چک لیست شغل های پردرآمد در کانادا به همراه درامد دلاری

با توجه به این که بازار کار در کانادا دائما در حال تکامل است تا شغل های جدید و نیازمندی های بیزینسی را پوشش دهد، بسیاری از کارکنان متخصص می توانند بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا  را تصاحب کرده و مشغول به کار شوند. اما ببینیم شغل های خوب در کانادا چه کارهایی هستند؟ در ادامه ما لیست شغل های پردرآمد در کانادا به فارسی را برایتان قرار داده ایم. در این مقاله ما مشاغل پرطرفدار و میزان درآمد آن ها را برای مهاجران متخصص را گردآوری کرده ایم و شما را با انواع ویزای کانادا برای کار آشنا می کنیم. بدین صورت هر شخصی متناسب با حرفه خود می تواند با دریافت ویزای کار کانادا به این کشور مهاجرت کند.

همچنین شغل های پردرآمد در کانادا را با مشاغل مدنظر متقاضیانی که در ۱۲ ماه گذشته در سیستم ورودی Canada Express Entry تایید صلاحیت شدند مقایسه کرده است. متاسفانه بسیاری از جوانان ما پناهندگی کانادا را به مهاجرت کاری ترجیح می دهند. امید است این مقاله به شما در یافتن مشاغل مورد نیاز کانادا و پاسخ به سوال بهترین شغل کانادا برای مهاجرت چیست کمک کند.

لیست شغل های پردرآمد در کانادا در سال ۲۰۲۱

در این مقاله می خواهیم مشاغل برتر برای مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم.

۱_ نماینده بخش فروش (Sales Representative) در کانادا

یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا نماینده بخش فروش است. یک نماینده فروش قوی و متخصص می تواند یک کسب و کار را موفق و پر درآمد کند و به همین خاطر این شغل در کانادا بسیار مورد توجه بوده است و بیش از ۸۵۰۰ آگهی نیازمندی مربوط به جذب نماینده فروش در Jobs Bank منتشر شده اند.

نقش های ارتباطی – ارتباط کسب و کار با مشتری و کسب و کار با کسب و کار – نیز در این زمره قرار دارند. حقوق پایه این شغل که حدود ۶۴ هزار دلار است معمولا همراه با کمیسیون و تشویقی های خاصی همراه می شود:

  • بازه حقوقی: ۵۲ تا ۶۴ هزار دلار
  • ۸۶۳۲ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCمشخصات و توضیحات شغلNOC
۶۲۱۱سوپروایزر بخش خرده فروشیB
۶۲۲۱متخصصان فنی فروش – خرید و فروش کلیB
۶۲۲۲خریداران خرده و کلیB
۶۲۳۱مسئولان بیمه و دلال هاB
۶۲۳۲مسئولان مشاور املاک و نماینده های فروشB
۶۲۳۵نماینده های مالی فروشB

شغل های پردرآمد در کانادا

۲_حسابداری یکی از شغل های پردرآمد در کانادا

هر چه کسب و کار بزرگ تر باشد، بخش حسابداری نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند و به همین خاطر این شغل در جایگاه دوم از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است. یک بخش مهم از شغل حسابداری، دادن مشاوره مربوط به تعهد مالی به مشتریان است، اما شغل حسابداری عمدتا مربوط به کمک به کسب و کارها و افراد خاص در مدیریت امور مالی آنهاست. جایگاه شغلی حسابدار حرفه ای چارتری (CPA) تاریخچه بسیار قوی در استخدام مشاغل کانادا دارد و انتظار می رود این روند کماکان ادامه داشته باشد.

  • بازه حقوقی: ۶۳ هزار دلار الی ۷۵ هزار دلار
  • ۷۲۰ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات شغلNOC
۰۱۱۱مدیریت مالی۰
۱۱۱۱حساب رسان مالی و حسابدارانA

شما عزیزان اگر با مشاغل موجود نمی توانید به کانادا مهاجرت کنید ، می توانید از روش های سرمایه گذاری در کانادا استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه سرمایه گذاری در کانادا به لینک زیر مراجعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری


۳_ 
پرستاری یکی از شغل های پر درآمد در کانادا

پیش از همه گیری کرونا کانادا با کمبود پرستار مواجه بوده و در حال حاضر این نیاز بشدت افزایش یافته است بطوریکه پیش بینی می شود تا سال  ۲۰۲۲ به بیش از ۵ هزار پرستار نیاز داشته باشد.

                    شرایط ویژه ی مهاجرت پرستاران به کانادا در دوران کرونا 

 

مسئولیت های پرستار خانگی در کانادا

۴_ تحلیل گر کسب و کار (Business Analyst)

یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا  تحلیل گر کسب و کار است. یک تحلیل گر کسب و کار دائما به دنبال راه هایی است که باعث می شوند یک کسب و کار به خوبی رشد کرده و رو به جلو پیش برود و بهینه سازی آن را انجام می دهد. بنابراین برای این جایگاه شغلی به مهارت های حوزه فناوری و مشوق مالی نیاز است و همه این ها به نقش خاص تحلیل گر بستگی دارد. شرکت های بزرگ و پروژه های زیر ساختی معمولا چندین تحلیل گر کسب و کار برای حوزه های مختلف شرکت استخدام می کنند.

  • بازه حقوقی: ۷۳ هزار دلار الی ۸۷ هزار دلار
  • ۱۰۸۰ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank

کد NOC

توضیحات و مشخصات شغلNOC
۱۱۲۲مشاغل حرفه ای در بخش مشاوره مدیریت کسب و کارA
۲۱۷۱تحلیل گر های سیستم اطلاعاتی و مشاورینA
۴۱۶۲اقتصاد دان ها و پژوهشگران سیاست گذاری های اقتصادی و تحلیل گرانA
۴۱۶۳افسران رشد کسب و کار و پژوهشگران بازاریابی و مشاورانA

.نکته ای که بسیار حائز اهمیت است سبک امتیاز بندی مهاجرت به کانادا است. شما در کنار یافتن شغل خوب در کانادا باید امتیازات لازم را برای مهاجرت دریافت کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیستم امتیاز دهی مهاجرت به کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا

۵_ مدیر پروژه آی تی (IT Project Manager)

بدون شک همه می دانیم که فردی می تواند در پست مدیر آی تی یک کسب و کار فعالیت کند که مهارت های وی در حوزه فناوری بسیار بالا باشند. اما علاوه بر این موضوع توانایی های دیگری نظیر متعادل کردن پروژه های فناوری در حوزه مدیریت زمان، کارکنان و بودجه پروژه نیز مورد نیاز هستند. مدیران پروژه های آی تی هر شرکت مسئول این هستند که پروژه های حوزه فناوری که به رشد کسب و کار کمک شایانی می کنند را با موفقیت تکمیل نمایند.

  • بازه حقوقی: ۹۲ هزار دلار الی ۱۱۴ هزار دلار
  • ۱۹۸۹ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات شغلNOC
۰۲۱۳مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعات۰

مشاغل پردرآمد در کانادا

۶_ مدیر حساب (Account Manager)

مدیران حوزه حساب مسئول این هستند که مشتریان فعلی یک کسب و کار را راضی نگه دارند و همچنین برای کسب و کار مربوطه مشتریان جدید پیدا کنند. بنابراین وظیفه و فعالیت های افرادی که در این پست فعالیت می کنند برای یک بیزینس حیاتی است. این افراد در واقع محور اصلی یک شرکت در روابط بین دو کسب و کار مختلف با هم هستند.

  • بازه حقوقی: ۷۵ هزار دلار الی ۹۲ هزار دلار
  • ۱۸۶ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات مربوط به شغلNOC
۰۱۲۵مدیران سرویس های بیزینسی دیگر۰
۰۶۰۱مدیران فروش شرکتی۰

۷_ مهندس نرم افزار (Software Engineer)

برای تمامی اپلیکیشن های هوشمند و عالی در گوشی شما و یا برنامه های رایانه ای بزرگ و کاربردی، یک طراح و توسعه دهنده نرم افزاری و شاید یک تیم توسعه دهنده ضروری هستند. بخش اعظمی از حوزه های مختلف صنعتی و تجاری هم اکنون وابستگی زیادی به نرم افزار و اپلیکیشن ها دارند و بخشی از کارکرد آن ها مربوط به همین حوزه می شود.

بدین ترتیب دیگر تنها شرکت های فناوری نیستند که باید اپلیکیشن ها و برنامه های جدید بسازند. کارکنان متخصص و متقاضی این حوزه، شغلی را از بین حوزه های مختلف کاری انتخاب خواهند کرد.

  • بازه حقوقی: ۸۳ هزار دلار الی ۹۹ هزار دلار
  • ۲۶۷ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات مربوط به شغلNOC
۲۱۷۳طراحان و مهندسان نرم افزاری (توسعه دهندگان)A

 

آیا با شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار آشنا هستید؟ برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

 

عملکرد شرکت های SPAC

۸_ مسئول حوزه استخدام کارمند (Recruiter)

در جایی که صنعت رو به رشد و پیشرفت است و بازار کار سلامت کامل دارد، مسئولان حرفه ای و خوب در بخش استخدام مورد نیاز هستند تا مطمئن شوند کسب کار ها در حال پر کردن مشاغل خالی خود با کارمندان مناسب و کار بلد هستند. کسب و کار ها در تمامی نقاط کانادا رو به رشد هستند، بدین معنا که کارمندان جدید و زیادی مورد نیاز هستند، و شغل این افراد پیدا کردن کارمندان مناسب برای موقعیت های شغلی خالی آن ها است.

  • بازه حقوقی: ۵۹ هزار دلار الی ۷۱ هزار دلار
  • ۸۹ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات مربوط به شغلNOC
۱۲۲۳منابع انسانی و افسران حوزه استخدام نیرو های جدیدB

۹_ درآمد مدیر پروژه مهندسی در کانادا (Engineering Project Manager)

یکی از بهترین مشاغل و  مهاجرت به کانادا که دارای حقوق و مزایای بسیار خوبی است مدیر پروژه مهندسی است.هنگامی که یک پروژه ساخت به خوبی پیگیری شده و پیشرفت می کند می توان مطمئن بود که پای یک مدیر پروژه مهندسی در میان است. برای این جایگاه شغلی تقاضای زیادی در کشور کانادا وجود دارد و دلایلی نیز برای این موضوع مطرح هستند. از جمله این دلایل می توان به بازار رو به رشد مسکن، برنامه ریزی های خاص دولت فدرال این کشور و همچنین طراحی و اجرای چندین طرح های زیر ساختی بزرگ اشاره داشت.

  • بازه حقوقی: ۷۴ هزار دلار الی ۹۲ هزار دلار
  • ۴۷ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
کد NOCتوضیحات و مشخصات شغلNOC
۰۲۱۱مدیریت مهندسی۰

 

درآمد مدیر پروژه مهندسی در کانادا

۱۰_خود اشتغالی کانادا

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی کسانی را شامل می شود که سابقه ای مرتبط با فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری دارند. متقاضیان باید قصد و توانایی ایجاد کسب و کاری را داشته باشند که حداقل برای خود آن ها اشتغال ایجاد کند. همچنین، متقاضیان باید همکاری قابل توجهی در فعالیت های فرهنگی ، هنری یا ورزشی داشته باشند.

آیا با هزینه های اخذ ویزای کانادا آشنا هستید؟ آیا می دانید هزینه ویزای اقامت دائم با ویزای اقامت موقت چقدر است؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید

هزینه اخذ ویزای کانادا

سیستم ورودی شغلی Express Entry کانادا چگونه افراد را مقایسه و ارزیابی می کند؟

در اینجا آمار های مختلف مربوط به سیستم پذیرش شغلی کشور کانادا بررسی و تحلیل گردیده است و یک لیست کاربردی از مشاغل برتر متقاضیانی که برای اقامت دائم کانادا  در سال ۲۰۱۹ دعوت شده بودند ایجاد گردیده است. لیست ده شغل برتر در برنامه Express Entry کانادا در سال ۲۰۱۹ نشان می دهد که مشاغل حرفه ای و تخصصی در علوم طبیعی و کاربردی با کد NOC 21 در رده اول هستند. میزان محبوبیت و آمار این دسته از مشاغل حرفه ای حدود ۳ برابر پذیرش نسبت به رده دوم سال ۲۰۱۹ بوده است.

برترین پذیرش های سال ۲۰۱۹ سیستم Express Entry شغلی در کانادا

 
موقعیتکد NOCتوضیحات شغلتعداد پذیرش در سال ۲۰۱۸
۱۲۱مشاغل حرفه ای و تخصصی در علوم طبیعی و کاربردی۹۶۲۰
۲۲۲مشاغل فنی مرتبط با علوم طبیعی و کاربردی۳۴۵۰
۳۱۲سوپروایزر های مدیریت و مالی و مشاغل مدیریتی۳۳۵۵
۴۱۱مشاغل حرفه ای و تخصصی در کسب و کار و امور مالی۳۳۴۰
۵۰۱-۰۵مشاغل تخصصی مدیریت متوسط۲۵۰۰
۶۶۳سوپروایزر های خدماتی و مشاغل خدمات تخصصی۲۴۹۵
۷۶۲سوپروایزر های خرده فروشی و مشاغل تخصصی فروش۱۸۷۵
۸۴۰مشاغل حرفه ای در حوزه آموزش و تحصیلات۱۷۷۰
۹۰۶مشاغل مدیریت متوسط۱۵۹۵
۱۰۷۲تجارت های صنعتی، الکتریکی و ساختمانی۱۲۷۵

حتما بخوانید

آیا با روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری آشنا هستید؟ آیا می دانید اکسپرس اینتیر بعه چه معناست؟ برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

منبع: IRCC

 

برترین پذیرش های سال 2019 سیستم Express Entry شغلی در کانادا

در لیست موقعیت های شغلی مورد نیاز در سال ۲۰۱۹، مهندسین نرم افزار (NOC 2173) و تحلیل گران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی (NOC 2171) دو شغل کد ۲۱ از NOC هستند که در گزارش آمده اند. یک نکته مهم دیگر این است که شغل های زیر در سیستم پذیرش شغلی کانادا یعنی اکسپرس اینتری (Express Entry) به شرح زیر است:

  1. طراح وب
  2. مهندس شیمی
  3. برنامه نویس 
  4. توسعه دهنده نرم افزار
  5. مهندس کامپیوتر

یک لیست گسترده از کد های NOC و مشخصات و خصوصیات آن ها هم در لیست پذیرش و هم در لیست مشاغل مورد نیاز وجود دارند. از جمله آن ها می توان به کد های ۲۱، ۱۲، ۱۱، ۰۱-۰۵، ۶۲ و همچنین ۰۶  اشاره کرد. این ارتباط قابل توجه قدرت بالای سیستم پذیرش شغلی یا همان Express Entry کانادا را در هدف قرار دادن مهاجران اقتصادی نشان می دهد. چرا که این مهاجران کسانی هستند که به زودی کمبود ها و مشاغل مورد نیاز را در بازار کار کانادا پر خواهند کرد.

مشاغل مورد نیاز کانادا ۲۰۲۰

با توجه به ابقای دولت ترودو برای چهارساله ۲۰۱۹ – ۲۰۲۳ به نظر می رسد سیاست های کلی مهاجرتی کانادا تغییرات قابل ملاحظه ای نداشته باشد. البته در سال ۲۰۱۹ تغییراتی در این سیاست ها اجرا شد که می توان تمرکز بیشتر بر روی برنامه های مهاجرت استانی و افزودن برنامه های مهاجرتی برای نیازمندی های خاص مثل برنامه اخذ اقامت دائم کانادا برای کارکنان بخش صنایع غذایی از این جمله است.

در راستای همین سیاست های جدید به نظر می رسد، اولویت با مشاغلی است که کمبود نیروی کار فوری در کانادا داشته باشند. به علت افزایش جمعیت سالخورده کانادا و کمبود نیرو برای خدمات دهی به قشر بازنشسته پیش بینی می شود در مشاغل زیر نیروی کار خارجی بیشتری در سال ۲۰۲۱ به کانادا جذب شود :

  • پرستاران و مددکاران حرفه ای
  • دستیار فیزیوتراپی و طب فیزیکی
  • روانشناس و مشاور
  • داروساز
  • متخصص بینایی سنجی

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو 

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر یگانه سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 184 مشاهده پرسش
    سلام مجدد من به تازگی متوجه شدم که کانادا فقط تا 2022مهاجر پذیر است و بعد از 2022 دیگر اجازه مهاجرت نمیده میخواستم بدونم ایا این خبر صحت دارد و اگر اینطور است منکه هنوز 3 سال از دانشگاهم مونده چکاری تو این حدود یک سال و نیمی دو سال میتونم انجام بدم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. خیر دوست عزیز و این خبر صحیح نیست.  ابتدا بهتر است سطح دانش و آگاهی خود را در خصوص برنامه های مهاجرت کانادا ارتقا دهید تا بتوانید برای آینده برنامه ریزی کرده و اقامت کانادا را بدست آورید، زیرا هر برنامه مهاجرتی شرایط مخصوص به خود را داراست. به شما توصیه می کنم مقاله های موجود در وبسایت را مطالعه کرده و یا ما را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کنید.

      آدرس وبسایت: https://aplolaw.com

      اینستاگرام: instagram.com/aplo.law

      و تلگرام: t.me/aplolaw

  • تصویر کاربر یگانه چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    سلام من دانشجوی ترم 3 رشته مدیریت بیمه در دانشگاه بین المللی امام رضا هستم و 20 سالمه میخواستم بدونم که ایا بعد از گرفتن مدرک لیسانسم میتونم مدرک فوق لیسانسم رو در کانادا بگیرم و در همان جا شروع به کار بکنم و بازار کار این رشته در کانادا چطوره و نیازی به دادن ازمون gmatهست؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، باید حتما مدرک زبان آیلتس آکادمیک با نمره حداقل شش، تمکن مالی کافی برای ادامه تحصیل و زندگی و ... داشته باشید. بلافاصله بعد از اخذ مدرک لیسانس و برای ادامه تحصیل، می توانید اقدام کنید. در حین تحصیل اجازه کار بیست ساعت در هفته را خواهید داشت. و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از طریق برنامه های موجود، اقامت این کشور را دریافت کنید. 

      در خصوص قسمت آخر سوال شما، اصولا نیاز است تا آزمون های تخصصی داده شود ولی باز هم بستگی به برنامه ارائه شده و پیش نیازهای لازم موسسه آموزشی مورد نظر در کانادا دارد.

       

  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    درود بر شما. آیا شغل انتخابی باید با مدرک تحصیلی مرتبط باشد ک امتیاز مدرک تحصیلی رو بگیریم. مثلا کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی هستم ، اگه سغل و سابقه کارم کار فنی باشه، امتیاز مدرک تحصیلی رو هنوز دارم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، بستگی به برنامه مهاجرتی انتخابی دارد ولی اصولا در اکثر برنامه مهاجرتی مثل اکسپرس انتری : سیستم مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری حتما باید سابقه کار و مدرک تحصیلی یکسان باشد. البته برخی از برنامه ها نیز هستند که اگر شما سابقه کار فنی داشته باشید و یک مدرک فنی هم داشته باشید، ابتدا با جاب آفر وارد کانادا می شوید و بعد از 6 ماه تا یکسال کار در شغل مورد نظر (بستگی به شغل دارد) درخواست اقامت میدهید. 

  • تصویر کاربر م.ر شنبه ۱۱ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک هستم و تا چند ماه دیگه دفاع می کنم. در حال حاضر مقاله و مدرک زبان ندارم و سابقه کاری هم ندارم. و لیسانسم هم مهندسی آی تی بوده و کمی برنامه نویسی سی شارپ بلدم. اگه بخوام ویزای کاری بگیرم امکانش هست؟ برای ویزای کاری نیاز به سابقه
    کاری هست یا خودشون آموزش میدن؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۱ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای اخذ ویزای کار برای کانادا علاوه بر تحصیلات حتما نیاز به سابقه کار است. علاوه بر سابقه کار، داشتن مدرک زبان نیز لازم است. (مدرک آیلتس در حد نمره 5 جنرال). اگر تمایل به ارزیابی شرایط خود و دریافت مشاوره رایگان دارید، می توانید فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید. 

  • تصویر کاربر Sevda سه شنبه ۷ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام با ۲۶ سال سن و مجرد با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه سراسری تهران و ۴ سال سابقه کار و آیلتس ۷.۵ میتونم جاب آفر بگیرم؟ و اینکه میتونم از طریق اکسپرس اینتری اقدام به گرفتن ویزا کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بله، با توجه به نیاز روزافزون کانادا در حوزه بهداشت و سلامت، اگر سایر شرایط برنامه را داشته باشید می توانید از طریق اکسپرس انتری : سیستم مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری ، برای مهاجرت اقدام کنید. به عنوان مثال مدرک زبان شما باید آیلتس جنرال باشد؛ سابقه کاری باید بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس بوده (البته اگر رشته لیسانس و فوق لیسانس یکی باشد، سابقه کار بعد از لیسانس قابل قبول است) و همچنین تمکن مالی کافی بر اساس جدول اعلام شده از طرف اداره مهاجرت کانادا را داشته باشید. فاکتورهایی دیگری مثل مجرد یا متاهل بودن، سوابق کاری و داشتن مدرک زبان همسر، داشتن اقوام در کانادا و همچنین داشتن یک پیشنهاد شغلی از کانادا، می تواند باعث کسب امتیاز بیشتری شود. می توانید فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را ازوبسایت پر کنید تا کارشناسان شرایط شما برای این برنامه و یا برنامه های دیگر به صورت رایگان بررسی کنند.

  • تصویر کاربر همیلی یکشنبه ۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر
    ببخشید با کارشناسی روانشناسی از دانشگاه ازاد با معدل 18.21 و آیلتس 7.5 دو مقاله داخلی و رتبه دو رقمی المپیاد روانشناسی داخل کشور , میتوان از یکی از دانشگاه های مک گیل یا بریتیش کلمبیا در مقطع ارشد رشته روانشناسی بالینی فاند گرفت؟؟ سن رو یادم رفت , 25 سال سن دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای اخذ فاند از موسسات آموزشی در کانادا حتما باید مدرک آیلتس آکادمیک با نمره حداقل 7، حداقل 2 تا 3 مقاله ISI و معدل بالا داشته باشید. اصولا هم این موسسات تمایل دارند تا با شخص متقاضی به صورت مستقیم مکاتبه داشته باشند چون یکی از موثر ترین فاکتورها برای گرفتن فاند، سطح دانش، آگاهی و علم فرد متقاضی است.

  • تصویر کاربر Colder شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    با عرض سلام ببخشید ما تولیدی لباس زیر داریم میخواستم بدونم میتونیم با اجاره کردن مغازه یا خرید تو ونکوور یه فروشگاه لباس زیر اونجا بزاریم و محصولات خودمونو از ایران انتقال بدیم و تو فروشگاه خودمون عرضه کنیم و اینکه میشه از این طریق اقامت دائم گرفت و همچین
    شرایط طی این پروسه چطوریه ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا امکان پذیر است. ولی مثل سایر برنامه های مهاجرتی شرایط خاص خود را دارد و نیاز به سرمایه است. توصیه می کنیم فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا کارشناسان شرایط شما را برای این برنامه و برنامه های مناسب دیگر بررسی کنند و به شما مشاوره رایگان داده شود.

  • تصویر کاربر Hamid شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت مشاورین ایران آپولو.
    ببخشید بنظر شما متوسط درامد روانشناس بالینی در کانادا بالاتره یا فردی با مدرک مدیریت بازاریابی ؟؟؟ میشه لطف کنید میانگین درامد سالیانه هردو شغل در کانادا را بگید؟؟!!!!
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. متوسط درآمد روانشناسان در کانادا در سال ۲۰۱۹ سالانه حدود ۹۲۰۰۰ دلار کانادا ( ۵۳.۲ دلار در ساعت) گزارش شده است. همچنین روانشناسان بالینی در کانادا به طور متوسط ۹۷۰۰۰ دلار در سال (تقریباً ساعتی ۵۰ دلار) درآمد دارند. متوسط حقوق سالیانه روانشناسان مبتدی (سطح پایه) از حدود ۶۳۰۰۰ دلار شروع شده و با بالا رفتن تجربه به ۱۶۶۰۰۰ دلار در سال افزایش پیدا می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که اگر خارج از کانادا تحصیل کرده باشید برای دریافت اجازه کار در رشته روانشناسی حتما باید تاییدیه های لازم را اخذ کنید. 

      متوسط درآمد سالیانه افراد با مدرک مدیریت بازاریابی هم حدودا چهل هزار دلار در سال است.

       

  • تصویر کاربر o-s چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    سلام . ایا با تسلط بر نرم افزار ریویت بدون مدرک دانشگاهی میتوان شغلی در کانادا یا اسکاتلند پیدا کرد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. دفتر وکالت اپلو در زمینه اخذ انواع ویزای کشور کانادا و اخذ اقامت کشور کانادا از روش های موجود فعالیت دارد. به طور کلی و برای داشتن موقعیت های شغلی خوب با درآمد بالا در کشور کانادا، مدرک تحصیلی دانشگاهی الزامی است زیرا در بسیاری از روش های موجود، داشتن مدارک دانشگاهی از شروط اصلی برنامه های مهاجرت است؛ مگر در روش های سرمایه گذاری و برخی مشاغل که نیازی به مدرک دانشگاهی نیست. (البته دانشتن تحصیلات تکمیلی باعث افزایش امتیازات پرونده و درنتیجه افزایش درصد موفقیت پرونده است)

  • تصویر کاربر ع.م چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید، اگر کسی در ایران مدرک فنی حرفه ای از مجتمع فنی بگیره و ترجمه کنه ، در کانادا مدرک و قبول دارن و میشه به استناد به اون کار پیدا کرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای برخی از برنامه های مهاجرتی نیازی به تحصیلات دانشگاهی نیست و متقاضیان با گذراندن برخی دوره ها و اخذ مدارک معتبر می توانند از این برنامه ها استفاده کرده و اقامت کانادا را اخذ کنند. البته سابقه کار و داشتن مدرک زبان بسییار مهم و موثر است. مدارک اخذ شده باید حتما معتبر و قابل ترجمه باشند.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر