همیلتون کانادا

شهر همیلتون کانادا یک شهر بندری در استان انتاریو است. اتصال بندر همیلتون به دریاچه انتاریو ، منجر به توسعه سریع این شهربه عنوان یک مرکز مهم بندری و ریلی شده است. همیلتون حدود ۷۵ دقیقه با ماشین از تورنتو و کمتر از دو ساعت از مرز با ایالات متحده در بوفالو، نیویورک فاصله دارد. 

در این شهر بیش از ۱۰۰ آبشار وجود دارد و به دلیل وجود جنگل های نیاگارا زیبایی وصف نشدنی دارد. شهر همیلتون فاصله ی کمی با آبشار نیاگارا و مرز آمریکا دارد. همچنین همیلتون یک شهر صنعتی در ناحیه گلدن هورس شو (Golden Horseshoe) در امتداد کرانه غربی دریاچه انتاریو است. 

اسم جزایر برمودا را زیاد شنیده اید و عکس و فیلم های مختلفی قطعا از این جزایر دیده اید. باید بگوییم که پایتخت این جزایر شهر همیلتون است. جالب است بدانید که همیلتون یکی از ترسناک ترین پایتخت های دنیا لقب گرفته که ربطی به شهر همیلتون کانادا ندارد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار متفاوت است. 

تابستان های همیلتون گرم است و دمای متوسط جولای آن ۲۲ درجه سانتی گراد، اما این گرما با شروع رطوبت می تواند به سرعت شدیدتر شود. در همیلتون، مانند بیشتر شهرهای دیگر کانادا، زمستان ها طولانی و سرد است، اما در جنوب انتاریو نسبت به شمال و غرب بسیار شدید نیست. 

همیلتون به طور معمول ۱۲۹ روز از سال، دما را در یخبندان یا پایین به سر میبرد، اما دمای متوسط به ندرت کمتر از -۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می یابد. یافتن لباس مناسب هوای سرد یکی از مهمترین اولویت ها هنگام نزدیک شدن اولین زمستان در همیلتون خواهد بود. 

آب و هوای همیلتون کانادا

در نهایت، زمستان یک واقعیت زندگی در همیلتون است، اما نیازی نیست که یک امر منفی باشد. مشغول بودن، گذراندن وقت با دوستان، خانواده و همکاران و تلاش برای انجام فعالیت های جدید همه زمستان را قابل تحمل می کند و مهمتر اینکه بدانید دوباره بهار می شود.

بهار در شهر همیلتون مانند بیشتر مناطق جنوب انتاریو تقریباً کوتاه و بارانی است. پاییزها کمی طولانی‌تر است و فرصت زیادی را برای لذت بردن از رنگ‌های متغیر طبیعت در شهر و فضای سبزی که شهر را در بر گرفته فراهم می‌کند.

کار در همیلتون

از قرن بیستم همیلتون در سراسر کانادا به عنوان یک مرکز صنعتی شناخته شده است. اگرچه تولید و اشتغال در دهه ۱۹۹۰ به طرز چشمگیری کاهش یافت، و بسیاری از کسانی که در آن زمان در همیلتون زندگی می کردند، ناگهان کار خود را از دست دادند، 

اما این شهر از سالهای گذشته رفته رفته، شهرت خود را به عنوان یک بازیگر اصلی اشتغال در چندین کشور به دست آورد. شورای کنفرانس کانادا اخیراً همیلتون را به عنوان بهترین شهر در سراسر کشور از نظر تنوع اقتصادی رتبه بندی کرده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید فرصت های زیادی برای یک فرد موفق در طیف گسترده ای از زمینه ها در این شهر وجود دارد.

کار در همیلتون کانادا

هزینه زندگی در همیلتون کانادا

اصلی‌ترین هزینه زندگی در همیلتون کانادا، هزینه‌ی مسکن است. هزینه‌ی زندگی در این شهر از تورنتو کمتر است. دلیل اصلی این امر، کمتر بودن قیمت خرید و اجاره‌ی خانه‌ها و بیشتر بودن املاک موجود در این شهر می‌باشد. بیش از ۲۰ درصد مردم ساکن در ایالت انتاریو خارجی هستند. 

به همین دلیل بسیاری از این افراد، شهر همیلتون را برای زندگی انتخاب می‌کنند. هزینه زندگی در همیلتون کانادا برای هر خانواده حدود ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار کانادا در سال برآورد می‌شود. این مقدار در مقایسه با شهرهای دیگر کانادا بسیار پایین‌تر است. 

به‌طور میانگین هزینه زندگی دانشجویی در همیلتون ماهانه حدود ۲۰۰۰ دلاربه طور میانگین اعلام شده است، اما شرح دقیق آن به سبک زندگی افراد بستگی دارد.

زندگی در همیلتون کانادا

جاهای دیدنی همیلتون کانادا

همیلتون به لطف سالها کار در صنعت فولاد که شهر را به حال امروز تبدیل کرده، به استیل تاون معروف است. از جمله مکان های دیدنی شهر همیلتون میتوان به:

بزرگترین باغ گیاه شناسی کانادا

همیلتون یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در کل کانادا است. باغ گیاه شناسی سلطنتی بیش از ۹۸۰ هکتار (۹۸۰۰۰۰۰ متر مربع) زمین دارد.

پایتخت آبشار جهان 

همیلتون کانادا دارای بیش از ۱۳۰ آبشار است که می توان آنها را در داخل و اطراف شهر کشف کرد. از همین رو است که همیلتون عنوان را به عنوان بهشتی فوق العاده آبکی می نامند.

دانشگاه های شهر همیلتون کانادا

موسسات آموزشی بسیاری در همیلتون وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها دانشگاه مک ‌مستر McMaster University، کالج دانشگاهی ریدیمر Redeemer University College و کالج موهاک Mohawk College نام دارند. یکی از پردیس‌های دانشگاه براکِ Brock University شهر سینت کاترین نیز در شهر همیلتون واقع شده است.

دانشگاه مک مستر همیلتون 

دانشگاه مک مستر یکی از مهمترین دانشگاه های کانادا می باشد، این دانشگاه در سال ۱۹۳۰ از تورنتو به همیلتون انتقال یافت و در حال حاضر نزدیک به مرکز شهر است و به عنوان یک موسسه استاندارد بین المللی با برنامه های آموزشی و پژوهشی پیشرو شناخته شده است. 

دانشکده پزشکی این دانشگاه رتبه دوم را در لیست ۴۰ بیمارستان تحقیقاتی برتر کانادا دارد.این دانشگاه دارای بیش از ۶۲ مرکز تحقیقاتی و موسسه در دانشگاه است و دارای شش دانشکده تخصصی به نام های زیر می باشد:  

دانشگاه مک مستر همیلتون کانادا

این دانشگاه پایگاهی، برای بیش از ۵۰ مرکز و موسسه تحقیقاتی است و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می کند:

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه مک مستر همیلتون:

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه مک مستر همیلتون

رشته های مقطع دکتری در دانشگاه مک مستر همیلتون 

حداقل نمره زبان انگلیسی برای دانشگاه مک مستر

آزمون آیلتس: نمره کلی ۶.۵ و حداقل ۵ در هر یک از چهار بخش آزمون

آزمون تافل: (IBT) نمره کلی ۸۶؛ و حداقل نمره ۲۰ در هر یک از چهار بخش آزمون (با ۲ سال اعتبار)

دولینگو: ۱۱۵ برای همه برنامه های کارشناسی ورود مستقیم

آزمون PTE: نمره کلی ۶۰؛ و حداقل نمره ۶۰ در بخش های مکالمه و نوشتاری (با ۲ سال اعتبار)

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا 

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
    سلام آیا پس از اخذ دیپلم کانادایی در تورنتو میشه درخواست ویزای کار کرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. در صورتی که یک پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرمای کانادایی داشته باشید می توانید در خواست ویزای کار را به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه دهید.

      توجه داشته باشید مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر