مشاوره سرمایه گذاری

یکی از دغدغه های افراد سرمایه گذار˓ انتخاب روش مناسب برای سرمایه گذاری است.  نداشتن اطلاعات کافی در مورد بازار و شرایط اقتصادی˓ نداشتن اطلاعات در زمینه مالیات ها و قوانین حاکم بر آن و نداشتن استراتژی و برنامه ریزی از جمله مواردی است که می تواند سرمایه افراد را به خطر بیندازد. بنابراین داشتن یک مشاور مالی و سرمایه گذاری کمک قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

مشاور مالی چه کسی است؟

مشاور مالی فردی است که با توجه به اطلاعات لازم در خصوص سرمایه گذاری  با راهنمایی و تدوین برنامه جامع برای دستیابی به اهداف مالی افراد٬ به سرمایه گذاران کمک می کند.

تماس با مشاورین ایران اپلو

چرا داشتن مشاور مالی ضروری است؟

مدیریت سرمایه گذاری ها می تواند پیچیده باشد. بنابراین مشاوران بطور خاص (با توجه به شرایط) به افراد در انتخاب بهترین سرمایه گذاری ها˓ نرخ سود و بازدهی آن ها توصیه هایی را ارائه می دهند.

مشاوران با ارزیابی وضعیت فعلی افراد˓ اهداف سرمایه گذاری و نیازهای حال و آینده آنها˓ اطلاعات کافی و صحیح را به سرمایه گذاران داده و به آن ها در اتخاذ تصمیم صحیح راهنمایی می دهند و به مشتریان خود کمک می کنند تا برنامه های مالی خود را کنترل و به روز کنند.

با داشتن یک مشاور و برنامه ریز مالی پول بیشتری ذخیره می کنید˓ در وقت صرفه جویی می کنید˓ خطرات مالی را کاهش می دهید و در رسیدن به اهداف مالی خود موفق می شوید.

برای آشنایی با انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا بدون نیاز به ویزا به لینک های زیر مراجعه کنید

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات

مشاور مالی برای سرمایه گذاری در کانادا

مشاور مالی چگونه به افراد یاری می رسانند؟

مشاوران با توجه به تجربه˓ تخصص˓ داشتن اطلاعات کافی در مورد بازار و شرایط اقتصادی˓ به سرمایه گذاران برای رسیدن به اهداف مالی کمک می کنند.

آن ها با توجه به میزان سرمایه شرایط را بررسی می کنند. میزان ریسک و استراتژی های سرمایه گذاری را برای متقاضی شرح می دهند. میزان سود دهی و بازدهی را مشخص می کنند. بررسی دوره ای و تاکتیک بروز رسانی سرمایه گذاری با توجه به تغییرات بازار را بررسی و مشخص می کنند و مسیر روشن و صحیحی برای دستیابی به اهداف مالی افراد فراهم می کنند.

اگر می خواهید از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت دائم بگیرید می توانید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که در لینک زیر قرار دارد را مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

نحوه پرداخت به مشاوران مالی

بسته به نوع خدمات روش های متفاوتی برای پرداخت در نظر گرفته میشود.  هزینه می تواند به عنوان مشاوره ساعتی پرداخت شود و یا پرداخت درصد براساس ارزش دارایی هایی که مدیریت می کند و به عنوان هزینه مدیریت شناخته می شود.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق اعطای واممشاوران مالی موسسه حقوقی ایران اپلو

موسسه حقوقی اَپلو مستقر در تورنتو کانادا˓ با داشتن وکلاء مجرب و مشاورین مالی با تجربه و با دانش کامل درخصوص منابع مالی موجود در کانادا و اطلاعات کافی در خصوص مدیریت سرمایه و روش های مناسب سرمایه گذاری آماده ارائه خدمت می باشد.

تماس با مشاورین ایران اپلو

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا