی شاهزاده والز را برای حفاظت از بناهای میراثی و ناحیه های شهر، بیش از ۴۰ سال از آن خود کرده است.

✅آب و هوای عالی

ویکتوریا دارای یکی از بهترین آب و هواها در سراسر کانادا و بریتیش کلمبیا می باشد. این شهر دارای آب و هوایی مدیترانه ای است و در تابستان، به طور منظم دماهایی در محدوده ی بیست درجه سانتیگراد را تجربه می کند، و در زمستان، به ندرت دمای بسیار پایینی تا حد یخ زدگی و یا پوشیده از برف را تجربه می کند.
 
از نظر آمار هواشناسی رسمی، اگر شما قصد زندگی کردن در ویکتوریا را دارید، می توانید در طول سال ۲۱۸۳ ساعت هوای آفتابی، حداقل نیمی از بارندگی نیویورک، حداقل هشت ماه بدون یخ زدگی در سال، رطوبت پایین، نسیم های دریایی خنک در تابستان و آب و هوای عالی برای لذت بردن از سبک زندگی در فضای باز را انتظار داشته باشید.
 

ویکتوریا در منطقه بارشی کوههای المپیک قرار دارد از طرفی میانگین بارش سالانه آن از میانگین بارش سالانه ونکوور بسیار کمتر است. زمستان در ویکتوریا معتدل است. بارش ناگهانی برف در این شهر اتفاق نمی افتد و حتی در اکثر زمستان ها خبری از برف نیست.

✅فضای سبز متعدد و باغ های زیبا

آب و هوای معتدل ویکتوریا مایه ی افتخار باغبانانی است که در ویکتوریا زندگی می کنند. محدوده ی گیاهانی که می توانند در آنجا رشد کنند در تمام کانادا بی نظیر است.
 
ویکتوریا، که به “شهر باغ ها” معروف است، دارای گل هایی شکوفا در طول سال می باشد. در هر تابستان با حدود ۱۵۰۰ سبد آویز گل در تمام شهر چراغ ها را تزئین می کنند. باغ های Butchart معروف، که در سال ۱۹۰۴ بازگشایی شده اند، تنها ۲۵ دقیقه رانندگی با مرکز شهر ویکتوریا فاصله دارند.

 

جمعیت در بریتیش کلمبیا

✅جمعیتی با میانگین سنی متعادل

این شهر در بین بازنشستگان دقیقا به اندازه ی کسانی که به تازگی حرفه ی خود را آغاز کرده اند، محبوبیت دارد. تعادلی عالی در گروه سنی افراد در این بخش از بریتیش کلمبیا وجود دارد. تقریباً ۱۸ درصد از جمعیت بالای ۶۵ سال سن دارند. سن میانگین در ویکتوریا ۴۳.۱ سال و تقریباً ۴ سال بیشتر از ونکوور می باشد.

✅مراکز تفریحی و گردشگردی ویکتوریا

ویکتوریا به عنوان مرکز تاریخی، فرهنگی و هنری همواره پیشرو بوده است. این شهر محل برگزاری جشنواره های سالیانه بسیاری می باشد، همچنین، وجود موزه ها، باشگاه های گلف، کلوپ های قایق بادبانی، اسب ها، مراکز پرورش اندام، زمین های یخ، زمین های تنیس، استادیوم ها، میادین، مسیر پیست اتومبیلرانی و اسب سواری، همه و همه ثابت می کند که هرگز از زندگی در ویکتوریا خسته نخواهید شد.

ویکتوریا دارای دومین سرانه رستوران در آمریکای شمالی می باشد، که پس از سانفرانسیسکو جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. بیش از ۷۰پارک شهر از جمله  Beacon Hill وجود دارد که دارای مناظر دیدنی در سراسر تنگه  Juan de Fuca می باشد.

بندرگاه داخلی ویکتوریا که در قلب شهر مستقر شده، در عین سادگی شگفت انگیز می باشد. این ساختمان در بین بناهای تاریخی احاطه شده و شما قادرید فعالیت های مربوط به قایق ها و همچنین هواپیماهای شناور روی آب مشاهده کنید.

✅فضایی مناسب برای دوچرخه سواری

اگر شما یک دوچرخه سوار حرفه ای هستید و یا از دوچرخه سواری با بچه ها در آخر هفته لذت می برید، زندگی در ویکتوریا می تواند فرصت دوچرخه سواری خارق العاده ای را برای شما فراهم کند.

ویکتوریا پایتخت دوچرخه سواری کانادا می باشد و دلیل خوبی هم برای این موضوع دارد. این منطقه سیستم گسترده ای از مسیرهای دوچرخه سواری را فراهم می کند. در حقیقت، شما می توانید بر روی دوچرخه از یک کشتی در خلیج شوارتز تا مرکز شهر ویکتوریا را دوچرخه سواری کنید.

✅بهترین مکان برای غواصی 

کسانی که در ویکتوریا زندگی می کنند، می توانند غواصی خارق العاده ای را در خلیج آن تجربه کنند. “National geographic” ویکتوریا را به دلیل تنوع دریایی و وضوح آب به عنوان یکی از بهترین مقصدهای غواصی در آب سرد معرفی کرده است. در حقیقت، انجمن معروف “Jacques Cousteau “ویکتوریا را دومین منطقه برتر، پشت دریای سرخ می داند.

تحصیل در بریتیش کلمبیا

شرایط تحصیل در ویکتوریا

ویکتوریا از استانداردها و تسهیلات آموزشی ویژه ای برخوردار است. بطوریکه مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه های خصوصی و دولتی متعددی برای انتخاب در اختیار شما قرار دارند. حدودا ۷۲ درصد از جمعیت شهر دارای تحصیلات عالیه می باشند که این میزان بالاتر از حد ملی می باشد.

نقشه بریتیش کلمبیا

نقشه بریتیش کلمبیا
نقشه بریتیش کلمبیا
نقشه بریتیش کلمبیا

خلاصه ی زندگی در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

با خواندن این مقاله قطعا درک میکنید که چرا مردم ویکتوریا تا این حد به شهر خود افتخار می کنند، و چرا چنین جذابیتی برای کانادایی ها و مهاجران دارد. ویکتوریا نه تنها به عنوان مقصد گردشگری بلکه به عنوان مکانی برای اقامت و تشکیل خانواده از شرایط فوق العاده ای برخودار است. 

اگر شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید و به دنبال مکانی مناسب برای اقامت در کانادا هستید، خواهید دید بریتیش کلمبیا و پایتخت آن ویکتوریا همان مکان ایده آلی خواهد بود که با خوشحالی آن را خانه می نامید. 

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Roya چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 159 مشاهده پرسش
    من با ویزای توریستی الان در ویکتوریا هستم برای اقامت چکار میشه کرد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. باید شرایط شما بررسی شود و مسیر مناسب مهاجرت برای شما مشخص گردد. فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر سحر دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من یک فرزند دارم و از همسرم جدا شدم و قصد مهاجرت دارم .
    خودم لیسانس در زمینه علوم اجتماعی دارم از نظر شما بهترین راه مهاجرت برای من چی هستش و اینکه فرصت شغلی برای من هستش؟؟
    و اینکه برای زبانم تا چه حد زبان لازمه ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. باید ابتدا شرایط شما بررسی شود تا روش مناسب مهاجرت مشخص شود. سپس با توجه به نوع برنامه، سطح زبان مورد نیاز مشخص می شود. بنابراین، برای دریافت مشاوره رایگان وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. 

  • تصویر کاربر مرتضی دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 196 مشاهده پرسش
    سلام، بنده 44سالمه،دارای دوفرزندوهمسر میباشم، تخصص تعمیر پمپ و انژکتورویونیت انژکتور میباشم، فوق دیپلم مکانیک خودرودارم، جهت اقامت امکانش هست؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. لطفا فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس گرفته و مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت را دریافت کنید.

  • تصویر کاربر غزال شنبه ۶ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 212 مشاهده پرسش
    من بدون اینکه اقدامی برای کانادا یا اقامتی در کانادا داشته باشم ،به دلیل عدم رعایت قوانین اقامت در سفر قبلی، رد شدم .
    حال نیاز به راهنمایی برای اعتراض دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۶ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. زمانی که شما قوانین را رعایت نکنید، با شما بسیار سختگیرانه برخورد می کنند و به علت اختیارات بالای آفیسر ها، متاسفانه کاری نمی توان کرد.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر