قوانین جدید مهاجرت به ساسکاچوان ۲۰۲۱

ساسکاچوان یکی از استان های کشور کانادا است. مهاجرت به ساسکاچوان بسیار در میان مردم پرطرفدار است. زمین این استان به صورت دشت بوده و یکی از دو استان فاقد ساحل آب شور می باشد. ساسکاچوان در میان استان های کانادا پنجمین و ششمین از نظر وسعت و جمعیت است. در این مقاله در مورد قوانین جدید مهاجرت به ساسکاچوان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان از نظر اقتصادی همواره وابستگی شدیدی به صادرات محصولات معدنی و کشاورزی خود داشته است. به همین دلیل نیز اقتصاد آن به شدت به نوسانات بازار های جهانی، نظارت استانی و کشوری حساس می باشد.

مرکز استان

رجاینا

جمعیت

۱.۰۹۸.۳۵۲ طبق آمار ۲۰۱۶

۱.۱۶۵.۹۰۳ طبق پیش بینی تا سال ۲۰۱۹

مساحت استان ساسکاچوان

۶۵۱.۰۳۶ کیلومتر مربع

استاندار

اسکات مو

تاریخ پیوستن به کانادا

۱۹۰۵

شعار استان ساسکاچوان

توانایی از طریق مردم بی شمار

گل استانی

زنبق غربی قرمز

تعداد نمایندگان در مجلس کانادا

۱۴

منطقه زمانی

مرکزی (GMT – ۶)

آب و هوای استان ساسکاچوان

آب و هوا یک عامل کلیدی و محدود کننده در زمینه کشاورزی برای این استان است که کشاورزی را تنها به جنوب منطقه ۵۵ درجه شمالی محدود کرده است. حتی در این منطقه نیز تنها ۸۰ تا ۱۰۰ روز از سال بدون یخبندان است. اختلافات دمایی در این استان بسیار زیاد است. در ماه ژانویه در مناطق شهری دما به زیر منفی ۵۳ درجه سانتی گراد و در ماه جولای به بیش از ۴۱ درجه سانتی گراد می رسد.

دمای میانگین روزانه در مناطق زراعی در ماه ژانویه از منفی ۱۲ تا منفی ۲۱ و در ماه جولای از ۱۳ تا ۱۸ درجه سانتی گراد می باشد. به عبارت دیگر، ساسکاچوان آب و هوایی متغییر داشته که زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم یا داغ را در خود جای می دهد. از آنجایی که این استان در ناحیه داخلی قاره آمریکا قرار گرفته است میزان بارندگی آن کم و سالانه به مقدار ۲۵۰ تا ۵۱۰ میلی متر می باشد. اغلب بارندگی های زمستانه به صورت برف بوده که از ۷۵۰ میلی متر در جنوب غربی تا بیش از ۱۵۰۰ میلی متر در شمال مرکزی را شامل می شوند. بروز خشکسالی نیز در این استان امکان پذیر است.

استان ساسکاچوان

شهر های مهم استان ساسکاچوان

در اوایل قرن ۲۱ کمتر از ۱۵ ناحیه مسکونی وجود داشت که واجد شرایط دریافت عنوان شهر بودند. از این موارد تنها ۲ شهر یعنی رجاینا و ساسکاتون اندازه قابل توجهی داشتند. رجاینا و ساسکاتون به ترتیب مرکز استان و دومین شهر بزرگ استان ساسکاچوان هستند. این دو شهر یک سیستم شهری مشابه با اندکی تفاوت دارند. رجاینا دارای بخش های قدرتمند تجاری و مالی است.

ساسکاتون علاوه بر اینکه مرکز اصلی صنعت معدن کاری در این استان است، تعدادی کارخانه بیوتکنولوژی، یک بیمارستان آموزشی و یک دانشگاه را در خود جای داده است. این دو شهر در مجموع بیش از یک سوم جمعیت استان ساسکاچوان را در بر می گیرند. دیگر شهر های قابل توجه این استان موس جا و پرینس آلبرت نام دارند. در اوایل قرن ۲۱ نزدیک به دو سوم جمعیت ساسکاچوان شهر نشین در نظر گرفته شدند.

اقتصاد استان ساسکاچوان

اقتصاد ساسکاچوان از ابتدا بر پایه صنایع استخراجی بوده که از جمله این صنایع می توان به محصولات جنگلی، کشاورزی، معدنی، ماهیگیری و صنعت چرم (پوست) اشاره کرد. تقریبا در تمامی این موارد، محصولات در خارج از استان و معمولا خارج از کانادا مصرف می شوند.

همین موضوع نیز سبب می شود که ساسکاچوان یکی از آسیب پذیر ترین مناطق دنیا از نظر اقتصادی باشد. اقتصاد ساسکاچوان به دلیل وابستگی به بازار های خارجی نیازمند حمایت های مختلف دولت می باشد. در نتیجه، این استان هیچ گاه یک اقتصاد آزاد حقیقی را تجربه نکرده است. اقتصاد این استان را کسب و کار های دولتی، خصوصی و عمومی تشکیل داده اند.

منابع  ساسکاچوان

ساسکاچوان طیفی وسیع از منابع معدنی داشته که از جمله آن ها می توان به نفت، پتاس و اورانیوم اشاره کرد. پتاس که اغلب برای باروری زمین های کشاورزی استفاده می شود در یک نوار مورب از غرب یا شرق استان ساسکاچوان یافت می شود. شمالی ترین نقطه این نوار در غرب شهر ساسکاتون قرار گرفته است. ساسکاچوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پتاس در دنیا می باشد.

تولید نفت و گاز طبیعی نیز در این استان قابل توجه است. علاوه بر اینکه منابع اورانیوم در این استان وجود دارند الماس هایی با کیفیت تجاری نیز در دهه ۸۰ میلادی در این استان کشف شد. دیگر مواد معدنی قابل توجه این استان شامل طلا، نمک، سولفات سدیم، لیگنیت (ذغال سنگ)، روی، مس و انواعی از خاک ها می شوند.

زندگی در ساسکاچوان

خدمات ساسکاچوان

با توجه به اینکه ساسکاچوان به طور عمده بر منابع خود تکیه می کند، بخش عمده استخدام ها و تولید ناخالص داخلی این استان از صنایع خدماتی منشا می گیرد. اغلب این خدمات مرتبط با مراقبت سلامت، آموزش و کسب و کار هستند.

مالیات استان ساسکاچوان

با اینکه میزان حداقل دستمزد در ساسکاچوان چه در صنعت و چه در کشاورزی هیچ گاه در میان کمترین ها نبوده اما به ندرت در میان بالا ترین ها جای گرفته است. میزان مالیات در استان ساسکاچوان اغلب بالا تر از استان های همجوار بوده است. در ابتدای قرن ۲۱، میزان مالیات کاهش یافته و مشوق هایی برای ترغیب توسعه بخش منابع در نظر گرفته شد.

توزیع تولید ناخالص داخلی استان ساسکاچوان به تفکیک صنایع

درصد از تولید ناخالص داخلیصنعت
۸.۹کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری، شکار
۱۴.۲مالی، بیمه، املاک، لیزینگ (کرایه)
۲.۵خدمات غذایی، علمی و حرفه ای
۸.۱۴ساخت و ساز
۱۱.۵۱خدمات اجتماعی، سلامت و آموزش
۱.۷۴خدمات غذایی و سکونت
۱.۴۶صنایع فرهنگی و اطلاعاتی
۵.۹۶خدمات دولتی
۶.۴۳تولید
۱۷.۰۵استخراج گاز و نفت، استخراخ از معادن باز و بسته
۳.۸۷غیره
۸.۰۵حمل و نقل، ارتباطات و خدمات رفاهی
۱۰.۱۹تجارت عمده و خرده فروشی

آموزش در ساسکاچوان

در کانادا تمامی شهروندان و ساکنین دائمی زیر ۲۰ سال می توانند تا پایان دوران متوسطه از تحصیلات رایگان بهره مند شوند. ساسکاچوان تحصیلات پیش دبستانی تا کلاس ۱۲ را در مدارس دولتی خود به همراه برنامه هایی ارائه می دهد که توسط وزارت آموزش تنظیم شده اند. سیستم تحصیلی ساسکاچوان علاوه بر برنامه استاندارد، تحصیلات را به زبان فرانسوی یا متی (بومی) نیز ارائه می دهد.

پس از اتمام دوران متوسطه استان ساسکاچوان گزینه های مختلفی را جهت ادامه تحصیل و آموزش پیش روی دانش آموزان قرار می دهد. بخش زیادی از آموزش عالی استان بر عهده دانشگاه های تحقیقاتی این استان قرار دارد. این موارد دانشگاه های تحقیقاتی ساسکاچوان و رجاینا هستند.

همچنین، دانشگاه ملل اولیه کانادا (FNUC) نیز در این استان قرار دارد. برای کسانی که علاقه مند ورود به کسب و کار های فنی هستند، این استان برنامه های کارآموزی نیز ارائه می دهد. علاوه بر آن، جهت آموزش به این فراد ۹ کالج فنی منطقه ای و ۵۰ مدرسه خصوصی فنی حرفه ای وجود دارد.

 زندگی در ساسکاچوان

استاندارد های زندگی در ساسکاچوان بالا بوده و همین موضوع به جذب مهاجران به این استان کمک شایانی می کند. میانگین درآمد خانوار در سال نزدیک به ۸۰ هزار دلار است که از میانگین کانادا بالاتر بوده و میانگین دستمزد نیز ۱۰.۲ دلار به ازای هر ساعت کار می باشد. هزینه زندگی در این استان بر اساس استاندارد های کانادا نسبتا به صرفه است.

هزینه های مسکن در این استان در میان کمترین ها قرار داشته و وجود منابع طبیعی در این استان به پایین نگه داشتن هزینه انرژی کمک می کند. ساسکاچوان یک سنت قوی دارد که در آن جهت حفظ استاندارد های بالای زندگی برای تمامی ساکنین این استان از برنامه های اجتماعی به صورت عمومی حمایت می شود.

تامی داگلاس استاندار سابق ساسکاچوان پدر بیمه پزشکی در کانادا شناخته می شود. این فرد یکی از پیشتازان خدمات سلامت رایگان در سراسر جهان است. خدمات سلامت رایگان پس از تامی داگلاس به صورت سرتاسری در کانادا پذیرفته شد.

آب و هوای استان ساسکاچوان

خرید خانه در ساسکاچوان

بر اساس استاندارد های کانادایی، خرید یا کرایه یک خانه برای افراد یا خانواده های تازه وارد نسبتا به صرفه و معقول است. تنها نزدیک به ۶۵ درصد از ساکنان ساسکاچوان در مناطق شهری زندگی می کنند. به دلیل کمتر بودن تقاضای مسکن در مناطق شهری، هزینه خرید یا کرایه خانه به طور سنتی در این استان بسیار مقرون به صرفه است.

البته این مورد به دلیل اقتصاد موفق ساسکاچوان روند افزایشی به خود گرفته است. میانگین قیمت خانه در شهر رجاینا تقریبا ۳۳۸ هزار دلار می باشد. میانگین قیمت خانه ها در ساسکاتون ۳۵۲ هزار دلار می باشد.

مهاجرت به ساسکاچوان

مهاجرت یکی از مهم ترین عناصر توصیف کننده فرهنگ و تاریخچه استان ساسکاچوان می باشد. علاوه بر آن، انتظار می رود که بخش بزرگی از رشد جمعیتی این استان از بخش مهاجرت تامین شود. ساسکاچوان در تلاش است که میزان مهاجرت به این استان را افزایش داده و هر ساله به کمک اقتصاد در حال رشد خود ۱۰ هزار مهاجر را به جذب کند. یکی از این روش های جذب مهاجر برنامه مهاجرتی نامزدی ساسکاچوان است.

این برنامه به دولت استانی اجازه می دهد که از میان افراد متمایل به سکونت در این استان انتخاب کرده و فرایند مهاجرت آن ها را سرعت بخشد. برنامه ساسکاچوان بیان داشته که به کشاورزان، کارکنان حرفه ای، کار آفرینان، دانشجویان بین المللی و افراد در حرفه های خاص نیازمند است و به آن ها کمک خواهد کرد که در این استان سکونت یابند.
تصدیقی

ایالت ساسکاچوان کانادا لیست مشاغل مورد نیاز خود را به طرز قابل توجهی گسترش داد.با قوانین جدید مهاجرت به ساسکاچوان برای نیروهای متخصص بسیار راحت تر شده است.

 بعد از تغییرات جدید بیش از ۲۰۰ عنوان شغلی از لیست مشاغل سطح A, B, 0 رده بندی NOC  آماده پذیرش مهاجران به ساسکاچوان هستند.

تغییرات جدید برنامه استانی ساسکاچوان

تغییر امتیاز بندی در برنامه استانی ساسکاچوان

بر اساس اطلاعیه مندرج در وبسایت رسمی استان ساسکاچوان کانادا، از تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۰ سیستم امتیاز بندی برنامه مهاجرتی نیروی متخصص استان ساسکاچوان (SINP) در قسمت زبان تغییراتی کرده است.

در تغییرات جدید متقاضیان شرکت در این برنامه می توانند از امتیاز زبان دوم (انگلیسی یا فرانسه) بهره مند شده و تا حداکثر ۱۰ امتیاز کسب کنند.  حداکثر امتیاز زبان دوم ۱۰ امتیاز برای CLB8 و حداقل ۲ امتیاز برای  CLB4 در نظر گرفته شده است.

همچنین امتیاز کلی برنامه از ۱۰۰ امتیاز به ۱۱۰ امتیاز افزایش پیدا کرده است.

 (Second Language Test (English or French
۱۰CLB 8 and higher
۸

CLB 7

۶CLB 6
۴CLB 5
۲CLB 4
۰Not Applicable

برنامه های مهاجرت به ساسکاچوان

در “برنامه داوطلبان مهاجرت به ساسکاچوان – Saskatchewan Immigrant Nominee Program: SINP ” مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به این ایالت طراحی شده است.

پیش از این استان ساسکاچوان فقط ۱۹ شغل را به عنوان مشاغل مورد نیاز خود معرفی کرده بود، اما با تغییرات جدید تعداد مشاغل مورد نیاز ایالت به ۲۱۸ شغل افزایش پیدا کرده است.

در بین برنامه های مختلف مهاجرتی هم اکنون این دو برنامه  در بین متقاضیان بسیار محبوب هستند.

  • برنامه زیرشاخه اکسپرس انتری استان
  • برنامه داوطلبان استانی مشاغل با نیاز بالا

بخشی از نیازهای جدید بازار کار از طریق کسانی که پرونده خود را در سیستم اکسپرس انتری ثبت کرده اند تامین خواهد شد.

کاندیدا های اکسپرس انتری که  بتوانند پیشنهاد کار استانی دریافت کنند به طور مستقیم ۶۰۰ امتیاز به امتیاز CRS خود می افزایند و واجد شرایط اخذ اقامت دائم کانادا می شوند.

در جریان مهاجرتی دوم، مشاغل با نیازمندی بالا استان را شامل می شود، مسیر برای کسانی که در اکسپرس انتری ثبت نام نکرده اند هموار شده است.

اگر فردی برای این برنامه داوطلب شود، خارج از سیستم قرعه کشی های اکسپرس انتری می تواند برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهد. هر دو برنامه مهاجرت پذیر نیازمند تجربه کاری به عنوان متخصص در مشاغل مورد نیاز استان هستند.

قوانین جدید مهاجرت به ساسکاچوان [پذیرش جدید ۲۵ خرداد ۱۴۰۰]

طبق جدیدترین اخبار پذیرش مهاجر، استان ساسکاچوان اعلام کرده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ (معادل ۱۵ ژوئن۲۰۲۱) برای ۲۵۵ متقاضی مهاجرت دعوت نامه ارسال شده است. ارسال این دعوتنامه ها یه شرح زیر بوده:

۱_ نیروی کار متخصص یا برنامه مهاجرتی مشاغل مورد نیاز (۱۵۲نفر)

۲_ متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان (۱۰۳ نفر)

🔔 ساسکاچوان به صورت میانگین هر دو هفته ۲۵۰ دعوتنامه برای متقاضیان واجد شرایط ارسال میکند.

اشخاص که متقاضی دریافت این دعوتنامه هستند باید اقدام به ساخت پروفایل اظهارنامه علاقه مندی (EOI) در سیستم برنامه استانی ساسکاچوان کنند. این سیستم به هر فرد بر اساس موارد زیر امتیاز می دهد:

  • میزان تحصیلات
  • سایقه ی کاری
  • سن
  • سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • و همچنین تجربه و داشتن ارتباط قبلی

افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، دریافت دعوت نامه شامل حالشان می شود. حداکثر امتیاز برای قبولی در این سیستم عدد ۸۲ بوده (۵ عدد کاهش نسبت به دوره قبل).

لازم به ذکر است بدانید که این امتیاز دهی هیچ ارتباطی به سیستم اکسپرس اینتری ندارد. 

🔔 افراد دارای سایقه ی کار باید آزمون اعتبار سنجی مرکز آموزشی را نیز سپری کنند.

۱_ پذیرش مهاجر از طریق اکسپرس اینتری ساسکاچوان

این برنامه با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ و هم سو بوده و گروه های زیر را برای مهاجرت اقتصادی هدایت می کند:

  1. نیروی کار ماهر فدرال (fsw)
  2. نیروی فنی حرفه ای (fst)
  3. کلاس تجربه ی کانادایی (CEC)

در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری، امتیاز بر اساس فاکتورهایی مانند میزان تحصیلات، سن، سابقه کار و میزان تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه)

لازم است بدانید افرادی که از طرف یک استان انتخاب می شوند، ۶۰۰ امتیاز کسب میکنند و پذیرش در دوره های بعد برای آنها حتمی می شود.

۲_ برنامه مهاجرتی مشاغل مورد نیاز

هدف این برنامه، پذیرش متقاضیانی است که دارای تجربه کاری در زمینه مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان هستند، اما جاب افری دریافت نکرده اند. (متقاضیان این دوره نیازی به ساخت پروفایل اکسپرس اینتری ندارند).

پذیرش استانی ساسکاچوان در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۵ خرداد ۱۴۰۰)

مشاغل مورد نیاز ایالت ساسکاچوان

در حرکتی غیرمعمول ایالت ساسکاچوان به جای مشاغل مورد نیاز، لیستی ۱۳۰ عددی از مشاغل که به آنها نیاز ندارد را منتشر کرده است.

لیست رسمی مشاغل غیرقابل قبول برای مهاجرت به ساسکاچوان را از لینک زیر دانلود کنید.

مشاغل غیرقابل قبول برای مهاجرت به ساسکاچوان

هم داوطلبان سیستم اکسپرس انتری و هم افراد مستقل باید درخواست ابراز علاقه Expression of Interest خود را برای SINP به صورت مجزا تکمیل و ارسال کنند.

برای استفاده از برنامه مهاجرتی اول، متقاضیان باید پرونده خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری تکمیل و ارسال کنند.

متقضایان مستقل نیز باید پرونده خود را در سیستم ابراز علاقه ایالت EoI System ثبت کنند.

از میان مشاغل پر تقاضای ایالت ساسکاچوان می توان دسته های زیر را نام برد:

مشاغل مدیریتی

  • مدیران ارشد حوزه مالی، ارتباطات و سرویس های تجاری
  • مدیران ارشد حوزه خدمات سلامتی، تحصیلی و اجتماعی
  • مدیران ارشد حوزه ساخت و ساز، حمل و نقل و تولید
  • مدیران بخش های بیمه، املاک و صندوق های مالی
  • مدیر خرید
  • مدیران بخش تبلیغات و بازاریابی
  • مدیران بانکی، موسسات سرمایه گذاری و اعتباری
  • مدیران حوزه معماری و علوم
  • مدیران خوزه خدمات اجتماعی و اصلاح و تربیت
  • مدیران رستوران ها و مراکز غذایی
  • مدیران پروژه های عمرانی و نوسازی مسکن
  • مدیر تولید کارخانه
  • مدیر بخش کشاورزی، آبرسانی و شیلات

مشاغل تخصصی

  • تحلیل گر اقتصادی و سرمایه گذاری
  • متخصص منابع انسانی
  • مشاوره مدیریت کسب و کار
  • مشاغل تخصصی حوزه تبلیغات و بازاریابی
  • شیمی دان
  • دانشمند بیولوژی و علوم زیستی
  • مشاور و تحلیلگر سیستم های اطلاعاتی
  • پروفسور ها و اساتید دانشگاه
  • معلمان و مربیان کالج
  • مشاوران تحصیلی
  • مشاوران خانواده، ازدواج و موارد مرتبط
  • مشاور استخدامی
  • محققان، تحلیلگران و مسئولان برنامه علوم طبیعی و کاربردی
  • محققان، تحلیلگران و مسئولان برنامه سیاست های اجتماعی

لیست کامل مشاغل اضافه شده به برنامه های مهاجرتی ایالت ساسکاچوان را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

لیست مشاغل پر تقاضا برای مهاجرت به ساسکاچوان را از لینک زیر دانلود کنید

مشاغل مورد نیاز ایالت ساسکاچوان

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید. 

دکتر مرجان گلستان وکیل مهاجرت به کانادا

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ریحانه چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 93 مشاهده پرسش
    آیا رشته حسابداری جزو مشاغل مورد نیاز استان ساسکچوان هست یا خیر ؟
    10 سال سابقه سرپرست حسابدرای
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      لطفا قرم ارزیابی را تکمیل نمایید

  • تصویر کاربر بابک شنبه ۱۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 104 مشاهده پرسش
    درود
    من متولد 61 هستم فوق دیپلم برق قدرتو لیسانس مهندسی مخابرات سوییچ
    با سابقه کاری نزدیک به ده سال در برق ساختمان و نصب و راه اندازی سیستمهای امنیتی اماکن و دوربینهای مداربسه
    خواستم بدونم امکان مهاجرت کاریم برای ساسکا به چه صورت هست انگلیسیم هم اک هست
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید 

    2. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید 

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر خادم سه شنبه ۵ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 93 مشاهده پرسش
    کارشناس فوریتهای پزشکی دانشگاه روزانه و کارشناس مدیریت امداد و نجات از علمی کاربردی هستم با 10 سال سلبقه کار در اورژانس 115 . چگونه می توانم برای مهاجرت اقدام کنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۵ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      فرم را تکمیل نمایید

  • تصویر کاربر عارف شنبه ۲ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 117 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید، راجع به رشته علوم آزمایشگاهی(کار در بخش آزمایشگاه بیمارستان و یا ازمایشگاه خصوصی) که جز مشاغل مورد نیاز ایالت هست، اطلاعی دارید؟
    متاسفانه اطلاعات راجع به این رشته ها بسیار پایین و حتا گاهی شرایط کاملا متفاوتی دارند!
    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      سلام لطفا تماس بگیرید

  • تصویر کاربر شیرازیی چهارشنبه ۱۹ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 112 مشاهده پرسش
    آیا در استان ساسکاچوان برای کسی که مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی دارد شغل مرتبط وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۹ آبان ۰( 2 سال پیش)

      بله لطفا فرم مهاجرتی را تکمیل نمایید

  • تصویر کاربر mehrdad یکشنبه ۱۶ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 120 مشاهده پرسش
    سلام
    من متولد ۱۳۶۳ هستم
    12سال سابقه کار در مترو دارم مدرک مهندسی حمل و نقل و ترافیک شهری دارم و فوق دیپلم مکانیک صنایع دارم برای آیلس هم میخونم شانس پذیرش دارم در این طرح ...
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۶ آبان ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم مهاجرتی راتکمیل نمایید

  • تصویر کاربر شادی سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 148 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم بدونم حداقل امتیاز برای پذیرش استان ساسکاچوان در پذیرش های قبلی حدودا چند بوده و حداقل با چه امتیازی شانس اخذ دعوت نامه وجود داره (ارزیابی کامل شدم و نیاز به تکمیل مجدد فرم و ارزیابی ندارم.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۲ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      67 امتیاز

  • تصویر کاربر حسن جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 145 مشاهده پرسش
    با سلام
    من با توجه سن (35 سال) فقط شانس پذیرش استان ساسکاچوان را دارم، آیا میشه بعد از پذیرش و ورود به کانادا، در استان دیگری کار پیدا کنم یا باید حتما در استان ساسکاچوان کار پیدا کرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      بله امکان جابجایی هست

  • تصویر کاربر Eisa دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 156 مشاهده پرسش
    سلام
    لیسانس ای تی ۱۳۹۶ دارم و ۳۹ سالم هست.
    فوق لیسانس مدیریت تکنولوژی ۱۳۹۸دارم .
    ۱۷ سال سابقه کار در آی تی و بیمه از سال.۱۳۸۳
    و در ۷ سال اخیر مدیر آی تی بودم .
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۷ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن روش مهاجرتی، نیاز به اطلاعات بیشتری داریم. در صورت تمایل به مشاوره رایگان وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر مینا سه شنبه ۱۱ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام
    من در برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان نامینیت شدم و مدارکم را سابمیت کردم و در حال حاضر هم دانشگاهی که قبلا در اتاوا اپلای کردم من را اکسپت کرده است. با توجه به این که تا زمان مهاجرت به ساسکاچوان 21 ماه زمان لازم است آیا می توانم برای ویزای دانشگاه اقدام کنم؟ آیا بحث اقامت بر ویزای دانشجویی و اقدام برای ویزای دانشجویی بر بررسی امکان مهاجرت تاثیر منفی دارد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۱ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. در ویزای تحصیلی فرض بر این است که شما بعد از اتمام تحصیل خاک کانادا را ترک می کنید. ولی در برنامه مهاجرتی مثل اکسپرس انتری ساسکاچوان، شما قصد ماندن در خاک کانادا را دارید که کاملا در تضاد هستند. البته باید توجه داشته باشید که همه چیز به شرایط پرونده شما بستگی دارد. معمولا اگر برای برنامه مهاجرتی شما هنوز فایل نامبر صادر نشده باشد، درخواست ویزای تحصیلی مشکلی را ایجاد نمی کند ولی اگر فایل نامبر صادر شده و پروسه اکسپرس شروع شده، همه چیز به نظر افسر بستگی دارد و احتمال قانع شدن او برای صدور ویزای تحصیلی خیلی کم است. در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره و راهنمایی کامل با وکلای موسسه حقوقی اَپلو را دارید، وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر