پیش بینی آب و هوای تابستان ۲۰۱۹ کانادا: چه آب و هوایی در انتظار کانادا خواهد بود؟

برای گردشگران تابستانه کانادا آب و هوای این کشور در فصل تابستان مهم خواهد بود. در مطلب پیش رو به آب و هوای تابستان کانادا خواهیم پرداخت. تابستان امسال به طرز غیر منتظره ای کند تر از سال های گذشته نزدیک می شود. در حالی که مناطق غربی کانادا مثل ونکوور در این بهار روزهای گرم و حتی رکورد شکنی را ثبت کردند، بیشتر مناطق کانادا در ماه ژوئن سرد تر از میانگین سالانه خواهند بود. نقشه زیر پراکندگی دمایی در مناطق مختلف را در ۲۰ روز ابتدایی ماه ژوئن نشان میدهد.

نقاط آبی و سبز یعنی دما بین ۱ تا ۴ درجه خنک تر از میانگین سالیانه بوده است. این روند در چند روز آتی نیز ادامه خواهد داشت، اما به این معنی نیست که امسال خبری از تابستان نخواهد بود. تابستان در راه است اما مقداری دیرتر. نقشه زیر پیش بینی ما از روند دمایی در انتهای ژوئن ، ژولای و آگوست را نشان می دهد.

آب و هوای کانادا

پیش بینی آب و هوای بریتیش کلمبیا در تابستان ۲۰۱۹

پیش بینی ها از ادامه آب و هوای گرم و خشک در بریتیش کلمبیا (غرب کانادا) و خطر آتش سوزی های طبیعی خبر می دهند. یک تابستان متغیر برای دشت ها و چمن زار های میانی ، به سمت شرق، تا اونتاریو و کبک و کانادای قطبی پیش بینی می شود. این جریان دمایی متغیر باعث می شود تابستان خنک تری نسبت به میانگین چند ساله داشته باشیم، در عین حال بستر بارش ها و هوای طوفانی بیشتری در خواهد بود. برای مناطق شرق کوه های راکی پیش بینی بارش های فصلی را داریم.

در جنوب شرقی کانادا (نواحی پر جمعیتی مثل مونترال و تورنتو و هالیفکس و …) به دلیل تقاطع جریان کم فشار آب و هوایی مرکزی با جریان های گرم و پر فشار روی اقیانوس اطلس، خطر طوفان های مقطعی و وزش باد های شدید را در تابستان پیش رو خواهیم داشت. احتمالا روزهای آفتابی کمتری نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر