سرمایه گذاری استان کبک

برنامه سرمایه گذاری استان کبک یکی از گزینه های جذاب برای افراد ثروتمند و صاحبان کسب و کارهای پردرآمد و بزرگ است. در این مقاله میخواهیم بیشتر با این برنامه خاص این ایالت و روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک آشنا شویم.

آشنایی با ایالت کبک

ایالت کبک کانادا، ایالتی با زبان غالب فرانسوی واقع در شرق کانادا است. مرکز آن شهر زیبای کبک و بزرگترین شهر آن مونترال است.

این ایالت ۱۵۴۲۰۵۶ کیلومتر مربع وسعت دارد و بیش از ۸۴۵۰۰۰۰ نفر در آن زندگی می کنند که در هر دو فاکتور جمعیت و وسعت رتبه دوم را میان ۱۳ ایالت کانادا دارد.

نقشه ایالت کبک کانادا این ایالت دولتی تقریبا مستقل دارد و برنامه های اقتصادی و مهاجر پذیری انحصاری خود را داراست. نکته دیگر اینکه در این ایالت فرانسوی زبان رسمی محسوب می شود.

بحث استقلال کبک، موضوعی طولانی مدت در محافل سیاسی کانادا بوده است. دو رفراندوم در سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۵ برای استقلال کبک از کانادا برگزار شد که دومی فقط با اختلاف ۱ درصد رای منفی گرفت. به همین دلیل در سال ۲۰۰۶ خانه ملت کانادا، در یک مراسم تشریفاتی کبک را کشوری در میان کانادا متحد خواند.

شرایط اقتصادی ایالت کبک

این ایالت علاوه بر منابع طبیعی گسترده که مدت ها سنگ بنای اصلی اقتصاد ایالت بوده اند، امروزه در بسیاری از شاخه ها مثل هوافضا، فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی، بیوتکنولوژی و صنایع دارویی پیشرو است و دومین اقتصاد بزرگ کانادا را پس از ایالت اونتاریو دارد.

تولید ناخالص داخلی این ایالت بالغ بر ۳۸۱ میلیارد دلار است و به حداقل دستمزد در این ایالت بیش از ۱۲.۵ دلار در ساعت است یعنی بیش از ۲۲۰۰ دلار در ماه درآمد مشاغل خرد و ساده کلاس D است.

هدف مهاجر پذیری این ایالت در سال ۲۰۱۹ به ۴۰۰۰۰ نفر افزایش یافته که در دسته بندی  های مهاجران اقتصادی، خانواده، پناهندگان و غیره را شامل می شود.

 

اگر شما شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک را ندارید می توانید از روش های دیگر سرمایه گذاری در کانادا استفاده کنید. جهت اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

هدف مهاجر پذیری کبک در سال 2019

محدودیت زمانی برنامه سرمایه گذاری در ایالت کبک

دوره جدید جذب سرمایه گذار خارجی در ایالت کبک از ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ شروع شده و تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۹ برقرار است. ولیکن داوطلبانی که سطح زبانی مناسبی در زبان فرانسوی داشته باشند تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱ ماه بیشتر) مهلت ثبت درخواست دارند. در این دوره ۱۹۰۰ نفر از متقاضیان سرمایه گذاری در ایالت کبک پذیرفته می شوند.

برنامه سرمایه گذاری در ایالت کبک

بر طبق قانون ١۵ جولای ٢٠١۵، سهمیه ای برای سرمایه گذاری در این ایالت تخصیص داده شده، تا قراردادی با متقاضیان مهاجرت کبک منعقد گردد.

شرایط لازم جهت برنامه سرمایه گذاری در کبک :

١. شما می بایست به تنهایی یا به همراه همسر خود، دارایی خالص حداقل ٢ میلیون دلار کانادا (طبق نرخ رسمی دلار) را داشته باشید که این مبلغ باید جدا از دریافتی شما در شش ماه قبل باشد. (شش ماه قبل از تاریخ تقاضای شرکت در برنامه سرمایه گذاری)
٢. سابقه مدیریتی در کسب و کارهای تجاری، صنعتی، کشاورزی و همچنین در یک سازمان بین المللی، دولتی و یا وابسته به دولت داشته باشیدمنظور از سابقه مدیریتی داشتن حداقل ٢ سال تجربه مدیریتی در ۵ سال قبل از تقاضا می باشد.
 تجربه به دست آمده در دوران کارآموزی، آموزش و یا تخصص بدست آمده در مراحل قبل از بدست آوردن دیپلم محاسبه نمی شود.
٣. پس  از نهایی کردن تصمیم،شما بایستی یک قرارداد مبنی بر سرمایه گذاری یک میلیون و دویست هزار دلاری (دلار کانادا) با یک واسطه تجاری که صلاحیت شرکت در طرح سرمایه گذاری را دارد، امضا و ثبت کنید. 
به این معنا که مدت ۵ سال این مبلغ را در اختیار سازمان سرمایه گذاری کبک قرار دهید و بابت این ۵ سال سودی دریافت نکنید. 
به جای این اقدام، شما همچنین میتوانید مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی از موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی سازمان سرمایه گذاری پرداخت کنید تا آن موسسه به جای شما سرمایه گذاری نماید. 

فرم درخواست شما برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک از جنبه های دیگری نظیر سن، تحصیلات و توانایی های زبانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

با این روش سرمایه گذاری شما میتوانید اقامت دائم کانادا را برای خود و کل اعضا‌ء خانواده تان دریافت نمایید. لازم به ذکر است که شما در این روش، پس از دریافت اقامت هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب محل زندگی خود در کانادا نخواهید داشت.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

افتتاح حساب بانکی در کانادا با ویزای توریستی

هر فرد با توجه به نوع اقامت خود می تواند در کانادا حساب بانکی افتتاح کند. روش های باز کردن یا افتتاح حساب بانکی در…

برنامه کارآفرینی استان منیتوبا

منیتوبا که پایتخت آن وینیپگ نام دارد، استانی در مرکز کانادا می باشد، که در قلب آمریکای شمالی واقع شده است. در این…

مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

از چه طریق می توانم ویزای سرمایه گذاری کانادا بگیرم؟ مهاجرت به کشورهای خارجی از طرق مختلفی مثل اخذ ویزای کار، ویزای…

کسب درآمد دلاری از کانادا: سرمایه گذاری در بورس کانادا

سرمایه گذاری در بورس کانادا یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری برای خارجی های غیر مقیم و همچنین مهاجران به…

کسب درآمد دلاری از کانادا: وام دهنده خصوصی

برای کسب درآمد دلاری از کانادا روش های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش های آن که نیاز به اقامت ندارد، وام دهنده…

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

شاید برای خیلی از کسانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار را داشته باشند، ثبت شرکت در کانادا یکی از بهترین گزینه…

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا