پایتخت کانادا و بهترین ایالت های آن

کشور کانادا بهترین مقصد برای مهاجران ایرانی است، چرا که مردم این کشور بسیار مهاجر پذیر بوده و به این اصل افتخار می کنند. از سوی دیگر وجود کامیونیتی های بزرگ ایرانی در کانادا کمک بزرگی به تازه واردان ایرانی است. در این مقاله به معرفی این کشور زیبا و ایالت های کانادا می پردازیم.

معرفی کشور کانادا

کشور کانادا با مساحت ۹۹۸۴۶۷۰ کیلومتر مربع، پس از روسیه، دومین کشور وسیع جهان است. در این کشور پهناور تنها در حدود چهل میلیون نفر زندگی می کنند، در نتیجه تراکم جمعیت در کانادا کم و فاصله شهرها از یکدیگر نسبتا زیاد است. کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکا است که از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود و تنها یک همسایه (ایالت متحده آمریکا) دارد.

پایتخت کانادا

برخلاف باور اشتباه اکثریت که تورنتو را پایتخت کانادا می دانند باید عرض کنم. اتاوا پایتخت کانادا است و تورنتو عنوان بزرگترین شهر کانادا را به خود اختصاص داده است… برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تورنتو یا اتاوا مراجعه کنید.

کشور کانادا از ۱۰ استان (ایالت) و ۳ ناحیه (قلمرو) تشکیل شده که دارای دولت های محلی هستند و تحت حاکمیت مرکزی دولت فدرال می باشند. از نظر جغرافیایی کانادا به ۵ منطقه اصلی به نامهای  Atlantic، Prairies, North, Central و West Coast تقسیم شده است.

کشوری که بیش از ۸۲ درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در دنیا را داراست و سیاست‌های جمعیتی خود را بر اساس مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است.

کانادا برای ایرانی ها یکی از بهترین کشورهای جهان است از لحاظ سطح زندگی، ادامه تحصیل، ثبات، امنیت و برای داشتن زندگی توام با آرامش بهترین مقصد برای مهاجرت  می باشد.

نام رسمیکانادا
پایتختاتاوا
بزرگترین شهر کاناداتورنتو
نوع حکومتدولت فدرال چند حزبی با دو مجلس قانون گذاری
رئیس دولتنخست وزیر (جاستین ترودو از سال ۲۰۱۵)
تاریخ استقلالاول ژوئن ۱۸۶۷ از انگلیس
روز ملیاول ژوئن
زبان های رسمیانگلیسی – فرانسه
واحد پولدلار کانادا (C $)

ایالت و قلمروهای کانادا

کانادا، به عنوان یک کشور و حاکمیت مستقل در آمریکای شمالی، به لحاظ تقسیمات کشوری به سیزده بخش تقسیم شده است: ده استان و سه قلمرو.

استان‌های آن عبارت‌اند از:

  • انتاریو
  • بریتیش کلمبیا
  • مانیتوبا
  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نوا اسکوشیا
  • آلبرتا
  • جزیره پرنس ادوارد
  • کبک
  • ساسکاچوان

سه قلمرو آن هم عبارت‌اند از:

  • شمال غرب
  • نوناووت
  • یوکان

نقشه ایالت های کشور کانادا

ایالت انتاریو

انتاریو(Ontario)  محبوب ترین مقصد مهاجران از سراسر جهان به کانادا می باشد و به عنوان پرجمعیت ترین استان کانادا. نزدیک به ۴۰ درصد از کانادایی ها انتاریو را خانه می نامند. پایتخت کانادا، اتاوا و بزرگترین شهر آن، تورنتو در این ایالت قرار دارند. از بسیاری جهات ، انتاریو مرکز زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کانادا است.

از لحاظ جغرافیایی استان انتاریو در شرق کانادا و در بین استان‌های کبک و مانیتوبا قرار دارد. آب و هوای انتاریو بر اساس فصل و مکان آن متفاوت است و تحت تأثیر سه منبع هوایی قرار می گیرد: هوای سرد، هوای خشک و هوای قطبی. به طور کلی بیشترین آب و هوای انتاریو در رده مرطوب قاره ای قرار دارد. زبان اصلی و رسمی استان انتاریو انگلیسی است. اغلب مردم در بخش های شمال شرقی، شرق و به خصوص بخش جنوبی آن به زبان فرانسوی صحبت می کنند.

راه های مهاجرت به انتاریو

استان اونتاریو کانادا

دیدنی ترین و مشهور ترین جاذبه های این استان شامل آبشار نیاگارا، پارک آلگونکوین (Algonquin)، فستیوال استراتفورد (Stratford)، برج سی ان (CN Towre)، ساختمان پارلمان، رفتینگ در رودخانه اتاوا، تماشای زندگی مردم آنیشینابه (Anishinaabe) در جزیره مانیتولین (Manitoulin)، تور قطار آگاوا کانیون (Agawa Canyon)، پارک تاریخی ویلیام چهارم و در نهایت هزار جزیره می باشد.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا (British Columbia) با مساحت ۹۴۴,۷۳۵ کیلومتر مربع غربی ترین استان کانادا است و به عنوان پنجمین استان کانادا به لحاظ وسعت شناخته شده است. مرکز این استان ویکتوریا (Victoria) و یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای آن ونکوور میباشد.  شهر ونکوور که بیشتر ساکنین این استان را شامل میشود و همچنین به دلیل رفت و آمد زیاد مرکز مهم تجاری و فناوری و خدماتی به حساب می‌آید. با توجه با پایین آمدن نرخ بیکاری در ونکوور، این شهر محل خوبی برای پیدا کردن کار محسوب میشود؛ ولی نمیتوان هزینه های بالای زندگی در این شهر را نادیده گفت. نرخ مالیات بر درآمد در این استان دومین نرخ پایین در کانادا است.

زبان غالب در بریتیش کلمبیا انگلیسی است.  بریتیش کلمبیا نسبت به سایر استانها هوای معتدل تری دارد. شهر ونکوور به دلیل نبود هوای سرد قطب شمال سالانه مهاجران و دانشجویان بیشتری را جذب میکند. ونکوور به شهر باران خیز معروف است و هر چندین سال شاید زمستانی توام با برف داشته باشد.

در طی سالهای اخیر تحصیل در بریتیش کلمبیا کانادا بیشترین رشد را در بین استان های دیگر کشور کانادا داشته است. شهر ونکور در لیست ۵ شهر برتر دنیا قرار دارد.

ساسکاچوان

ساسکاچوان  (Saskatchewan)استانی با کیفیت بالای زندگی و هزینه های پایین این استان که در غرب کانادا واقع شده و از مناظر طبیعی متنوعی برخوردار است. تلفظ صحیح نام انگلیسی این استان سسکچوان می باشد. از شهرهای مهم ساسکاچوان می توان به رجاینا، و ساسکاتون اشاره کرد. این استان دارای ۴ فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است.

تابستان های ساسکاچوان ممکن است بسیار گرم باشد و دمای هوا به بالای ۳۰ درجه نیز برسد. دمای هوا در طول روز به طور معمول بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است، اما این دما می تواند به بالای ۳۰ درجه نیز برسد. سیستم آموزش و پرورش ساسکاچوان در هر سطحی، فرصت های عالی شغلی برایتان فراهم می کند و همینطورتحصیل در ساسکاچوان بسیار مناسب است چرا که دانشگاه ساسکاچوان همواره در بین ۱۵ دانشگاه برتر کانادا رده بندی جای دارد.

  از لحاظ اقتصادی این استان در ناحیه سرسبز کانادا قرار دارد و تولیدکننده ۲۸ درصد غلات و بیش از ۵۴ درصد گندم کشور است. زبان غالب در این استان انگلیسی می باشد.

آب و هوای استان ساسکاچوان

مانیتوبا

استان منیتوبا (Manitoba) بین استان های ساسکاچوان و انتاریو واقع شده واین استان یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب کشورمی‌باشد. جمعیت این استان ۱۲۰۰۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر این استان وینیپگ (Winnipeg) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت می‌باشد. Brandon دومین شهر بزرگ استان است.

وینیپگ این شهر مرکز استان بوده و تقریباً نیمی از جمعیت را در خود جای می‌دهد. وینیپگ به منطقه جغرافیایی آمریکای شمالی بسیار نزدیک است. این شهرمرکزی که هشتمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود محل ادارات دولتی و مراکز تجاری بزرگ می‌باشد. این شهر با داشتن مراکز آموزش عالی به محل اصلی توسعه و تحقیق منطقه تبدیل گردیده‌است و این خود عامل اصلی جذب شرکت‌های بزرگ همانند Boring و Bristol Aerospace به این شهر است. ایرانیان کارآفرین دومین قشر مهاجرین کارآفرین این استان هستند.

اقتصاد استان منیتوبا کانادا بر پایه کشاورزی، معدن، جنگل داری، انرژی، حمل و نقل و گردشگری می باشد.

این شهر به سرمای شدید در زمستان معروف است و اسم آن را به همین دلیل اصطلاحاً «وینیپگ» می‌گویند وهمینطور تابستان‌های این شهر بسیار ملایم می‌باشد. در طول فصل‌های گرم مردمان این استان از امکانات تفریحی بی‌شمار در کنار رودخانه سرخ و دریاچه‌های اطراف استفاده می‌کنند. در تابستان این شهر میزبان بسیاری از جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

MPNP، برنامه ی مهاجرت استانی منیتوبا است. از طریق این برنامه، مهاجران آینده که دارای مهارت و سابقه ی کار مدنظر استان هستند، می توانند گواهی انتخاب استانی منیتوبا را دریافت کنند. دریافت این گواهی باعث سرعت بخشیدن به روند کلی مهاجرت می شود.

وینیپگ، ایالت مانیتوبا

نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک (New Brunswick) یکی ازچهار استان آتلانتیک کانادا با جمعیتی در حدود ۷۶۰۰۰۰ نفر می‌باشد. مناطق بکر در این استان به وفور یافت می‌شود. ۸۵ درصد این استان پوشیده از جنگل است. همچنین چندین جزیره ساحلی در این استان موجود می‌باشد. سنت جان (Saint John) بزرگترین شهر و فردریکتون (Fredericton) مرکز این استان می‌باشند. شهر Moncton دیگر مرکز مهم شهری این استان محسوب می‌گردد. این استان دو زبان رسمی دارد. ۳۵ درصد آن‌ها فرانسوی (که زبان اول محسوب می‌شود) صحبت می‌کنند و ۶۵ درصد مابقی انگلیسی زبان هستند. 

از نظر آب و هوایی باید گفت که ایالت نیوبرانزویک جزو ایالتهای چهار فصل محسوب میشود به طوری که دارای تابستانهای نسبتا گرم و زمستانهای نسبتا سرد میباشد . به طور کلی دمای هوا در ماه های مختلف به صورت زیر است. دمای هوا بطور متوسط در ماه ژانویه ۹- درجه سانتی گراد، درفصل بهار ۱۰+ درجه سانتی گراد، در فصل تابستان درجه هوا تا ۲۶ + سانتی گراد نیز افزایش می یابد و در پاییز ۷+ درجه سانتی گراد است. این داده های دمایی نشان میدهند که آب و هوای این ایالت نسبت به ایالتهای شمالی تر بسیار مناسب هست.

کارآفرینی استان نیوبرانزویک در کشور کانادا

مسکن در این استان ارزان و قابل دسترس می‌باشد. تمامی شهروندان و دارندگان اقامت دائم در کانادا می‌توانند تا ۲۰ سالگی، از مهد کودک تا پایان دبیرستان از تحصیلات رایگان دولتی استفاده کنند. در این استان تحصیلات به دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌شود. این استان سرآمد استفاده از فناوری در آموزش بوده و تمامی کلاسهای مدارس آن مجهز به اینترنت می‌باشند. این استان بالاترین نرخ فارغ‌التحصیلی از دبیرستان را در کانادا دارد.

این استان جهت جذب مهاجر در برنامه انتخاب استانی شرکت دارد تا به روند مهاجرت و صدور ویزا سرعت ببخشد. در این برنامه روش هایی برای کسانی که در این استان پیشنهاد کار دارند و سرمایه گذاران وجود دارد. از آنجاییکه هزینه های راه اندازی بیزینس در آن استان نسبتا پایین می باشد  و سرعت رسیدگی به پرونده های کارآفرینی نیز نسبتا مطلوب است، استان نیوبرانزویک به عنوان مقصد بسیاری از متقاضیان اقامت در کانادا مطرح می باشد.

نیوفاندلند و لابرادور

نیوفاندلند(Newfoundland)  در شمال شرق آمریکای شمالی واقع شده و با اقیانوس اطلس مرز ساحلی دارد. مرکز استان و درعین حال بزرگ‌ترین شهر آن سنت جانز است.  شهرسنت جانز، مرکز استان، بیستمین شهر بزرگ کانادا است و حدود ۴۰ درصد از جمعیت نیوفاوندلند و لابرادور دراین شهر زندگی می‌کنند. 

این استان دو بخش اصلی دارد: جزیره نیوفاندلند و منطقه لابرادور که در شمال غربی جزیره واقع است. مساحت نیوفاندلند و لابرادور باهم ۴۰۵٬۲۱۲ کیلومتر مربع و جمعیت این استان ۵۱۴ هزار نفر است. در حدود ۹۴ درصد از جمعیت این استان در جزیره نیوفاندلند سکونت دارند که نیمی از آن‌ها  درشبه‌جزیره آوالون ساکن‌اند. آب و هوای نیوفاندلند معتدل بوده و در تابستانها معمولا از ۲۱ درجه سانتیگراد فراتر نمی رود در زمستانها نیز به ندرت پیش می آید در سردترین ماه سال دمای مرکز این استان از ۱۰- کمتر شود.

این استان ازدیدگاه زبانی همگن ‌ترین استان کانادا است وزبان مادری ۹۷٫۶ درصد از ساکنان آن انگلیسی بوده ‌است. مهم ترین دانشگاه استان نیوفانلاند و لابرادور، دانشگاه مموریال نیوفاندلند با بیش از ۱۰۰ رشته در تمامی مقاطع است. کالج های مهم استان به نام های و College of the North Atlantic و Sir Wilfred Grenfell College  هستند و از تمامی کشور ها دانشجو می پذیرند.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا (Nova Scotia) یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با ۱ میلیون جمعیت است و در شرق ساحل شرقی کانادا واقع شده است وبا جمعیت ۹۳۰٬۰۰۰ نفر جزء کم جمعیت‌ترین استانهای کانادا می‌باشد البته با توجه به مساحت کم، دومین استان پرتراکم کانادا محسوب می‌شود. اکثر جمعیت در شهر هلیفکس (Halifax) و اطراف آن می‌باشد. مرکز نوا اسکوشیا شهر هلیفکس است که بزرگ‌ترین شهر این استان نیز به حساب می‌آید و از مراکز اقتصادی منطقه است. هلیفکس (Halifax) که یک مرکز شهری بزرگ می‌باشد دارای صنایع متنوع بوده و قلب اقتصاد بخش آتلانتیک کانادا محسوب می‌شود. غالب گویش مردم به زبان انگلیسی است.

نوا اسکوشیا از قبل از شکل‌گیری کشور کانادا مقصد مهاجران از سراسر جهان بود بسیاری از مهاجران پس از ورود به کانادا در Halifax سکونت داشتند. بخش جالب تاریخ این استان به نقشی است که ساکنان آن پس از دو تراژدی بزرگ ایفا کردند. وقتی کشتی افسانه‌ای تایتانیک در اولین سفر خود در سال ۱۹۱۲ غرق شد، جندین قایق از بندرگاه Halifax برای نجات مسافران به سمت آن‌ها شتافتند. بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر ساکنین Halifax نقش مهمی در پاسخ به این تراژدی ایفا کردند. بسیاری از هواپیماهایی که نتوانسته بودند در ایالات متحده فرود بیاید در فرودگاه نوا اسکوشیا به زمین نشستند و ساکنان این شهر از مسافران در خانه‌های خود پذیرایی کردند. استان نوا اسکوشیا به مهمان‌نوازی مشهور بوده و تشکیل‌شده از فرهنگ‌های مختلف می‌باشد.

میانگین درآمد خانواده در هلیفکس (Halifax) کمی بیشتر از میانگین کانادا (۵۸٬۲۶۲ $) می‌باشد وسطح خوب درآمد در این استان هزینه‌های زندگی برای ساکنان این استان را قابل پرداخت می‌سازد.

یکی از دلایل پایین بودن هزینه‌ها در این استان قیمت پایین مسکن می‌باشد.   

آلبرتا

آلبرتا (Alberta) غربی ترین استان سرسبز کشور کانادا می باشد. اغلب از این استان به عنوان “استان انرژی” نام می برند. اکثر جمعیت در دو شهر اصلی استان زندگی می کنند. ادمونتون (Edmonton)، که مرکز استان است و کلگری (Calgary) هر کدام بالغ بر یک میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده اند.

کَلگِری بزرگترین شهر اَلبرتا و پنجمین شهر بزرگ در کانادا می‌باشد. جمعیت مهاجران ایرانی مقیم آلبرتا نزدیک به ۹۰۰۰ است. اکثریت ایرانیان مقیم آلبرتا در دو شهر بزرگ این استان ( ادمونتون و کلگری) زندگی می کنند و شهر بنف (Banff)  از نقاط دیدنی این استان باست.

اسنان آلبرتا کانادا سرآمد تولید نفت و گاز در جهان بوده و به همین علت مقصد مهاجرتی دانشجویان رشته نفت و پتروشیمی است.

بدلیل نرخ پایین بیکاری در آلبرتا، متوسط درآمد این استان بالاتر از نقاط دیگر کانادا می باشد. حداقل دستمزد در این استان بالاتر از متوسط درآمد در کانادا است (۹ $ در ساعت) نکته جالب تر اینکه درآمد خانواده در این استان در حدود ۶۱۰۰۰ دلار در سال است که نسبت به استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد. انگلیسی رایج‌ترین زبان مادری در آلبرتا است ، بعد از آن زبان چینی(۳٪) زبان آلمانی(۲٫۶٪)، زبان فرانسه (۱٫۹٪) و زبان فارسی در حدود (۰٫۵٪) می‌باشد.

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد (Prince Edward Island)  درخلیج سنت لارنس و در ساحل شرقی کانادا دراقیانوس اطلس ودر نزدیکی نیوبرانزویک و نواسکوشیا و کبک واقع شده است. جزیره پرنس ادوارد از طریق تنگه نورثامبرلند، از مینلند کانادا، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا جدا می شود و با پل ۱۳ کیلومتری موسوم به پل کنفدراسیون، به نیوبرانزویک متصل می شود این جزیره، هیچ شهر بزرگی مانند استانهای دیگر کانادا ندارد.

در واقع، ۳۱ شهر در کانادا وجود دارند که جمعیت هرکدام از آنها بیشتر از جمعیت کل جزیره است. شارلوت تاون، شهر مرکزی جزیره در حدود ۳۳.۰۰۰ نفر جمعیت دارد و به افتخار نام ملکه شارلوت (همسر شاه جورج سوم) به این عنوان نامگذاری شده است صنایع بزرگ در این استان عبارتند از: کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری، و تولیدات صنعتی.

این استان دارای چهار فصل است: فصل بهار، تابستان، زمستان، و پائیز. بهار معمولا دیرتر فرا می رسد. تابستانها معمولا دلپذیر بوده و نه خیلی گرم و نه خیلی سرد می باشد. اگر چه آب اقیانوس ها نسبتا سرد است و سطح دمای آن به ندرت از ۲۰ درجه بالاتر می رود ولی جزیره نشینان و گردشگران در ماه تابستان، از رفتن به ساحل و شنا کردن در اقیانوس لذت می برند.

تقریباً همه خاک‌های جزیره پرنس ادوارد، از ماسه سنگ نرم و قرمز تشکیل شده‌است. سرخی این خاک، بواسطه وجود حجم زیاد اکسید آهن (زنگ آهن) آن می باشد. جزیره پرنس ادوارد، با بیش از ۹۰ ساحل شنی زیبا که بسیاری از آنها دارای تپه ها شنی می باشند احاطه شده است.

کبک

کِبـِک(Quebec)  یکی از استان‌های کانادا است. مرکز آن شهر کبک و بزرگ ‌ترین شهر آن مونترال است. مونترال بزرگترین شهر استان کبک در کانادا و دومین شهر بزرگ این کشور (پس از تورنتو) و پانزدهمین شهر بزرگ قاره آمریکای شمالی می‌باشد. مونترال چهار دانشگاه اصلی دارد که دو دانشگاه آن انگلیسی زبان و دو دانشگاه دیگر فرانسه زبان هستند.

اخذ اقامت کبک

مساحت این استان حدود ۱٬۵۴۲٬۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی سه برابر مساحت فرانسه و کمی کوچک ‌تر از ایران و همچنین کمی بیش از چهار برابر ژاپن است. این استان پهناورترین استان کانادا و دارای جمعیت بسیار کمی است. کبک حدود ۴۵۰۰۰ مهاجر را هر ساله می پذیرد. با افزایش رشد اقتصادی استان و کاهش میزان تولد، انتظار می رود که مهاجرت به کبک در آینده افزایش یابد.

کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است. زبان انگلیسی زبان ۸٪ کبکی هاست

از لحاظ آب و هوایی باید این بدانید که کبک هر چهار فصل سال را داراست؛ اما به‌طورکلی، آب‌ و هوای کبک سرد و مرطوب است. فصل بهار شهر کبک در کانادا شرایط نسبتا معتدلی دارد؛ فصل تابستان کم‌کم هوای این شهر روبه گرما و شرجی شدن می‌رود. با شروع شدن فصل پاییز دیگر شرایط آب و هوایی به سمت سرما می‌رود و زمستان‌ها هم به شدت سرما این شهر را فرا می‌گیرد. حتی در مرکز کبک، در عرض جغرافیایی نسبتاً جنوبی، زمستان در مناطق داخلی بسیار شدید است.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر هدیه سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 145 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر،خانمی 46 ساله هستم شغلم دبیری و1سال مونده بازنشست شوم دارای 2فرزند که هردو در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل کرده اند یکی از اونها دانشجوی مهندسی کامپیوتر ودیگری کنکور داده ومنتظر نتیجه است ،آیا شانسی برای اخذ اقامت در کانادا دارم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم مهاجرتی را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگبربم

  • تصویر کاربر ملودی شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 157 مشاهده پرسش
    بنده کارشناس ارشد علوم تشریح و کارشناس مامایی هستم. و دارم واسه آزمون زبان آماده میشم. سابقه دوسال کار مامایی دارم و ریسرچر هم هستم و 3 تا مقاله دارم. میخواستم بدونم با مامایی و شغلی راححتر میتونم پذیرش بگبرم یا تحصیلی برای دکترا. ی سال در حال ایمیل زدن عستم و متاسفانه موقعیت دلخواهمو پیدا نکردم برای دکترا.ممنون میشم راهنماییم کنید.33 سال سن دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم مهاجرتی را تکمیل نمایید

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر