هزینه زندگی در گرانترین شهر های کانادا در سال ۲۰۲۱

زمان ثابت کرده کانادا با توجه به داشتن یکی از بالاترین درصد های مهاجرت و داشتن برنامه های مهاجرتی، که مهاجران را تبدیل به ساکن کرده، مکان مناسبی برای زندگی است. بدون شک کانادا با هدف پذیرش بیش از ۱.۲ میلیون مهاجر از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ تبدیل به یکی از قدرتمندترین اقتصاد های جهان خواهد شد. با توجه به این که کانادا مقصد محبوبی برای کار است و اکثر افراد برای بهتر شدن زندگی، پیشرفت شغلی یا فراهم کردن آینده بهتر برای خانواده، مایل به مهاجرت به آن هستند، بهتر است با هزینه زندگی در کانادا در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید. در ادامه مطلب، گرانترین شهر کانادا و هزینه های زندگی در کانادا را برای شما توضیح خواهیم داد.

هزینه زندگی در کانادا ۲۰۲۱

این کشور علاوه بر توسعه اقتصادی، تبدیل به یک ملت چندفرهنگی شده که از سراسر دنیا مهاجر می پذیرد. فرصت های شغلی و مزایای درمانی و تحصیلی باعث شده افراد زیادی مایل به کار و زندگی در کانادا باشند.یکی از دغدغه های مهم در رابطه با تصمیم مهاجرت به کانادا، سوال در مورد میزان بودجه مورد نیاز برای اقامت است. این سوالها، از ارزانترین مکان برای زندگی در کانادا گرفته تا هزینه خرید ماشین، تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد.

گرانترین شهر های کانادا 2021

آیا کانادا کشور گرانی برای زندگی است؟

میتوان گفت کانادا که از نظر کیفیت زندگی رتبه نخست را از آن خود کرده و یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا است، ملتی با هزینه های معقول تلقی می شود. اما با توجه به اینکه جزو کشورهای جهان اول است، قطعا در بین ارزان ترین کشورهای دنیا نیست. با این حال، به دلیل ثروتی که دارد، به پیشرفت سایر کشورها کمک می کند.

اگر اندک اطلاعاتی درمورد هزینه زندگی در کانادا داشته باشید، حتما از نرخ بالای مالیات در این کشور مطلع هستید که به منظور بالا بردن کیفیت زندگی کانادایی ها تنظیم شده است. ساکنان کانادا نرخ بالای مالیات را پذیرفته اند چون می دانند دولت با هدف ارائه خدمات بهداشتی، تحصیلی و امنیتی رایگان این نرخ را تعیین کرده است.

مالیات بر درآمد

طبقات مالیات بر درآمد در سال ۲۰۲۰

نرخ مالیات بر درآمد در سال ۲۰۲۰

$۴۸,۵۳۵

۱۵%

$۴۸,۵۳۵ – $۹۷,۰۶۹

۲۰.۵%

$۹۷,۰۶۹ – $۱۵۰,۴۷۳

۲۶%

$۱۵۰,۴۷۳ – $۲۱۴,۳۶۸

۲۹%

بیش از $۲۱۴,۳۶۸

۳۳%

میانگین هزینه زندگی در کانادا

میانگین هزینه زندگی در کانادا در سال ۲۰۲۱ معادل $۲,۷۳۰ است. برای اینکه بدانید آیا زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورها گرانتر است یا نه، تبدیل ارزی مورد نیاز را انجام دهید تا با به روزترین نرخ تبدیل ارز در بازار واسطه آشنا شوید.

ارزان ترین شهرها برای زندگی در کانادا کجاست؟

درمجموع، اکثر افراد به دنبال زندگی در شهرهای بزرگ کانادا هستند چون فرصت های شغلی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و حومه بیشتر است. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید بدانید که زندگی در هر شهری به غیر از شهرهای بزرگ کانادا ارزان است اما اگر شغل مناسبی دست و پا کنید، میتوانید در یکی از شهرهای بزرگ کشور امرار معاش کنید.

هزینه زندگی در ۱۰ شهر ارزان در کانادا

شهر

میانگین هزینه هر نفر

میانگین هزینه ۴ نفر

شربروک، کبک

$۸۷۸

$۳,۲۰۶

لندن، انتاریو

$۱,۰۱۳

$۳,۶۴۶

وینی پگ، مانیتوبا

$۱,۰۷۰

$۳,۸۲۹

مونکتون، نیوبرونزویک

$۱,۰۶۵

$۳,۸۴۰

کیچنر، انتاریو

$۱,۰۷۱

$۳,۷۸۶

ساسکاتون، ساسکاچوان

$۱,۱۳۱

$۳,۹۴۵

رجاینا، ساسکاچوان

$۱,۱۲۴

$۴,۰۱۲

سنت جان، نیوبرانزویک

$۱,۱۷۶

$۴,۲۰۵

کلگری، آلبرتا

$۱,۱۵۴

$۴,۱۱۰

ادمونتون، آلبرتا

$۱,۱۸۳

$۴,۱۹۱

ارزان ترین شهرها برای زندگی در کانادا 2021

هزینه های کلی زندگی در کانادا به چه صورت است؟

هزینه ماهانه زندگی، بدون در نظر گرفتن اجاره، برای یک خانواده چهار نفره در کانادا ۴,۰۳۲ دلار کانادا و برای هر نفر ۱,۱۲۵ دلار کانادا تخمین زده شده است. شاید این رقم در مقایسه با اکثر کشورها گران به نظر برسد اما باید در نظر داشت که میانگین حقوق در کانادا وابسته به بازار است و همین مسئله باعث میشود ساکنان این کشور از عهده پرداخت هزینه¬های زندگی برآیند. همچنین باید حواستان به هزینه سالانه مالیات هم باشد.

میانگین هزینه ­های زندگی در کانادا

مخارج

هزینه (ماهانه)

اجاره (داخل شهر)

۱,۳۲۶.۷۹ C$

اجاره (خارج از شهر)

۱,۱۱۶.۶۲ C$

غذا

$۱,۱۵۸ C$

حمل و نقل (عمومی- یک مسیر)

۳.۲۵ C$

حمل و نقل (عمومی- ماهانه)

۹۱ C$

بنزین (۱ لیتر)

۱.۱۲ C$

تسهیلات (برق، سیستم سرمایشی، آب، سیستم گرمایشی، زباله)  

۱۶۴.۶۴ C$

تسهیلات (اینترنت- ۶۰ Mbps یا بیشتر/ اینترنت نامحدود/ کابل یا ADSL)

۷۸.۸۲ C$

ورزش و تفریح (باشگاه)

۵۰.۹۹ C$

مراقبت از کودک (مهد کودک خصوصی)

۹۹۰.۴۸ C$

مراقبت از کودک (مدرسه ابتدایی- هزینه ماهانه)

۱۱۷۹.۵۰ C$

میزان حقوق مناسب برای زندگی در کانادا چقدر است؟

به طور متوسط، حقوق مناسب برای زندگی در کانادا در سال ۲۰۲۱ معادل سالانه $۷۸,۰۰۰ یا $۴۰ در ساعت است. البته، حقوق شما میتواند کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد اما اگر به دنبال زندگی نسبتا مرفه در کانادا هستید، بهتر است به دنبال این مقدار حقوق باشید. اگر میتوانید بیشتر دربیاورید، پس بهتر است تلاش کنید. 

به طور میانگین، حقوق مشاغل مبتدی به $۷۸,۰۰۰ در سال نمیرسد بلکه حدودا $۳۲,۲۹۳ است. این در حالی است که کارمندان حاذق میتوانند نزدیک به $۱۱۳,۱۰۰ در سال درآمد داشته باشند.

حقوق مناسب در هر منطقه از کانادا

استان

حقوق (سالانه)

آلبرتا

۱۰۳,۲۳۳ C$

انتاریو

۱۰۱,۸۹۰ C$

سرزمین­های شمال غرب

۱۰۰,۰۰۰ C$

بریتیش کلمبیا

۹۲,۹۱۸ C$

کبک

۳۹,۹۷۵ C$

گران ترین شهر کانادا 2021

برای داشتن زندگی راحت در کانادا چقدر پول نیاز داریم؟

بدون شک مقدار پول مورد نیاز برای داشتن زندگی راحت در هر استان از کانادا متفاوت است. همچنین هزینه­های زندگی در کانادا متناسب با زندگی در شهر یا حومه بسیار متغیر است. متوسط حقوق $۴۲,۰۰۰  تا  $۵۹,۰۰۰ در سال برای زندگی در کانادا مناسب است. توجه داشته باشید این مقدار به صورت میانگین تخمین زده شده اما در اکثر استان­های کانادا کفاف یک زندگی متوسط را خواهد داد. دریافت ویزای کانادا از طریق یکی از برنامه­های مهاجرت به کانادا یکی از بهترین و هیجان­انگیزترین اتفاقات زندگی است.

تصور اینکه صرف نظر از موقعیت و شرایط می­توانید با در اختیار داشتن مهارت­های کافی با موفقیت وارد خاک کانادا شوید، باورنکردنی است. یکی از اولین مواردی که بعد از تصمیم به مهاجرت یا دریافت ویزا باید به آن توجه کنید، هزینه زندگی در کانادا در سال ۲۰۲۱ است. حالا که می­دانید داشتن زندگی راحت در کانادا بدون سرقت از بانک هم میسر است، خیالتان آسوده باشد که با کمی برنامه­ریزی می­توان به موفقیت رسید. اگر هنوز درخواست مهاجرت به کانادا را نداده­اید، همین حالا دست به کار شوید. شما می­توانید با کمک و راهنمایی یکی از مشاوران ما، ظرف مدت شش ماه وارد خاک کانادا شوید.

 هزینه زندگی در گرانترین شهر های کانادا در سال ۲۰۲۱

هزینه های زندگی نیز مانند حقوق و مزایا در سراسر کانادا متفاوت است. با توجه به جدیدترین اطلاعات موجود ۲۰ تا از گرانترین شهر های کانادا را برای شما فراهم کرده ایم:

  • ونکوور، بریتیش کلمبیا
  • تورنتو، انتاریو
  • مونترال، کبک
  • کلگری، آلبرتا
  • اتاوا، انتاریو

هزینه زندگی در شهر لندن کانادا

لندن شاید یکی از گرانترین شهر های کانادا باشد اما در میان شهر های گران آمریکای شمالی لندن یکی از ارزانترین ها محسوب میشود. با هزینه ای حدود ۱۱۸۸ دلار میتوان ارزان ترین محل اقامت را در گران ترین نقطه شهر تهیه کرد. هزینه شارژ آپارتمان برای دو نفر ماهانه حدود ۲۰۲ دلار میشود و صرف ناهار در منطقه تجاری حدود ۲۱ دلار هزینه دارد. پول ماهانه برای نقل و انتقال در شهر توسط وسایل نقلیه عمومی حدودا ۸۵ دلار میباشد.

 نانایمو، ایالت بریتیش کلمبیا

یکی از گرانترین شهر های کانادا نانایمو است در این شهر هزینه یک آپارتمان ۸۵ متری در نقطه معمولی شهر چیزی حدود ۱۵۶۷ دلار در ماه هزینه دارد و برای شارژ دونفره آپارتمان نیز نیاز است که ۹۶ دلار هزینه کنید. هزینه ناهار در منطقه تجاری ۱۹ دلار و هزینه ماهانه استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز ۶۵ دلار میباشد.

شارلوت تاون، جزیره شاهزاده ادوارد

شارلوت تاون یکی از زیبا ترین شهرهایی است که میتوان در دوران تابستان ملاقات کرد اما آیا اقامت دائمی در این شهر نیز ایده مناسبی است؟ هزینه اجاره برای یک آپارتمان ۸۵ متری در نقطه معمولی شهر حدودا ماهانه ۱۰۶۳ دلار میباشد اما برای شارژ آپارتمان دونفری باید ماهانه ۲۶۳ دلار پرداخت کنید. هزینه صرف ناهار در منطقه تجاری ۱۸ دلار و هزینه حمل و نقل عمومی ماهانه ۶۶ دلار میباشد.

اجاره خانه در لندن انتاریو

یکی از بهترین شهر های دنیا برای داشتن زندگی سراسر تکنولوژی و فناوری های به روز دنیا همیلتون میباشد. صد البته این شهر یکی از گران ترین شهر های آمریکای شمالی میباشد. هزینه اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در نقطه معمولی این شهر حدودا ماهانه ۱۱۹۵ دلار میباشد و هم چنین باید ماهانه برای شارژ دو نفری آپارتمان نیز ۲۲۷ دلار پرداخت کنید. هزینه ناهار در منطقه تجاری ۱۷ دلار میباشد و هم چنین برای حمل و نقل عمومی ماهانه ۱۰۲ دلار میباشد.

 همیلتون، ایالت انتاریو

شهر ساسکاچوان

یکی از گرانترین شهر های کانادا ساسکاتون محسوب می شور زیرا در این شهر برای اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری باید حدودا ماهانه ۱۲۴۷ دلار بپردازید و هم چنین نیاز است که برای شارژ ماهانه آپارتمان دو نفری ماهانه ۱۶۹ دلار پرداخت کنید. صرف ناهار ۱۷ دلاری در منطقه تجاری این شهر را در این زمینه یکی از ارزان ترین شهر های آمریکای شمالی میکنند. البته ساسکاتون گران ترین خوراک مرغ و دستمال توالت را در کانادا دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهرحدودا ماهانه ۸۲ دلار میباشد.

برای آشنایی با بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت و یافتن شغل مناسب بر روی دکمه زیر کلیک کنید

بهترین شهرهای کانادا

 ساسکاتون، ایالت ساسکاچوان

شهر کلونا در بریتیش کلمبیا

هزینه اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۵ متر در شهر کلونا حدودا ۱۸۱۳ دلار در ماه میباشد و هم چنین برای شارژ ماهانه دو نفر در آپارتمان باید ماهانه ۲۰۳ دلار پرداخت کنید. یک ناهار ساده در منطقه تجاری حدودا ۲۲ دلار هزینه دارد . با این حال این شهر دومین شهر ارزان از نظر هزینه حمل و نقل در کانادا میباشد. هزینه ماهانه حمل و نقل عمومی در این شهر ۶۴ دلار میباشد. با توجه به گران بودن بنزین در این شهر این یک فاکتور مثبت محسوب میباشد.

هالیفاکس، ایالت نوا اسکوشیا

با اینکه این شهر یکی از محبوب ترین شهر های برای سفر مخصوصا مسافرت های تک نفره میباشد زندگی در این شهر داستان متفاوتی دارد. هزینه اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در معمولی ترین نقطه این شهر حدودا ماهانه ۱۱۲۸ دلار و هزینه شارژ ماهانه برای دو نفر ۱۷۹ دلار میباشد. هم چنین هنگام انتخاب نوشیدنی باید خیلی دقت کنید چرا که هالیفاکس چهارمین کوکاکولای گران جهان را دارد. هزینه حمل و نقل عمومی ماهانه حدودا ۷۹ دلار میباشد.

 باریه، ایالت انتاریو

اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۳۷۶ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۲۱۴ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۸ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۸۷ دلار میباشد.

وینیپگ، ایالت مانیتوبا

وینی پگ یکی از سردترین زمستان ها را در کانادا دارد و هم چنین سالیانه نیاز است هزینه هایی به خاطر خسارات ناشی از سرمای شدید نیز متحمل شوید. هم چنین قیمت تلویزیون و سیب خوراکی در این شهر بالاترین قیمت در کانادا محسوب میشود. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدود ۱۳۰۸ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۱۹۰ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۷ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۹۸ دلار میباشد.

برای دیدن شگفت انگیز ترین جاذبه های توریستی گردشگری کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری کانادا

اوشاوا، ایالت انتاریو

اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۲۰۸ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۲۲۹ دلار هزینه کنید. هزینه غذا در این شهر نسبتا پایین است و یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۶ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۱۲۸دلار میباشد.

اوشاوا، ایالت انتاریو

اوتاوا، ایالت انتاریو

اگر یکی از شغل های دولتی در کانادا را اختیار کرده اید به احتمال زیاد باید در این شهر زندگی کنید. و متاسفانه اوتاوا شهر ارزانی برای زندگی نمیباشد. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۴۵۵ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۱۳۸ دلار هزینه کنید. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۱۱۵ دلار میباشد.

بهتر است هنگام انتخاب رژیم غذایی خود دقت و سهولت بیشتر به خرج دهید چرا که این شهر از نظر قیمت پنیر گران ترین شهر کانادا و از نظر قیمت شیر نیز چهارمین شهر گران کانادا محسوب میشود. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری این شهر حدودا ۲۰ دلار هزینه دارد.

ادمونتون، ایالت آلبرتا

اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۳۰۵ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۲۵۷ دلار هزینه کنید. هم چنین این شهر یکی از گرانترین شهر های کانادا در زمینه قیمت بلیط سینما و آبجو میباشد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۹۵ دلار میباشد.

ادمونتون، ایالت آلبرتا

 سنت جان، ایالت نیوفاندلند و لابرادور

مناطق پایین دست این شهر با نمای رنگارنگ خانه هایی که دارد این شهر را به یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین شهر های کانادا تبدیل کرده است. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۳۸۸ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۳۱۸ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۷ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۷۷ دلار میباشد.

هزینه زندگی در شهر ویکتوریا کانادا

اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۶۲۷ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۱۲۳ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۸ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۸۴ دلار میباشد. این شهر یکی از گران ترین شهر های جهان در زمینه قیمت اینترنت میباشد. البته زیبایی این شهر باعث میشود شما نیازی نداشته باشید که ساعات طولانی را در دنیای وب پرسه بزنید.

 کلگری، ایالت آلبرتا

جشن عمومی stampede که هر ساله در ماه جولای در این شهر برگزار میشود این شهر را به یکی از بهترین شهر های دنیا برای سفر تبدیل کرده است اما آیا زندگی کردن در این شهر راحت است؟ اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۴۵۶ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۲۱۱ دلار هزینه کنید.

یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۹ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۱۰۳ دلار میباشد. بهتر است در صورت زندگی در این شهر در خوردن غذا زیاده روی نکنید چرا که هزینه باشگاه های ورزشی در این شهر بسیار بالاست.

 ویکتوریا، ایالت بریتیش کلمبیا

رجینا، ایالت ساسکاچوان

اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۲۶۴ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۲۲۷ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۹ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۸۶ دلار میباشد.

میسی سوگا، ایالت انتاریو

نزدیکی این شهر به تورنتو آن را به یکی از بهترین شهر را برای فرصت های شغلی جدید تبدیل کرده است. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۶۳۳ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۱۸۳ دلار هزینه کنید. این شهر یکی از گران ترین شهر های کانادا در زمینه مواد غذایی میباشد. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۲۲ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۱۳۷ دلار میباشد.

 کلگری، ایالت آلبرتا

یلونایف، ایالت نورث وست

در مقایسه با کوچک بودن این شهر یلونایف واقعا شهر گرانی محسوب میشود. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۱۸۰۰ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۴۱۰ دلار هزینه کنید. در زمستان بهتر است برای صرفه جویی در هزینه های وسایل گرمایشی اوقات بیشتری را در خارج از خانه سپری کنید چرا که یلونایف یکی از سردترین شهر های کانادا محسوب میشود. هم چنین فصل زمستان در این شهر به راحتی میتوان هاله های نور قطبی را تماشا کرد. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۲۲ دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر حدودا ماهانه ۵۹ دلار میباشد.

ونکوور، ایالت بریتیش کلمبیا

ونکوور یکی از شهر هایی است که پایین ترین نرخ مالیات را در کانادا دارد در غیر این صورت کسی توانایی زندگی در این شهر را نداشت. اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در این شهر ماهانه حدودا ۲۱۴۳ دلار هزینه دارد و هم چنین برای شارژ ماهانه آپارتمان برای دو نفر نیز باید ۱۰۷ دلار هزینه کنید. یک ناهار معمولی در منطقه تجاری ۱۷دلار هزینه دارد. هزینه حمل و نقل عمومی در این شهر نسبتا بالاست چرا که ونکوور دومین شهر از نظر قیمت بنزین در کانادا است. هزینه حمل و نقل عمومی در ونکوور حدودا ماهانه ۸۷ دلار میباشد.

تورنتو، ایالت انتاریو

تورنتو در واقع یکی از گرانترین شهر های کانادا میباشد. برای مثال اجاره یک آپارتمان ۸۵ متری در معمولی ترین نقطه شهر چیزی حدود ۲۰۰۰ دلار در ماه میباشد. صرف ناهار در منطقه تجاری حدودا ۱۷ دلار هزینه میبرد. هزینه های رفت و آمد به وسیله وسایل نقلیه نیز در تورنتو بسیار بالاست و در این زمینه تورنتو گران ترین شهر آمریکای شمالی محسوب میشود.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر نفس شنبه ۱۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 97 مشاهده پرسش
    باعرض سلام من وخانواده ام ازمحاجران افغانستان درایران هستیم میخواستم بدونم برای محاجرت به کانادا گرفتن اقامت چقدرسرمایه لازم است ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید 

  • تصویر کاربر افشین یکشنبه ۱۱ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 125 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من نقاش ساختمان ونصاب کاغذدیواری وپوسترهستم باسابقه تقریبا ۱۰سال درهردومورد متاهل هستم یک پسر۹ساله دارم چندروزم هست اومدیم ترکیه میخوام بیایم کانادا ویک زندگی جدیدرو خودم باکاری که دارم خلق کنیم توی ایرانم هیچ چیزوهیچ کسی وندارم وکارکردن صادقانه توی ایران بدرد نمیخوره باید کلک بزنی دروغ بگی دزدباشی تا بتونی درامدی داشته باشی منم بخاطرهمین زندگی ام رو فروختم اومدم ترکیه واز اینجا باخانواده بیام کانادا چندروزیم هست اینجاهستیم ومقداری پول هم داریم ولی همینم داره تموم میشه اینجا لطفا کمک کنید راهنماییم کنید چیکارکنم چطوری بیام کانادا وزندگیم را درست کنم ممنونم تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۱ مهر ۰( 2 سال پیش)

      پناهندگی فعالیت نداریم

  • تصویر کاربر نیلوفر دوشنبه ۲۲ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 141 مشاهده پرسش
    برای من به عنوان پزشک متخصص رادیولوژی در ایران بهترین و سریعترین و راحت ترین راه مهاجرت به کانادا چی هست
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۲ شهریور ۰( 2 سال پیش)

      سلام لطفا فرم ارزیابی رو تکمیل کنید

    2. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۲ شهریور ۰( 2 سال پیش)

      سلام لطفا فرم ارزیابی رو تکمیل کنید

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Arya سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 142 مشاهده پرسش
    درود بر شما آیا با داشتن ویزای کار فرزند ۶ساله من که بایست کلاس اول رو شروع کنه .تحصیلش رایگانه یا خیر.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      ویزا اگز اقامتی باشد بله

  • تصویر کاربر منا سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 180 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر، بنده مادر ۲فرزند ۵ساله و ۶ماهه با مدرک کارشناسی اقتصاد اما خانه دار هستم و همسرم با سابقه ۱۵سال کارمند دانشگاه هستن ،میخوام بدونم امکان مهاجرت به کانادا هست
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن روش مناسب مهاجرت، نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تری داریم. در صورت تمایل به بررسی شرایط خود و دریافت مشاوره رایگان، وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    با سلام بنده 36 ساله با مدرک فوق لیسانس حسابداری شاغل در حسابداری دانشگاه هستم و همسرم با مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی دبیر تربیت بدنی اموزش و پرورش با سابقه 10 ساله و دارای کارت مربیگری و داوری درجه یک والیبال و تنیس روی میز و ایروبیک میباشد . امکان مهاجرت به کانادا برای ما دو نفر می باشد ؟ و هزینه چقدر هست ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام، بله. با توجه به اطلاعات ذکر شده اگر دانش زبان بالایی داشته باشید می توانید از طریق برنامه اکسپرس انتری اقدام کرده و اقامت کانادا را بدست آورید. همچنین اگر همسر شما شرایط برنامه خوداشتغالی را داشته باشند، از این طریق هم می توانید مهاجرت کنید. برنامه های دیگری مثل آتلانتیک، برنامه استانی منیتوبا و حتی برنامه مراقبت از کودک هم وجود دارند که در صورت داشتن شرایط و تمایل خودتان می توانید استفاده کنید. هزینه مهاجرت نیز بستگی به برنامه مورد استفاده با توجه به شرایط شما دارد. بنابراین، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا روش مشخص شده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

       

  • تصویر کاربر فرانک شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 228 مشاهده پرسش
    سلام اگر من پسرم که ۲۳ سال دارند و دانشجوی پزشکی هستند و ۴ سال از تحصیل ایشان باقی مانده به عنوان عضوی از گروه استارت اپ معرفی کنم برای گرفتن اقامت دچار مشکل میشویم یعنی افسر فکر میکنه نمیتونه بیاد به کانادا چون دانشجو هستند و ما را ریجکت میکنند؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. دانشجو بودن فرزند شما ارتباطی به قبول شدن یا ریجکت شدن در پروسه استارت آپ [Start-Up] ندارد بلکه نکته مهم اینجاست که فردی که در گروه استارتاپی قرار می گیرد حتما باید دلیلی برای قرار گرفتنش در گروه وجود داشته باشد. به این معنا که زمانیکه از طریق استارتاپ اقدام می کنید در واقع یک طرح و یا اختراع و یا ایده تجاری را به دولت کانادا ارائه می دهید. هر گروه استارتاپ متشکل از دو تا پنج نفر است. تمامی افراد شرکت کننده در گروه باید از لحاظ تحصیلات و یا از لحاظ سوابق شغلی ارتباطی با ایده مطرح شده برای دولت کانادا، دشته باشند.

  • تصویر کاربر مهناز دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    با سلام
    من مدت ۸ ماه است به آلمان اومدم و درخواست پناهندگی دادم و رد شده الان منظر دادگاه هستم برای رسیدگی به اعتراضم چون در ایران مشکلات مذهبی داشتم تصمیم گرفتم به کانادا مهاجرت کنم اما متاسفانه نمیدونم چطور دنبال یه فرد آگاه میگردم بدونم چطور میشه این کارو انجام داد اینجا کسیو ندارم اما تو کانادا اقوام زیادی دارم
    خیلی ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      موسسه حقوقی اپلو خدماتی در مورد پناهندگی ارائه نمی دهد. کشور ایران در میان لیست کشور های جنگ زده برای پذیرش Asylum Seeker کانادا نیست، اثبات شرایط پناهندگی سیاسی نیز بسیار سخت و پیچیده است. توصیه می شود، برنامه های مهاجرتی دیگر مثل اکسپرس انتری، تحصیلی، سرمایه گذاری، کار آفرینی، خود اشتغالی و اسپانسرشیپ را مدنظر داشته باشید. برای مشاوره تلفنی رایگان، فرم ارزیابی را در سایت پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

  • تصویر کاربر مهرداد چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    با سلام ،
    من اقامت دایم هلند رو دارم ، پاسپورت هلندی دارم و احتیاجی به ویزا ندارم ، چطوری میتونم شغل مناسبی تو کانادا پیدا کنم و کدوم شهر زندگی راهتر و بهتره
    با تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، براي كار در كانادا حتما بايد يك پيشنهاد كاري از كانادا داشته باشيد و معمولا اولويت با افراد كانادايي است ولي مي توانيد به سايت هاي كاريابي و يا موسسات كاريابي مراجعه كنيد و درخصوص جواب سوال دوم، بستگي به حودتان دارد معمولا افراد و مهاجرين كانادا در شهرهاي تورنتو، ونكوور و يا مونترال، اقامت دارند.
      می توانید مقاله بهترین شهرهای کانادا برای اقامت را مطالعه نمایید

  • تصویر کاربر سحر چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من و همسرم میخواستیم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنیم ولی سابقه سفر شینگن نداریم و فقط چند بار سفرهای ترکیه ای رفتیم و تمکن مالی هم زیاد بالا نیست حدودا ۱۰۰ میلیون ایا میشه اقدام کرد که ریجکت نشیم ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. داشتن تمكن مالي و سابقه مسافرتي مناسب از شروط اصلي براي اخذ ويزاي توريستي كانادا است.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر