شرایط مهاجرت پرستار به کانادا

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد. گرانترین شهر های کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند. در نتیجه می توان یکی از روش های مهاجرت به کانادا را پرستار خانگی قرار داد. شما با دریافت ویزای مولتی کانادا به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

حتما بخوانید

اگر احساس می کنید شرایط استخدام پرستار در کانادا را ندارید می توانید از روش مهاجرت به کانادا از طریق کار استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

کمبود پرستار خانگی در کانادا

در آغاز این قرن جدید، از آنجایی که درصد افراد سالمند کانادا نسبت به دیگر جمعیت های سنی با سرعت بیشتری افزایش یافته است، این کشور با پیری چشم گیر جامعه خود مواجه شده است. به همین جهت در اخذ انواع ویزای کانادا برای پرستاران سخت گیر نخواهد بود. در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۴.۶ میلیون کانادایی در سنین ۶۵ سال یا بالا تر بودند.

تخمین زده می شود که این عدد در ۲۵ سال آینده به ۲ برابر برسد. امروزه، وجود نیاز به نیروی کار در زمینه پرستاری منزل احساس می شود. همچنین، تعداد افراد کانادایی یا دارندگان اقامت دائم این کشور که حاضر به انتخاب شغل پرستار خانگی هستند محدود بوده و نمی توانند این موقعیت های شغلی را پر کنند.در پاسخ به این نیاز برنامه پرستار خانگی ایجاد شد تا ورود پرستاران خانگی خارجی از طریق ویزای کار کانادا  آسان تر شود.

معیار های لازم برای پرستاران خانگی چیست؟

برای واجد شرایط شدن جهت اقدام از طریق برنامه پرستاران خانگی، متقاضیان باید موارد زیر را داشته باشند:

معیار های لازم برای پرستاران خانگی

تحصیلات

متقاضیان برنامه پرستاران خانگی در کانادا باید مدرکی معادل آموزش متوسطه کانادا (دیپلم) را داشته باشند که برابر با ۷۲ واحد از تحصیلات آموزش پسا متوسطه می باشد.

مهارت و تجربه

متقاضیان برنامه پرستاران خانگی که تمایل به کار به عنوان یک پرستار خانگی را دارند باید حداقل های مهارتی و فنی زیر را داشته باشند:
متقاضیان باید دوره ای حرفه ای را در مراکز مهارتی تایید شده توسط مراجع آموزشی محلی گذرانده باشند. این دوره خود نیز باید با موقعیت شغلی مورد نیاز مرتبط بوده و موارد مورد نیاز برای پرستاران خانگی کانادا را در بر گیرد. متقاضیان باید تجربه ای حداقل ۶ ماهه در یک محیط سازمانی داشته باشند. از جمله این محیط ها می توان به مهد کودک، بیمارستان، خانه سالمندان و… اشاره کرد. متقاضیان باید حداقل ۶ ماه به صورت تمام وقت (به طور متوسط ۲۵ تا ۳۰ ساعت در هفته) در یک هنرستان در زمینه های آموزش پیش دبستانی، مراقبت از سالمندان و پرستاری کودکان یا سالمندان مهارت کسب نموده باشند.

تجربه کاری

متقاضی باید تجربه کاری تمام وقت به مدت حداقل یک سال یا بیشتر داشته و استخدام او همراه با دریافت حقوق باشد. این استخدام باید شامل حداقل ۶ ماه استخدام توسط یک کارفرما بوده و تجربه کاری او باید ظرف ۳ سال قبل از روز ثبت تقاضای متقاضی برای دریافت اجازه کار بدست آمده باشد.

زبان

متقاضی باید قادر به صحبت کردن، خواندن و درک زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد. این سطح دانش باید به اندازه ای باشد که فرد بتواند در محیط خانه همانند محیط خارج از آن به صورت مستقل عمل کند. برای مهاجرت از طریق پرستار خانگی در کانادا حتما با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنید تا با تغییرات  قوانین و نحوه امتیاز دهی این سیستم مهاجرتی آشنا شوید.

مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی

حتما بخوانید

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟ برای  آشنایی با ۸ روش تضمینی مهاجرت به کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادا

پرستارخانگی در کانادا چه مسئولیت هایی دارد؟

مسئولیت های پرستار خانگی می توانند شامل موارد زیر شوند:

  • آشپزی و انجام کار های سبک خانه داری
  • شستن لباس ها و تعویض پوشش های تخت
  • خرید کردن و انجام کار های روزمره
  • همیاری به افراد و کمک به آن ها در انجام تمرینات محدوده حرکتی
  • کمک به افراد در حمام کردن، تعویض لباس و موارد آراستگی ظاهری
  • رساندن افراد به ملاقات های پزشک، سوپر مارکت ها، دارو خانه ها و بازگرداندن آن ها
  • همیاری در راه رفتن و جا به جا شدن از تخت تا ویلچر
  • گزارش وضعیت فرد به خانواده
  • یادآوری وعده های مصرف دارو

گاهی اوقات هم احتمال دارد پرستاری که وظایف را بر عهده می گیرد سالمند باشد. در این نقش، یک پرستار سالمند مسئول اجرای طرح های درمانی تعیین شده توسط پزشکان و سایر اعضای یک تیم چند رشته ای است.

اگر شرایط دریافت ویزای مهاجرت به کانادا از طریق پرستاری را ندارید ، ویزای اقامت موقت کانادا را می توانید امتحان کنید. برای دریافت اطلاعات جهت هزینه های دریافت ویزای اقامت موقت بر روی دکمه زیر کلیک کنید

ویزای اقامت موقت (TRV)

در صورتی که فرد مایل به داشتن تجربه کاری در کانادا، ارتقا مهارت های خود را تا سطح استاندارد های کانادا و زندگی در این کشور برساند، از شرکت او در این برنامه استقبال می شود. در صورتی که یک زمینه تحصیلی در پزشکی یا مراقبت از سلامت (طبق موارد ذکر شده در بالا) دارید، شما همان مراقبت دهنده ای هستید که کانادا نیاز دارد. علاوه بر این موارد، پس از تکمیل دو سال سابقه کاری در کانادا امکان تقاضا جهت دریافت اقامت دائم نیز وجود دارد.

از طریق این برنامه فرد حداقل برای یک سال به عنوان فردی از خانواده کانادایی پذیرفته شده و حقوق یک مراقبت دهنده را دریافت خواهد کرد. خانواده میزبان که کارفرمای فرد به شمار می روند، هزینه ای را معادل و نه کمتر از حداقل دستمزد تعیین شده در آن ایالت به فرد مراقبت دهنده پرداخت می کنند.

مسئولیت های پرستار خانگی در کانادا

کمک پرستاری در کانادا

دستیاران پرستاری، حمایت و مراقبت شخصی از بیماران را ارائه می دهند. آنها ممکن است در حمام کردن، لباس پوشیدن، نظافت، توالت، لباسشویی و سایر فعالیت های اساسی زندگی روزمره کمک کنند. دستیاران پرستاری معمولاً، تحت نظارت یک پرستار ثبت نام شده یا پرستار عملی دارای مجوز، کار می کنند که مسئول نظارت بر تمام جنبه های مراقبت از بیمار هستند.

حقوق پرستار خانگی در کانادا

کسورات اصلی از هزینه دریافتی ارائه دهنده به شرح زیر می باشند:
مسکن و خوراک (مقدار این موارد در قرارداد فرد مشخص خواهد شد)
✔️ مالیات بر درآمد
✔️ بیمه کارکنان
✔️ طرح حقوق بازنشستگی

شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا

◾متقاضی باید ۳ مرجع غیر خانوادگی را ارائه دهد.
◾متقاضی باید جهت تعیین واجد شرایط بودن یک مصاحبه را بگذراند.
◾متقاضی باید مایل به پیروی از قوانین موجود در خانه خانواده میزبان بوده و با افراد خانواده، فرزندان و دارایی های آن ها با دقت و احترام رفتار کند.
◾متقاضی باید به سپری کردن یک سال تمام متعهد شود. فرد باید جهت اطمینان دادن از تعهد خود به برنامه، مبلغی را به عنوان حسن نیت سپرده بگذارد.
◾متقاضی باید سیگاری نبوده و اظهارنامه ای را در این جهت امضا کند.
◾متقاضی باید به ارائه خدمات مرتبط با مراقبت از کودک و سالمند و همچنین کار های سبک خانگی به مدت حداقل ۳۵ ساعت در هفته تعهد دهد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا از طریق پرستار خانگی در کانادا

برای کسب ویزای مخصوص پرستاران درون خانه و اقامت کانادا باید نیازمندی هایی که در زیر لیست کرده ایم را فراهم کنید:

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد هزینه های اخذ ویزای کانادا هستید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

هزینه اخذ ویزای کانادا

  •  قراردادی که از سمت کشور کانادا دریافت می شود را باید خودتان و همچنین استخدام کننده های آینده امضا کنید.
  • اتمام موفقیت آمیز تحصیلات راهنمایی و دبیرستان کشور کانادا
  •  باید حداقل شش ماه دوره تمرینی را گذرانده باشید و یا تجربه کار یک سال تمام وقت را به عنوان یک پرستار و یا شغلی مرتبط در کانادا داشته باشید.
  • شما همچنین باید از یک رئیس یا شرکتی که قبلا در آن کار می کردید یک معرفی نامه داشته باشید.
  • داشتن مجوز کار قبل از ورود به کانادا
بهترین بیمه عمر از نظر سادگی
فرم LMO یا همان آنالیز و بررسی بازار کار

برای استخدام شدن، فردی که قصد استخدام کردن شما را دارد باید نامه پیشنهادی سازمان کار را از HRSDC یا SC دریافت کند که نشان می دهد در حال حاضر به اندازه کافی مقیم دائم برای پر کردن این جایگاه شغلی در کانادا حضور ندارد. او همچنین باید یک فرم Labour market opinion را از سازمان HRSDC یا SC دریافت کند. شما در حین تقاضا برای مجوز کار باید یک کپی از این فرم همراه داشته باشید.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 190 مشاهده پرسش
    من سیتیزن کانادا هستم ومایلم خواهرم که مدرک فوق لیسانس زبان وهمیتطور مدرک مهدکودک ازایران دارد را بعنوان پرستار خانگی برای دوپسر زیر هحده سالم بهمراه فرزند وهمسرش به کانادا بیاورم،درامد من وسوهرم بالای دویست هزاردلار درسال و شرایط خوبی داریم ،آیا این پلتفرم هم اکنون موکل ومهاجر میپذیرد واکربله چگونه ازطریق دفتر شما اقدام کند؟؟آیا دراصفهان دفتر دارید ؟؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. ابتدا باید شرایط خواهر شما و شما بصورت دقیق تر مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که امکان استفاده از این برنامه مهاجرتی را دارند یا خیر! به شما توصیه می کنیم تا فرم ارزیابی مهاجرت را از داخل وبسایت پر کرده تا مشاوره رایگان دریافت کنید. دفتر وکالت اپلو دارای دو دفتر یکی در تهران و دیگری در تورنتو است.

  • تصویر کاربر النا دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ،من خانمی 35 ساله ،دارای لیسانس کارگردانی و پنج ساله تدریس خصوصی زبان المانی میکنم و مجرد،من 7 سال قیمی دادگاهی و قانونی 6 خواهر و برادرانم رو در ایران به عهده داشتم و اونا رو صحیح و سالم بزرگ کردم سوالم اینه که ایا با شرایط و مدارک قانونی و سابقه من میتونم برای پرستار کودک یا پرستار خونگی اقدام کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در صورت داشتن شرایط لازم می توانید از طریق برنامه پرستار خانگی، ویزای کار دریافت کرده و بعد از جمع آوری دو سال سابقه کار کانادایی در این زمینه، اقامت دائم خود را دریافت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر يزدي دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    با سلام
    من ٥٦سال سن دارم مجرد هستم وفوق ليسانس فلسفه دارم وبنا به آشنايي با كودكان اتيسم بصورت خصوصي كار كردم وچندين سال تجربه پرستاري از افراد مسن را دارم آيا براي اقامت دائم وكار ميتونم اقدام كنم واينكه چند سال پيش براي مسافرت اقدام كردم به جهت مسافرتهاى كم ريجكت شدم با سپاس
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. باید شرایط شما دقیق تر بررسی شود تا بتوان برنامه درست مهاجرتی را مشخص کرد. در صورت تمایل به مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر حسین شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام. من فوق دیپلمی دارم که سه سال طول کشیده. الان میخوام یکی از دوره های آزاد MBA رو شرکت کنم، مثل موسساتی که مدرک قابل ترجمه میدن اما صادره از وزارت علوم نیستند اما مورد تایید وزارت علوم هستند. سوالم اینه که آیا من میتونم اون مدرک فوق دیپلم به علاوه این MBA رو برای اکسپرس انتری در نظر بگیرم؟ چون فوق دیپلمم که سه ساله بوده و یک ام بی ای هم گرفتم. آیا این مدرک MBA رو میتونم به عنوان مدرک دوم در نظر بگیرم؟ و اینکه آیا اصلا این مدارک که دانشگاهی نیستند اما قابل ترجمه هستند، اعتبار دارند که به عنوان آخرین مدرک تحصیلی ارزیابی کنیم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. خیر برای برنامه اکسپرس انتری باید مدرک تحصیلات دانشگاهی داشته باشید. همچنین، مدارک تحصیلی شما قبل از شرکت در برنامه اکسپرس انتری باید مورد ارزیابی قرار گیرد و اصولا این مدارک معادل مدرک فوق لیسانس نیستند!

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 243 مشاهده پرسش
    من ۴۵ سال دارم ومعلم دبستان هستم ودارای مدرک کارشناسی فیزیک هستم وآیلتس ۵.۵ دارم آیا می تونم از طریق پرستار خانگی به کانادا بروم ودراین صورت میتونم همسرم را هم با خودم ببرم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در صورت داشتن سایر شرایط بله، می توانید از طریق برنامه پرستار خانگی وارد کانادا شده و سپس اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در تمام طول این مدت همسر شما با شما همراه هستند و ویزای کار 40 ساعت در هفته بدون محدودیت در نوع کار و کارفرما دریافت می کنند. 

      در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر نرس شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    با سلام...بنده لیسانس مامایی و ایلتس ۶ دارم...میتونم برای پرستاری کانادا اقدام کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بله! اگر سایر شرایط را هم داشته باشید، می توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید. لطفا و در صورت تمایل فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر سادات چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر
    من در یک مهدکودک دوره یک ساله نگهداری از کودکان دیدم و یک سال هم آنجا کار کردم لیسانس زبان دارم ۴۱ ساله ایا با ایلتس میتونم ویزای کار بگیرم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. شرایط ذکر شده توسط شما برای برنامه پرستار خانگی بسیار مناسب است. البته نیاز به بررسی دقیق تر دارد. در این برنامه ابتدا با اخذ جاب آفر و ویزای کار وارد کانادا می شوید و سپس بعد از دو سال می توانید کارت اقامت دائم خود را دریافت کنید. در تمام این مدت نیز کار می کنید و حقوق دریافت می کنید. اگر تمایل به مشاوره رایگان در این زمینه دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر موسوی دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 183 مشاهده پرسش
    با سلام بنده ایلتس ۵ ونیم دارم ومیخوام برم دنبال مدرک پرستاری در حال حاضر معلم زبان هستم لیسانس مترجمی ....ایا بهم ویزای کاری میدن؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن جواب سوال شما، نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تری از شما داریم. ولی به طور کلی با داشتن شرایط لازم می توانید ویزای پرستار خانگی را دریافت کنید و وارد کانادا شوید. بعد از دو سال دریافت حقوق به عنوان پرستار کودک یا پرستار سالمند، می توانید درخواست اقامت دائم خود را ارائه دهید.

      در صورت تمایل برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    سام بنده و همسرم با سابقه و بیمه ۸ ساله کمک پرستاری میتونم برای ویزای کار اقدام کنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بله!

      فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا شرایط شما ارزیابی شده و طی یک تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    سلام
    ایا من با داشتن مدرک کاردانی فنی برق و سابقه کار در تاسیسات و بیمه مرتبط امکان مهاجرت به مناطق اتلانتیک یا گرفتن هرنوع جاب افر را دارم یا خیر
    اگر پاسخ مثبت است چگونه ؟
    سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، در صورت داشتن مدرک زبان می توانید از طریق برنامه مهاجرتی آتلانتیک اقدام کرده و اقامت کانادا را دریافت کنید. برای بررسی و ارزیابی شرایط خود و اطلاع از هزینه ها، فرم ارزیابی مهاجرت را ازوبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    2. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، در صورت داشتن مدرک زبان می توانید از طریق برنامه مهاجرتی آتلانتیک اقدام کرده و اقامت کانادا را دریافت کنید. برای بررسی و ارزیابی شرایط خود و اطلاع از هزینه ها، فرم ارزیابی مهاجرت را ازوبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر