پروسه مهاجرت به کانادا چقدر زمان می برد

یکی از رایج ترین سوالاتی که مهاجران احتمالی به کانادا از ما می پرسند این است که فرایند مدت زمان مهاجرت به کانادا چقدر طول می کشد؟ چقدر طول می کشد تا تقاضای مهاجرت من بررسی شود؟ مدت زمان گرفتن اقامت کانادا چه مدت است؟ ما تمام اطلاعاتی را که درباره زمان های فرایند مهاجرت نیاز دارید در این مطلب قرار داده ایم، پس به خواندن مطلب ادامه دهید.

فهرست موضوعات

مدت زمان گرفتن اقامت کانادا

افرادی که متقاضی انواع ویزای کانادا یا اجازه ورود به کانادا هستند باید در هنگام محاسبه زمان دریافت پاسخ، میانگین مدت زمان مهاجرت به کانادا بررسی را بدانند. در بحث مهاجرت به کانادا ، مدت فرایند به مدت زمانی گفته می شود که مراجع سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تقاضای فرد را بررسی می کنند. این مدت زمان مهاجرت به کانادا از روز دریافت تقاضا تا روز تصمیم گیری را شامل می شود. باید به خاطر داشت که این زمان ها شامل مدت زمان ثبت ابراز تمایل (EOI)، دریافت دعوت به تقاضا، آماده سازی مدارک، ثبت تقاضا و یا مدت زمان ارسال نهایی ویزا، مجوز و کارت ها نمی شوند.

زمان بررسی و رسیدگی به تقاضای مهاجران به کشور کانادا

متقاضیان هر نوع از ویزا یا مجوز خاص برای کانادا باید در زمینه محاسبه این که چقدر طول می کشد تا نتیجه تقاضا از کانادا به دستشان برسد فاکتور ها و موارد کلی و میانگین زمانی را در نظر بگیرند. شایان ذکر است که این مدت زمان بررسی شامل زمانی که ثبت یک فرم علاقه مندی یا دریافت دعوت نامه برای اپلای نیاز است نمی شود. همچنین زمان مورد نیاز برای آماده کردن اسناد، ثبت کردن فرم تقاضا و یا پست کردن ویزاهای نهایی شده، مجوز ها و کارت های وضعیت جزئی از این زمان رسیدگی نیستند.

چه مواردی می توانند مدت زمان رسیدگی به درخواست اپلای من را تحت تاثیر قرار دهند؟

چندین عامل وجود دارند که مدت زمان بررسی تقاضای فرد را تحت تاثیر قرار می دهند:

مهاجرت به کانادا چقدر طول می کشد

کشور محل سکونت

برخی بررسی های سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) بسته به کشوری که فرد در آن سکونت دارد متغییر هستند. قبل از ماه دسامبر ۲۰۱۵، مدت زمان های بررسی برای خدمات متفاوت طبق دفتر ویزای کانادا نمایش داده می شد. این به آن دلیل بود که هر دوی تقاضا های دائم و موقت اقامت، ویزا و مجوز های ورود توسط نزدیک ترین دفتر ویزا بررسی می شدند. اکنون، تقاضا ها به شبکه جهانی دفاتر ویزا فرستاده می شوند تا بررسی آن ها تا بیشترین حد ممکن موثر باشد. بنابراین، تقاضای فرد الزاما در نزدیک ترین دفتر ویزا به فرد بررسی نشده اما در بهترین دفتری بررسی خواهد شد که برای بررسی کارآمد این تقاضا طراحی شده است.

نوع تقاضای مهاجرت

زمان های بررسی انواع مختلف ویزا و مجوز ها نیز متفاوت هستند. نوع تقاضا و همچنین تعداد افرادی که تقاضای آن ها در آن دسته در حال بررسی است نیز می تواند بر مدت زمان بررسی تاثیر گذار باشد. در صورتی که یک برنامه بیش از حد انتظار تقاضا دریافت کند، فرایند بررسی آن ها می تواند مدت زمان بیشتری به طول انجامد.

تکمیل بودن تقاضا

در صورتی که یک تقاضا کامل نباشد، امکان دارد IRCC کل تقاضا را رد کرده و یا تقاضای اطلاعات بیشتری نماید که این مورد به صورت چشم گیری بررسی را به تاخیر خواهد انداخت.

برای سریع تر انجام شدن پروسه مهاجرت به کانادا باید از وکیل مهاجرتی خبره کمک بگیرید تا بتواند فرم های مهاجرتی را به نفع شما پر کرده و برای اداره مهاجرت و شهروندی کانادا بفرستد.برای آشنایی با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

وکیل مهاجرت به کانادا

میانگین زمان بررسی تقاضا در برنامه های مهاجرتی کانادا

در ادامه پیرامون برخی از محبوب ترین جریان های حدودی مربوط به زمان بررسی و رسیدگی به پرونده ها بحث خواهیم کرد. این نکته را نباید فراموش کنیم که مدت زمان رسیدگی و اعلام نتیجه برای اپلای کانادا فقط به صورت تخمینی هستند و هیچ چیز را نمی توان تضمین کرد. زمان هایی که در ادامه مقاله ذکر کرده ایم بر اساس زمان های رسیدگی و اعلام نتیجه میانگین در سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) بوده و در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۸ رسما اعلام شده اند.

این نکته را هم فراموش نکنید که گاهی اوقات مدت زمان بررسی و رسیدگی به یک فرم تقاضا به این موضوع بستگی دارد که اپلای فرد به شکل الکترونیکی انجام شده است و یا به صورت کاغذ و چاپ شده در اختیار سازمان قرار گرفته باشد. در ادامه این نکته را هم ذکر کرده ایم که آیا الکترونیک یا کاغذی بودن روی هر کدام از موارد تاثیری دارد یا خیر.

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

این برنامه شامل کارگران فنی فدرال (FST)، نیروی متخصص فدرال (FSW)، افراد دارای تجربه کانادایی (CEC) و برنامه های نامزدی استانی (PNP) می شود. در ۸۰ درصد موارد، بررسی تقاضا هایی که از طریق اکسپرس اینتری ثبت می شوند ۶ ماه پس از تاریخ دریافت آن به طول می انجامد. باید به خاطر داشت که این زمان های بررسی شامل مدت زمان ثبت پروفایل اکسپرس اینتری، دریافت نامه دعوت و آماده سازی تقاضای نهایی برای ثبت نمی شود.حتما در این زمینه باید ویزای کار کانادا را دریافت کنید.

پروسه زمانی مهاجرت به کانادا با ویزای تحصیلی

مدت زمان فرایند بررسی مجوز های تحصیلی بسته به کشور محل اقامت فرد متقاضی بسیار متغییر است. کوتاه ترین زمان بررسی تقریبا ۴ تا ۶ هفته است اما افرادی که از برخی کشور ها تقاضا می دهند باید نزدیک به ۲۰ هفته را انتظار داشته باشند. علاوه بر آن، مدت زمان بررسی ویزای تحصیلی کانادا به حجم تقاضا های دریافت شده بستگی دارد. در صورتی که فرد نزدیک به انتهای سال تحصیلی تقاضای خود را ثبت کند، باید انتظار مقداری تاخیر را داشته باشد.

آیا با بهترین دانشگاه های کانادا جهت تحصیل در کانادا آشنا هستید؟ برای کسب اطلاعات از جزئیات دقیق دانشگاههای کانادا به لینک زیر مراجعه کنید.

دانشگاه های کانادا

مدت زمان گرفتن ویزای کار بعد از فارغ التحصیلی

این مورد نوعی از ویزا است که در دسته بندی افزایش اعتبار مجوز کار قرار می گیرد. مدت زمان بررسی درخواست برای این نوع مجوز به متود مورد استفاده شما جهت ثبت درخواست بستگی دارد و می تواند متغیر باشد. اگر تقاضای خود را به شکل آنلاین ثبت کرده باشید، رسیدگی به درخواست شما حدود ۵۰ روز به طول می انجامد. با این حال اگر درخواست شما مبتنی بر کاغذ و به شکل فیزیکی ثبت شده باشد، مدت زمان آن طولانی تر بوده و تا ۱۰۵ روز طول خواهد کشید.

آیا می دانید برای رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا باید انجام دهید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

رفع ریجکتی ویزای کانادا

مدت زمان گرفتن اقامت دائم کانادا

بررسی یک کارت اقامت دائم جدید ۶۱ روز به طول می انجامد. با این حال، تجدید یا تعویض یک کارت اقامت دائم قدیمی نزدیک به ۷۱ روز زمان می برد.

کارت اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چقدر طول میکشد

مدت زمان بررسی تقاضای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج تقریبا نزدیک به ۱۲ ماه به طول می انجامد. مدت زمان بررسی به این نوع از درخواست ها بستگی به این موضوع دارد که همسر شما قبلا در داخل یا خارج کانادا مقیم بوده است (اسپانسرینگ درون کشوری و برون کشوری)، اما در حال حاضر این دسته بندی بسیار استاندارد و ثابت شده و تمامی فرم های تقاضای حمایت مالی همسر در عرض ۱۲ ماه انجام می شود.

ویزای توریستی

پروسه رسیدگی و نتیجه گیری برای درخواست های کسب ویزای توریستی کانادا (visitors visa) به این بستگی دارد که تقاضای خود را از کجا و چگونه ثبت می کنید. اگر از داخل کانادا این کار را انجام دهید، تقاضای آنلاین در عرض ۱۴ روز رسیدگی می شود و اپلای به صورت کاغذی و فیزیکی در عرض ۱۹ روز رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد. با این حال، درخواست هایی که از خارج کشور کانادا ثبت می شوند مدت زمان رسیدگی متغیری داشته و این موضوع به کشوری که در آن اقامت دارید بر می‌گردد.

باز هم باید این نکته را ذکر کنیم که تمامی مدت زمان های ذکر شده در این مقاله هیچ ضمانتی ندارند و بدون هیچ اطلاعی ممکن است متغیر بوده و بیشتر یا کمتر شوند. این موضوع توسط خود سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام شده است.

علل تاخیر فرآیند مهاجرت به کانادا

تایید یا رد یک درخواست اقامت دائم فرایندی طولانی است. ماموران مهاجرتی باید تمامی اسناد را بررسی کرده و تصمیمی بگیرند که می تواند زندگی فرد را دگرگون کند. با این حال عوامل بسیار دیگری نیز مدت زمان میانگین تقاضا را افزایش می دهند:

شلوغ بودن دفتر ویزای محلی

برخی مناطق دنیا تقاضا های بیشتری دریافت می کنند. برای مثال دفاتر ویزا در آفریقا یا خاورمیانه در حال حاضر طولانی ترین زمان بررسی را برای تقاضا های نیروی کار متخصص دارند. هر کشوری دارای دفتر ویزای کانادا نیست و در نتیجه آن، یک دفتر ویزای مرکزی می تواند مسئول رسیدگی به متقاضیان چند کشور یا منطقه باشد. برای مثال، دفتر ویزای پاریس مسئول رسیدگی به تقاضا های مهاجرتی الجزایر، بلژیک، لیبی، لیختنشتاین، لوکسامبورگ، پرتغال، اسپانیا، سویس و تونس است!

همینطور دفتر لندن مسئول رسیدگی به تقاضا های دانمارک، فنلاند، گرینلند، ایسلند، ایرلند، نروژ، سوئد، بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و یمن است.

دشواری بررسی امنیتی

یک بررسی امنیتی اجباری بر روی تمامی تقاضا های اقامت دائم وجود دارد تا از ورود افرادی جلوگیری شود که امنیت کانادا را در معرض خطر قرار می دهند. مدت این مورد می توانند تحت تاثیر عواملی از جمله خدمت سربازی، سفر های خارجی، عضویت در سازمان های سیاسی و… باشد. برخی کشور های خارجی نسبت به دیگر کشور ها همکاری بهتری با کانادا دارند و گاهی اوقات بررسی پیشینه فرد می تواند تقریبا دشوار باشد.

برای بررسی تقاضای مهاجرتی در اسرع وقت چه کارهایی لازم است؟

سعی کنید الزامات زیر را انجام دهید تا تقاضای شما بهینه باشد و زودتر بررسی شود.

تقاضای خود را به درستی تکمیل کنید

واضح به نظر می رسد اما بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که ((اوه، مطمئن نیستم در این قسمت چه بگویم… آن ها خود خواهند فهمید)). خیر، آن ها نخواهند فهمید. تقاضای فرد باز فرستاده شده و زمان او به هدر می رود. تکمیل تقاضا می تواند یک هفته تا دو ماه به طول انجامد اما باید آن را با جدیت انجام داد زیرا ارزشش را دارد.

سیاست های مهاجرتی کانادا

تمامی مدارک مورد نیاز را بفرستید

این مورد نیازی به توضیح ندارد. اگر به دلایلی، قادر به ارائه مدرکی نیستید، نامه ای در توضیح این مورد بنویسید. من پس از فهمیدن اینکه این فرایند می تواند تا ۶ ماه به طول انجامد، این کار را برای سند ازدواج خود انجام دادم. تقاضا را فرستادم و توضیح دادم که چرا سند ازدواج را بعدا می فرستم و مشکلی نیز پیش نیامد.

دفتر محلی خود را از هر گونه تغییر مطلع سازید

در صورت تغییر محل زندگی، حتما دفتر ویزای خود را مطلع کنید. بررسی برخی تقاضا ها سال ها به طول می انجامد و در این زمان زندگی متقاضیان می تواند بسیار دستخوش تغییر شود. برخی افراد ازدواج می کنند، برخی بچه دار می شوند و…  دفتر ویزای خود را سریع مطلع سازید زیرا در هر حال آن ها موضوع را کشف خواهند کرد.

دسته مهاجرتی خود را با دقت انتخاب کنید

آزمون آنلاین را بدهید تا از دریافت امتیاز مهاجرت به کانادا در دسته نیروی کار متخصص اطمینان بدست آورید. در صورتی که از طریق دسته ازدواج اقدام می کنید، مطمئن شوید مدرکی کافی دال بر کیفیت رابطه خود دارید. به طور کلی، انتخاب های خود را واضح کنید و با فرستادن تمامی مدارک حمایتی مورد نیاز از آن ها پشتیبانی کنید.

در صورت توان، دفتر ویزای خود را انتخاب کنید

همانطور که در بالا گفته شد، برخی دفاتر ویزا شلوغ تر از دفاتر دیگر هستند. در صورتی که از خارج از کانادا درخواست می دهید، متاسفانه باید از کشوری تقاضا کنید که در آن سکونت دارید. اما در صورتی که از قبل در کانادا هستید، می توانید از درون یا بیرون کانادا اقدام کنید. برای مثال من می توانستم بین دفتر شهر بوفالو نیویورک در آمریکا و پاریس فرانسه انتخاب کنم. در آن زمان، بوفالو بسیار شلوغ بود و به من توصیه شد که برای پاریس درخواست دهم که نتیجه آن بررسی بسیار سریع تقاضایم بود. تنها هنگامی با دفتر ویزای خود تماس بگیرید که از میانگین زمانی بررسی تقاضایتان گذشته است: هر گاه سازمان مهاجرت، پناهندگی کانادا و شهروندی کانادا با شما تماس می گیرد همواره مدت میانگین یک مرجله را مشخص می کند. برای مثال ماه ۳ ام از ۶ ماه یا ماه ۵ ام از ۷ ماه و…

در صورتی که از میانگین زمان بررسی تقاضایتان گذشته است، می توانید با آن ها تماس بگیرید. من خودم دو بار این کار را انجام دادم. یک بار به صورت شخصی در سفارت کانادا در پاریس (برای تقاضای اقامت دائم) و یک بار هم به صورت تلفنی (برای تقاضای شهروندی) با آن ها تماس گرفتم. در هر دوی این موارد، وضعیت تقاضای من بررسی شده و اندکی بعد از آن، اخبار تازه ای دریافت کردم. از طرف دیگر، در صورتی که از میانگین زمان بررسی تقاضایتان نگذشته است با دفتر ویزا تماس نگرفته و اعتراض نکنید. این کار باعث تلف شدن وقت شده و صرف نظر از اینکه چقدر سر و صدا کنید، راه حلی مناسبی دریافت نمی کنید.

مهاجرت به کانادا  از طریق کبک

همانطور که توضیح دادم در صورت مهاجرت به استان کبک، فرایند سکونت در استان اندکی متفاوت خواهد بود. بسیاری از کسانی که به زبان فرانسوی صحبت می کنند تصور دارند که اقدام از طریق استان کبک آسان تر و راحت تر است. حقیقت این است که بستگی دارد. اقدام از طریق کبک به معنای گذراندن یک مرحله بیشتر (CSQ) بوده و تراکم در این مورد زیاد است. این مورد به هنگام درخواست و وضعیت شخصی فرد بستگی دارد اما الزاما به معنای سرعت بیشتر در کار نیست مخصوصا امروزه که مهاجرت به کبک محبوب شده است.

مشاوران مهاجرتی کبک می توانند درخواست فرد را سرعت بخشند؟

نه، آن ها نمی توانند. یک مشاور مهاجرتی صادق و خوب همواره به شما خواهد گفت که قادر به سرعت بخشیدن به درخواست نیست. بنابراین، مراقب افراد مدعی باشید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از تکمیل مناسب درخواست خود و از قلم نیانداختن مدارک مطمئن شوید. به طور کلی، این ها مواردی هستند که خودتان می توانید انجام دهید.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر اناهیتا دوشنبه ۲۴ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 116 مشاهده پرسش
    سلام
    روز بخیر
    میخواستم بدونم من که الان ترم۳پزشکی آزاد تهران هستم
    اگر بخوام برای ادامه ی تحصیل برای اتریش یا استرالیا اقدام کنم،حدودا چه مدت زمان خواهد برد؟و چه کشور هایی پروسه ی ادامه ی تحصیل پزشکی قبل عمومی،کوتاه تره؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۴ آبان ۰( 2 سال پیش)

      صرفا کانادا فعالیت میکنیم

  • تصویر کاربر هانا دوشنبه ۳ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    همسرم ۳۰ سال مقیم کانادا هستن . ۲ ماه بعد از اقدام کردن برای درخواست اقامت من جواب انگشت نگاری و تست مدیکال همزمان آمد . ۵ فروردین ۱۴۰۰ برای انگشت نگاری به استانبول رفتم . الان چقدر باید صبر کنم تا جواب ویزا بیاد ؟ بیشتر از ۲ ماه ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🏻
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۳ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      سلام. فعلا باید صبر کنید و هیچ زمان مشخصی را نمی توان اعلام کرد چون به علت کووید-19 پروسه ها با تاخیر انجام می شود.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 171 مشاهده پرسش
    با سلام پرونده سرمایه گزاری کبک من در تاریخ ۶ اوریل ۲۰۱۹ شماره فایل فدرالش صادر شده است الان دو سال است که خبری نشده بنظرتان چقدر طول میکشد که مدیکال ما بیاید؟ ایا لازم است شکایتی تنظیم شود؟
    ممنون از محبت شما
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. متاسفانه چون جزئیاتی از پرونده شما و مدارک موجود در پرونده نداریم، نمی توانیم راهنمایی دقیق و درستی را انجام دهیم. بهتر است از موسسه و یا وکیلی که برای شما اقدام کرده اند، راهنمایی بگیرید.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر farzad یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    عرض سلام و احترام
    بنده با 33 سال سن،متاهل و کارشناس ارشد پرستاری با ۱۰ سال سابقه کار می باشم. زبانم خوبه برای آیلتس تا نمره 8 می تونم کسب کنم.
    برای کار بالینی توی کانادا از کجا و از چه طریقی می تونم اقدام کنم؟ شانس کدوم روش خیلی بالاست تا از اون طریق اقدام کنم
    واسه فیلد آموزشی هم میتونم اقدام کنم؟
    لطفا اگه در این زمینه اطلاعاتی دارین ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)

      سلام. با توجه به اطلاعات ذکر شده، شما می توانید از طریق برنامه اکسپرس انتری، اقامت دائم کانادا را به دست آورید. همچنین می توانید از برنامه های دیگر مهاجرتی نیز مثل برنامه های استانی و یا برنامه پرستار خانگی و .... اقامت دائم کانادا را بدست آورید. با اخذ اقامت دائم کانادا امکان کار و تحصیل برای شما و خانواده شما فراهم می شود و از تمام حقوق شهروندی نیز برخوردار خواهید بود. به شما توصیه می کنیم تا برای بررسی دقیق تر شرایط خود و دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر ملی سه شنبه ۱۷ فروردین ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    مدت ۴ ماه از سابمیت مدارک گذشته , ازدواج و عقد ترکیه بوده با سابقه ۸ ماه زندگی مشترک , در بدو ورود به ترکیه گواهی منع ازدواج از سفارت کانادا دریافت شد , هنوز فایل نامبر دریافت نکرده ایم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۷ فروردین ۰( 2 سال پیش)

      سلام. متاسفانه چون اطلاعات بیشتری از پرونده شما در دسترس نیست، امکان راهنمایی وجود ندارد. این نکته را در نظر بگیرید که به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا، پرونده ها با تاخیر بررسی می شوند.

      توجه داشته باشید که مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است. دفتر وکالت اَپلو هیچ گونه مسئولیتی در قبال کامل و دقیق بودن مشاوره رایگان کارشناسان دفتر ندارد. لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

  • تصویر کاربر مهرشاد شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید میخواستم‌ بدونم ، که صادر شدن ویزای هنری برای کانادا چقدر زمان میبره تا صادر بشه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بر اساس اعلام اداره مهاجرت کانادا، بعد از سابمیت کردن پرونده در سایت حداقل 23 ماه زمان خواهد برد.

  • تصویر کاربر همتا دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    با سلام ویزای تحصیلی برای یکی از مدارس کانادا برای پسرم صادر شده هزینه انجام پیکاپ توسط موسسه شما چقدره؟ و آیا پسرم می تونه چند ماه بعد از صدور ویزا به کانادا سفر کنه یا بعد از صدور محدودیت زمانی وجود داره و حتما باید در زمان خاصی وارد کانادا بشه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. موسسه اپلو موسسه ای حقوقی است و در زمینه اخذ انواع ویزا و اقامت کشور کانادا فعالیت دارد. برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا می توانید به آژانس های مسافرتی مراجعه کنید. اصولا متقاضیان تحصیل در کانادا 3 تا 4 ماه قبل از شروع ترم تحصیلی می توانند وارد کانادا شوند؛ ولی در حال حاضر و به دلیل محدودیت های مرزی به علت شیوع کرونا، باید حتما برنامه سال تحصیلی مدرسه مورد نظر و قوانین مرزی دولت کانادا را چک کنید.

  • تصویر کاربر رامان یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب؛میخواستم در مورداخذ ویزای تحصیلی برای فرزندان ۱۶ ساله و۱۰ ام مشاوره داشته باشم.
    درمورد امکانش،مدت زمان و هزینه هاش
    البته بعلاوه خودم وهمسرم
    سپاس
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع روش ها، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی، با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر کامران چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. من ساکن کانادا هستم اما با ویزا تحصیلی در کانادا هستم. من برای همسرم که ایران زندگی میکند درخواست ویزا دادیم و ایشون تمامی مراحل انگشت نکاری هم تقریبا 5 ماه است که کامل کرد ه اند ( در واقع 5 ماه از ارسال تمامی مدارک تا امروز) . اما هنوز هیچ خبری در یافت نکرده ایم. میخواستم از شما بپرسم این پروسه چقدر زمان میبرد؟ اصلا این مسعله طبیعی است که تا الان 5 ماه زمان برده است؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. به دلیل مشکلات پیش آمده ناشی از ویروس کرونا پرونده ها با تاخیر بررسی می شوند.

  • تصویر کاربر بهناز شنبه ۶ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    سلام فرهنگی هستم‌قصد مهاجرت دارم میخوام بدونم اگر الان اقدام کنم تقریبا چقدر زمان میبره تا اقامت بگیرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۶ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. کاملا بستگی به روش مهاجرتی دارد. می توانید با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت از وبسایت، مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر