برنامه کارآفرینی استان منیتوبا

منیتوبا که پایتخت آن وینیپگ نام دارد، استانی در مرکز کانادا می باشد، که در قلب آمریکای شمالی واقع شده است. در این مقاله سعی داریم درباره ی برنامه کارآفرینی استان منیتوبا، اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. 

منیتوبا، به دلیل قرار گرفتن در امتداد دالان تجاری شمال و جنوب قاره، نقش مهمی در این قاره به عنوان یک مرکز حمل و نقل و تجارت بازی می کند.  این شهر دارای ارتباط ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی با بقیه قاره و جهان خارج است و مهاجرت به این استان از طریق کارآفرینی یکی از راههای مناسب راه اندازی کسب و کار می باشد. 

استان انتاریو (تورنتو) در شرق این استان، ساسکاچوان در غرب و از جنوب به آمریکا متصل می شود و از بسیاری جهات دروازه ورود به غرب کانادا محسوب می شود. آب و هوای چهارفصل دارد و دارای تعداد زیادی دریاچه و رود می باشد. همچنین در قسمت جنوبی و غربی استان منیتوبا مزارع کشاورزی و دامداری بسیاری وجود دارد.

MPNP، برنامه ی مهاجرت استانی منیتوبا است. از طریق این برنامه، مهاجرانی که دارای مهارت و سابقه ی کار مدنظر استان هستند، می توانند گواهی انتخاب استانی منیتوبا را دریافت کنند. این برنامه به سه صورت قابل اجرا می باشد:

برنامه استانی مهاجرت به منیتوبا از طریق سرمایه گذاری (BIS)

برنامه ی کارافرینی استان منیتوبا، برای کارآفرینان و سرمایه گذارانی که علاقه مند هستند در این استان سرمایه گذاری نمایند، برنامه جذب مهاجر استانی مانیتوبا ویژه کسب و کار جدید استان، در قالب برنامه Business Investor Stream  را ارائه نموده است. 
این برنامه، این امکان را برای این استان فراهم می کند تا مدیران و تاجران و یا مزرعه داران واجد شرایط از سراسر دنیا که قصد و توانایی مهاجرت به منیتوبا و ایجاد یا خرید کسب و کار یا ایجاد یک کسب و کار کشاورزی و یا شراکت در یک کسب و کار موجود در این استان را دارند، جذب کند. 

متقاضیان بالقوه باید علاوه بر واجد شرایط بودن باید صلاحیت بیش از چهار عامل سرمایه انسانی (سن، تحصیلات، تجارب تجاری و مهارت زبان)

باید چهار عامل سرمایه گذاری (ارزش خالص، سرمایه گذاری تجاری، اولویت های اقتصادی و بازدید از تحقیقات تجاری در منیتوبا) و یک عامل سازگاری (ارزیابی ارتباط موجود متقاضی بالقوه با مانیتوبا) را داشته باشند.

برنامه مهاجرتی استان منیتوبا

مراحل درخواست موقت مسیر کارآفرین منیتوبا

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP)، یک فرایند موقت را برای درخواست در مسیر کارآفرینان جریان سرمایه گذاران کسب و کار آغاز کرده است. این روند تا زمان تکمیل تغییرات فنی در سیستم MPNP Online برقرار خواهد بود. 

جریان MPNP Business Investor مستلزم بروزرسانی در سیستم برنامه MPNP Online است. این روش شامل هفت مرحله است، که در www.immigratemanitoba.com منتشر شده است.

۱️⃣خودارزیابی

این مرحله تعیین می کند که حداقل معیارهای مسیر کارآفرینان چه چیزی می باشد.

۲️⃣گرداوری اطلاعات لازم 

درباره تجارت پیشنهادی خود در منیتوبا تحقیق کرده و استان را کاوش کنید. بازدید حضوری اکتشافی و شرکت در سمینارهای تجاری ارائه شده توسط واحد مشاوره بازرگانی (BCU) اداره مهاجرت و فرصت های اقتصادی هر دو مورد تشویق قرار می گیرد. 

3️⃣فرم های ابراز علاقه 

فرم های ابزار علاقه را ارسال کنید. پاسخی برای شما ارسال می شود. اگر حداقل شرایط را برآورده نکنید، مفهوم کسب و کار شما بررسی نمی شود.

مراحل درخواست کارآفرینی منیتوبا

4️⃣ارسال درخواست کامل 

نامه ای برای درخواست و ارسال درخواست کامل خود دریافت می کنید. اگر کارآفرین حداقل معیارها را تأیید کند و مفهوم تجارت تأیید شود، MPNP یک نامه رسمی مشاوره برای درخواست (LAA) ارسال می کند.

5️⃣ارزیابی برنامه

برنامه کامل شما توسط MPNP ارزیابی می شود. این مرحله ممکن است شامل مصاحبه باشد. اگر برنامه شما همه شرایط را داشته باشد، MPNP نامه ی تأیید نامه را برای شما ارسال می کند قبل از دریافت نامه پشتیبانی از اجازه کار، باید توافق نامه ی عملکرد تجاری را امضا کنید.

۶️⃣دریافت اجازه کار

تجارت خود را در منیتوبا انجام دهید.با اجازه کار می توانید برنامه تجاری خود را اجرا کنید.

۷️⃣دریافت گواهی نامزد استان منیتوبا

نامزدی MPNP خود را دریافت کنید. متقاضی کارآفرینی که شرایط و ضوابط BP را با موفقیت به پایان رسانده است، از دولت مانیتوبا گواهی نامزدی استانی دریافت می کند. با این گواهی نامزدی ، کارآفرین ممکن است برای دریافت وضعیت اقامت دائم کانادا به IRCC مراجعه کند.

راه های مهاجرت به منیتوبا از طریق سرمایه گذاری

برنامه استانی مهاجرتی به منیتوبا از طریق سرمایه گذاری Business Investor Stream شامل دو مسیر است:

برنامه استانی مهاجرتی به منیتوبا از طریق سرمایه گذاری

۱_ مسیرکارآفرین (Entrepreneur Pathway)

متقاضیان برنامه مهاجرتی BIS (برنامه سرمایه گذاری تجاری منیتوبا) باید شرایط زیر را داشته باشند:

🔔لازم به ذکر است فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث افزایش امتیاز متقاضی در این برنامه گردد. کسب امتیاز انطباق پذیری از موارد ذیل:

۲_ مسیر کشاورزی (Farm Investor Pathway)

متقاضیان برنامه مهاجرتی BIS (برنامه سرمایه گذاری تجاری منیتوبا) در مسیر کشاورزی باید شرایط زیر را داشته باشند:

برنامه کارآفرینی استان منیتوبا (MPNP)

انجام فرایند برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا

متقاضیان برنامه سرمایه گذاری استان Manitoba می بایست کارهای زیر را انجام دهند:

  • مصاحبه با افسر مهاجرت منیتوبا 
  • سرمایه گذاری و خرید بیزینس طبق معیارهای تعیین شده  اداره مهاجرت
  • اقامت در منیتوبا
  • ارائه مدرک زبان با حداقل ۵ CLB  

چه کسانی واجد شرایط انجام برنامه کارآفرینی منیتوبا نیستند

مزایای استفاده از برنامه کارآفرینی منیتوبا

  • هزینه ی این روش به نسبت روش های دیگر کمتر است.
  • در این روش سرمایه گذاری، نیاز به پرداخت ودیعه نیست.
  • رقابت در این روش کم است و شانس متقاضی برای دریافت اقامت دائم بالاست.
  • معمولا در صورتیکه متقاضی اصلی، آیلتس بگیرد نیاز به گرفتن آیلتس توسط همسر وی نمی باشد.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر میترا یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    سلام .با تشکر از اطلاعات مربوط به انجام عملیات بیومتریک بعد از نوامبر 2020 و ادامه کرونا .سایتهای بیومتریک ترکیه و امارات از دسترسی خارج هستند و امکان انگشت نگاری نیست .جتی اکانت رزرو جا را تائئید نمیکنند. ولی دولت کانادا میگوید اینها باز هستند و فعالیت دارند. بالاخره چه باید کرد.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. متاسفانه در این زمینه نمی توانیم به شما کمکی کنیم و باید از طریق سایت های دفاتر وک برای انگشت نگاری اقدام کنید و اطلاعات لازم در زمینه نحوه نوبت دهی را در وب سایت های رسمی دولت کانادا و دفاتر ویزا چک بفرمایید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر