سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کانادا

بسیاری از ثروتمندان جهان از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ثروت خود را بدست آورده اند. زیرا خرید خانه در کانادا  یک سرمایه گذاری پول ساز و امن محسوب می شود.

خرید املاک و مستغلات

بسیاری از تجار و سرمایه داران در چین˓ فرانسه و کشور های عربی نه تنها برای خرید املاک و مستغلات˓ بلکه برای ساخت و ساز ساختمان ها و پروژه های عظیم به کانادا می آیند و از امنیت و رشد سرمایه در این کشور بهره میبرند.

ثبات اقتصادی˓ فرصت های سرمایه گذاری در تجارت˓ رعایت حقوق بشر و کیفیت بالای زندگی˓ کانادا را به کشوری مناسب برای این نوع سرمایه گذاری ها تبدیل کرده است.

سرمایه گذاری از طریق خرید املاک و مستقلات در کاناداافزایش قیمت مسکن در کانادا

در طی چند سال گذشته بعلت سیاست های مهاجرتی˓ قیمت مسکن در کانادا تقریباً به دو برابر افزایش یافته است. زیرا اولویت اول مهاجرین پس از ورود و استقرار در این کشور˓ خرید مسکن است. به لطف ورود سالانه ۳۰۰ هزار مهاجر پیش بینی می گردد که به طور متوسط قیمت مسکن در قسمتهایی از کانادا سالانه ۱۰ درصد افزایش یابد.

بر اساس گزارش Royal LePage ˓ وضعیت اقتصادی قوی تر نسبت به گذشته و افزایش تقاضا در بازارهایی مثل تورنتو˓ اتاوا و مونترال باعث شده تا قیمت مسکن در این بازارها رو به افزایش بگذارد.

اگر می خواهید از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت دائم بگیرید می توانید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که در لینک زیر قرار دارد را مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

افزایش سرمایه اولیه با خرید مسکن در کانادا

براساس مقاله از دانشگاه بریتیش کلمبیا˓ با توجه به تصمیم دولت کانادا برای افزایش سطح پذیرش مهاجران و رساندن به ۳۴۰ هزار نفر تا سال ۲۰۲۰ قطعا تاثیر قابل توجهی در خرید مسکن و افزایش قیمت آن در کانادا مشاهده می شود.

سرمایه داران با خرید ملک در حالیکه بیشتر وقت و انرژی خود را در کار عادی خود قرار می دهند˓ کسب درآمد می کنند. سرمایه اولیه آن ها رشد می کند. زیرا ارزش املاک و مستغلات در حال افزایش است. علاوه بر اینکه درآمد ماهیانه نیز از اجاره ملک حاصل خواهد شد.

افزایش سرمایه با خرید مسکن در کاناداسرمایه گذاری در املاک و مستغلات کانادا

سرمایه گذاری در املاک˓ یک جریان منظم درآمد˓ روش امن و با بازگشت اصل سرمایه همراه است و به دلیل ثبات بازار املاک نسبت به بازار سهام یکی از مناسب ترین روش های سرمایه گذاری تلقی می شود.

خرید یک آپارتمان یا خانه و اجاره دادن آن یکی از روش های سرمایه گذاری در مستغلات در کانادا می باشد. این نوع از سرمایه گذاری با توجه به ثبات اقتصادی کانادا˓ روشی سودآور و یکی از مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا است.
هدف سرمایه داران از این نوع سرمایه گذاری تبدیل سرمایه ریالی به دلار و حفظ ارزش پول موجود˓ افزایش سرمایه در یک اقتصاد مطمئن تر˓ ایجاد درآمد برای خانواده در زمان زندگی در کانادا از طریق سکونت و یا اجاره دادن ملک و نهایتاً سرمایه گذاری دراز مدت به منظور ایجاد پشتوانه برای آینده فرزندان می باشد.

برای آشنایی با دیگر روش های سرمایه گذاری در کانادا  و مشاوره سرمایه گذاری  در کانادا می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

مشاوره سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت

مشاوره سرمایه گذاری در املاک کانادا

دفتر وکالت اَپلو با داشتن تیم مجرب در کانادا میتواند به شما مشاوره لازم جهت خرید و فروش ملک˓ دریافت وام از بانکهای کانادا˓ تأمین اعتبار قراردادها˓ تنظیم اجاره نامه و پروژه های ساخت و ساز ارائه دهد.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا