سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

از لحاظ اقتصادی کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می شود. چرا که اقتصاد این کشور از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است و به دلیل نزدیکی به آمریکا روابط اقتصادی بین کانادا و آمریکا بسیار گسترده است و حجم معاملات در این دو کشور بسیار زیاد است. مطالعات اقتصادی نشان می‌دهد که مجموعه‌ای از عوامل در رشد اقتصادی کانادا موثر بوده است.

ولی مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل توسعه اقتصادی کانادا را می‌توان نظام قانونی کارآمد و پایبندی به این نظام و همچنین پایین بودن فساد اقتصادی دانست. رابطه خوب کانادا با دیگر کشورهای دنیا سبب شده است تا سرمایه‌گذاری در این کشور هم به صورت فعال و گسترده انجام شود. ورود سرمایه‌های خارجی در این کشور و استفاده از این سرمایه‌ها در ایجاد مشاغل تازه را می‌توان از دیگر مزیت‌های اقتصادی این کشور دانست.

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام به بخش خصوصی

دو نوع اصلی سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد: سرمایه گذاری وام و سرمایه گذاری مالکیت. در سرمایه گذاری وام˓ فرد به عنوان یک وام دهنده خصوصی (PRIVATE LENDER) همچون یک بانک عمل می کند و پول خود را به موسسه˓ یک شرکت ویا یک فرد وام می دهد و تمامی حقوق˓ امتیازات و سودهایی که بانک ها از آن ها بهره مند می شوند را بدست می آورد. این نوع سرمایه گذاری برای گردش پول و محافظت از اصل سرمایه بسیار مناسب است.

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

چرا سرمایه گذاری از طریق  وام را انتخاب کنیم ؟

این روش یکی از مناسب ترین روشهای سرمایه گذاری در کانادا است زیرا:
مهم نیست که در کجا اقامت دارید و لذا بدون نیاز به مسافرت به کانادا می توانید از اقتصاد امن کانادا بهره برده و در این کشور سرمایه گذاری کنید. نیاز به صرف وقت و انجام کار به صورت فیزیکی ندارید. چون پول شما برای شما کار خواهد کرد. روش ایمن و بی خطری است و با حفظ اصل سرمایه˓ دارای سود دهی بالایی است.

اگر می خواهید از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت دائم بگیرید می توانید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری که در لینک زیر قرار دارد را مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام به کمک وکیل

سرمایه گذاران خصوصی برای انجام کلیه مراحل نیازمند به وکیل هستند تا واسطه بین شخص سرمایه گذار و وام گیرنده باشد.

وکلاء متعهدند که:

  • فرد وام گیرنده را شناسایی و وضعیت اعتبار و صلاحیت او را مورد ارزیابی قرار دهند.
  •  اسناد قانونی و مدارک را جمع آوری کرده و پرونده ها را تکمیل کنند.
  • به فرد سرمایه گذار در جهت تصمیم گیری آگاهانه مشاوره داده و او را از روند انجام کار مطلع سازند.
  •  در کلیه مراحل صداقت را رعایت کنند.
  •  امکان دسترسی به وام گیرنده و دادن خدمات به فرد سرمایه گذار در تمام طول مدت سرمایه گذاری وجود داشته باشد٬
  • هویت فرد سرمایه گذار را محرمانه نگه دارند.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

مزایای روش سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام

سرمایه گذاری از طریق اعطاء وام به سرمایه گذار این امکان را می دهد تا سرمایه خود را به دلار تبدیل کند و دیگر نگران نوسانات ارز نباشد. یک روش سرمایه گذاری کوتاه مدت است و کل مبلغ سرمایه در کوتاه ترین زمان قابل دسترس برای سرمایه گذار می باشد.

  • در این روش سود سرمایه به صورت ماهیانه و یا فصلی پرداخت میشود.
  • برای سرمایه گذاری به این روش˓ نیازی به داشتن اقامت و یا ویزای کانادا نیست.

 دریافت سود به صورت ماهیانه برای آنهایی که قصد اقامت در کانادا را دارند˓ این فرصت را فراهم می کند تا نه تنها بخشی از سرمایه ریالی خود را به دلار تبدیل کنند˓ بلکه بدون نگرانی از هزینه های سنگین زندگی در کشور کانادا و بدون نگرانی از یافتن کار و محل درآمد در خارج از کشور˓ با حفظ اصل سرمایه˓ در کانادا زندگی کرده و با دریافت سود ماهیانه ناشی از این نوع سرمایه گذاری امرار معاش کنند.

برای آشنایی با دیگر روش های سرمایه گذاری در کانادا  و مشاوره سرمایه گذاری  در کانادا می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

مشاوره سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام مشارکت

مشاوره سرمایه گذاری در کانادا از طریق اعطاء وام در موسسه حقوقی اپلو

موسسه حقوقی اپلو˓ با داشتن تیمی حرفه ای شامل وکلاء˓ مشاورین سرمایه گذاری و حسابداران در کانادا و با داشتن تجربه در زمینه سرمایه گذاری های خصوصی آماده ارائه بهترین مشاوره حقوقی در زمینه سرمایه گذاری خصوصی و از طریق اعطاء وام می باشد. و بهترین روشهای سرمایه گذاری را با توجه به شرایط هر فرد˓ به صورت محرمانه و حرفه ای و در بهترین سطح ارائه می دهد.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا