تحصیل مجازی در کانادا

آموزش از راه دور به دانشجویان بین المللی امکان دسترسی از راه دور به دانشگاه ها و کالج های کلاس جهانی  را می دهد. وقتی قادر به حضور فیزیکی در کلاس نیستید، آموزش مجازی به شما این امکان را می دهد که از راه دور به تحصیل و آموزش خود ادامه دهید در حقیقت تحصیل مجازی در کانادا یک مزیت برای کانادا محسوب میشود. 

همچنین فرصت هایی با انعطاف پذیری زیاد برای یادگیری شما فراهم می کند. به عنوان مثال، ممکن است شخصی از یک کشور کوچک دوردست بخواهد از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه جهانی مدرک بگیرد، قطعا کانادا بهترین گزینه برای این امر است.

مزایای تحصیل در کانادا

فردی که در کانادا تحصیل می کند می تواند از برترین اساتید و دانشگاههای معتبر بین المللی جهان بهره مند شود، دانشگاه های کانادا از بهترین موسسات آموزشی هستند. در واقع تحصیل در کانادا یکی از سریعترین روشهای مهاجرت به این کشور و شاید بهترین راه دریافت اقامت دائم باشد. هر ساله بیش از پانصد هزار دانش آموز و دانشجوی بین المللی با انتخاب این کشور به سوی آینده ای درخشان گام بر می دارند.

از مزایای دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تحصیل مجازی در کانادا

اگر تحصیلات کانادایی می خواهید، اما نمی توانید برای تمام دوره ی تحصیل یا بخشی از آن، از خانه یا کشور خود خارج شوید، تحصیلات مجازی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تعهد کانادا به آموزش نوآورانه و جهانی باعث شده این کشور به یک رهبر در آموزش آنلاین و آموزش از راه دور تبدیل شود.

آموزش از راه دور راهی است برای ارائه آموزش، اغلب به صورت فردی، به دانشجویانی که از نظر جسمی در دانشگاه حضور ندارند. دانشجویان بین المللی می توانند در دوره های آموزش از راه دور که بصورت آنلاین ارائه می شود، شرکت کنند. 

آنها برای شرکت در این دوره ها نیازی به ویزای تحصیلی ندارند. اما با توجه به اینکه، آموزش در کالج و دانشگاه‌های کانادا به زبان انگلیسی و فرانسوی است، برای شرکت در دوره‌های آنلاین، تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی الزامی است.

هزینه تحصیل آنلاین در کانادا

هزینه تحصیل آنلاین در کانادا

نمی توان این واقعیت را انکار کرد که گاهی برخی موانع باعث می شود تحصیل در کشورهای خارجی برای بسیاری از افراد ممکن نباشد.هزینه های یادگیری آنلاین بر اساس اینکه این برنامه بخشی از دیپلم، لیسانس یا در سطح تحصیلات تکمیلی باشد متفاوت است. 

هزینه تحصیل مجازی در کانادا به فاکتورهایی از قبیل، رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر بستگی دارد. برای دانشجویان تحصیل مجازی در خارج از کشور، بالاترین مزیت این هست که موانع مالی از سر راه آنها بر داشته می شود و اغلب دانشجویان را از شرکت در برنامه های حضوری تحصیل در خارج از کشور باز می دارد. این تجربه تحصیلی بسیار مقرون به صرفه است زیرا به ویزا، بلیط هواپیما یا محل اقامت در کانادا نیازی  ندارید.

مزایای تحصیل مجازی در کانادا

دوره های آنلاین در کانادا

معایب تحصیل از راه دور

بهترین دانشگاه آنلاین معتبر در کانادا

۱۰ دانشگاه برتر آنلاین کانادا به نامهای زیر هستند که مدارک واقعی را برای شما فراهم می کنند:

  • دانشگاه مانیتوبا
  • دانشگاه نیوبرانزویک
  • دانشگاه لورنتین
  • دانشگاه آتاباسکا
  • دانشگاه تامسون ریورز
  • دانشگاه مموریال کانادا
  • دانشگاه TÉLUQ کانادا
  • کالج سلطنتی نظامی کانادا
  • دانشگاه کانادا غرب (UCW)
  • دانشگاه جاده های سلطنتی

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فرشته شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 144 مشاهده پرسش
    ویزای تحصیلی من رد شده چه باید بکنم ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      متاسفانه امکان کمک نیست

  • تصویر کاربر پارسا چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب دانش اموز مقطع هشتم و متقاضی تحصیل در مقطع نهم ان لاین مدارس کانادایی هستم
    ۱۵ ساله
    ایا موسسه شما اماکن اخذ پذیرش از مدارس مختلف را دارید ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارزیابی شرایط شما برای اخذ پذیرش تحصیلی توسط کارشناسان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر