مهاجرت به کانادا به عنوان طراح وب

در این مقاله به شرح جزئیات نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان طراح وب ، در صورت داشتن یا نداشتن پیشنهاد شغلی از طرف کانادا می‌پردازیم. سالانه هزاران طراح وب به کانادا مهاجرت می‌کنند، در این مطلب می‌توانید در مورد شرایط مهاجرت برای یک طراح وب در کانادا آشنا شوید. با در اختیار داشتن مهارت‌ شغلی مناسب، کانادا مقصد راحتی برای طراحان وب محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید به عنوان طراح وب به کانادا مهاجرت کنید، اکنون فرصت مناسبی است. تقاضای زیادی برای طراحان وب در سرتاسر کانادا وجود دارد و شما می‌توانید با کمک این مهارت اقامت دائم کانادا را بدست آورید.

معمولا افراد با بررسی فرایند مهاجرت به کانادا، تصور می‌کنند که برای این کار به پیشنهاد شغلی ابتدایی نیاز دارند، تا بدین ترتیب واجد شرایط فرایند اکسپرس اینتری شوند. با این حال وضعیت برای طراحان وب متفاوت است و این افراد گزینه‌های دیگری را برای شروع فرایند دریافت ویزای کانادا در اختیار دارند. 

برای شروع فرایند مهاجرت، طراحان وب، واجد شرایط برای استفاده از برنامه مهاجرتی دولتی کانادا هستند، زیرا تقاضا برای طراحی وب در این کشور بسیار زیاد است و بدین ترتیب این شغل در فهرست مشاغل هدف جای گرفته است که با عنوان فهرست مشاغل ملی کانادا شناخته می‌شود.

مهاجرت به کانادا

طراحان وب چگونه با استفاده از اکسپرس اینتری می توانند به کانادا مهاجرت کنند؟

این خبر، یک خبر خوب برای طراحان وب محسوب می‌شود که می‌خواهند در کانادا فعالیت و زندگی کنند. فرایند اکسپرس اینتری کانادا یک کلاس ویزایی نیست، این فرایند به روشی گفته می‌شود که اداره مهاجرت کانادا برای انتخاب کاندیداهای مناسب برای ویزای اقامت دائم از آن بهره می‌برد.

در این شرایط، طراحان وبی که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند، می‌توانند از ویزای کارکنان ماهر فدرال و برنامه‌های منتخبان استانی استفاده کنند. طراحان وب از نقاط مختلف جهان، واجد شرایط استفاده از فرایند اکسپرس اینتری و اقامت کانادا هستند. برای این کار کافی است مهارت‌، تجربه لازم و سوابق مناسبی در کشور خود داشته باشید. 

تمامی این عنوان ها واجد شرایط اقدام برای دسته بندی ۲۱۷۵ فهرست مشاغل ملی کانادا هستند:
مهاجرت به کانادا بعنوان توسعه دهنده وب

مهارت‌ و مدارک ضروری برای مهاجرت به کانادا به عنوان طراح وب

به طور کلی، طراحان وبی که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند، باید دانش و تجربه خود در این موارد  را به اثبات برسانند. این موارد، خلاصه ای از وظایف اصلی بعضی از مشاغلی هستند که در این گروه جای می‌گیرند:

الزامات شغلی

۱_ فرد باید مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در رشته‌هایی نظیر علوم کامپیوتر، ارتباطات و یا مدیریت کسب و کار را داشته باشد یا اینکه دوره‌های دانشگاهی در علوم کامپیوتر، گرافیک، طراحی وب یا کسب و کار را گذرانده باشد.
۲_ تجربه فعالیت به عنوان برنامه نویس کامپیوتر یا طراحی گرافیک داشته باشد.

طراح وب در کانادا

چگونه به عنوان طراح وب به کانادا مهاجرت کنیم؟

برای انجام این فرآیند کافیست مراحل زیر را طی کنید:

✅ گام اول

در فرایند مهاجرت به کانادا، محاسبه امتیاز مهاجرت به این کشور طبق برنامه ی اکسپرس اینتری است( برای این کار افراد باید وارد سیستم رتبه بندی جامع کانادایی شوند). امتیازات سیستم رتبه بندی جامع کانادا (CRS) بر اساس موارد زیر به افراد تخصیص داده می‌شوند:

علاوه بر موارد فوق وضعیت امتیاز شما، در سیستم رتبه بندی جامع کانادا نیز، برای تعیین امتیاز مهاجرتی افراد اهمیت دارد. امتیازی که باید بیشتر یا مساوی ۶۷ باشد.

✅ گام دوم

زمانی که نتیجه درخواست اکسپرس اینتری خود را، از طرف اداره مهاجرت کانادا( دعوتنامه ITA) دریافت می‌کنید، ۶۰ روز فرصت دارید تا درخواست رسمی خود را تحویل دهید. به همین جهت دقت داشته باشید که تحت هیچ شرایطی نباید درخواست اکسپرس اینتری خود مبنی بر ادعا برای امتیاز لازم را ارائه کنید؛ بدون این که امتیازات لازم، گواهی نامه‌های معادل تحصیلی و ارزیابی‌های حرفه ای کاری را داشته باشید.

زیرا زمانی که از شما دعوت می‌شود برای ویزای کانادای خود اقدام کنید، نمی‌توانید به عقب بازگردید و تاییدیه ‌های جدیدی را به این مدارک اضافه کنید، این مدارک باید قبل از فایل کردن پرونده آماده شده باشند. از طرفی با توجه به این که پروفایل اکسپرس اینتری تنها برای یک سال اعتبار دارد، ارائه تمامی مدارک از شروع کار، اهمیت زیادی برای موفقیت نهایی شما دارد.

آیا می‌توان بدون پیشنهاد شغلی بعنوان طراح وب به کانادا مهاجرت کرد؟

بله، فقط کافی است بتوانید به امتیاز مهاجرتی حداقل ۶۷ برای ویزای کارکنان ماهر فدرال کانادا دست پیدا کنید.
اما باید به این نکته توجه داشته باشید که با در اختیار داشتن پیشنهاد شغلی، امتیاز سیستم رتبه بندی جامع کانادا( امتیاز لازم برای موفقیت در برنامه اکسپرس انتری) را بین ۵۰ تا ۲۰۰ واحد افزایش می‌دهد و فرایند مهاجرت را بسیار  آسان تر می‌کند.

به عنوان یک ساکن دائمی ماهر و جدید در کانادا، شما می‌توانید به صورت تمام وقت از روز اول شروع به کار کنید. مشاغل موجود در کانادا برای طراحان وب معمولا درآمد بهتری نسبت به انگلستان، اروپا و آسیا دارند و قوانین کار کانادا به توازن میان زندگی و کار احترام زیادی می‌گذارند. 

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر منا شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام و ادب آیا بدون داشتن شینگن میشه به کانادا مهاجرت کرد و ویزا گرفت و اونجا موندگار بشیم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. داشتن یا نداشتن ویزای شنگن تاثیری در پروسه های مهاجرت ندارد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر