معرفی دانشگاه کویینز کانادا

دانشگاه کویینز کانادا (Queen’s University)، در کینگستون که به اختصار کویینز نامیده می شود، از دانشگاه های جامع و تحقیقاتی کانادا است، که در کینگستون، استان آنتاریو واقع شده است. 

این دانشگاه در تاریخ ۱۶ اکتبر ۱۸۴۱، بواسطه منشور سلطنتی که توسط ملکه ویکتوریا صادر شد، تاسیس گردید. این دانشگاه ۲۶ سال پیش از تشکیل کانادا بنیان نهاده شده است. دانشگاه کویینز بیش از ۱،۴۰۰ هکتار مساحت دارد. 

همچنین مالک قلعه Herstmonceux در شرق ساسکس کشور انگلستان می باشد. کویینز، بخش جدایی ناپذیر از جامعه کینگستون است. محوطه دانشگاه در هسته اصلی شهر واقع شده است و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز شهر فاصله دارد. 

این دانشگاه که یکی از برترین دانشگاه های کاناداست، حدود ۲۲۰۰۰ دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور مختلف را در خود جای داده است. دانشگاه کوئینز در رتبه ۲۳۹ در جهان و رتبه ۱۰ (QS World Ranking University) بالاترین رتبه را در لیست دانشگاه های کانادا داشته است. 

کشور

کانادا

استان

انتاریو

شهر

کینگستون

تعداد دانشجویان

۲۴۱۴۳

زبان

انگلیسی

ددلاین ترم ژانویه

۳۰ آپریل

ددلاین ترم سپتامبر

۱ جولای

وب سایت

https://www.queensu.ca/

رشته های دکترای دانشگاه کویینز کانادا

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه کویینز کانادا

شرایط کار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کویینز کانادا

به طور معمول، دانشجویان بین المللی که از یک برنامه تحصیلی، فارغ التحصیل شده اند، می خواهند بلافاصله پس از تحصیل اجازه کار، دریافت کنند، تا بتوانند در کانادا کار کنند. با این کار آنها می توانند وضعیت موقتی خود را حفظ کنند. 

در عین حال، آنها می توانند برای گرفتن اقامت دائم کانادا گام بردارند. با این حال، مراحل دریافت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی و درخواست اقامت دائم دو مرحله بسیار متفاوت هستند که ممکن است همزمان انجام دهید یا نه! 

اگر می خواهید در کانادا بمانید، اجازه کار پس از فارغ التحصیلی به شما امکان می دهد یک وضعیت موقت معتبر را حفظ کنید و نکته مهم این هست که درخواست کار بایستی در ۱۸۰ روز بعد از فارغ التحصیلی باشد. ۳ روش برای تحقق این رویا وجود دارد:

۱_ مجوز کار پس از فارغ التحصیلی

این برنامه دولت کانادا به دانش آموزانی که از برخی مدارس متوسطه فارغ التحصیل شده اند. این برنامه به آنها اجازه می دهد تجربه کاری ارزشمندی را در کانادا بدست آورند. تجربه کاری که از طریق مجوز کار پس از فارغ التحصیلی به دست می آورید، می تواند به شما کمک کند تا درباره اقامت در کانادا اطلاعات بیشتری کسب کنید و درخواست اجازه کار خود را بدهید.

۲_ اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری اولین قدم برای بیشتر افرادی است که مایلند به عنوان یک کارگر ماهر به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند. پس از تحصیل و کار در کانادا، یک پروفایل آنلاین را تکمیل می کنید تا مطمان شوید، شما دارای تحصیلات، مهارت، سابقه کار و توانایی زبان برای کاندید شدن هستید؟ دولت فدرال کاندیداهای عالی را به درخواست اقامت دائم دعوت می کند.

۳_برنامه نامزدهای استانی

تقریباً تمام استان ها و سرزمین های کانادا می توانند افرادی را برای مهاجرت به کانادا معرفی کنند. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی که از کالج یا دانشگاه کانادا فارغ التحصیل شده اید، می توانید پایه و تحصیلات بالقوه خود را در استان یا سرزمینی که دوست دارید زندگی کنید شروع کنید.

کار بعد از تحصیل در کانادا

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه کویینز کانادا

نکاتی که باید برای کار در کانادا در نظر داشته باشید.

برای موفقیت بیشتر، بهتر است، آشنایی کاملی نسبت به محیط داشته باشید. رعایت موارد زیر می تواند به شما در دستیابی به موفقیت کمک کند:

مدت زمان مجوز کار از طریق تحصیل

اگر دوره کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکترا را گذرانده باشید، اجازه کار شما معمولاً به مدت سه سال معتبر خواهد بود.

اگر بخشی از تحصیلات خود را در خارج از کانادا به پایان برسانید، اجازه کار شما برای مدت زمان کوتاه تر معتبر خواهد بود.

مدت زمان مجوز کار بعد از تحصیل در کانادا

به عنوان مثال، یک ترم را از راه دور انجام داده اید، برای کلیه دوره های دیگر که حداقل هشت ماه طول می کشد، اجازه کار شما برای همان مدت تحصیل در کانادا معتبر خواهد بود.

اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل

به عنوان یک دانشجوی بین المللی که کانادا را شناخته و دوست داشته اید، ممکن است تصمیم بگیرید، مجوز تحصیل خود را تمدید کنید. یا بعد از فارغ التحصیلی قصد مهاجرت به کانادا را دارید و می خواهید، اقامت داﺋم خود را دریافت کنید. 

کانادا برای کسانی که قصد دارند پس از فارغ التحصیلی اقامت خود را در این کشور تمدید کنند، برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی را ارائه می دهد. این برنامه به دانشجویان خارجی واجد شرایط اجازه می دهد تا تجربه کار داشته باشند، که بعداً می تواند نقشی حیاتی در گرفتن وضعیت اقامت دائم آنها داشته باشد.

اگر می خواهید پس از تحصیل به طور دائم دریکی از استانهای کانادا اقامت داشته باشید، ممکن است برنامه های مختلف مهاجرتی برای شما وجود داشته باشد. بیشتر این برنامه ها از طریق اکسپرس اینتری اجرا می شوند. زمان رسیدگی به درخواستهای اکسپرس اینتری شش ماه است که از شما دعوت به درخواست شده و درخواست خود را ارسال می کنید.

رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کویینز کانادا

رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کویینز کانادا

رشته های مقطع دکترا دانشگاه کویینز کانادا

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Gorjani دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام یک شرکت نفتی بزرگ در کانادا در نظر دارد من را برای یک پروژه استخدام کند. من خودم فوق لیسانش یرق از آلمان با بیش 40 سال تجربه کاری هستم
    زبان های انگلیسی و المان را براحتی صحبت میکنم .و بیش از 20 ویزای شنگن یک ساله در پاسپورت ها دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بعد از گرفتن جاب آفر می توانید درخواست ویزای کار دهید. برای اخذ ویزای کار نیز بهتر است حتما مدرک زبان انگلیسی داشته باشید.

      موفق باشید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر