وکیل مهاجرت به آمریکا

قوانین داخلی و بین‌المللی امریکا بسیار متنوع و پیچیده است و افراد اصولا برای انجام پروسه ی سخت مهاجرت که قطعاً هیچ‌ تخصصی و اطلاعات کافی در مورد آن ندارند، نمی توانند پروسه تشکیل پرونده و پیگیری آن را به تنهایی انجام داده و موفق شوند. در اینگونه مواقع مراجعه به وکیل مهاجرت به امریکا منطقی‌ ترین گزینه است، یعنی شخصی که از نظر قانونی صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد. مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از موضوعاتی است که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. ندانستن قوانین مهاجرت باعث اتلاف انرژی افراد و پول آنها می شود.

آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا، سوئد، نروژ، اتریش، ایسلند، نیوزیلند و فنلاند از جمله بهترین کشورهای برای مهاجرت شناخته شده اند. کشور ایران و افغانستان از کشورهایی هستند که بیشترین میزان مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند. دانستن قوانین مهاجرت و انجام درست کارهای لازم برای مهاجرت به افراد این امکان را می دهد که مهاجرتی بدون دردسر را تجربه کنند.

زمانی که صحبت از مهاجرت و رفتن به خارج از کشور به میان می آید، کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قدرتمند باشند فرصت های خوبی را برای مهاجران فراهم آورند. از این رو نام کشورهایی مثل آمریکا، استرالیا، کانادا و آلمان همواره مطرح است. کشور های مهاجر پذیر معمولا مسیرهابی مهاجرتی گوناگون و زیادی دارند. همین مساله فرایند مهاجرت را پیچیده می کند. بنابر این انتخاب وکیل حرفه ای، منجر به موفقیت می شود. 

به طور خلاصه به فردی که وکالت دارد تا کارهای مهاجرت شما را انجام دهد، وکیل مهاجرت گفته می شود یعنی شخصی که از نظر قانونی صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد. پس انتخاب یک وکیل مهاجرتی امری بسیار حساس است و میتوان گفت وکیل مهاجرتی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی 

اولین گام برای مهاجرت به هر کشوری شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. یکی از مهمترین مزیت های داشتن وکیل مهاجرت این است که وی باتوجه ‌به شرایط کنونی شما و مناسبات بین‌المللی می تواند بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کند.

با داشتن وکیل مهاجرت پروسه شروع تا پایان مهاجرت به کشور مقصد بسیار سریع‌ تر و کاملاً قانونی طی می‌شود. وکیل مهاجرت می‌تواند به ‌راحتی شما را با وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رفاهی، کار و تحصیل کشور مقصد آشنا کند تا با دیدی کاملاً باز اقدام کنید. وکیل مهاجرت از زمان مناسب برای مهاجرت و بازگشایی پرونده مهاجرت، نحوه وقت گرفتن از سفارت کشور مقصد و …. به خوبی اطلاع دارد و پروسه مهاجرت را کاملا قانونی پیش می برد.

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی

آمریکا

آمریکا، کشور پهناوری که در تمام دنیا به عنوان به ابر قدرت شناخته میشود و مسلما برای شروع یک تجربه منحصر به فرد و مهیج، یک انتخاب خوب و شگفت انگیز به حساب می آید. کشور آمریکا با داشتن سطح بالایی از رفاه اجتماعی و اقتصاد پر قدرت همواره مقصدی جذاب برای کلیه مردم جهان و ایرانیان برای مهاجرت بوده است.

ابالات متحده آمریکا (The United States of America) یا به اختصار USA از ۵۰ ایالت تشکیل شده است. این کشور سومین کشور پهناور دنیاست. آمریکا کشوری بزرگ است که در قلب خود شهرهای لس آنجلس، لاس وگاس، شیگاگو، نیویورک و بوستون رو جای داده که هر کدام از این شهر ها آمیزه ای از میلیون ها فرهنگ و نژاد متفاوت از سراسر دنیا هستند.

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به کشور آمریکا نسبت به سایر کشورها پیچیده تر و شرایط سخت تری دارد. قانون این کشور سخت گیری زیادی برای اخذ ویزا و مهاجرت در نظر گرفته است و فیلترهای زیادی را بر سر راه افرادی که قصد رفتن به این کشور را دارند، قرار میدهد. 

مهمترین نکته در پروسه مهاجرت به آمریکا این است که باید حتما قبل از اقدام به مهاجرت، هدف خود از مهاجرت به آمریکا را مشخص کنید و با در نظر گرفتن روش های مختلف مهاجرت به این کشور مثل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کار، تحصیلی و ازدواج و … ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

قوانین جدید مهاجرت به امریکا

انواع ویزا آمریکا

درحالیکه در حدود ۱۸۵ نوع ویزای مختلف برای آمریکا وجود دارد ولی به طور کلی این ویزا ها به دو دسته مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم می شوند:

ویزای غیر مهاجرتی امریکا

ویزای غیر مهاجرتی یا Non-Immigrant Visa برای بازدیدهای موقت از ایالات متحده مانند گردشگری (B1,B2)، تجارت، اشتغال، ملاقات خانوادگی و تحصیل (F,M,J) صادر می شود.

ویزای مهاجرتی امریکا

ویزای مهاجرتی یا Immigrant Visa (به اختصار IV) برای افرادی صادر می شود که تحت برنامه های سرمایه گذاران یا ازدواج یا ویزاهای صادر شده تحت برنامه لاتاری یا EB1، برای همیشه به ایالات متحده مهاجرت می کنند. تفاوت اصلی ویزای غیر مهاجرتی و مهاجرتی مدت زمانی است که دارنده ویزا اجازه اقامت در ایالات متحده را دارد. ویزاهای غیر مهاجرتی موقتی هستند، به این معنی که وقتی منقضی می شوند، دارنده ویزا باید بلافاصله به کشور خود باز گردد.

وکیل مهاجرت به امریکا

بسته به مسیر مهاجرت انتخاب وکیل متفاوت است:

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیلی

این کشور با داشتن معروف ترین و بزرگ ترین دانشگاه های دنیا، امکان تحصیل در بهترین شرایط در باکیفیت ترین دانشگاه های دنیا را برای دانشجو ها فراهم کرده است. برای اینکه بتوانید در یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا تحصیل کنید، باید ویزای تحصیلی این کشور رو دریافت کنید. 

قبل از هر چیزی برای گرفتن این ویزا به گواهینامه SEVP و همچنین فرم I20 از دانشگاه احتیاج دارید. به طور کل ویزای دانشجویی ۳ نوع دارد که شامل ویزای گروه F,M,J است که هر کدام از آن ها نیز انواع مختلفی دارد. بنابراین، داشتن یک وکیل خوب و حرفه ای و آشنا به اموری چون آگاهی از زمان مناسب برای اخذ پذیرش، پر کردن فرم ها و در نهایت اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، می تواند کمک بزرگی به شما کند تا در این پروسه دچار سردرگمی نشوید.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق کار

یکی از بهترین روش های مهاجرت به آمریکا اخذ ویزای کار است. پیدا کردن یک فرصت شغلی مناسب و مطمئن می تواند روش خوبی برای اخذ اقامت این کشور باشد ولی پیدا کردن کار و راضی کردن کارفرما در این کشور چندان کار ساده ای نیست. در واقع تمام افرادی که مهارت و تخصص ویژه ای دارند و حداقل مدرک لیسانس قابل قبول کشور و یا مدارکی برای اثبات مهارت خود دارند، می توانند تحت شرایط ی خاص، متقاضی کار در این کشور باشند. 

پیدا کردن کار در این کشور قوانینی پیچیده ای دارد. وکلای مهاجرت به آمریکا با دانش کافی از قوانین استخدام نیروی کار بین المللی و آشنا بودن با موسسات کاریابی و وبسایت های معتبر می توانند به شما در انجام این پروسه کمک کنند.

مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق برنامه افراد خارجی با توانایی و تخصص فوق‌العاده

(ویژه هنرمندان و ورزشکاران، اساتید دانشگاه، مخترعان و نوابغ)

این نوع ویزا گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که یک توانایی خاص و شگفت انگیز دارند. این توانایی می تواند در حوزه علوم، هنر، ورزش، آموزش و تجارت باشد. اهمیت وکیل مهاجرت به آمریکا برای پروسه این است که شرایط قبولی برای این نوع ویزا سخت و کمی پیچیده است و مناسب افرادی است که توانایی اثبات این مهارت ها را دارند. قوانین مهاجرت فدرال معیارهای خاصی‌ برای این نوع ویزا تعریف کرده ا‌ند، که به یک خارجی‌ (غیرآمریکایی) اجازه می دهد ثابت کند که مهارت وی از نظر کشوری و بین المللی مورد قبول دیگران قرار می گیرد.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور قدرتمندی که به عنوان اولین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته می شود، پیشرفت ها و منافع زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. یکی از روش های اخذ گرین کارت آمریکا، سرمایه گذاری در این کشور است. وکلای مهاجرت با داشتن دانش کافی و مشاوره صحیح در این زمینه و با آگاهی به قوانین و مقررات سرمایه گذاری، مانع از اتلاف وقت و پول سرمایه گذار می شوند.

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

یکی از روش های معمول مهاجرت به آمریکا، ازدواج با فردی است که دارنده اقامت آمریکا باشد. این پروسه به این صورت است که به عنوان مثال شخصی که در آمریکاست برای شما دعوتنامه ارسال می کند و شما از طریق این دعوتنامه ویزا گرفته و وارد آمریکا می شوید و در خاک آمریکا ازدواج می کنید، وارد پروسه شده و اقامت آمریکا را دریافت کنید.

این پروسه یک فرایند پیچیده است و قوانینی را شامل می شود که در مشاوره با وکیل مهاجرت به آمریکا از آن ها مطلع می شوید.

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

لاتاری در واقع یکی سیستم قرعه کشی است که هر سال حدود ۵۵ هزار نفر از سراسر دنیا در آن انتخاب می شوند و افرد منتخب مجوز اقامت آمریکا و گرین کارت این کشور را دریافت می کنند. برای شرکت در لاتاری بهتر است از وکیل مهاجرت کمک بگیرید تا هم فرم ها را بدرستی پر کنید و هم بعد از قبولی، انجام تمامی امور را به او بسپارید.

در پایان

قوانین مهاجرت پیچیدگی های خاص خود را دارند. هر سال نیز این قوانین تغییر می کنند و بهترین وکلا در زمینه مهاجرت این قوانین جدید را دنبال می کنند چرا که داشتن تجربه و دانش کافی، جزو لاینفک شغل آن هاست. 

قانون مهاجرت در تمامی زمینه ها از جمله مهاجرت کاری، تجاری، خانوادگی، تحصیلی، متفاوت می باشد. بدون وکیل نیز امکان مهاجرت به هر کشوری وجود دارد ولی میزان موفقیت پرونده، کاهش می یابد.

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مرجان شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 127 مشاهده پرسش
    سلام. من برای ویزای تحصیلی امریکا به سفارت این کشور در اسلام آباد مراجعه کردم. الان ۳ ماهه که توی کلیرنس هستم. میخوام درخواست وکیل کنم، میخواستم در مورد شرایط و هزینه هاش بپرسم.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      در مورد امریکا اطلاعاتی نداریم

  • تصویر کاربر Sam شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 128 مشاهده پرسش
    سلام. من گرین کارت دارم و به خاطر کرونا نتونستم برگردم آمریکا و الان باردار هستم. یعنی حدود ۲ساله ایرانم. تا ۱سال آینده هم نمیتونم برگردم. آیا بعد از اون اجازه برگشت رو بهم میدند؟
    برای همسرم ۳سال پیش اقدام کردم ولی هنوز هیچ خبری نیست.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      در مورد امریکا اطلاعاتی نداریم

  • تصویر کاربر نوبهار چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    میخواستم ببینم شما برای ویزای eb3 امریکا اقدام میکنید؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام، خیر. 

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر ali شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 133 مشاهده پرسش
    سلام،خسته نباشيد
    سال 2014 مادر بزرگم كه سيتيزن امريكا هستن براي پدرم و من اقدام كردن،پدرم مجرد هستن و من هم 26سالمه،و الان بعد 7 سال كه نوبتمون شده،چنتا سوال داشتم
    ١-اسم من تو اون برگه اي كه از امرگريشن اومده هست،اون زمان كه قدام كردن سنم پايين 21سال بود ايا فيريز ميشود؟چند درصد احتمال دارد به من هم ويزا بدهند؟
    ٢-كسي كه ساپورت مالي ميكند ايا تاثيري دارد كه فاميل باشد يا غريبه؟
    ممنون ميشم راهنماي كنيد
    با تشكر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      لطفا تماس بگیرید

  • تصویر کاربر آسمان سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 149 مشاهده پرسش
    سلام بنده همسرم سیتیزن آمریکا هستند و دو سال است برای من درخواست ویزا دادند ولی چند روز پیش اطلاع دادند پرونده شما بسته شده و از طریق وکیل اقدام نمایید لطفاً راهنمایی بفرمایید قبول زحمت می کنید و اینکه حدود هزینه های حق وکالت شما چقدر است
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر مرضیه سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 162 مشاهده پرسش
    ایا مطلقه بودن یا متاهل بودن تاثیری در مصاحبه و نظر افیسر دارد؟
    ایا قبلا در سفر اروپا ده روز تاخیر در برگشت به کشور در چهار سال گذشته تاثیر در ویزای لاتاری دارد؟
    من در بلژیک ۴ سال پیش خودم رو به پلیس معرفی کردم و اثر انگشت دادم برای پناهندگی ولی چند روز بعد برگشتم ایران و مصاحبه نرفتم ایا اثر انگشت پاک شده و تاثیر در ویزای لاتاری دارد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. در هر صورت امکان دسترسی به اطلاعات گذشته در صورت درخواست افسر پرونده وجود دارد.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Ali شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 151 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون به خیر ببخشید مزاحمتون میشم خواستم یه سوال بپرسم از شما شاید بتونید جوابم رو بدید کمکم کنید.من از طریقی با شخصی که از ایالت متحده هستن اتفاقی آشنا شدم و با صحبت‌هایی که با ایشون داشتم درخواست دادم به خاطر شرایط سخت زندگی ایران اگه می‌تونه کمکی بکنه برای من برای مهاجرت به آمریکا و ایشون هم گفتن با افسر مهاجرت صحبت خواهند کرد و به من اطلاع خواهند داد بعد گفتن مدارک ویزای خود را از طریق آپلود عکس بفرستم برای ایشون برای اخذ تاییدیه و من هم اینکار رو کردم و ایشون اومدن گفتند افسر مهاجرت تایید کردن بعد به من گفتند مبلغ ۷۰۰۰دلار باید از طریق ارز بیت کویین به شماره ای که میدن ارسال کنم تا بقیه کارهای دعوت انجام شود حالا سوال من این هست چکار کنم من آیا حقیقت داره البته ادامه بدم که من به ایشون گفتم یه دعوت نامه بفرست برای من تا بقیه کارها ایشون هم برای من با گرفتن کلیه آدرس ها ی لازمه دعوت نامه ای برای من ارسال کرد ولی دعوت نامه هیچی نداره یعنی مهر و ....حالا چیکار باید بکنم کمکم کنید قابل اعتماد هست چنین چیزی اینو هم بگم من ایشون رو خیلی اتفاقی پیدا مردم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. متاسفانه در این زمینه نمی توانیم راهنمایی به شما ارائه دهیم. شما می توانید از مراکز مربوطه صحت دعوتنامه ارسال شده و وکیل را مورد ارزیابی قرار دهید و در نهایت نیز این شما هستید که تصمیم می گیرید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Sh سه شنبه ۱۱ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    با سلام
    میخواستم ببینم که اگر همسرم گیرین کارت آمریکا داشته باشه برای مهاجرت به من هم ویزا داده میشه یا من باید خودم جدا برای گرفتن ویزا اقدام بکنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۱ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. یکی از روش های مهاجرت به امریکا، ازدواج با شخصی است که اقامت دائم ایالات متحده را دارد. باید توجه داشته باشید که ازدواج غیر حضوری و ازدواج موقت برای اداره مهاجرت آمریکا قابل قبول نیست. حتما باید قبل از تشکیل پرونده، عقد رسمی را انجام دهید. 

      می توانید برای دریافت چک لیست و اطلاعات کامل اینجا را کلیک کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر Amir شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    با سلام. بعد از قبولی در قرعه کشی لاتاری، برای دریافت ویزا داشتن جاب آفر الزامی می باشد آیا؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۸ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. خیر.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر اسما دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    سلام دختری 21 ساله هستم که قصد ازدواج با فرد ایرانی کخ بیش از ده سال است در امریکا زندگی میکند دارم .
    میخام بدونم وضعیت ویزا و اقامت من با ازدواج با این شخص به چه صورت میشه
    و اینکه من لیسانس شیمی کاربردی از دانشگاه سراسری زنجان با معدل 17 دارم که پس از مهاجرت میخام برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در داشگاه هاروارد(ایالت ماساچوست -بوستون) اقدام کنم سوالم اینه که روال ثبت نام من به چه صورته و مدارک لازم چیه؟ ایا ویزای تحصیلی میخاد؟ مدرک لیسانسم مورد قبوله؟ باید اپلای به عنوان یک ایرانی بزنم یا مثل یک شهروند امریکاایی میتونم بعد از لیسانسم اقدام کنم برای پزشکی
    سوال اخرم در خصوص رشته ی پزشکی هستش
    سایت های زیادی بود که مطالعه کردم ولی هیچ سایتی به طور دقیق توضیح نداده که شروع ثبت نام کالج چه تاریخی هستش ، دانشگاه ها به چه صورت هستن ترمی چن واحد میشه خوند یا اصلا چه کتاب هایی تدریس میشه میخاستم یک چارت از تعداد واحد ها و درس های تئوری و نظری این رشته داشته باشم که به یک نگاخ عمیق تر از این رشته برسم و اطلاعاتم بیشتر باشه
    ممنون میشم کمکم کنین
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. افرادی که با یک فرد دارای گرین کارت کشور امریکا و یا شهروند قانونی این کشور ازدواج می کنند، می توانند با ارائه مدارک ازدواج خود و تشکیل پرونده در اداره مهاجرت امریکا، درخواست مهاجرت خود را ارائه دهند. در خصوص قسمت بعدی سوال خود، باید به وبسایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید. اطلاعات لازم در خصوص رشته های ارائه شده و شروع ترم ها به همراه تمامی هزینه ها در وبسایت دانشگاه وجود دارد.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر