رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

در این مقاله قصد داریم به تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا بپردازیم. تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین المللی به گزینه ای جذاب تبدیل شده. یکی از امن ترین نقاط این کره ی خاکی برای مهاجرت، کانادا است،  به ویژه شهرهای بزرگی مانند تورنتو و ونکوور، که دارای تنوع فرهنگی فراوانی است، و دانشجویان خارجی را از هر نقطه ی جهان فرامی خواند.

چرا در کانادا تحصیل کنید:

۱.کانادا آموزش را جدی می گیرد

آیا می دانید کانادا تحصیل کرده ترین کشور جهان است؟ در حقیقت، بیش از نیمی از ساکنان آن دارای مدرک دانشگاهی هستند، این یک امتیاز بسیار عالی است.

۲.دانشگاه های کانادا از بهترین موسسات آموزشی هستند.

برخی از برترین دانشگاه ها و کالج های بین المللی در کانادا واقع شده اند و دانشجویان از سراسر جهان برای پیوستن و ادامه تحصیل به برترین مراکز آموزشی، رشته خود آمده اند. متخصصان روزنامه نگاری، سیاست، پزشکی و فناوری کار خود را در دانشگاه هایی مانند دانشگاه تورنتو و دانشگاه مک گیل آغاز کردند. و این شانس را خواهید داشت که در کنار تیزبین ترین ذهن های جهان کار کنید.

۳.انعطاف پذیری از طریق تنوع آموزشی

کانادا انواع جالب توجهی از موسسات آموزش عالی را ارائه می دهد: دانشگاه ها، کالج ها، پلی تکنیک ها و cégeps (آموزشگاه های حرفه ای). بسته به اهدافی که دارید یا به دنبال هر چیزی که باشید، ممکن است بخواهید مدل نهادی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

۴.ارزش بالای مدارک تحصیلی 

فارغ التحصیلان دانشگاه و دانشگاه های کانادا از ارزش بالایی در بازار کار برخوردار هستند. 

افرادی که در آنجا تحصیل می کنند در هر زمینه ای که به آن علاقه داشته باشند می توانند، شغل عالی پیدا کنند.

تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

۵.فرهنگ کانادایی از تنوع استقبال می کند.

مهم نیست که شما چه کسی هستید، از کجا آمده اید و یا چه چیزی می خواهید بخوانید، کانادایی ها آماده استقبال گرم از شما هستند. این کشور آمریکای شمالی تلاش زیادی را برای اطمینان از امنیت دانشجویان بین المللی، رفتار منصفانه و خوشحالی از شرکت در آموزش و شیوه زندگی کانادا انجام می دهد.

رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، یک مسیر شغلی است که با سرعت رو به رشد و تکامل است. این رشته نیاز به افرادی دارد که واجد شرایط رشد و موفقیت هستند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در رشته دیجیتال مارکتینگ، جمعیت افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، رو به افزایش است. 

واضح است که کاربران، و بازاریابان مدرن باید بدانند که چگونه با مشتریان خود به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار کنند. کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته جزء پیشگامان عرصه ارتباط صنعت و فضای مجازی است. با توجه به این امر رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا فرصت های شغلی زیادی دارد.

تحصیل در رشته بازاریابی دیجیتال به دانشجویان می آموزد که چگونه محصولات، خدمات و مارک تجاری را با استفاده از کانال ها، ابزارها و استراتژی های بازاریابی آنلاین تبلیغ کنند. دانشجویان یاد می گیرند، کمپین هایی را ایجاد و پیاده سازی کنند، رفتار مشتری را تحلیل و نحوه تنظیم و ارزیابی KPI های شخصی و تیمی (شاخص های کلیدی عملکرد) را یاد بگیرند. 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال شامل تمام راه های بازاریابی است که از دستگاههای الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند، یعنی در اصل به گونه های بازاریابی گفته می شود که به شکل آنلاین انجام می شود. برخی از کارشناسان بازاریابی، بازاریابی دیجیتال را یک گام جدید می دانند که نیاز به مرحله جدید برای نزدیک شدن به مشتری و روشهای جدید درک چگونگی رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد. 

مشاغل زیرشاخه دیجیتال مارکتینگ

مشاغلی که از کانال های دیجیتال سرچشمه میگیرند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

برترین دانشگاه ها و دانشکده های رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

دانشگاه های زیادی در دنیا به رشته دیجیتال مارکتینگ می‌پردازند، که بهترین یا برترین آنها شامل:

  • دانشکده کسب و کار هاروارد
  • دانشگاه مدیریت دساوتلس کانادا
  • دانشکده مدیریت اسلون واقع در کشور آمریکا

و مواردی دیگر. در این دانشگاه ها فضا به گونه ای است دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد بازار کار می شوند. در بعضی از استان های کانادا فرصت های شغلی و دستمزدهای بالاتری برای متخصصان دیجیتال مارکتینگ مهیاست. از آنجایی که این حوزه بسیار گسترده است، میزان تسلط افراد در این رشته متفاوت است. 

دانشگاه ها و دانشکده هایی که در رشته ی دیجیتال مارکتینگ در کانادا  فعالیت می کنند:

حقوق و دستمزد متخصصان دیجیتال مارکتینگ در کانادا

اکثر متخصصان بازاریابی در مشاغل تمام وقت کار می کنند. 

حداقل دستمزد سالانه گزارش شده متخصصان دیجیتال مارکتینگ در کانادا ۳۵ هزار دلار کانادا و بیشترین حقوق دریافت شده هم ۱۰۰ هزار دلار کانادا اعلام شده است. 

میزان دستمزد دیجیتال مارکتینگ در کانادا

اما اکثر متخصصان این حوزه سالانه بیش از ۶۰ هزار دلار کانادا دریافت میکنند. در استان کبک اغلب متخصصان دیجیتال مارکتینگ سالانه بیش از ۷۰ هزار دلار کانادا دریافت میکنند. بنابراین حقوق دریافتی معینی برای دستمزد فعالان این حوزه در جامعه کانادا وجود ندارد.

مهارت های لازم برای فعالیت در رشته ی دیجیتال مارکتینگ

جدای از تحصیلات و تجربه، مهارت هایی برای موفقیت در این رشته لازم است مانند:

کار در کانادا به عنوان دیجیتال مارکتینگ

با محبوبیت و مقبولیت اینترنت در جهان و همچنین بحران جهانی کرونا که از سال ۲۰۲۰ شروع شده و احتمالا تا دو سال آینده نیز ادامه دارد.

این شرایط باعث شده بیشتر کسب و کارها، ناگزیر به استفاده از دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) شده اند.

کار در کانادا به عنوان دیجیتال مارکتینگ

شما می توانید شغل مورد نظر را ازطریق روزنامه های محلی، مجلات تجاری، منابع الکترونیکی، مراجعه حضوری به شرکتها و موسسات معتبر در کانادا و یا مراجعه به سایت های زیر پیدا کنید.:

www.indeed.com

www.JOBFreeway.com

www.marketing-jobs.ca

شما می توانید جویای مشاغلی با عناوین زیر باشید:

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مهراز شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
    اگر فردی از یکی از دانشگاه های موجود در کانادا فول فاند گرفته باشد یا اپلای کرده باشد و آنها پذیرش داده باشند آیا میتواند با ارائه مدارکی برای پارتنر خود که عقد رسمی هم‌نکردند ویزا دریافت کند؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. بر اساس قوانین کانادا همسر یا شریک زندگی مشترک و یا فرزند وابسته (شما) می توانند برای همراهی شما در کانادا در طول تحصیل، درخواست ویزا دهند.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر