کسب درآمد دلاری از کانادا: وام دهنده خصوصی

برای کسب درآمد دلاری از کانادا روش های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش های آن که نیاز به اقامت ندارد، وام دهنده خصوصی است.

چرا سرمایه گذاری در کانادا؟

سرمایه گذاری در املاک یکی از هوشمندانه ترین و امن ترین استراتژی های بهبود وضعیت مالی است. با داشتن دانش و زمینه مناسب ، سرمایه گذاری در خرید املاک برای هر فردی جذاب و سود آور است.

اما بگذارید صادق باشیم ، همه شما این موضوع را می دانستید. با این حال افراد در زمینه سرمایه گذاری به موارد خاصی علاقه دارند و حوزه های متعددی مد نظرشان است.

در حالی که بخشی از سود و درآمد این افراد صرف سبک زندگی  آن ها و انتخاب هایشان می شود ، اما همیشه به سرمایه گذاران پیشنهاد می شود با پول خود هوشمندانه کار کنند.

البته شما می توانید پول خود را در یک ملک یا دارایی دیگر سرمایه گذاری کنید اما اگر دنبال یک گزینه جایگزین هستید ، ممکن است به یک مورد خاص فکر نکرده باشید: وام دهنده خصوصی در کانادا یا Private Lender

افرادی که سرمایه و پول کافی دارند می توانند به فکر وام دادن پول خود به شکل خصوصی در حوزه املاک باشند. این پروسه می تواند همان میزان امنیت و سود مربوط به تجارت و فروش عمده را داشته باشد و قرار نیست کار خاصی انجام دهید.

وام دهنده خصوصی چیست؟

در این روش ، افراد پول خود را در اختیار دیگر سرمایه گذاران یا بنگاه های املاک قرار می دهند. این نوع از قرض دادن پول یک جایگزین برای سازمان های قرض دهنده پول نظیر بانک های بزرگ است.

با گذر زمان سرمایه گذاران تجربه کسب می کنند و به دنبال اهداف بالاتری خواهند رفت. رها کردن پولی که به سختی در آورده اید در یک حساب بانکی راه مناسبی برای محافظت و رشد آن نیست. در نهایت باید گفت این وام دهنده خصوصی به شما کمک می کند تا یک وام مناسب را در حوزه املاک در اختیار داشته باشید که از خود مبلغ پول بسیار با ارزش تر است.

در برخی راه ها ، این پروسه ریسک کمتری به نسبت بدهی های واقعی مالی و املاکی دارند. به همین دلیل آشنا شدن با گزینه های مالی واقعی و در دسترس در این حوزه اهمیت زیادی دارد تا سرمایه گذاران بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.

کسب درآمد دلاری از کانادا - وام دهنده خصوصی

در گذشته ، تجارت و سرمایه گذاری های املاکی معمولا در داخل بانک ها ، آژانس های دولتی ، کمپانی های بیمه و موارد این چنینی انجام می شدند.

با این حال نیازمندی ها در این روش محدود بودند و تایم زمانی به خوبی مدیریت نمیشد تا بتوان پول کافی را تامین کرد و به همین دلیل راه های جایگزین در زمینه سرمایه گذاری پدیدار شدند. همچنین افرادی که منابع مالی خوبی در اختیار داشتند متوجه شدند که راه های بهتری جهت سرمایه گذاری منابع خود پیش رو دارند.

امروزه وام دادن پول توسط افراد و به شکل خصوصی یک بخش مهم از صنعت املاک به حساب می آید. در حقیقت وجود چنین چیزی به سرمایه گذاران کمک می کند تا یک شغل درآمد زا و ادامه دار داشته باشند.

وام از بانک در مقابل وام دهنده خصوصی

ممکن است از این موضوع اطلاع نداشته باشید که کسانی که به دادن وام از پول شخصی خود روی می آورند مزایای متعددی را پیش روی خود خواهند دید. اگر این کار را به درستی انجام دهید ، با بررسی کردن گزینه های مختلف پیش رو جهت سرمایه گذاری می توان ریسک بروز مشکلات و شکست مالی را کاهش داد.

البته این راه برای همه افراد مناسب نیست. شما باید در مرحله اول ببینید آیا بضاعت چنین کاری را دارید یا خیر. داشتن اندکی پول در حساب بانکی لزوما به این معنا نیست که شما باید آن را در اختیار اولین سرمایه گذاری قرار دهید که سر راهتان سبز می شود.

اگر به خوبی از پشتوانه مالی برخوردار هستید بهتر است حتما از شانس های پیش روی خود استقبال کنید و با در نظر داشتن برخی ملاحظات کلیدی و مهم اقدام نهایی را انجام دهید.

چه کسی می تواند وام دهنده خصوصی شود؟

در صورت داشتن یکی از شرایط زیر، می توانید به کسب درآمد دلاری از کانادا از طریق تبدیل شدن به یک وام دهنده خصوصی در کانادا فکر کنید.

  • یک سرمایه گذار در حوزه املاک هستید و به دنبال گسترش مال و سابقه خود هستید
  • شما یک پزشک ، وکیل ، مدیر عامل یا کارشناس حرفه ای از نوع دیگری هستید که درآمد بسیار خوبی دارید
  • حساب پس انداز بازنشستگی قابل توجهی دارید
  • شما فرد بازنشسته ای هستید که به دنبال سرمایه گذاری برای درآمد منفعل هستید
  • صاحب املاک یا صندوق اعتماد دیگری هستید
  • شما یک کارآفرین حوزه فناوری هستید که صاحب یک استارت آپ موفق است
  • در یک قرعه کشی برنده شده اید
  • شما می خواهید به یک دوست یا عضو خانواده کمک کنید

چقدر پول برای تبدیل شدن به وام دهنده خصوصی در کانادا لازم است؟

خبر خوب این است که محدودیتی در این مورد وجود ندارد، بر خلاف دیگر روش های سرمایه گذاری که معمولا بیش از ۲۰۰ هزار دلار پول لازم دارند، شما می توانید با حدود ۱۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری نیز کسب درآمد خود را شروع کنید.

فرم مشاوره سرمایه گذاری کانادا

هنوز هم تصمیم نهایی خود را نگرفته اید؟ جای نگرانی وجود ندارد: مواردی که در ادامه مقاله ذکر می کنیم به هر گونه سوال یا ابهامی که در این زمینه داشته باشید پاسخ می دهند:

ساز و کار وام دهنده خصوصی کانادا چیست؟

مفهوم مربوط به این حوزه بسیار ساده است. برای دادن پول به صورت قرض و سرمایه گذاری به افراد باید به سه عنصر اصلی دقت کرد: فرد گیرنده پول ، فردی که پول خود را قرض می دهد و مقادیر زیادی کاغذ و اسناد.

برای تمامی نیت ها و اهداف ، قرض پول به شکل خصوصی یکی از بهترین راه ها جهت سرمایه گذاری در حوزه املاک به شمار می رود.

این کار می تواند برای سرمایه گذارانی که به پول نیاز دارند گزینه مناسبی باشد. با این که این روش در نگاه اول شباهت زیادی به همان وام های رایج بانکی و موسسات دارد ، تفاوت های کلیدی و مهمی وجود دارند.

قرض دهنده های خصوصی پول معمولا به نسبت بانک ها سود یا درصد بیشتری دریافت می کنند ، اما در شرایطی که بانک ها به فرد وام ندهند در دسترس بوده و گره مشکلات را باز می کنند.

علاوه بر این ، بانک ها و دیگر موسسات مالی معمولا سرعت و شفافیت خوبی را در پروسه تصمیم گیری ارائه نمی کنند.

چگونه به یک قرض دهنده پول خصوصی تبدیل شوم؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، این روش از قرض دادن پول می تواند دارای مزایای متعددی برای همه افراد باشد. سرمایه گذاران معمولا پس از مدتی به این روش روی می آورند تا از مزایای آن بهره ببرند.

  • اگر علاقه دارید این روش را امتحان کنید ، چند قدم اصلی وجود دارند که باید آن ها را طی کنید.
  • کسب و کار خود را راه اندازی کرده و بیمه های مورد نیازتان را بگیرید.
  • با یک وکیل ملاقات داشته باشید تا ساختار کمپانی خود را طراحی نمایید
  • حوزه ترجیحی خود در زمینه قرض دادن پول را انتخاب کنید.
  • به یک پلفترم یا شبکه حاوی سرمایه گذاران مختلف بپیوندید.
  • مشتری های احتمالی خود را آنالیز کنید و ریسک های مربوط به بازگشت پول را بررسی نمایید
  • کسب و کار خود در حوزه قرض دادن خصوصی پول را آغاز کنید.

وام دهنده خصوصی : چگونه قرض گیرنده ها را پیدا کنیم

در کانادا مفهوم قرض دادن خصوصی پول در اختیار سرمایه گذاران بسیار ساده است : بدون پول هیچ کسب و کار املاکی وجود ندارد. پول همچون خون در این صنعت همچون هر حوزه دیگری در جریان است.

سرمایه گذاران این حوزه باید به شکل ویژه ای فعال باشند تا بودجه مورد نیاز خود را کسب کنند.

سرمایه گذاران معمولا نمی توانند با پول خودشان به شکل کامل کار کنند. علاوه بر این ، حتی اگر بودجه های مالی در دسترس باشند ، سرمایه گذاران به سراغ پول و قرض های خصوصی می روند.

وام گیرنده و وام دهنده خصوصی در کانادا

گذشته از وضعیت ویژه یک سرمایه گذار ، احتمال افزایش نیاز به کمک مالی وجود دارد. شاید مهمتر از همه این موارد ، سرعت و بهینه بودن پروسه در این روش است. سرعت انجام کار به سرمایه گذار بستگی دارد. اگر پول در زمان مناسب به فرد برسد ، این به معنای ثبت شدن معامله نهایی است.

در حوزه وام دهنده خصوصی ، شما با قرض گیرنده های متعددی روبرو می شوید. هر یک از این افراد ویژگی های خاص خود را دارد اما همه آن ها به دنبال یک هدف هستند. این روش می تواند از بهترین راهکار ها برای کسب درآمد دلاری از کانادا باشد.

در ادامه چهار نوع از گیرنده های وام خصوصی را با هم بررسی می کنیم:

توان بخشی/ فروش در کانادا

 این نوع از سرمایه گذار معمولا یک ملک مسکونی را خریداری کرده و پس از مرمت و بهتر کردن آن به دنبال فروش دوباره خواهد بود. قرض گیرنده های پول معمولا گرفتن پول های خصوصی را دوست دارند چرا که بانک ها معمولا به ملک هایی با وضعیت ضعیف وام نمی دهند. چرا که دسترسی به پول خصوصی معمولا سریعتر امکان پذیر است و سود خوبی دارد.

توان بخشی/ قرض دادن در کانادا

 این نوع از سرمایه گذاران معمولا پس از خرید املاک و ترمیم آن ها به دنبال اجاره دادنشان هستند تا پول نقد به دست آورند.

سازندگان خانه در کانادا

این دسته همانطور که از نامشان پیداست پس از خرید زمین های آزاد به دنبال کسب مجوز و ساخت منازل مسکونی یا تجاری در آن جا هستند. این دسته به دلیل سرعت بالا در حوزه گرفتن وام های خصوصی از افراد تمایل زیادی به آن دارند. همچنین بسیاری از بانک ها به راحتی برای ساخت و ساز خانه وام نمی دهند.

سرمایه گذاران تجاری در کانادا

 این دسته از سرمایه گذاران به دنبال پول های خصوصی به عنوان یک پل وامی هستند تا برای املاک تجاری استفاده کنند، چرا که گاهی اوقات بانک ها از ارائه تسهیلات و وام بدین منظور سر باز می زنند.

قرض دادن پول : چگونه درآمد کسب می شود

این روش از معامله به علت میزان انعطاف پذیری که دارد مورد توجه افراد است. این انعطاف هم برای سرمایه گذار و هم برای فردی است که پول خود را در اختیار وی قرار می دهد. در روش های قدیمی وام گیری از موسسات ، بانک به وسیله سودی که قرض گیرنده پرداخت می کند درآمد دارد.

اما وام های خصوصی به قرض دهندگان اجازه می دهند تا در زمینه پرداخت هزینه قرض با هم چانه بزنند و به بهترین نتیجه برسند.

در ادامه مواردی که باید دو طرف پیرامون آن با هم بحث کنند را با هم مرور خواهیم کرد:

سرمایه گذاری مشترک :

 به عنوان یک قرض دهنده خصوصی پول ، تقسیم سود کار یکی از جذاب ترین گزینه ها در سرمایه گذاری مالی به حساب می آید. سرمایه گذاران می توانند جهت دریافت درصدی از سود نهایی مذاکره داشته باشند. این میزان بسته به نوع قرارداد و سرمایه گذاری متغیر است اما به هر حال سود آور خواهد بود. در برخی موارد خود گیرنده وام چنین چیزی را به فرد ارائه می کند.

فی خروجی:

در این قرارداد ها فردی که پول دریافت می کند باید یک هزینه از قبل تعیین شده را در انتهای دوره وام پرداخت کند. فی خروجی معمولا در مذاکرات و به صورت درصدی از کل مبلغ پول پرداخت می شود. در برخی موارد وام دهندگان می خواهند میزان هزینه خروجی بسته به زمان پرداخت کامل وام مشخص شود. به عنوان مثال اگر سرمایه گذار به چند ماه دیگر نیاز داشته باشد باید هزینه خروجی بیشتری پرداخت کند.

پرداخت سود:

همانطور که بالاتر گفتیم ، پرداخت سود یکی از راه هایی است که بتوان به کمک آن از قرض دادن پول درآمد کسب کرد. در حقیقت این یکی از رایج ترین موارد در حوزه پول و وام های خصوصی است. قرض دهنده ها می توانند یک ضریب سود دهی مشخص کنند تا در نهایت با تایید دریافت کننده وام در قرارداد ثبت شود. معمولا وام های خصوصی دارای ضریب های سود بالاتری هستند و برای برخی از صاحبان مال ، جذابتر از روش های کسب درآمد دیگر است.

امتیازات:

 امتیازات در واقع فی پرداخت توسط کسانی است که پول را با اهداف سرمایه گذاری قرض می گیرند تا سود کمتری پرداخت کنند. امتیاز ها به کمک درصدگیری از کل هزینه پرداخت شده محاسبه می شوند. هر امتیاز مربوط به یک درصد از کل پول است.

دلیل این که برخی از پرداخت کننده های پول به این روش علاقه دارند این است که امتیازات به آن ها اجازه می دهند تا پول بیشتری را دریافت کنند و سود های پرداختی نیز در این میان دخیل هستند. اکثر مواقع امتیاز ها در شروع کار پرداخت می شوند و توسط گیرنده پول ارائه می شوند و به عنوان یک اهرم تشویق افراد مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جمع  بندی

وام دهنده خصوصی به سرمایه گذاران می تواند برای هر دو طرف مزایای خوبی به همراه داشته باشد. سرمایه گذارانی که به دنبال منابع مالی جایگزین هستند از سرعت بالای پروسه کاری و افزایش میزان دسترسی به بودجه استقبال می کنند.

در طرف مقابل کسانی که پول خود را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند دائما با موقعیت ها و معاملات مختلفی روبرو می شوند. مهم نیست شما در کدام طرف این قرارداد باشید ، به هر حال با این کار علاوه بر کسب درآمد می توانید سابقه خوبی برای خود بسازید.

خدمات اپلو برای کسب درآمد ارزی از کانادا

موسسه حقوقی مهاجرتی اپلو، با تجربه سال ها کار و فعالیت در مشاوره و اجرای سرمایه گذاری در کانادا می تواند در تمامی مراحل سرمایه گذاری در کانادا و همچنین تبدیل شدن به وام دهنده خصوصی و کسب درآمد از کانادا همراه شماست.

با کمک مشاوران ایران اپلو شما می توانید به راحتی با افتتاح حساب در کانادا درآمد دلاری خود را در کانادا تثبیت کنید و دیگر نگران بی ارزش شدن سرمایه خود نباشید.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر هوشنگ شنبه ۲۰ آذر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 107 مشاهده پرسش
    سلام بنده معلول شدید میباشم وبه درخواست کمک مالی که یکی از صندوق های خیریه کشور کانادا میباشم اگر گمک کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ آذر ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی فعالیتی نداریم

  • تصویر کاربر رحمان دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام من شنیدم با سرمایه 250 هزاردلار کانادا امکان مهاجرت هست؟ کجا باید اقدام کرد؟ مراحلش چطوره؟ کجا باید پول واریزکرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای مهاجرت به کانادا تنها داشتن پول کافی نیست بلکه اکثر برنامه های مهاجرتی دارای الزاماتی هستند که داشتن پول و تمکن مالی نیز یکی از این فاکتورهاست. به شما توصیه می کنیم تا

      فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا شرایط شما را بررسی کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Sara چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    سلام روز بخير
    من به همراه دو دخترم ساكن ونكوور هستيم .ميخواستم بدونم آيا صلاح هست سرمايه خودمون رو از ايران به كانادا انتقال بديم و براي وام دهنده خصوصي اقدام كنيم ؟و اينكه به طور متوسط درصد سود اين كار چقدر است ؟مثلا براي يك ميليون دلار سرمايه در ماه چقدر ميشه انتظار داشت ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص روش های کسب درآمد از کانادا، فرم ارزیابی سرمایه گذاری را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Matin شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    می خواستم بدونم چطور میشه در ایران از بورس کانادا استفاده کرد؟
    آیا با این شرایط امروز ایران این کار درست و منطقی و سودآور خواهد بود؟

    ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای سرمایه گذاری در بورس کانادا حتما باید اقامت این کشور را داشته باشید. البته روش های سرمایه گذاری دیگری نیز (مثل سرمایه گذاری در املاک، سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز و وام دهنده خصوصی) وجود دارد تا بتوانید بدون داشتن اقامت از کشور کانادا، درآمد ارزی کسب کنید. برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان می توانید فرم ارزیابی سرمایه گذاری در کانادا را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر ارژنگ شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام، با اعطای وام تو کانادا یا سرمایه گذاری تو پروژه هاشون میشه اقامت دائم یا پاسپورت کانادا گرفت؟ چقدر پول برای سرمایه گذاری مشارکتی تو کانادا لازمه؟ ممنون میشم جواب بدید.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، خیر. روش هایی مثل سرمایه گذاری در پروژه های عظیم، اعطای وام به عنوان وام دهنده خصوصی و یا خرید ملک در کانادا، فقط برای کسب درآمدهای ارزی از کاناداست و بواسطه اینگونه فعالیت های اقتصادی در کانادا، اقامتی داده نمی شود. برای دریافت مشاوره رایگان دراین خصوص می توانید فرم ارزیابی سرمایه گذاری در کانادا را از وبسایت پر کنید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر