شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا واقعا یک کشور فوق العاده زیبا است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. شهر های کانادا دارای جاذبه های توریستی و گردشگری فراوانی می باشد.. این کشور از لحاظ وسعت پس از روسیه در جایگاه دوم قرار دارد و دارای جاذبه های گرشگری بسیاری می باشد که حتما باید آن ها را ببینید. با این که در کشور کانادا جهت رفتن به مکان های دیدنی گزینه های زیادی پیش رو است اما گاهی اوقات انتخاب این که از کجا شروع کنیم کار سختی است و به همین دلیل لیست این مقاله را آماده کرده ایم.

فهرست موضوعات

جاذبه های گردشگری کانادا

در این بخش می خواهیم ۳۳ مورد از زیباترین جاذبه های گردشگری کانادا را برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند به شما معرفی کنیم.

مراتع ادیس کاول در پارک ملی جاسپر

رفتن به مراتع جذاب و فوق العاده ادیس کاون در کوه های سنگی کانادا یکی از بهترین گزینه های پیش رو است. این مراتع که در پارک ملی جسپر در البرتا قرار دارند یک دریاچه کوچک را در خود جای داده اند که از یخ های ذوب شده بالای کوه ها پر از آب می شود. نمایی که از بالای کوه ها می بینید حتی زیباتر نیز خواهد بود. نکته فوق العاده اینجا است که تنها با یک الی و ساعت کوه نوردی می توانید به ناحیه مورد نظر برسید.

دریاچه اگنس

دریاچه اگنس + خانه چای دریاچه در پارک ملی بنف

بدون شک این دریاچه یکی از زیباترین مکان های جهان به شمار می رود. خانه چای این مکان در سال ۱۹۰۱ برای کوهنوردان ساخته شده است چرا که قطعا کوهنوردی ۳ و نیم کیلومتری هر فردی را تشنه می کند. ممکن است پس از رسیدن به مقصد خود در این کوهنوردی پاهای شما خسته باشند اما فراموش نکنید که ارزشش را دارد!

دریاچه لوییز در پارک ملی بنف

دسترسی به این دریاچه بسیار ساده است و یک هتل فوق العاده در آن وجود دارد و مراتع زیبا و فوق العاده ای اطراف شما را محاصره کرده اند. برخی افراد این ناحیه از کانادا را یکی از زیباترین بخش های آن می دانند و نمی توان به سادگی با آن ها مخالفت کرد.

 دریاچه مالیگن در پارک ملی جاسپر

بهترین جاذبه گردشگری آلبرتا کانادا پارک ملی جاسپر است که دارای دریاچه بسیار زیبا  و دیدنی می باشد. این دریاچه در پارک ملی جسپر در آلبرتا قرار گرفته است و قطعا یکی از زیباترین دریاچه های طبیعی ناحیه است و اگر به جسپر می روید نباید رفتن به این مکان را از دست دهید. این دریاچه توسط قله های متعدد محاصره شده است و شهرت آن نیز به رنگ خاص آبش است.

دریاچه موراین در پارک ملی بنف

پارک جنگلی بانف بدون شک یکی از مشهور ترین پارک های کشور کانادا است و دریاچه مورین نیز به عنوان یکی از جذاب ترین بخش های آن شناخته می شود. یک جاده جذاب ۱۳ کیلومتری در میان درختان زیبا و جذاب می تواند روز شما را بسازد.

 ویلکوکس، زمین های یخی کلمبیا در پارک ملی جاسپر

جهت آشنایی با گرانترین شهر های کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

گرانترین شهر های کانادا

 ویلکوکس، زمین های یخی کلمبیا در پارک ملی جاسپر

سرزمین یخ های شناور کلمبیا در پارک ملی جسپر یکی از نواحی بسیار فوق العاده است که نباید دیدن آن را از دست دهید. این ناحیه پر از کوه های بزرگ یخی به رنگ آبی است. وقتی نگاهتان به این کوه های بسیار جذاب بیوفتد دیگر نمی توانید از نگاه کردن به آن ها دست بکشید.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا

در ناحیه ای پر از عجایب طبیعی فوق العاده، دریاچه امرالد در بریتیش کلمبیا همچنان مثل یک الماس می درخشد. این دریاچه در پارک ملی یوهو قرار دارد. این دریاچه در سال ۱۸۸۲ توسط تام ویلسون، یک راهنمای کانادایی، کشف شد در حالی که وی به دنبال اسب هایی بود که فرار کرده بودند.

دریاچه گاریبالدی در پارک استانی گاریبالدی

دریاچه گاریبالدی در پارک استانی گاریبالدی

این دریاچه در پارک استانی گاریبالدی بین ونکووور و ویستلر قرار گرفته است. این دریاچه نیز به رنگ زیبایی آبی است؛‌ درست مثل تصور کلی که از دریاچه های کانادا داریم! کوهنوردی و گشت و گذار در این ناحیه حدود ۶ ساعت طول می کشد اما واقعا ارزشش را دارد.در ارتفاع ۱۱۴۵۰ متری بالاتر از سطح دریا و تحت محاصره کوه های پر از برف ساعت ها به زمان نیز دارید تا نهایت لذت را از این ناحیه ببرید.

golden town

شهر طلایی (گولدن تاون)

گولدن در بریتیش کلمبیا فقط یک بهشت زیبایی طبیعی نیست بلکه برای علاقه مندان به آدرنالین بالا نیز گزینه مناسبی است. این ناحیه توسط سه رشته کوه مختلف و ۵ پارک ملی محاصره شده است و برای هر توریستی جذاب خواهد بود. کوهنوردی، اسکی روی آب، دوچرخه سواری در کوه و اسکی روی برف از جمله فعالیت هایی است که در اینجا می توان به آن ها پرداخت.

جزیره گرانویل در ونکوور

جزیره گرانویل در ونکوور

این جزیره در سمت جنوبی ونکوور پایین تر از پل گرانویل قرار گرفته است. شهرت این ناحیه به بازار عمومی، ناحیه هنر و تئاتر، فروشگاه ها، رستوران ها و صنایع دستی آن است. این یک جزیره فوق العاده زیبا برای دور زدن، خوردن و نوشیدن و فعالیت های بیرون از خانه است.

جزیره ملکه شارلوت

هایدا جی وال (جزیره ملکه شارلوت)

هایدا جی وال در واقع یک مجمع الجزایر در بریتیش کلمبیا، در شمال جزیره ونکووور، است. تنها می توان به کمک هواپیما از ونکوور و یا با کشتی مسافربری از جزیره پرنس رابرت به این ناحیه سفر کرد. داشتن یک گردش با قایق های مخصوص دور هیدا جی وال می تواند بهترین گزینه برای دیدن تمامی جزایر و زیبایی های این ناحیه باشد.

جزیره سالت اسپرینگ

جزیره سالت اسپرینگ

جزیره سالت اسپرینگ را در وسط آب های آرام بین جزیره ونکوور و بریتیش کلمبیا پیدا می کنید. این ناحیه به خاطر فرهنگ خاصی که دارد مشهور است اما برای هر فرد با هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارد، چه به دنبال غذاهای خاص محلی باشید یا ماجراجویی جذاب در بیرون یا روز های ریلکس و آرام در کنار اقیانوس.

شهر های کوچک در جزیره ونکوور

شهر های کوچک در جزیره ونکوور

جزیره ونکور بسیار زیبا بوده و پر از شهر های کوچک و دوست داشتنی است. می توان روز های خود را در نواحی مختلف این جزیره به شنا کردن، بازی، گشت و گذار در شهر و روستا ها و … گذراند. همچنین یک پارک فوق العاده و زمین بازی در کنار آب های این ناحیه وجود دارد.

دریاچه واتراسپریت در کنار اسکوامیش

اسکوامیش پر از مناظر جذاب و عجیب است اما یکی از جذاب ترین آن ها دریاچه واتراسپرایت است. برای رسیدن به این ناحیه کمی زحمت نیاز است و باید مسیر ۸.۵ کیلومتری با وسایل نقلی خاص طی شود اما وقتی به این ناحیه برسید، آب سبز آبی زیبا تحت محاصره کوه های پیوسته شما را جذب خود خواهد کرد.

دریاچه واتراسپریت در کنار اسکوامیش

خرس های قطبی بر روی سواحل هادسون در چرچیل

این ناحیه در مانیتوبا جنوبی در کنار مرز ناناووت قرار دارد. مانیتوبا شبیه به بسیاری از شهر های کوچکی است که در ناحیه آلاسکای کانادا وجود دارند. بیشترین جذابیت این بخش به طراجی شهر و همچنین مد و فشن آن بر می گردد. یک نکته منحصر به فرد در چرچیل تابلویی در شهر است که به مردم محلی و بازدیدکنندگان هشدار می دهد مراقب قرس های قطبی باشید! چرچیل به عنوان پایتخت خرس های قطعی جهان شناخته می شود.

نیو برونزویک / نوا اسکوشیا

این ناحیه دارای مرتفع ترین موج های آبی در جهان است چرا که خبری از خروجی آب به سمت شرق نیست و آب نمی تواند به جایی برود در نتیجه موج ها به ارتفاع ۱۶ متر می رسند! امکان راه رفتن بر کف اقیانوس در زمانی که میزان سطح آب پایین باشد وجود دارد. فسیل های باستانی در این ناحیه نیز برای توریست ها و علاقه مندان به گذشته بسیار جذاب هستند.

سرزمین های شمال غربی

سرزمین های شمال غربی

این ناحیه به دریاچه بزرگ مشهور است و در تمامی فصل های سال دارای قدرت خارق العاده و جذابی است که نباید آن را از دست دهید.

سرزمین های شمال غربی

نور های شمالی، یلونایف (چاقوی زرد)

یلونایف در ناحیه شمال غربی کانادا واقع شده است و یکی از بهترین مکان های جهان برای دیدن ستاره و نور های شمالی است. با توجه به ارتفاع خاص این مکان، در صورتی که آسمان خالی از ابر باشد، هر شب می توانید نور و ستاره ها را در نمایی جادویی ببینید.

نور های شمالی

نوا اسکوشیا؛ جزیره کیپسول

این جزیره در بخش جنوبی نووا اسکوشیا واقع شده است و تعدادی از افراد محلی استان در آن ساکن هستند. این جزیره تحت محاصره زیباترین شن های خاکستری قرار دارد. اگر به غذاهای دریایی نظیر لابستر علاقه دارید قطعا این جزیره می تواند مقصد خوبی برایتان باشد.

نوا اسکوشیا

دنباله افق آسمان در کیپ برتون

اگر به دنبال یک کوه نوردی فوق العاده و با مسافت و سختی کم در کوه های کانادا هستید و می خواهید در کنار خود اقیانوس جادویی و طبیعت وحشی جذاب را ببینید قطعا باید به این ناحیه از کیپ برتون سر بزنید.

آنتاریو: برج سی ان در تورنتو

وقتی برای اولین بار به تورنتو می رسید و نگاهتان به آسمان طولانی و جذاب می افتد، یک ساختان بزرگ وجود دارد که توجه شما را جلب خواهد کرد – برج سی ان. این برج ۵۵۳ متری یکی از بهترین بخش های تورنتو به حساب می آید.

برج آنتاریو کانادا

دریاچه سوپریور (برتر) در پارک استانی

وجود این مکان برای افراد محلی تورنتو یک نعمت بزرگ است و ۹ ساعته می توان با ماشین به آن جا رسید. دریاچه سوپریور پارک استانی به واقع یک ناحیه جذاب طبیعت وحشی و گیاهی است که باید بازدید کنندگان حتما آن را ببینند. این ناحیه یک بعد تاریخی داشته و مربوط به اولین قبایلی می شود که فرهنگ و تاریخ کانادا را پایه گذاری کردند.

آبشار نیاگارا

یکی از جاذبه های گردشگری کانادا آبشار نیاگارا می باشد. این آبشار در ۱۳۰ کیلومتری تورنتو قرار دارد و اگر دوست دارید آبشاری با بلند ترین ارتفاع در آمریکای شمالی را ببینید قطعا نباید نیاگارا را از دست دهید. این آبشار به جهت زیبایی خود در جهان شهرت دارد و هر فصل میلیون ها توریست به اینجا سفر می کنند.

آبشار نیاگارا

توبرموری و بروس پنینسولا

این دو ناحیه که پارک های ملی در کانادا به حساب می آیند بدون شک زیباترین مکان های موجود در این کشور هستند و دلایلی نیز برای این موضوع وجود دارد. آب کریستالی به رنگ آبی، شهری کوچک و زیبا، یک جزیره گلدانی، سواحل زیبا، رستوران های فوق العاده، کوهنوردی های جذاب و عالی، اقامت بسیار راحت و متفاوت و…

جزایر تورنتو

جزایر تورنتو یکی از جذاب ترین مکان های موجود در کشور کانادا هستند. در اینجا مجموعه ای از جزایر کوچک بر روی دریاچه آنتاریو قرار دارند. این جزایر به کمک کشتی های مسافربری در دسترس هستند و رفتن به آن ها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیق طول می کشد. راه رفتن به دور جزایر این ناحیه تجربه ای منحصر به فرد و زیبا است.

جزایر تورنتو

ساحل واساگا

ساحل واساگا یک بهشت تابستانی است و تنها دو ساعت با شمال تورنتو فاصله دارد. توریست ها به اینجا می آیند تا از ۱۴ کیلومتر ساحل زیبا و جذاب لذت ببرند. واساگا دارای یکی از طویل ترین سواحل آب تازه در جهان به شمار می رود.

ساحل واساگا

جزیره پرنس ادوارد

برخی عناصر و نکات مربوط به جزیره پرنس ادروارد افراد را عاشق این ناحیه از کانادا می کند. از جمله این موارد می توان به جنگل های جذاب آنا هانتد، آب های براق و جذاب دریاچه کناری، طبیعت زیبای این ناحیه و مزارع افراد محلی در آن اشاره کرد.

جزیره پرنس ادوارد

 کلیسای باسیلیکا نوتردام

یکی دیگر از بخش های شاخص موترال قدیم در استان کبک همین بنای فوق العاده زیبا به حساب می آید. همچون دیگر کلسیاهای مشابه، این بنا نیز تاریخ پیچیده خاص خودش را دارد.

کبک

هتل چاتیو فرونتناک

در بین دیگر هتل های جهان، آمار بیشترین عکس گرفته شده از بناهای مشابه مربوط به همین هتل چاتیو فرانتناک است. دلیلش نیز جذابیت معماری هتل و رنگ بندی خاص آن است.

هتل چاتیو فرونتناک

کوه ترمبلانت

یک کوه بسیار قدرتمند با منظره زیبا که همه را به خود جذب می کند. بهترین نکته زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای برای رسیدن به این ناحیه است. یک پیک نیک فوق العاده را می توانید در این ناحیه رقم بزنید و از منظره آن لذت ببرید.

ساسکاچوان

کبک قدیم

کبک قدیم دارای بخش زیادی از فرهنگ فرانسوی است. این تاثیر را از مهندسی خاصی که در بناهای پاریس دیده اید خواهید گرفت. این جا یک مکان ساده اما جذاب است تا محو فرهنگ فرانسوی و تمامی جزئیات خاصش شوید.

کبک

ساسکاچوان؛ پارک ملی گراسلند

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کانادا پارک ملی گراسلند است .یک زمین گسترده و پهناور از علف های سبز و یک دست که می توانید با کودکان خود به آن جا رفته و دویدن آن ها در این مراتع را نظاره گر بوده و لذت ببرید.

آنتاریو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر