وکیل مهاجرت به آمریکا

قوانین داخلی و بین‌المللی امریکا بسیار متنوع و پیچیده است و افراد اصولا برای انجام پروسه ی سخت مهاجرت که قطعاً هیچ‌ تخصصی و اطلاعات کافی در مورد آن ندارند، نمی توانند پروسه تشکیل پرونده و پیگیری آن را به تنهایی انجام داده و موفق شوند. در اینگونه مواقع مراجعه به وکیل مهاجرت به امریکا منطقی‌ ترین گزینه است، یعنی شخصی که از نظر قانونی صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد. مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از موضوعاتی است که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. ندانستن قوانین مهاجرت باعث اتلاف انرژی افراد و پول آنها می شود.

آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا، سوئد، نروژ، اتریش، ایسلند، نیوزیلند و فنلاند از جمله بهترین کشورهای برای مهاجرت شناخته شده اند. کشور ایران و افغانستان از کشورهایی هستند که بیشترین میزان مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند. دانستن قوانین مهاجرت و انجام درست کارهای لازم برای مهاجرت به افراد این امکان را می دهد که مهاجرتی بدون دردسر را تجربه کنند.

زمانی که صحبت از مهاجرت و رفتن به خارج از کشور به میان می آید، کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قدرتمند باشند فرصت های خوبی را برای مهاجران فراهم آورند. از این رو نام کشورهایی مثل آمریکا، استرالیا، کانادا و آلمان همواره مطرح است. کشور های مهاجر پذیر معمولا مسیرهابی مهاجرتی گوناگون و زیادی دارند. همین مساله فرایند مهاجرت را پیچیده می کند. بنابر این انتخاب وکیل حرفه ای، منجر به موفقیت می شود. 

به طور خلاصه به فردی که وکالت دارد تا کارهای مهاجرت شما را انجام دهد، وکیل مهاجرت گفته می شود یعنی شخصی که از نظر قانونی صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد. پس انتخاب یک وکیل مهاجرتی امری بسیار حساس است و میتوان گفت وکیل مهاجرتی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی 

اولین گام برای مهاجرت به هر کشوری شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. یکی از مهمترین مزیت های داشتن وکیل مهاجرت این است که وی باتوجه ‌به شرایط کنونی شما و مناسبات بین‌المللی می تواند بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کند.

با داشتن وکیل مهاجرت پروسه شروع تا پایان مهاجرت به کشور مقصد بسیار سریع‌ تر و کاملاً قانونی طی می‌شود. وکیل مهاجرت می‌تواند به ‌راحتی شما را با وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رفاهی، کار و تحصیل کشور مقصد آشنا کند تا با دیدی کاملاً باز اقدام کنید. وکیل مهاجرت از زمان مناسب برای مهاجرت و بازگشایی پرونده مهاجرت، نحوه وقت گرفتن از سفارت کشور مقصد و …. به خوبی اطلاع دارد و پروسه مهاجرت را کاملا قانونی پیش می برد.

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی

آمریکا

آمریکا، کشور پهناوری که در تمام دنیا به عنوان به ابر قدرت شناخته میشود و مسلما برای شروع یک تجربه منحصر به فرد و مهیج، یک انتخاب خوب و شگفت انگیز به حساب می آید. کشور آمریکا با داشتن سطح بالایی از رفاه اجتماعی و اقتصاد پر قدرت همواره مقصدی جذاب برای کلیه مردم جهان و ایرانیان برای مهاجرت بوده است.

ابالات متحده آمریکا (The United States of America) یا به اختصار USA از ۵۰ ایالت تشکیل شده است. این کشور سومین کشور پهناور دنیاست. آمریکا کشوری بزرگ است که در قلب خود شهرهای لس آنجلس، لاس وگاس، شیگاگو، نیویورک و بوستون رو جای داده که هر کدام از این شهر ها آمیزه ای از میلیون ها فرهنگ و نژاد متفاوت از سراسر دنیا هستند.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به کشور آمریکا نسبت به سایر کشورها پیچیده تر و شرایط سخت تری دارد. قانون این کشور سخت گیری زیادی برای اخذ ویزا و مهاجرت در نظر گرفته است و فیلترهای زیادی را بر سر راه افرادی که قصد رفتن به این کشور را دارند، قرار میدهد. 

مهمترین نکته در پروسه مهاجرت به آمریکا این است که باید حتما قبل از اقدام به مهاجرت، هدف خود از مهاجرت به آمریکا را مشخص کنید و با در نظر گرفتن روش های مختلف مهاجرت به این کشور مثل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کار، تحصیلی و ازدواج و … ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

قوانین جدید مهاجرت به امریکا

انواع ویزا آمریکا

درحالیکه در حدود ۱۸۵ نوع ویزای مختلف برای آمریکا وجود دارد ولی به طور کلی این ویزا ها به دو دسته مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم می شوند:

ویزای غیر مهاجرتی امریکا

ویزای غیر مهاجرتی یا Non-Immigrant Visa برای بازدیدهای موقت از ایالات متحده مانند گردشگری (B1,B2)، تجارت، اشتغال، ملاقات خانوادگی و تحصیل (F,M,J) صادر می شود.

ویزای مهاجرتی امریکا

ویزای مهاجرتی یا Immigrant Visa (به اختصار IV) برای افرادی صادر می شود که تحت برنامه های سرمایه گذاران یا ازدواج یا ویزاهای صادر شده تحت برنامه لاتاری یا EB1، برای همیشه به ایالات متحده مهاجرت می کنند. تفاوت اصلی ویزای غیر مهاجرتی و مهاجرتی مدت زمانی است که دارنده ویزا اجازه اقامت در ایالات متحده را دارد. ویزاهای غیر مهاجرتی موقتی هستند، به این معنی که وقتی منقضی می شوند، دارنده ویزا باید بلافاصله به کشور خود باز گردد.

وکیل مهاجرت به امریکا

بسته به مسیر مهاجرت انتخاب وکیل متفاوت است:

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیلی

این کشور با داشتن معروف ترین و بزرگ ترین دانشگاه های دنیا، امکان تحصیل در بهترین شرایط در باکیفیت ترین دانشگاه های دنیا را برای دانشجو ها فراهم کرده است. برای اینکه بتوانید در یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا تحصیل کنید، باید ویزای تحصیلی این کشور رو دریافت کنید. 

قبل از هر چیزی برای گرفتن این ویزا به گواهینامه SEVP و همچنین فرم I20 از دانشگاه احتیاج دارید. به طور کل ویزای دانشجویی ۳ نوع دارد که شامل ویزای گروه F,M,J است که هر کدام از آن ها نیز انواع مختلفی دارد. بنابراین، داشتن یک وکیل خوب و حرفه ای و آشنا به اموری چون آگاهی از زمان مناسب برای اخذ پذیرش، پر کردن فرم ها و در نهایت اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، می تواند کمک بزرگی به شما کند تا در این پروسه دچار سردرگمی نشوید.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق کار

یکی از بهترین روش های مهاجرت به آمریکا اخذ ویزای کار است. پیدا کردن یک فرصت شغلی مناسب و مطمئن می تواند روش خوبی برای اخذ اقامت این کشور باشد ولی پیدا کردن کار و راضی کردن کارفرما در این کشور چندان کار ساده ای نیست. در واقع تمام افرادی که مهارت و تخصص ویژه ای دارند و حداقل مدرک لیسانس قابل قبول کشور و یا مدارکی برای اثبات مهارت خود دارند، می توانند تحت شرایط ی خاص، متقاضی کار در این کشور باشند. 

پیدا کردن کار در این کشور قوانینی پیچیده ای دارد. وکلای مهاجرت به آمریکا با دانش کافی از قوانین استخدام نیروی کار بین المللی و آشنا بودن با موسسات کاریابی و وبسایت های معتبر می توانند به شما در انجام این پروسه کمک کنند.

مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق برنامه افراد خارجی با توانایی و تخصص فوق‌العاده

(ویژه هنرمندان و ورزشکاران، اساتید دانشگاه، مخترعان و نوابغ)

این نوع ویزا گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که یک توانایی خاص و شگفت انگیز دارند. این توانایی می تواند در حوزه علوم، هنر، ورزش، آموزش و تجارت باشد. اهمیت وکیل مهاجرت به آمریکا برای پروسه این است که شرایط قبولی برای این نوع ویزا سخت و کمی پیچیده است و مناسب افرادی است که توانایی اثبات این مهارت ها را دارند. قوانین مهاجرت فدرال معیارهای خاصی‌ برای این نوع ویزا تعریف کرده ا‌ند، که به یک خارجی‌ (غیرآمریکایی) اجازه می دهد ثابت کند که مهارت وی از نظر کشوری و بین المللی مورد قبول دیگران قرار می گیرد.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور قدرتمندی که به عنوان اولین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته می شود، پیشرفت ها و منافع زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. یکی از روش های اخذ گرین کارت آمریکا، سرمایه گذاری در این کشور است. وکلای مهاجرت با داشتن دانش کافی و مشاوره صحیح در این زمینه و با آگاهی به قوانین و مقررات سرمایه گذاری، مانع از اتلاف وقت و پول سرمایه گذار می شوند.

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

یکی از روش های معمول مهاجرت به آمریکا، ازدواج با فردی است که دارنده اقامت آمریکا باشد. این پروسه به این صورت است که به عنوان مثال شخصی که در آمریکاست برای شما دعوتنامه ارسال می کند و شما از طریق این دعوتنامه ویزا گرفته و وارد آمریکا می شوید و در خاک آمریکا ازدواج می کنید، وارد پروسه شده و اقامت آمریکا را دریافت کنید.

این پروسه یک فرایند پیچیده است و قوانینی را شامل می شود که در مشاوره با وکیل مهاجرت به آمریکا از آن ها مطلع می شوید.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

لاتاری در واقع یکی سیستم قرعه کشی است که هر سال حدود ۵۵ هزار نفر از سراسر دنیا در آن انتخاب می شوند و افرد منتخب مجوز اقامت آمریکا و گرین کارت این کشور را دریافت می کنند. برای شرکت در لاتاری بهتر است از وکیل مهاجرت کمک بگیرید تا هم فرم ها را بدرستی پر کنید و هم بعد از قبولی، انجام تمامی امور را به او بسپارید.

در پایان

قوانین مهاجرت پیچیدگی های خاص خود را دارند. هر سال نیز این قوانین تغییر می کنند و بهترین وکلا در زمینه مهاجرت این قوانین جدید را دنبال می کنند چرا که داشتن تجربه و دانش کافی، جزو لاینفک شغل آن هاست. 

قانون مهاجرت در تمامی زمینه ها از جمله مهاجرت کاری، تجاری، خانوادگی، تحصیلی، متفاوت می باشد. بدون وکیل نیز امکان مهاجرت به هر کشوری وجود دارد ولی میزان موفقیت پرونده، کاهش می یابد.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سید دوشنبه ۲۵ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 101 مشاهده پرسش
    من فرم ای20 رو دارم، منتها بدلیل خدمت سربازی در سپاه نگران هستم، در باره این کمک نیاز دارم.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۵ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      لطفا تماس بگیرید

  • تصویر کاربر مهاجر شنبه ۲۳ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 102 مشاهده پرسش
    اگه مادری بخواهد فرزند خود را به امریکا ببرد و خودش اقامت داشته باشد تا چند سالگی میتواند ان ره ببرد و چه مشکلاتی در پیش دارد متشکرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۳ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      تملاس بگیرید لطفا

  • تصویر کاربر شهرزاد دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 127 مشاهده پرسش
    با سلام.
    از زمان درخواست پناهندگی تا در صورت کافی بودن مدارک ، صدور گرین کارت معمولا چقدر زمان میبره؟
    مرسی
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۰ آبان ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی انجام نمیدهیم

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 159 مشاهده پرسش
    ‏سلام
    وقتتون بخیر باشه
    عذر میخوام من یه سوال داشتم
    من میخوام برای لاتاری آمریکا ثبت نام کنم
    سال گذشته از ترکیه به دلیل نداشتن کیملیک و یا همون کارت اقامت دیپورت شدم
    توی پاسپورتم هیچ مهری نیست اما حدس میزنم توی سیستم ترکیه باشه این دیپورتی
    آیا امکانش هست این دیپورتی در صورت قبول شدن لاتاری برای من مشکل بوجود بیاره و دولت آمریکا زوم بشه روش؟و یا نه مشکلی نیست و کارمو میتونم انجام بدم؟
    پیشاپیش ممنون بابت تایمی که میذارید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)

      امریکا فعالیت نمیکنیم

  • تصویر کاربر Firdows شنبه ۳ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 155 مشاهده پرسش
    سلام خوبید!
    ببخشید من از کابل افغانستان هستم، و در این روز ها کیس های مهاجرتی موقتی برای افغان ها صدور شده است، برای کسانی است که دوست و یا فامیل شان در آمریکا باشد تا حمایت شان کند برای رفتن شان به امریکا، ولی من کسی را در آمریکا ندارم آیا کدام کسی را در آمریکا دارید تا با حمایت خود ، برایم ویزای مهاجرتی موقتی را برایم بگیرد...
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ مهر ۰( 2 سال پیش)

      آمریکا فعالیت نمیکنیم

    2. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ مهر ۰( 2 سال پیش)

      آمریکا فعالیت نمیکنیم

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ملی جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 139 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ۲۲سال سن دارم ومدرک کارشناسی از دانشگاه ازاد کرج رو دارم در رشته مهندسی صنایع ومیخام پذیرش از دانشگاهی ترجیحا در ارواین کالیفرنیا بگیرم مدرک زبان رو هنوز نگرفتم فکر کنم برای نمره دلخواه یک سال زمان میخام وبرادرم هم دانشجو در ارواین کالیفرنیا هستش من میتونم پذیرش بگیرم ؟وجود برادرم اونجا برای من نزد افیسر مثبت هستش یا منفی؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام حتما نیاز به مدرک زبان دارید در مورد ویزای تحصیلی حضور براردر شما پوینت مثیت نیست

  • تصویر کاربر شيما سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 139 مشاهده پرسش
    شوهر من امريكايي هستن و الان ١/٥ سال از پروسه پرونده كه به وكيل در امريكا ارجاع داده شده ميگذره فقط مرحله مصاحبه مونده در انكارا كه بسيار طولاني شده ايا شما ميتونيد كمكي كنيد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      خیر متاسفانه

  • تصویر کاربر شراره سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    سلام همسر گرین کارتی از سوی شوهر هستم میخوام بدونم ایشون قدرت داره کارت اقامتم را با تقاضا از اداره مهاجرت باطل کنه واگه میتونه از چه طرقی وآیا این توانایی اتا چه تاریخ از صدور کارت امکان داره
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      بستگی به وضعیت اقامتی شما د اره

  • تصویر کاربر Mahmoud شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 141 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر
    من برای دریافت ویزای نامزدی و با هرچه ویزای که سریعتر انجام میشود ، میخوام اقدام کنم ،.
    من باید دختر امریکای مدتی است ، آشنا شدم ، و تصمیم به ازدواج گرفتیم ،. منتظررپاسخگویی شما عزیزان هستم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم مهاجرتی را تکمیل نمایید

  • تصویر کاربر مهرناز شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 144 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر،
    برای پدر و مادر نامزدم مهاجرت از طریق خویشاوندان امریکا اوکی شده حالا برای نامزدم که پسر خانواده میشه و ۲۹سالشه شرایط و پروسه رفتن چطور میتونه انجام بشه؟
    این درسته نه حتما باید مجرد بمونن قانونی تا چند سالی که کارشون درست بشه و برای افراد متاهل قانون مهاجرتی نیست؟
    آیا راه حلی برای این شرایط هست که نامزدم متاهل هم بتونن مهاجرت رو داشته باشن از طریق پدر و مادرشون؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      سن قانونی باید باشه

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر