خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال ۲۰۲۲)

خرید خودرو در کانادا یکی از پایه ای ترین و در عین حال سخت ترین انتخاب های شما برای زندگی در درکانادا خواهد بود. در این مقاله  میخواهیم اطلاعات مفیدی در مورد خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا، خودرو های ارزان قیمت و اقتصادی در کانادا و شرایط خرید اقساطی در کانادا برای شما عزیزان ارائه کنیم.

با وجود عرضه ماشین های جدیدتر در بازار، هنوز هم خودرو هایی با قیمت مناسب برای خرید در بازار خودروهای نو  کانادا پیدا می شوند. امکان دارد شما مجبور باشید که از برخی ویژگی های دلخواه تان صرف نظر کنید ولی در انتها این خودرو ها واقعاً کارآمد هستند.

قرارداد خرید خودرو در کانادا

خرید خودرو در کانادا معمولا به صورت اقساطی انجام می گیرد، در این روش شما با عقد قرارداد و حتی بدون پیش پرداخت و به واسطه تایید اعتبار مالی خود، صاحب خودرو می شوید. بعد از آن به صورت ماهانه و بر اساس مدت زمان قرارداد خود، مبلغی به نمایندگی فروش خودرو می پردازید. پس از اتمام اقساط خودرو به مالکیت کامل شما درخواهد آمد. این پرداخت ها می تواند هفتگی، یک هفته در میان و یا ماهیانه باشد.

دوره بازپرداخت اقساط خودرو در کانادا

خرید اقساطی خودرو در کانادا ، گزینه های جذابی را پیش روی خریداران می گذارد. بازه زمانی پرداخت اقساط میتواند متفاوت باشد، متناسب با دوره پرداخت سود پرداختی شما در اقساط نیز متفاوت خواهد بود. بازه های زمانی پرداخت رایج عبارتند از :

  • بازپرداخت ۲۴ ماهه با سود ۱.۹۹ %
  • بازپرداخت ۳۶ ماهه با سود ۱.۹۹ %
  • بازپرداخت ۳۹ ماهه با سود ۱.۹۹ %
  • بازپرداخت ۴۸ ماهه با سود ۲.۹۹ %
  • بازپرداخت ۶۰ ماهه با سود ۳.۹۹ %

در این روش شما نمی توانید پیش از اتمام اقساط خود خودرو را بفروشید. به همین دلیل خرید و فروش خودرو به عنوان کالای سرمایه ای در کانادا میان مردم معنی ندارد. خودرو کالایی مصرفی محسوب می گردد که پس از گذر سالیان پرداخت اقساط آن، به علت قدیمی شدن مدل و در نظر گرفتن استهلاک، طرفدار چندانی در بازار خودروهای دست دوم ندارد، همچنین افت قیمت فاحشی را نیز تجربه می کند.

برنامه های بیمه عمر

پیش از خرید خودرو باید از داشتن گواهی نامه معتبر رانندگی اطمینان حاصل کنید، چرا که رانندگی بدون گواهینامه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و می تواند عواقب سنگینی برای شما داشته باشد. مطلب  جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه در کانادا را از دست ندهید.

گواهینامه رانندگی در کانادا

فی خودرو در کانادا چیست ؟

علاوه بر قیمت اصلی خرید ماشین در کانادا ، یک سری هزینه های جانبی نیز در خرید آن وجود دارد که به آنها فی Fee گفته می شود. هزینه های جانبی خرید خودرو نو عبارتند از :

  • هزینه ثبت مالکیت خودرو در ایالت و پلاک گذاری
  • مالیات فروش
  • هزینه ثبت قرارداد
  • هزینه فروشنده
  • هزینه تبلیغاتی

برای اطلاعات بیشتر درباره قوانین خرید خودرو کانادا، مقاله زیر را حتما مطالعه کنید.

خرید ماشین در کانادا 

تجربه خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا

در این مقاله تلاش کرده ایم تا لیست ۱۰ خودرو ارزان قیمت را برای شما فراهم کنیم، گزینه هایی که بدون هزینه سنگین شما را صاحب خودرویی صفر و نو کند. باید در نظر داشته باشید که در این بازه قیمتی:

  • باید از دنده اتوماتیک صرف نظر کنید.
  • همچنین تمامی خودرو های این لیست در دسته خودرو های کوچک قرار میگیرند.
  • ممکن است بعضی از امکانات جذاب خودرو های گرانتر را نیز نداشته باشند.

قیمت ماشین در کانادا در سال ۲۰۱۹

در این لیست ما قیمت خرید نقدی خودرو و هزینه های جانبی آن را آورده ایم، ولی شما می توانید با تماس با نمایندگی های فروش از پرداخت اقساطی آن نیز اطلاع پیدا کنید.
در ادامه لیست این ۱۰ خودرو ارزان قیمت در کانادا را با هم بررسی خواهیم کرد.

 تویوتا یاریس سدان با دنده دستی   Toyota Yaris sedan 2019

گران قیمت ترین خودرو لیست ما، تویوتا یاریس سدان با دنده دستی است، در حقیقت باید بدانید این نسخه از تویوتا یاریس، بسیار شبیه به خودرو مزدا ۲ است و برادر هاچ بک خود فاصله بسیاری از لحاظ دوام دارد. رانندگی راحت و طراحی اسپرتی دارد.

قیمت نهایی خودرو : ۱۶۵۹۵ دلار  + ۱۶۲۰ دلار فی

تویوتا یاریس سدان با دنده دستی

شورولت کروز L با دنده دستی Chevrolet Cruze L 2018

این خودرو یکی  از جادار ترین اتاق ها را در لیست ما دارد، این خودرو که ابعادی شبیه به خودروی محبوب هوندا سیویک دارد، شاید به اندازه آن معروف نباشد ولی امکانات مناسبی را ارائه می دهد.

قیمت نهایی خودرو : ۱۶۲۹۵ دلار  + ۱۷۰۰ دلار فی

شورولت کروز L با دنده دستی 2018

 هوندا فیت با دنده دستی Honda Fit DX

با اینکه این خودرو در دسته ماشین های جمع و جور قرار می گیرد، اما به خاطر صندلی جادویی اش، فضای داخلی فوق العاده ای را به شما می دهد. متاسفانه تنها رنگ موجود آن نقره ای متالیک است.

قیمت نهایی خودرو : ۱۵۴۹۰ دلار  + ۱۶۵۵ دلار فی

 

خودرو ارزان کانادا

 تویوتا یاریس CE سه درب ۲۰۱۸ Toyota Yaris CE 3-door

این تویوتا با رقیب مستقیم خود یعنی هوندا فیت قیمت پایه یکسانی دارد، اما هزینه های جانبی آن، هزینه نهایی شما را کمتر کرده است. البته هوندا ۵ در، مدرن تر و جادار تر از یاریس ۳ در است.

قیمت نهایی خودرو : ۱۵۴۹۰ دلار  + ۱۶۲۰ دلار فی

تویوتا یاریس خودرو ارزان قیمت کانادا

 کیا ریو LX سدان ۲۰۱۸ Kia Rio LX sedan

برای مدت زمان طولانی، خودرو سازان کره ای، پادشاه بازار خودروهای ارزان قیمت بودند، اما این برتری با ورود خودروهای سایز کوچک و اقتصادی ژاپنی به خطر افتاده است. کیا ریو سدان، با آنکه شاید طراحی به روزی نداشته باشد، اما به هیچ وجه خودرو کندی محسوب نمی شود. علاوه بر آن فضای داخلی آن بسیار جادار تر از دسته خودروهای کوچک به نظر می رسد.

قیمت نهایی خودرو : ۱۴۷۹۵ دلار  + ۱۵۸۵ دلار فی

کیا ریو خودرو ارزان قیمت کانادا

 

نیسان ورسا نوت اس ۲۰۱۸ Nissan Versa Note S

کمپانی ژاپنی نیسان، گام های حساب شده بسیاری را در دهه گذشته برای ورود و تثبیت جایگاه خود در بازار کانادا برداشته است و مدل ورسا نوت، نقش قابل توجهی در این مسیر داشته است. این خودرو سواری مناسب و امکانات فوق العاده ای نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. امکاناتی چون کنترل آب و هوا و ارتباط بلوتوث، به سختی در این بازه قیمتی یافت می شوند.

قیمت نهایی خودرو : ۱۴۶۹۸ دلار  + ۱۶۵۰ دلار فی

نیسان ورسا نوت - خودرو ارزان قیمت در کانادا

 هیوندا اکسنت ۵ درب ۲۰۱۸ Hyundai Accent 5-door

هیوندایی اکسنت، در این چند ساله افزایش سایز و فضای قابل توجهی را تجربه کرده است و دیگر در رده خودروهای ریز جثه قرار نمی گیرد. به دلیل همین فضای بهتر و قیمت مشابه با آنها، فروش بهتری را تجربه می کند.

قیمت نهایی خودرو : ۱۴۵۹۹ دلار  + ۱۶۰۵ دلار فی

هیوندایی اکسنت خودرو ارزان قیمت کانادا

 میتسوبیشی میراژ ۵ درب ۲۰۱۸ Mitsubishi Mirage 5-door

ما آن دسته از خریدارانی را که می خواهند ارزان ترین گزینه های ممکن را داشته باشند، به دسته بندی خودرو های میکرو هدایت میکنیم، خودروهای بسیار کوچک با قیمت های بسیار کوچک. میتسوبیشی میراژ گران ترین خودرو این دسته و ماشینی ۳ سیلندر است. وقتی نمی خواهید هزینه بالایی برای خودرو را بپردازید، نباید انتظار بیشتری نیز داشته باشید، البته میراژ طولانی ترین گارانتی را در میان تمامی لیست ما دارد.

قیمت نهایی خودرو : ۱۰۹۹۸ دلار  + ۱۴۵۰ دلار فی

میتسوبیشی میراژ خودرو ارزان قیمت کانادا

 نیسان میکرا اس  ۲۰۱۸ Nissan Micra S

در رتبه دوم این گروه از ارزان قیمت ها ، اسپرت ترین میکرو ماشین موجود در کانادا قرار می گیرد. این خودرو، حتی یک مدل مسابقه ای به نام میکرا کاپ Micra Cup نیز دارد. شاید طراحی این خودرو مقداری از مد افتاده به نظر برسد، ولی برای دارندگان آن خودرویی قابل اتکا و لذت بخش محسوب می شود.

قیمت نهایی خودرو : ۹۹۸۸ دلار  + ۱۶۵۰ دلار فی

نیسان میکرا خودرو ارزان قیمت کانادا

 شورولت اسپارک  ۲۰۱۸ Chevrolet Spark LS

عنوان قهرمان در میان لیست ۱۰ خودرو ارزان قیمت کانادا ، به کوچک ترین مدل تولیدی شورولت می رسد. اسپارک شاید آن چابکی و اسپرت بودن میکرا را نداشته باشد، ولی به عنوان یک ماشین شهری کار خود را به نحو احسنت انجام میدهد. شاید باورش سخت باشد ولی این ماشین حتی از سیستم عامل های مخصوص خودرو اپل (Apple CarPlay) و گوگل (Android Auto) پشتیبانی می کند.

قیمت نهایی خودرو : ۹۹۹۵ دلار  + ۱۶۰۰ دلار فی

 شورولت اسپارک  2018

 برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

 موسسه حقوقی ایران اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 106 مشاهده پرسش
    سلام
    راجب ویزای استارت آپ میتونین توضیح بدین؟
    خدماتشو دارین؟
    اعضای خانواده هم میتونن شرکت کنن به عنوان نفرات؟
    هزینه هاش چجوریه؟
    زمانبندیش؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      سلام بله خدمات و داریم لطفا فرم ارزیابی راتکمیل نمایید

  • تصویر کاربر قاسم دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    سلام بخشید من مهاجر استم درایران ودارای مدرک فنی تسیسات هستم همجنان تعمیر لوازم خانکی هستم در شرکت نساجی مشقول به کارهستم داین شرکت اوپراتو دسگاهای رنگرزی از شرکت تیس المان است میخاستم پناهند شوم چه باید کرد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی انجام نمیدهیم

  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 146 مشاهده پرسش
    من الان ۱۸ سال دارم و هنوز کنکور نداده ام.خواستم بپرسم با توجه به هزینه های تحصیلی در کانادا و شرایط حال حاضر کرونا بهتر است در ایران ادامه تحصیل بدهم و بعد از لیسانس یا فوق لیسانس مهاجرت کنم یا این که قبل از کنکور بروم و کانادا تحصیل کنم.
    ۲_ مدارک دانشگاه دولتی و غیردولتی ایران چقد در کانادا با ارزش هستند و اگر با مدرک دانشگاهی از ایران ب کانادا بریم احتیاج ب تحصیل هست یا خیر.
    ممنون میشم جواب بدید👋
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 2 سال پیش)

      بهتر  است از ابتدا بروید

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 168 مشاهده پرسش
    من کارشناس علوم حمل و نقل تجاری دریایی هستم ، و شغل زیر مجموعه این کار افسر کشتیهای تجاری اقیانوس پیما میباشد، ویزای کاری این شغل به شکل اخذ می‌شود ؟ علی الرغم وجود داشتن سه شرکت بزرگ حمل نقل دریایی جهان در ژاپن ، با تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن امکان اخذ ویزا و اقامت کانادا، نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر مثل سن، وضعیت تاهل، مهارت در زبان و ..... است. بنابراین، به شما توصیه می کنیم تا برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

       

    2. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن امکان اخذ ویزا و اقامت کانادا، نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر مثل سن، وضعیت تاهل، مهارت در زبان و ..... است. بنابراین، به شما توصیه می کنیم تا برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

       

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر امید شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    سلام.
    بنده برادر خانمم شهروند کانادا و ساکن تورونتو هستن.
    قراره برام دعوتنامه بفرستن برای ویزای منتیپل.
    بنده بعد رسیدن به کانادا تصمیم به بازگشت ندارم.
    لطفا بفرمایید اگه کارای وکالتم رو بشما بسپارم چقدر باید هزینه وکالت بشما باید پرداخت کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. دفتر اپلو خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد ولی برای بررسی و ارزیابی شرایط خود برای استفاده از سایر برنامه های مهاجرت به کانادا و دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر امید شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام.
    بنده برادر خانمم شهروند کانادا و ساکن تورونتو هستن.
    قراره برام دعوتنامه بفرستن برای ویزای منتیپل.
    بنده بعد رسیدن به کانادا تصمیم به بازگشت ندارم.
    لطفا بفرمایید اگه کارای وکالتم رو بشما بسپارم چقدر باید هزینه وکالت بشما باید پرداخت کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. متاسفانه ما خدماتی در خصوص پناهندگی نداریم ولی برای بررسی و ارزیابی شرایط شما برای سایر روش های مهاجرتی و دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر رضا شنبه ۵ مهر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 230 مشاهده پرسش
    چگونه میتوانم به ژاپن محاجرت کنم کم هزینه باشد برام
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۵ مهر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. ویزای کار بلند مدت کشور ژاپن مخصوص متقاضیانی است که در رشته های حوزه علوم کامپیوتر، IT، برنامه نویسی و ...؛ صادر می شود. در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت های مرزی کشورها، صدور این ویزا متوقف شده است.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر