بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فاطمه یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 116 مشاهده پرسش
    آیا با تحصیل فرزند در کشور کانادا امکان داره بتونی اقامت بگیری
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)

      برای والدین خیر

  • تصویر کاربر رامندی سه شنبه ۳۰ فروردین ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 104 مشاهده پرسش
    سلام
    ببخشید میخواسم ببینم شما اعتراض برای ریجکتی ویزا کانادا انجام میدین؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ فروردین ۱( 1 سال پیش)

      خیر

  • تصویر کاربر بهار سه شنبه ۳۰ فروردین ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 100 مشاهده پرسش
    سلام.من می خوام واسه زایمان به کانادا برم.خواستم بدونم چقدر هزینم میشه و برای ویزا باید چه کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ فروردین ۱( 1 سال پیش)

      لطفا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید 

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 116 مشاهده پرسش
    باسلام
    من یکی از نیروهای اردوی ملی افغانستان هستم که از سال ۱۳۹۰ جزو پرسنل بودم به دلیل اوضاع جدید کشور مجبور به ترک افغانستان شدم اکنون همراه همسر و ۳ فرزندم در ایران اقامت دارم و به دلیل نداشتن مدارک اقامتی ایران در خواست پناهندگی دارم ،تمامی مدارک لازمه را دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱( 1 سال پیش)

      پناهندگی فعالیت نداریم

  • تصویر کاربر Mehrimatala یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 107 مشاهده پرسش
    سلام من یه زنه افغان هستم من سالهاست ایران زندگی میکنن و4تابچه دارم شوهرم فوت شده من وبچه هام تو شرایطه بسیارسختی زندگی میکنیم برای مهاجرت به کانادا راهنمایی میخوام لطفا
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی فعالیتی نداریم

  • تصویر کاربر صالحه شنبه ۲۳ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 118 مشاهده پرسش
    سلام من مهاجر افغانی دارای پاسپورت افغانستانی و بی سرپرست هستم سوال من اینه که میتونم با این پاسپورت در سازمان ملل در خواست پناهندگی بدهم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۳ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی فعالیتی نداریم

  • تصویر کاربر غزل چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 162 مشاهده پرسش
    باسلام!
    من خانواده ام اتباع افغان هستند ودرایران اقامت دارن.
    وشرایط زندگی دشواری در ایران دارند.میخواستم بپرسم چگونه میتوانم برایشان درخواست پناهندگی بدهم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 2 سال پیش)

      سلام متاسفانه پناهندگی فعالیتی نداریم

  • تصویر کاربر مهسا شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    سلام، وقت بخیر
    من شنیدم، دانشجویانی که همسرشان در کانادا دارای اپن ورک پرمیت هستند، پس از اتمام تحصیل حتما باید در یکی از ناک های 0 ، A و یا B مشغول به کار شوند تا همسرشان بتواند اپن ورک پرمیت خود را تمدید کند، این درست هست؟ اگر دانشجو مشغول به کار نشود و اپن ورک پرمیت همسر منقضی شود، باید خاک کانادا را ترک کند؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      بله باید ترک کنند

  • تصویر کاربر الهام شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 172 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید، مدت 9 ماهی هست که آدرس محل زندگی خویش را با یک آقایی یک جا ثبت کردیم تا بعد یک سال برای common law sponsorship اپلای کنیم. به علاوه توی این مدت به اندازه کافی عکس 2 نفره و چت رو هم جمع اوری کردیم.
    میخواستم بپرسم که آیا بعد یکسال به طور قطع میتوان برای PR اپلای کرد و اینکه چه مشکلاتی میتواند پیش بیاید؟ با فرض اینکه اون آقا هیچ سابقه جرم و ... نداشته باشد.

    سوال بعدی اینکه اگر بعد 3 ماه، برای common law sponsorship اپلای کردیم، من میتوانم توی زمانی که فرایند در حال اجراس، به مدت چند هفته کانادا رو ترک کنم و به ایران بیام و خانواده ام رو ببینم؟ توی چنتا سایت دیدم که نباید مدت طولانی ترک کرد کشور رو ولی برای چند هفته مشکلی پیش نمیاد، میخوام مطمئن شم.

    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      ترجیحا و بهتر هست ترک کشور نداشته باشید

  • تصویر کاربر راحله سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشی می خواستم از شما بپرسم که اگر دنبال کسی که توی کانادا اقامت داره می گردم باید چطور پی گیری کنم یا شما می تونید کمکم کنید ممنون از شما
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. متاسفانه خدماتی در این زمینه نداریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر