سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت

یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری از طریق مشارکت در پرو‌ژه های بزرگ ساخت و ساز است. این نوع سرمایه گذاری علاوه بر کسب درآمد از طریق اجاره دادن˓ با بالا رفتن ارزش املاک˓ درآمد قابل توجهی را به همراه دارد.

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت پروژه های بزرگ

املاک و مستغلات یک منبع درآمد فوق العاده و یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روشهای سرمایه گذاری می باشد. کانادا به علت دارا بودن نرخ پایین مالیات˓ داشتن یکی از سالم ترین سیستم های بانکداری در جهان و پایین بودن نرخ تورم˓ همواره یکی از مناسب ترین مکانهای سرمایه گذاران بشمار می آید.

سرمایه گذاری از طریق سهام مشارکت

روش های  سرمایه گذاری از طریق املاک در کانادا

  • خرید خانه در کانادا و اجاره دادن آن
  •  خرید زمین و فروش آن بعد از افزایش قیمت
  • خرید زمین و یا خانه کلنگی و ساخت ویا بازسازی خانه
  • خرید سهام پروژه های کانادا و مشارکت در ساخت پروژه های ساخت و ساز عظیم

اگر می خواهید از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت دائم بگیرید می توانید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که در لینک زیر قرار دارد را مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

نحوه سرمایه گذاری از طریق مشارکت در ساخت پروژه های عظیم

سرمایه گذاری های مشترک  در کانادا با ایجاد مشارکت بین چند فرد˓ با هدف حفظ ارزش سرمایه و برخورداری از سود ناشی از آن یکی از راه های کسب درآمد در کاناداست. به علت وجود سرمایه گذاران متعدد منابع مالی متعددی به وجود آمده و توانایی بیشتری برای سرمایه گذاری گسترده را فراهم می کند که در نهایت منجر به بازدهی بیشتری می شود.

سرمایه گذاری در ساخت ساختمان های اداری˓ ساختمان های صنعتی˓ مراکز تجاری˓ هتل ها˓ مراکز خرید˓ مجتمع های مسکونی و … از متداول ترین سرمایه گذاری ها به این روش است.

در این نوع مشارکت مدیریت اصلی تجارت به یک یا چند نفر (از سهامداران) متخصص و مجرب سازنده واگذار شده و براساس توافقنامه˓ حقوق هر یک سرمایه گذاران که در واقع سهام دار و شریک پروژه محسوب می شود مشخص می گردد.

از جمله حداقل سرمایه گذاری هر سهامدار˓ هزینه ها˓ پرداختها و سایر موارد مشخص می شود. به طور معمول در این روش مدت زمان سرمایه گذاری بین ۴ تا ۷ سال بوده و سرمایه گذار در تمام مدت از روند تکمیل پروژه مطلع می گردد و در نهایت پس از اتمام پروژه از کلیه سود ناشی از آن به میزان سهام خود بهرمند می شود.

مزایای سرمایه گذاری از طریق مشارکت در ساخت

حداقل پول برای سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟

برای پروژه های مشارکتی ساخت، هر چه میزان سرمایه گذاری بیشتر باشد بهتر است. اما حداقل مبلغ سرمایه گذاری در پروژه های کانادا ۲۰۰۰۰۰ دلار کاناداست.

آیا با سرمایه گذاری از طریق مشارکت در کانادا می توانم ویزا بگیرم؟

بسیاری از افراد موسسات سودجو، تبلیغ ویزای مشارکت کانادا را می کنند، اما مشارکت در پروژهای کانادا تنها می تواند اقامت موقت و ویزای موقت را برای شما تضمین کند.

تنها پروژه های استارت آپ در کانادا و کارآفرینی منجر به ویزای کانادا و اقامت دائم کانادا می شوند. در دیگر پروژه های سرمایه گذاری شما می توانید با افزایش سرمایه خود و افزایش امتیاز تجربه کانادایی بعد از ۳ سال برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

مزایای سرمایه گذاری از طریق  مشارکت در ساخت پروژه ها

  •  سرمایه گذاری مطمئن و با ثبات ارزی؛
  • داشتن سهام و مالکیت در پروژه ( براساس میزان سرمایه)؛
  •  سود بیشتر به دلیل کمتر بودن هزینه ها و مالیاتها در پروژه های بزرگ و انبوه سازی در مقایسه با سرمایه گذاری در ساخت و ساز جزء؛
  • بهره مندی از فرصت رشد قیمت املاک در بازار و ارزش افزوده در زمان تکمیل پروژه؛

برای آشنایی با دیگر روش های سرمایه گذاری در کانادا  و مشاوره سرمایه گذاری  در کانادا می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

مشاوره سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در کانادا از طریق  مشارکت در ساخت با موسسه حقوقی اپلو

موسسه حقوقی اپلو˓ مستقر در تورنتو کانادا˓ با داشتن وکلا و کارشناسان مجرب در خصوص مشارکت در ساخت پروژه های عظیم˓ خرید سهام مشارکت با اسناد معتبر بنام شخص خریدار و به صورت غیر حضوری و با انجام کلیه مراحل قانونی آماده ارائه خدمات می باشد.

موسسه حقوقی مهاجرتی اپلو، همه خدمات افتتاح حساب بانکی در کانادا، انتقال وجوه به کانادا از طریق کانال های معتبر و همچنین سرمایه گذاری های مطمئن را برای شما عزیزان انجام می دهد. برای مشاوره با وکلای حقوقی ما از طریق فرم ارزیابی سرمایه گذاری یا سیستم پزسش و پاسخ استفاده کنید.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا