برای دریافت ویزای اقامت موقت کانادا (TRV) چه مدارکی لازم است؟

بسیاری از مراجعه کنندگان به موسسه حقوقی اپلو نمی دانند ویزای اقامت موقت کانادا چیست. ما در این مقاله می خواهیم به طور مفصل ویزای اقامت موقت کانادا را برای شما شرح دهیم. کانادا یکی از کشور هایی است که روش ها مختلفی را برای ورود به خاک این کشور پیشنهاد می دهد. زمانی که شما می خواهید وارد خاک این کشور شوید دو مسیر دارید یا ویزای اقامت دائم کانادا دریافت کنید یا ویزای اقامت موقت (TRV) دریافت کنید.

اقامت موقت چیست؟

از جمله این فرصت ها می توان به دیدار خانواده و دوستان اشاره کرد. اگر فرد با اهدافی مانند تفریح و بازدید از خانواده یا دوستان قصد آمدن به کانادا را داشته و عضو یکی از کشور های معاف از ویزا نمی باشد، باید یک ویزای اقامت موقت دریافت کند. کشور هایی مانند آمریکا و استرالیا از جمله کشور های معاف از ویزا هستند. در زمینه کاری ما ویزای اقامت موقت تحت عنوان TRV نامیده می شود.

به احتمال زیاد فرد متقاضی باید فرم IMM 5257 را پر کند. فرم IMM 5257 توسط افرادی استفاده می شود که برای اهداف کوتاه مدت مانند گردشگری، بازدید از خانواده و دوستان یا سفر های تجاری قصد دارند ویزای TRV را برای بازدید از کانادا درخواست دهند.


انواع ویزای اقامت موقت کانادا

تمام این مراحل وابسته به این است که شما با چه هدفی می خواهید وارد کانادا شوید. در این قسمت شما را با انواع ویزای اقامت موقت کانادا آشنا می کنیم.

ویزای اقامت موقت کانادا


مدارک لازم جهت اخذ ویزای اقامت موقت کانادا

برای گرفتن انواع ویزای کانادا گام اول ارائه مدارک و اسناد می باشد .در هنگام درخواست برای یک ویزای TRV نیاز به ۵ مدرک اصلی است که باید به مراجع نشان داده شود. لازم به ذکر است که هر پرونده مهاجرتی بسته به موقعیت خاص آن متفاوت می باشد اما معمولا افراد باید در هنگام درخواست ویزای اقامت موقت کانادا مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

  1. گواهی وابستگی ها به کشور خود
  2. گواهی منابع مالی برای بازدید از کانادا
  3. مدارک شناسایی مانند پاسپورت یا کارت اقامت کشور
  4. نامه دعوت از کسانی که فرد را به کانادا دعوت کرده اند
  5. اثبات اینکه فرد فقط برای مدتی معین در کانادا می ماند

⚠️ رفع مسئولیت : امکان دارد فرد به داشتن مدارک و اطلاعات دیگری نیز نیاز داشته باشد. افراد باید قبل از ترک کشور خود یک TRV بدست آورده باشند و دریافت آن در هنگام رسیدن به کانادا امکان پذیر نیست.


شرایط اخذ ویزای اقامت موقت کانادا

جهت بدست آوردن صلاحیت های لازم برای دریافت ویزای اقامت موقت در کانادا، افراد باید واجد شرایط بودن خود را از نظر قانون و دستورات مهاجرت و حمایت از پناهجویان به افسر (کنسولگری) نشان داده و ثابت کنند که پس از داشتن اقامتی موقت کانادا را ترک خواهند کرد.

همچنین، افراد باید:

  • افسر را متقاعد کنند که پس از اتمام مدت اقامت خود کانادا را ترک خواهند کرد.
  • نشان دهند که منابع مالی لازم را برای حمایت از خود و خانواده شان را در هنگام اقامت در کانادا و همچنین ترک کانادا به سمت کشور مبدا را دارند.
  • اثبات کنند که تمایلی برای کار یا تحصیل در کانادا ندارند (مگر این که توسط مراجع اجازه داده شوند)
  • هیچ سابقه ای از فعالیت های مجرمانه ندارند.
  • برای امنیت کانادا خطری محسوب نمی شوند.
  • از سلامت نسبی برخوردار هستند. (در صورت نیاز باید یک معاینه پزشکی انجام دهند)

هزینه ویزای اقامت موقت کانادا

هزینه های مربوط به اقامت موقت شامل اخذ ویزای موقت است که به توریست ها و افراد بازدیدکننده از نقاط مختلف جهان در کانادا داده می شود. این ها شامب هزینه های ویزای توریستی کانادا و ویزای دانشجویی کانادا این کشور می شوند. ۵ نوع از هزینه های مربوط به ویزا را در جدول زیر با جزئیات توضیح داده ایم:

هزینه ویزای توریستی کانادا

انواع هزینه هاهزینه به دلار کانادا

هزینه تقاضای ویزای مولتی کانادا (شامل ویزای سوپر) – به ازای هر نفر.

(ویزای اقامت موقت برای رفت و برگشت یک یا چند باره توسط فرد)

۱۰۰

هزینه تقاضای ویزای بازدیدکننده ها – برای ۵ نفر یا بیشتر

(ویزای اقامت موقت برای رفت و برگشت یک یا چند باره توسط فرد)

برای واجد شرایط بودن برای این هزینه، شما و خانواده باید همزمان برای این موضوع اقدام کنید و بچه های شما باید کمتر از ۲۲ سال سن داشته باشند

۵۰۰
افزایش زمان اقامت برای بازدیدکننده ها – به ازای هر نفر۱۰۰
بازگردانی وضعیت خود به بازدیدکننده (هزینه اپلای ضروری نیست)۲۰۰

هزینه های مربوط به صدور اجازه پرواز الکترونیکی

* هزینه مربوط به کسب الکترونیکی اجازه پرواز برای کانادا، ۷ دلار این کشور است.

هزینه ویزای مجوز کار کانادا

در این قسمت به بررسی هزینه های مهاجرت به کانادا از طریق کار می پردازیم.

انواع هزینه هاهزینه به دلار کانادا
هزینه مربوط به اپلای برای صدور ویزای کار کانادا – به ازای هر نفر (شامل هزینه مربوط به تقاضای افزایش دوره اعتبار)۱۵۵
هزینه مربوط به اپلای برای صدور مجوز کار کانادا – گروه های سه نفره یا بیشتر (هنرمندان حوزه اجرا باید به صورت همزمان اقدام کرده و به صورت تکی هزینه مربوط به ویزای بازدیدکننده موقت را پرداخت کنند، در صورت امکان پذیر بودن)۴۶۵
هزینه صدور مجوز کار آزاد۱۰۰
بازگردانی وضعیت خود به عنوان یک نیروی کار در کانادا

۳۵۵

(شامل هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلاری و یک مجوز کار جدید برای ۱۵۵ دلار)

هزینه ویزای تحصیلی کانادا

انواع هزینه هاهزینه به دلار کانادا
هزینه مربوط به تقاضای صدور ویزای تحصیلی کانادا – به ازای هر نفر ( شامل درخواست افزایش مدت زمان تحصیل)۱۵۰
بازگردانی وضعیت خود به یک دانشجو

۳۵۰

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

هزینه های بیومتریک

اگر کنسولگری کانادا از شما بخواهد تا مشخصات بیومتریک خود را نیز ثبت کنید، برای انگشت نگاری کانادا نیز هزینه ای باید پرداخت گردد. این هزینه، ثبت تصویر دیجیتالی و مجموعه اثر انگشتان را شامل می شود. علاوه بر این، اگر تقاضای خود را در یک مرکز تقاضای ویزای رسمی (VAC) ثبت کرده باشید، هزینه سرویس دهی این مراکز نیز اضافه خواد شد که شامل موارد زیر می شود:

  • بررسی این موضوع که تقاضای شما کامل شده است
  • ارسال پرونده اپلای شما به مرکز ویزا
  • فرستادن پاسپورت ها و مراقبت از اسناد در این پروسه و تا اداره ویزا
  • پیگیری های مربوط به اپلای افراد که به صورت آنلاین ثبت شده اند
نوع هزینه مورد نیازهزینه به دلار کانادا
هزینه مربوط به بیومتریک – به ازای هر نفر۸۵
هزینه مربوط به بیومتریک – برای خانواده های ۲ نفره یا بیشتر۱۷۰
هزینه مربوط به بیومتریک برای گروه های ۳ نفره و یا هنرمندان اجرا۲۵۵

حتما بخوانید

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟ برای  آشنایی با ۸ روش تضمینی مهاجرت به کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مهاجرت به کانادا

۵ سوال متداول ویزای اقامت موقت کانادا TRV

در این قسمت به بررسی سوالات متدوال در مورد ویزای اقامت موقت (TRV) می پردازیم.

۱- در صورتی که قبل از انقضای ویزا کانادا را ترک کرده و دوباره به آن بازگردیم چه می شود؟

ویزا های توریستی اقسام گوناگونی دارند. برخی از این ویزا ها تک ورودی هستند یعنی تنها برای یک بار ورود به کانادا استفاده می شوند. در صورتی که دارنده ویزا کانادا را ترک کرده و دوباره قصد بازگشت به آن را داشته باشد باید مجددا برای دریافت ویزا درخواست دهد. در صورتی که فرد به آمریکا یا جزایر سنت پیر ا میکولن سفر کرده باشد از این قاعده مستثنی است. با این حال، برخی ویزا ها چند ورودی هستند که به دارندگان خود اجازه می دهند تا زمانی که ویزایشان اعتبار دارد کانادا را ترک کرده و دوباره به آن وارد شوند.

۲- آیا می توان وضعیت ویزیتوری خود را تمدید کرد؟

در صورتی که فرد با استفاده از یک ویزای توریستی کانادا یا ویزیتوری به کانادا آمده و قصد درخواست برای تمدید زمان اقامت خود در کانادا را دارد، نیاز دارد تا وضعیت ویزیتوری خود را بدست آورد. می توان در کانادا از طریق یک دفتر مهاجرتی کانادا برای وضعیت ویزیتوری خود درخواست داد. با این حال، باید قبل از منقضی شدن وضعیت ویزیتوری کنونی برای تمدید آن درخواست داد. به عنوان یک نکته عمومی باید گفت هنگامی که به عنوان یک گردشگر یا ویزیتور به کانادا می آیید، به شما یک وضعیت ویزیتوری به مدت ۶ ماه داده می شود.

در صورتی که وضعیت ویزیتوری شما منقضی شده اما از قبل برای تمدید آن درخواست داده اید و اکنون منتظر تمدید آن هستید، تا زمانی که نتیجه تصمیم نهایی در ارتباط با درخواست تمدید ویزای شما صادر شود. به شما وضعیتی به نام وضعیت ضمنی داده می شود. اگر درخواست تمدید ویزا رد شود در صورتی که درخواست شما در ظرف ۹۰ روز پس از تاریخ رد شدن ثبت شود، می توانید برای بازگردانی وضعیت خود درخواست دهید.

۳- چه کسی به ویزای توریستی کانادا نیاز ندارد؟

برخی افراد مانند افرادی که تابعیت کشور های زیر را دارند نیازی به دریافت ویزای توریستی کانادا ندارند:

سنت وینسنت

سن ماریوسنگاپورسنت لوسیاسنت کیتس

پاپوا گینه نو

پرتغاللهستاننیوزلندنروژ

لوکسامبورگ

موناکوهلند

مکزیک

مالتا

مالتا

لیتوانیلیختنشتاینلاتویاژاپن
ایتالیااسرائیلایرلندمجارستان

هنگ کنگ

یونان

استونی

جمهوری چک

بلژیکاتریش
ایسلند

فنلاند

قبرس

برونئی

چین (تایوان)

دانمارک

فرانسه

کرواسی

باربادوس

استرالیا

دانمارک

آلمانشیلیباهاماسآندورا

اسپانیا

کره جنوبیجزایر سلیماناسلوونی

اسلواکی

ایالات متحده

انگلستانتووالوسوئیس

سوئد

وانواتوزیمبابوهساموای غربیشهر واتیکان

 

  1. در صورتی که تابعیت بریتانیا یا توابعی از آن را دارید که به عنوان بخشی از بریتانیا محسوب می شوند و یا تابعیت یکی از قلمرو های مستقل بریتانیا را از طریق تولد، نژاد، درخواست تابعیت و یا بومی شدن در یکی از قلمرو های مستقل بریتانیا که در پایین نام برده شده اند بدست آورده اید جهت سفر به کانادا نیازی به دریافت ویزای توریستی ندارید.
  2. قلمرو ها: آنگولا، برمودا، جزایر ویرجین بریتانیا، جزایر کیمن، جزایر فالکلند، جبل الطارق، هنگ کنگ، مونتسرات، جزایر پیت کرن، سنت هلنا و جزایر تورکس و کایکوس
  3. در صورتی که به صورت قانونی اقامت دائم و یا گرین کارت ایالات متحده را داشته و یا به نحوی مدرکی از کارت اقامت دائم خود در آمریکا دارید، جهت سفر به کانادا نیازی به دریافت ویزای توریستی ندارید.
  4. در صورتی که یک شهروند ترکیه ای بوده و با استفاده از پاسپورت دیپلماتیک سفر می کنید یا دارای پاسپورت یا مدارک سفر از طرف سریر مقدس (واتیکان) هستید، شما نیز جهت سفر به کانادا به دریافت ویزای TRV نیازی ندارید.

۴- چه کسی برای رفتن به کانادا به ویزای اقامت موقت نیاز دارد؟

ویزایTRV

اغلب، هر فرد دیگری که کشور او در لیست معافیت از دریافت ویزا ذکر نشده است جهت سفر به کانادا نیاز به ویزای TRV دارد. از جمله این افراد کسانی هستند که تابعیت کشور های زیر را دارند:

  • افغانستان، آلبانی، الجزایر، آنگولا، آرژانتین، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بلاروس، بلیز، بنین، بوتان، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، برزیل، بوتسوانا، بلغارستان.
  • بورکینافاسو، بوروندی، کامبوج، کامرون، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، چاد، شیلی، کلمبیا، کومور، کنگو، جمهوری دموکراتیک کنگو، کوبا، جمهوری چک.
  • جیبوتی، جمهوری دومینیکن، اکوادور، مصر، السالوادور، گینه استوایی، اریتره، استونی، اتیوپی، فیجی، گابون، گامبیا، گرجستان، غنا، گواتمالا، گینه، گینه بیسائو، گویان.
  • هایتی، هندوراس، هند، اندونزی، ایران، عراق، اسرائیل (تنها اسرائیلیان دارنده مدرک سفر نارنجی رنگ و معتبر بجای پاسپورت ملی)، ساحل عاج، جامایکا.
  • اردن، قزاقستان، کنیا، کویت، قرقیزستان، لائوس، لاتویا، لبنان، لسوتو، لیبریا، لیبی، لیتوانی، مقدونیه، جمهوری مالاگاسی (جمهوری یوگوسلاوی سابق).
  • مالاوی، مالزی، مالدیو، مالی، موریتانی، موریس، مکزیک، مولداوی، مغولستان، مراکش، موزامبیک، میانمار، نامیبیا (برمه)، نپال، نیکاراگوئه، نیجر، نیجریه، عمان.
  • جزایر اقیانوس آرام، قلمرو های مورد اعتماد پاکستان از نظر ایالات متحده، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، قطر، رومانی، روسیه، رواندا، سائوتومه و پرنسیپ.
  • عربستان سعودی، سنگال، سیر الئون، جمهوری اسلواکی، سومالی، آفریقای جنوبی، سری لانکا، سنت لوسیا، سنت وینسنت، سودان، سورینام، سوازی لند، سوریه
  • تاجیکستان، تایوان، تانزانیا، تایلند، توگو، تونگا، ترینیداد و توباگو، تونس، ترکیه، ترکمنستان، اوگاندا، اوکراین، امارات متحده عربی، اوروگوئه، ازبکستان، ونزوئلا، ویتنام، یمن، یوگوسلاوی، زامبیا.

۵- فرایند دریافت ویزای اقامت موقت کانادا چه مدت طول می کشد؟

هیچ کس نمی تواند به صورت تضمینی مدت زمان بررسی درخواست ویزای TRV توسط دولت کانادا را بیان کند اما پیشنهاد ما این است که جهت پیشگیری از بروز مشکلات، حداقل ۲ ماه قبل از زمان برنامه ریزی شده خود برای ترک کانادا برای آن ویزا درخواست دهید. این فرایند می تواند با راهنمایی افراد حرفه ای در زمینه مهاجرت با سرعت بیشتری صورت گیرد. یک یا چند مورد از موارد زیر می توانند فرایند بررسی درخواست ویزا را به تاخیر اندازند:

  • درخواست های ناکامل
  • معاینات پزشکی کانادا
  • نیاز به بررسی های امنیتی یا سوابق
  • سابقه کیفری
  • نیاز به مصاحبه
  • نیاز به تایید مدارک

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا

چرا مشورت با وکیل مهاجرت به کانادا برای دریافت اقامت موقت ضروری است؟

از آنجایی که فرایند های درخواست برای ویزای TRV ساده به نظر می رسند، برخی افراد بدون کمک یک وکیل مهاجرت به کانادا و با تصور این که خود قادر به انجام این کار هستند برای دریافت ویزا درخواست می دهند. در واقع، در درخواست های TRV مواردی که به خوبی آماده نشده اند احتمال بالا تری از نظر رد شدن دارند. موازین و استاندارد ها در این امر بسیار شدید و دقیق هستند. ما دریافته ایم که اصلی ترین علت رد شدن درخواست ها درست پر نشدن فرم درخواست بوده است.

جای تاسف دارد هنگامی که فردی به دلیل قرار ندادن نقطه حرف i یا یک خط خوردگی کوچک از رسیدن به رویا هاش باز می ماند. می توان با استفاده از کمک افراد متخصص در امر مهاجرت به کانادا از طریق تخصص شانس خود را جهت دریافت موافقت با ویزای TRV افزایش داد.

چرا برای دریافت ویزای اقامت موقت باید از موسسه حقوقی اپلو کمک بگیرید؟

بسیاری از مشتریان ما از اینکه با محول کردن تشریفات اداری و پیگیری قوانین دولتی به وکیل مهاجرت به کانادا از دردسر های این موارد رهایی یافته اند خوشحال هستند. بسیار لذت بخش است که مشتریان خود را در حالی ببینیم که  بدون تحمل زحمت های تشریفات اداری و کاغذی پیچیده وارد کانادا شده، از اقوام و دوستان خود بازدید کرده یا به سرتاسر چشم انداز های بی نظیر کانادا سفر کرده و از آن ها دیدن می کنند.

ما به هزاران نفر کمک کرده ایم تا با موفقیت از کانادا دیدن کنند با این حال، هیچ کس نمی تواند هیچ تضمینی ارائه کند. ما از این موضوع مطمئن هستیم که با استفاده از تجارب فراوان خود می توانیم در افزایش احتمال قبولی تان به شما کمک کنیم.

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مهسا یکشنبه ۲۳ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 135 مشاهده پرسش
    سلام
    من و همسرم برای دریافت ویزا اقدام کردیم ویزا همسرم صادر شد ولی برای من نامه ویزیتور رکورد صادر شد و ویزا برای من صادر نشد. من با این نامه میتونم وارد کشور کانادا بشم یا باید دوباره اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۳ آبان ۰( 2 سال پیش)

      بله امکان ورود دارید

  • تصویر کاربر مهیار جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 157 مشاهده پرسش
    سلام من با پسر بیمارم که مبتلا به صرع میباشد و همسرم فوت کرده و خودم بازنشسته دولتی هستم درخواست مهاجرت دارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت جمعه ۸ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      لطفا فرم مهاجرتی را تکمیل نمایید

  • تصویر کاربر ساناز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام پرستار هستم 4سال سابقه کار دارم 33سالمه دوره های زبان برای گرفتن مدرک زبان رو میگذرونم برای گرفتن ویزای کار کانادا چه کارهایی باید انجام بدم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای دریافت مشاوره رایگان، وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر شهرام سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    با درود و عرض ادب ؛ جسارتا میخواستم بدونم وقتی جهت ویزای مولتی اقدام کردی و انگشت نگاری انجام دادی و پس از ۲۰ روز اپلیکیشن استاتوس یا همان کام فر بیاد و مشکلی مطرح نشده باشد چقدر طول میکشه که سفارت پاسها برای درج ویزا بخواهد ؟

    دوم اینکه اگه ویزا را دادن در این شرایط اپیدمی کرونا آیا میتوان به کانادا رفت ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در حال حاضر و به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا هیچ زمان دقیق و مشخصی برای مراحل ویزاهای توریستی کانادا نمی توان اعلام کرد. اگر اقوام درجه یک شما مثل پدر و مادر ، همسر، فرزندان وابسته، پدربزرگ و مادر بزرگ و حتی خواهر و برادر و نوه در کانادا دارید که مقیم و یا شهروند کانادا هستند، می توانید با رعایت و انجام دستورالعمل های اداره مهاجرت کانادا وارد کانادا شوید. 

  • تصویر کاربر سمیرا یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    آیا برای آزمایشات پزشکی می توانم پزشک خود را انتخاب کنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      يك ليستي از پزشكاني كه اين ازمايشات را ميگيرند وجود دارد و شما ميتوانيد از بين اين پزشكان پزشك خود را انتخاب كنيد.

  • تصویر کاربر رحیم چهارشنبه ۵ دی ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    آیا در صورت مرجوع یا مردود شدن پرونده، مبلغ حق الوکاله مسترد می گردد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۵ دی ۹۷( 5 سال پیش)

  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۵ دی ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    در چه صورتی که پس از اقدام منصرف شوم، آیا مبلغ از طرف شما عودت می شود؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۵ دی ۹۷( 5 سال پیش)

  • تصویر کاربر ارشیا یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    برای اینکه بدون مصاحبه قبول شوم چه کار باید بکنم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      معمولا در روشهاي اقامتي موجود افراد مصاحبه نميشوند و اصطلاحا ويو ميشوند.

  • تصویر کاربر فریما دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    تعریف نیروی متخصص و ماهر چیست؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷( 5 سال پیش)

      نیروی متخصص و ماهر یعنی فردی که یک توانمندی و تخصص در یک زمینه ی کاری دارد و اداره مهاجرت به دلیل داشتن این تخصص به او اقامت کاری می دهد. باید گفت نیروی متخصص به فردی گفته می شود که تخصص و تجربه ی لازم در زمینه فعالیت خودش دارد و زبان خوانده و درس آن رشته را نیز خوانده است. در واقع کشور کانادا می گوید افرادی که در کشور خودشان درس خوانده اند و تلاش خود را کرده اند در صورتی که زبان را هم بلد باشند می توانند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا سود آوری خویش را برای آن کشور به ارمغان بیاورند. تحصیلات فرد باید فوق لیسانس به بالا باشد و حداقل یکسال در زمینه ی کاری خود سابقه ی کار داشته باشد و سنش هم مناسب باشد و خیلی بالا نباشد و نمره ی آیلتس هم باید ۷ و ۸ باشد.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر