رفع ریجکتی ویزای کانادا چگونه انجام می شود؟

با اینکه فرستادن درخواست ویزای کانادا کار بسیار دشواری به نظر می رسد و بیشتر مردم از ریجکتی ویزای کانادا واهمه دارند ،  اما اخذ ویزای کانادا کار چندان سختی نیست، فقط کافی است چند نکته را در نظر داشته باشید. اولین قدم برای گرفتن ویزای کانادا  این است که بین ویزای موقت ، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای توریستی و ویزای کار کانادا یکی را انتخاب کنید.

جواب ویزای کانادا

زمان رسیدگی به درخواست ویزا بسته به جایی که در آن درخواست داده‌ اید و شرایط فرد متفاوت است. در ادامه، متقضیان درخواست ویزای کانادا و اینکه چطور باید درخواست ویزا دهید و اطلاعات ویزا و فرایند صدور ویزا چگونه است را با جزئیات برایتان توضیح می دهیم.


مدت زمان جواب ویزای کانادا

مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا به این بستگی دارد که از کجا و چگونه درخواست داده اید. درخواست نامه های آنلاینی که از داخل خود کانادا ارسال شده باشند در عرض ۱۴ روز و درخواست نامه های کاغذی در عرض ۱۹ روز رسیدگی می شوند.
در زیر جریانات رایج و مدت زمان حدودی پاسخ به درخواست ویزای کانادا را شرح می دهیم. دقت داشته باشید که این زمان ها تخمینی هستند و هیچ تضمینی برای آن ها وجود ندارد. مدت زمان های ذکر شده بر اساس بیانیه سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا در چهارم ژانویه ۲۰۱۸ نوشته شده‌است.
توجه داشته باشید که گاهی زمان رسیدگی به درخواست بستگی به نوع آن، الکتریکی یا کاغذی دارد. بنابراین زمان هایی که در زیر فهرست کرده‌ایم ممکن است بسته به آنلاین یا کاغذی بودنشان متفاوت باشند.


نمونه نامه دریافت موفق ویزا

نمونه نامه قبولی ویزای کانادا

در این نامه به فرد متقاضی اعلام شده که درخواست اقامت موقت یا همان ویزای موقت کانادا برای ایشان پذیرفته شده است. .برای سفر به کانادا باید پاسپورت معتبر با برگه خالی داشته باشند.

علت ریجکتی ویزای کانادا

 بازدیده‌کننده هایی که می خواهند برای سفر ویزای کانادا بگیرند، باید حتما تمام معیارهای مقامات مهاجرتی کانادا را داشته باشند. در بیشتر موارد درخواست‌ دهنده خیلی راحت می تواند ویزا دریافت کند اما در بعضی موارد مسئولین درخواست ویزای او را رد می کنند. در ادامه دلیل این رد درخواست را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

نداشتن شرایط ویزای کانادا

 وقتی درخواست‌ کننده پذیرش نمی شود، به این معناست که او همه شرایط ویزا را نداشته‌ است و به احتمال زیاد موفق به اخذ ویزا نخواهد شد. همچنین اگر شخصی شرایط اخذ ویزا را پیدا نکند یا نتواند ثابت کند که بعد از مدتی مشخص، کشور کانادا را ترک می کند، درخواست او رد می شود.

عدم رعایت قوانین مهاجرتی

اگر فرد قبلا به کانادا سفر کرده و شروط لازم را رعایت نکرده باشد یا اینکه سابقه نقض قوانین (چه قوانین مهاجرتی و چه قوانین کانادا) را داشته باشد، درخواست ویزای او به احتمال زیاد رد می شود.

ارتباط خانوادگی در محل اقامت

 اگر درخواست‌ دهنده هیچ ارتباط خانوادگی محکمی در محل اقامتش نداشته باشد، احتمال اینکه بعد از زمان معلوم به کشورش برنگردد بیشتر است، بنابراین ممکن است درخواست ویزای کانادای او رد شود. این موضوع درمورد کسانی که منبع درآمد قابل اطمینانی در کشورشان ندارد هم صدق می کند.

نداشتن پاسپورت معتبر یا پاسپورت منقضی

پاسپورت منقضی

شرایط خانوادگی

اگر شرایط خانوادگی درخواست‌ دهنده طوری باشد که او را به ماندن در کانادا ترغیب کند، کشور کانادا درخواست ویزای او را نمی پذیرد.

عدم ارسال سند برای اثبات دارایی ها

اگر اسناد خود را برای اثبات دارایی هایتان ارسال نکردید، باید موارد زیر را انجام دهید.

واضح نبودن هدف از سفر به کانادا

در ادامه به دلایل واضح نبودن هدف از سفر به کانادا را توضیح می دهیم، لطفا با ما همراه باشید.

عدم توانایی مالی

اگر توانایی مالی درخواست‌ دهنده به حدی نباشد که بتواند از پس هزینه های سفر یا سکونت خود بر بیاید، درخواست پذیرفته نمی شود.

عدم ارسال معرفی نامه در موعد مقرر

آخرین دلیل عدم پذیرش ویزا، درخواست‌ دهنده هایی هستند که اسناد یا معرفی‌ نامه خود را به‌صورت کامل و در زمان تعیین شده برای سفارت ارسال نمی کنند.


نمونه نامه ریجکتی ویزای کانادا

نمونه نامه ریجکتی ویزای کانادا

در این نمونه نامه ریجکتی ویزای کانادا میتوانید دلایل رد کردن درخواست ویزای این متقاضی را مشاهده کنید.

به طور مثال در این مورد، درخواست ویزای متقاضی به دلایل زیر رد شده است :

  • وضعیت مهاجرت در کشور مبدا
  • زمان درخواست شده برای اقامت موقت در کانادا
  • دلیل بازدید از کانادا
  • وضعیت اشتغال فعلی
 

دلایل ریجکت ویزای تحصیلی کانادا

اخذ ویزای کانادا ممکن است آسان به نظر بیاید ولی واقعیت این است که گاهی این فرایند کمی مشکل می شود. بعضی از دانشجویان فکر می کنند دریافت نامه پذیرش سخت ترین بخش کار است اما درحقیقت، این نحوه درخواست ویزاست که کار را دشوار می کند.

متاسفانه بیشتر اوقات در کانادا با درخواست ویزای دانشجویان موافقت نمی شود و این مسئله بسیار رایج است. از آنجایی که کانادا محل مناسبی برای تحصیل است، افراد زیادی هستند که دوست دارند در این کشور درس بخوانند. شاید با شنیدن اینکه کانادا اینقدر کشور محبوبی است خوشحال شوید اما این مسئله پذیرش ویزا را هم برای شما سخت تر می کند چرا که افراد زیادی هستند که می خواهند برای تحصیل یا اقامت به آنجا مهاجرت کنند. برای اینکه مطمئن شوید درخواست ویزای شما رد نمی شود و با خیال راحت این مراحل طی کنید، بهتر است با دلایل رایج ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا آشنا باشید.

نامه پذیرش از دانشگاه معتبر معتبر

قبل از اینکه درخواست ویزای تحصیلی بدهید، باید نامه پذیرش دانشگاه مربوطه را دریافت کنید. این دانشگاه باید در فهرست موسسه های معتبر آموزش کانادا باشد. اگر افسر صدور ویزا به اصل بودن نامه قبولی شما شک کند یا بفهمد که با لازمه های برنامه آموزشی را ندارید، درخواست ویزای شما را رد می کند.

حساب بانکی نامعتبر

درخواست‌ دهندگان باید به عنوان بخشی از روند درخواست شان، شرحی از حساب بانکی یا گواهی بانکی خود ارائه دهند. این اسناد ثابت می کنند که فرد می تواند طی دوره تحصیلی‌ اش در خارج از کشور، از پس هزینه های خود بر بیاید، از جمله این هزینه ها می توان به هزینه سفر به کانادا، شهریه دانشگاه و هزینه های شخصی اقامت اشاره کرد. اگر فرد قادر به پرداخت هریک از این ها نباشد، با درخواست ویزای او موافقت نمی شود.

عدم اطمینان از ترک کشور بعد از اتمام تحصیل

مسئول رسیدگی به درخواست ویزا باید مطمئن شود که بعد از اتمام تحصیل به کشور خودتان برمی گردید. اگر افسر مربوطه به این موضوع شک کند و با درخواست تان موافقت نشود، احتمالا به خاطر یکی از دلایل زیر است:

  • سابقه سفرهای قبلی‌ تان
  • ارتباطات خانوادگی نزدیک در کانادا و در کشور محل زندگی‌ تان
  • هدف تان از رفتن به کانادا

همچنین درخواست تان ممکن است به دلیل وضعیت مهاجرتی کشور محل زندگی‌، وضعیت مالی یا سابقه سفرهای قبلی به کانادا رد شده باشد. فراموش نکنید که ویزای دانشجویی ویزایی موقتی است و تاریخ انقضا دارد.

مسائل مربوط به مدارک سفر یا اسناد هویتی

ارائه تمام مدارک لازم برای سفارت ضروری است، این مدارک شامل پاسپورت معتبر، چند عکس جدید و فرم هایی می شود که با صداقت و درستی آن ها را پر کرده باشید. افسر رسیدگی به درخواست ویزا از طریق همین مدارک تشخیص می دهد که شما صلاحیت پذیرش را دارید یا نه، بنابراین باید تمام فرم ها را خیلی واضح و خوانا پر کنید تا مشکلی پیش نیاید.

عملکرد آکادمیک

نمرات خوب یکی از عوامل اصلی پذیرش ویزای تحصیلی است. این نمرات علاوه بر معدل دانشگاه، نمرات آزمون آیلتس را هم در بر می گیرند زیرا این ها هستند که توانایی زبانی شما را نشان می دهند، اگر نمرات تان کم باشد، مسئول رسیدگی به درخواست ویزا فکر می کند نمی توانید دروس را به زبان انگلیسی بخوانید و قبول شوید. او پیوستگی دوره های تحصیلی‌ تان را هم در نظر می گیرد، به این معنا که اگر برای مدت زیادی از درس و تحصیل فاصله گرفته باشید، برایتان نکته منفی به حساب می‌آید.
فراموش نکنید که تحصیل در کشور خارجی به آن آسانی که فکر می کنید نیست، مسائل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و بهتر است محتاط عمل کنید. با این حال، اگر نکات بالا را در نظر داشته باشید، روند پذیرش تان خیلی راحت و بی‌دردسر پیش می رود.

رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا

درخواست‌ دهنده ها می توانند بعد از رد شدن ویزای تحصیلی‌ شان دوباره درخواست دهند. البته برای این کار باید اول از همه ببینید چرا درخواست تان پذیرش نشده و حواستان باشد این بار اشتباه دفعه قبل را تکرار نکنید. طبق راهنمایی های برنامه SDS، رسیدگی به درخواست ویزای تحصیلی حداکثر به ۴۵ روز زمان احتیاج دارد.


ارسال مدارک لازم برای اثبات اشتباهات در رد ویزا

در زیر فهرستی از رایج ترین دلایل عدم پذیرش ویزا تهیه کرده‌ام و مدارکی که باید برای اثبات اشتباه بودن آن ها ارسال کنید را بریتان آورده‌ام.

ارسال بلیط هواپیما

اگر در درخواست‌ نامه قبلی پرینت بلیط هواپیمای خود را برای سفارت ارسال نکرده‌ اید، در نامه دوم حتما این کار را انجام دهید و اگر قبلا آن را برایشان فرستاده‌ اید، در درخواست دوم باز هم این کار را انجام دهید.

بلیط هواپیما

ارسال دعوت‌نامه

می توانید دعوت‌نامه‌ای که از یک دوست، نهاد یا سازمان دریافت کرده‌ اید را برای سفارت ارسال کنید، در آن نامه باید دلیل اینکه چرا به حضور شما در کشورشان احتیاج دارند و اینکه قرار است در آنجا چه کاری انجام دهید را توضیح دهید.

ارسال نامه پوششی

در این نامه توضیح می دهید که چرا می خواهید به آن کشور بروید و قرار است در آنجا چکار کنید.

نامه اجازه غیبت از دانشگاه

اگر در نامه قبلی این مدرک را ارسال نکرده‌اید، این بار از مدیر دانشگاه یا مدرسه خود بخواهید نامه ای برایتان بنویسد، مبنی بر اینکه برای مدت معلوم (به اندازه مهلت اعتبار ویزا) اجازه غیبت از دانشگاه را دارید. سپس این نامه را به درخواست‌ نامه خود ضمیمه کنید.

نامه قرارداد کاری

از کارفرمای خود بخواهید نامه‌ای بنویسد که مشخص می کند مرخصی محدودی دارید و باید به محض تمام شدن سفرتان به محل کار باز گردید.

اسناد دارایی ها

اسنادی که ثابت می کنند املاک و دارایی هایی دارید، از جمله خانه، کسب‌وکار و غیره.

اسناد و مدارک خانوادگی

مدارکی که ثابت می کند افراد خانواده‌‌ تان در کشور خودتان زندگی می کنند و باید بعد از اتمام سفر پیش آن ها برگردید، مدارکی مانند سند ازدواج، سند تولد فرزند و غیره.

شرح حساب بانکی فعلی

اگر مبالغ دارایی های بانکی قبلی‌ تان برای سفارت کافی نبوده، می توانید درصورت امکان مبلغ بیشتری به حساب خود اضافه کنید تا مطمئن شوند شرایط مالی سفر به کشورشان را دارید.

ارسال نامه ضامن

این نامه باید توسط فرد دیگری نوشته شود، کسی که حاضر است در زمان سفر شما به کانادا درصورتی که خودتان قادر به پرداخت هزینه ها نبودید هزینه هایتان را تقبل کند. این فرد باید در نامه شرح حساب بانکی فعلی خود را هم ضمیمه کند.

ویزای دانشجویان

ارسال بیمه نامه

در چنین مواردی باید از یک شرکت دیگر بیمه سفر خریداری کنید یا اینکه بیمه کنونی خود را به‌روزرسانی کرده و همراه با نامه، مدرکی برای اثبات آن به سفارت بفرستید.


نحوه نوشتن نامه درخواست مجدد ویزای کانادا

اگر مطمئن هستید که رد درخواست ویزای شما غیرمنصفانه بوده و واقعا به آن ویزا احتیاج دارید، باید حتما دوباره درخواست دهید. نحوه نوشتن نامه درخواست مجدد ویزا خیلی مهم است، نامه باید متقاعد کننده و منطقی باشد. مطمئن باشید با جملات غیرمنطقی نمی توانید دل مسئولین را به رحم بیاورید، بنابراین سعی نکنید نامه های احساسی بنویسید زیرا به هیچ وجه جواب نمی دهد!

برای نوشتن درخواست مجدد هیچ روش ثابتی وجود ندارد اما اگر می خواهید به درخواست تان رسیدگی شود نکاتی هستند که باید حتما در نامه رعایت کنید.
اول از همه، باید اطلاعات مربوط به خود نامه را ذکر کنید، از جمله:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره پاسپورت
  • آدرس کامل
  • تاریخ تولد
  • محل تولد
  • ایمیل
  • شماره تلفن

علاوه بر این اطلاعات، باید داخل متن نامه به موارد زیر اشاره کنید:

  • هدفتان از سفر و زمان ارسال درخواست را بنویسید.
  • تاریخ دریافت نامه ریجکتی ویزای کانادا را ذکر کنید.
  • درصورتی که از سفارت نامه ریجکتی ویزای کانادا را دریافت کرده‌اید، دلایل رد شدن تان را ذکر کنید.
  • سپس دلایل خودتان را فهرست کنید و با استدلال آن ها را توضیح دهید، چرا فکر می کنید عدم پذیرش ویزایتان ناعادلانه بوده‌ است.
  • فراموش نکنید، بعد از اینکه نامه را پرینت کردید باید زیر آن امضا بزنید.

ریجکتی ویزای کانادا


قوانین درخواست مجدد ویزای کانادا

همانطور که قبلا هم گفتم، هیچ روش ثابتی برای نوشتن نامه درخواست ویزا وجود ندارد اما یک سری قوانین کلی هستند که اگر می خواهید درخواست تان تایید شود باید آن ها را رعایت کنید. حتی بعد از خواندن این مطلب ممکن است باز هم نوشتن درخواست‌ نامه برایتان سخت باشد، به همین خاطر در ادامه نمونه‌ ای آورده‌ ام که بتوانید از آن کمک بگیرید.

تاریخ:
آدرس سفارتخانه:

دریافت‌کننده نامه،
پاراگراف اول:

این قسمت مقدمه نامه است، در اینجا باید خودتان را معرفی کرده و دلیل نوشتن نامه را ذکر کنید. نام کامل، آدرس محل زندگی، تاریخ و محل تولد و شماره پاسپورت باید در این پاراگراف نوشته شوند. بعد از اینکه قصدتان را از نوشتن نامه بیان کردید (درخواست دوباره ویزا)، تاریخ درخواست اولیه (که رد شده) و علت سفر به این کشور را بنویسید.

پاراگراف دوم:

در این قسمت توضیح دهید که چرا درخواست قبلی‌ تان توسط سفارت کانادا رد شده و دلایلی که ثابت می کند این تصمیم‌ گیری اشتباه بوده را ذکر کنید. دلایل خود را در جملاتی کوتاه و ساده فهرست کنید و اگر می خواهید توضیحات بیشتری درباره آن ها بدهید، بعدا در ادامه نامه آن ها را بسط دهید.

پاراگراف سوم:

در این قسمت بنویسید که چرا فکر می کنید باید در درخواست ویزایتان تجدید نظر شود. دلایلی که باعث شده به این نتیجه برسید را کامل برایشان شرح دهید و سعی کنید دلایل تان را با منطق بیان کنید تا متقاعد شوند. حتی می توانید از اسنادی استفاده کنید که ثابت می کنند ادعاهایتان درست هستند. دقت داشته باشید که نتیجه درخواست، به میزان واقعی بودن ملاک ها و منطقی بودن دلایل تان بستگی دارد.
در آخر نامه‌ تان را با ذکر تاریخ سفر به پایان برسانید. با این کار اضطراری بودن سفرتان را نشان می دهید، بخصوص اگر زمان زیادی برای صبر کردن باقی نمانده باشد، همچنین ذکر کنید که اسنادی را برای اثبات اظهارات تان به نامه ضمیمه کرده‌اید و اینکه برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به شما ایمیل بزنند.
با احترام،
امضای دستی
نام کامل
آدرس ایمیل
شماره تلفن

ضمیمه اسناد به نامه درخواست ویزا

اگر اسناد و مدارکی را برای اثبات گفته هایتان به نامه ضمیمه کنید، نامه‌ تان معتبرتر خواهد بود. اینکه این مدارک شامل چه چیزهایی می شوند، تا حد زیادی به دلایل رد شدن تان بستگی دارد. باید اسنادی را جمع‌ آوری کنید که ثابت کند شرایطی که باعث شده سفارت درخواست تان را رد کند، درمورد شما صدق نمی کند.

محل ارسال نامه درخواست مجدد ویزا

اگر نمی دانید نامه را برای چه کسی ارسال کنید، بهتر است با سفارت کشور مربوطه تماس بگیرید. بیشتر مواقع خود سفارت ها این درخواست‌ نامه ها را دریافت می کنند.

رسیدگی به درخواست مجدد ویزا

برای موافقت با درخواست مجدد ویزا، سفارت نامه‌ تان را به واحد حق درخواست تجدیدنظر کشور می فرستد. در این سازمان، افسر بالا رتبه تری مسئول رسیدگی به درخواست شما خواهد بود. این فرد نامه‌ تان را می خواند و تصمیم می گیرد که با درخواست مجددتان موافقت می شود یا خیر. مدت‌ زمانی که طول می کشد این نهاد به درخواست تان پاسخ دهد، متفاوت است. در هر صورت وظیفه آن هاست که نتیجه نهایی را به شما اطلاع دهند. همچنین اقدامات بعدی که باید انجام دهید را برایتان شرح دهند.

مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان

نحوه اعتراض به رد ویزای کانادا

راه هایی که می توانید از طریق آن به ریجکتی ویزای کانادا اعتراض کنید:

  • ارسال درخواست تجدید نظر به مرکز رسیدگی به پرونده ها
  • اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا و ارسال نامه به واحد رسیدگی به مهاجرت های کانادا
  • اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا کانادا و ارسال نامه به دادگاه فدرال کانادا

کدام‌یک از گزینه های بالا برای من مناسب هستند؟

اینکه کدام‌یک از روش های بالا را برای اعتراض به رد ویزا انتخاب می کنید، به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوع درخواست ویزا اشاره کرد. آیا درخواست ویزای اقامت موقت داده‌ اید یا درخواست ویزای تحصیلی یا توریستی؟

بسته به شرایط هر شخص و نوع ویزای او، نوع نامه اعتراض یا درخواست مجدد هم متفاوت است. گاهی ممکن است وقت زیادی برای صدور ویزا نداشته باشید. فرض کنید تا سی روز دیگر باید به کانادا بروید و درخواست ویزای شما رد شده، در این صورت مهلت بسیار کمی دارید و باید سریع اقدام کنید.

درخواست مجدد ویزای رد شده فرایند حساس و دشواری است و باید برای نوشتن آن دقت زیادی داشته باشید. باید دقیقا بیان کنید که چرا ویزای تان مستحق رد شدن نبوده و برای اینکه فکر می کنید دولت کانادا باید فرصتی دوباره به شما بدهند، دلیل بیاورید. برای اعتراض رد ویزا، یک وکیل مهاجرتی معتبر بهترین دارایی و بزرگ ترین مزیتی است که می توانید داشته باشید.

مشاوره با وکیل مهاجرت به کانادا برای رفع ریجکتی ویزا

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا 

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر کامبیز یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما ببخشید اگه کسی جواب رد بگیره برای اقدام دوباره باید هذینه دعوتنامه و وقت سفارت پرداخت کنه بعد هذینه دعوتنامه و وقت سفارت چند دلار هستش .با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، بله. براي راهنمايي بهتر مقاله هزينه اخذ انواع ويزاي كانادا را در وبسايت مطالعه كنيد.
      https://iranaplo.com/1049/

  • تصویر کاربر نفيسه سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    ببخشيد برادرم ٢٠ سالش هست و ما براي كالج هامبر در تورنتو اقدام كرديم و متاسفانه ريجكت شد
    شما ميتونين دوباره واسش اقدام كنين و نواقص رو برطرف كنين؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام. بله و براي بار دوم بايد نواقص پرونده را رفع كرد. مي توانيد با پركردن فرم ارزيابي از مشاوره رايگان بهره مند شويد.
       
       
  • تصویر کاربر Morteza چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 231 مشاهده پرسش
    با سلام عرض ادب بنده چندی پیش اقدام کردم برای ویزای ورزشی که با دعوت نامه معتبری بود ولی جواب منو بعد از زمان برگزاری مسابقات دادن ولی ریجکت تو نامه من نوشته بود قانع نمیشم پس از موعد موقت کشور ترک کنید بعد ما ایمیل اعتراض خود را نسبت به ادعای مسئول فرستادیم و خواستار این شدیم چه مدرکی تهیه کنیم تا نگرانیشون برطرف بشه که بعد مدتی جواب دادن بارگزاری مجدد انجام بدیم بعد ما ایمیل دیگه ای زدیم درمورد اطمینان از ویزا شدن که مجددا گفتن مدارک مجدد بارگزاری کنیم ماهم که با دعوت نامه مجددی که در مورد مسابقات جهانی که اواخر برج ۸ برگزار میشه که از ما بصورت قانونی از طرف مسئول مسابقات و شهردار دعوت شدیم اقدام کردم.من مدارکی که ارائه داده بودم قابل قبول بوده چون تو نامه ریجکتیم چیزی ذکر نشده. خواستم بدونم جوابهای ایمیلهاشون دوپهلو هست و من نگران نظر شمارو درمورد این موضوع خواستارم.سپاس
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش)
      به هر حال افسر مربوطه قانع نشده است و شما بايد مدرك معتبر تري براي اثبات بازگشت به كشور بعد از مسابقات ارائه دهيد.
       
       
  • تصویر کاربر فرزام چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    ما خانوادگي تقاضاي ويزاي كانادا داديم ريجكت شديم علت هم برنگشتن به كشور
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      دليل قانع كننده براي بازگشت شما به كشورتون براي افيسر وجود نداشته. براي اقدام مجدد بايد اين نقص را برطرف كنيد.

  • تصویر کاربر Fran شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    من از طريق همسرم كه كندين سيتيزن هستند براي پي آر اقدام كرديم ما حدود شش سال هست كه ازدواج كردبم و فرزندمون به واسطه پدرشون كندين سيتيزن شدن. ما تمام مدارك خواسته شده را فرستاديم و حتي مديكل و بايومتريكم انجام دادم حدود دو ماه پيش ايميلي دريافت كرديم مبني بر اينكه مدرك سوپيشينه ايران كم هست . من قبلا به دليل اينكه امريكا هستيم بك گراند چك اف بي آي را براشون فرستاده بودم . پس از دريافت ايميل سريعا با دفتر واشنگنتن تماس گرفتم و مدارك مربوطه را براي اخذ سوپيشينه ايران فرستادم ولي متاسفانه به من گفتند كه حدود ٤ ماه يا بيشتر زمان ميبره تا نامه از ايران بياد. من بلافاصله براي اداره ايميگريشن ايميل زدم كه بدليل نبود رابطه كنسولي ايران و كانادا اين مدرك ديرتر مياد و ازشون تقاضاي زمان كرديم ولي متاسفانه ايميل زدن بعد از مدتي كه كيس من رو ريجكت كردن بدليل نيود سوپيشينه ايران و فرصت اپيل دادن تا سي روز. من هنوز مدرك مربوطه را دريافت نكردم فقط يك نامه از دفتر واشنگتن گرفتم به انگليسي كه ما بدليل نبود رابطه با امريكا ممكنه اين مدرك را سه چهار ماهي ديرتر بفرستيم حالا ميخوام بدونم چيكار كنم ؟؟ اپيل كنم يا نه؟؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۴ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      بهتر بود قبل از اقدام كردن تمامي مدارك را كامل مي كرديد تا با مشكلي مواجه نشيد ولي مي توانيد مجددا اپيل كنيد و شانس خودتون را دوباره بررسي كنيد.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر