اقامت کانادا از طریق خویشاوندی و ازدواج ۲۰۲۱

آیا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا هستید؟ آیا با قوانین مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج آشنایی دارید؟پس ازدریافت ویزای ازدواج کانادا، شما نیز ملیت کانادایی خواهید داشت یکی از حقوق اصلی و مهمی که تمامی شهروندان کانادایی می توانند از آن استفاده کنند این است که حق این را دارند که اعضای نزدیک از خانواده خود را نیز تبدیل به یک شهروند این کشور کنند. حتی همسر ها!

با این حال حق شهروندی به صورت خودکار پس از ازدواج با یک فرد کانادایی به وی منتقل نمی شود. بلکه این اتفاق در یک پروسه رقم می خورد که آغاز آن با مهاجرت، اقامت دائم و در نهایت حق شهروندی خواهد بود.

شرایط اسپانسر کیس ازدواج در کانادا 

  • بالای ۱۸ سال باشد.
  • حتما باید ش
    هروند یا مقیم دائم کانادا باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج


شرایط ازدواج با تبعه کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج است ، بدون شک اولین مرحله برای شروع این پروسه ازدواج کردن است و بدون این امر نمی توان از حق مذکور استفاده نمود. این نکته بسیار مهم است که ازدواج شما به نوعی شناخته شده و رسمی باشد.


شرایط رسمیت یافتن عقد برای اخذ ویزای ازدواج کانادا

در روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به رسمیت شناخته شدن ازدواج  یکی از شروط اصلی  است.شناخته شده و رسمی بودن یک پیوند ازدواج از چند راه مختلف میسر می شود. در حالت عمومی وقتی که یک زوج با هم ازدواج می کنند، یک گواهی ازدواج دریافت خواهند کرد که مدرکی برای رابطه جدید آن هاست. گاهی اوقات ممکن است دو نفر به دلیل این که برای مدت بسیار طولانی با هم زندگی کرده اند به عنوان یک زوج شناخته شوند. به این نوع ازدواج، قانون مشترک نیز می گویند که قواعد و قوانین آن در هر جا متغیر است.
در حین پروسه به دست آوردن شهروندی کانادایی برای همسر، سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا یا همان CIC از شما می خواهد تا تایید کنید که ازدواج مورد نظر واقعی است.

حتما بخوانید
آیا می دانید هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟ آیا می دانید برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

هزینه مهاجرت به کانادا


روش های اثبات زوجیت در کانادا

زوج ها می توانند حقیقی بودن پیوند و ازدواج خود را از راه های مختلفی به اثبات برسانند که از جمله آن ها می توان به داشتن فرزند با هم، زندگی کردن در کنار هم، بودجه و پس انداز مشترک و هر راه دیگری که در هر رابطه طبیعی است نشان دهند. دلیل این که سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا به این موارد با دقت رسیدگی می کند این است که مطمئن شود ازدواج شما فقط برای سو استفاده از قانون سیستم مهاجرتی کشور کانادا نباشد.


کارت های اقامت دائم در کانادا

کارت های اقامت دائم کانادا ( کارت های PR) اسنادی هستند که داشتن اقامت همیشگی افراد را به اثبات می رسانند. با این حال اگر یک کارت اقامت دائم از تاریخ انقضای خود بگذرد، حالت مقیم بودن دائم فرد در کشور کانادا از بین نخواهد رفت.
راه های خاصی وجود دارد که به خاطر آن ها فردی ممکن است حق اقامت دائم خود در کشور کانادا را از دست بدهد. از قبیل این موارد می توان به حضور طولانی مدت خارج از کشور کانادا و ارتکاب جرمی که اقامت دائم را به خطر می اندازد اشاره کرد.

دریافت کارت اقامت دائم کانادا


اقامت کانادا از طریق ازدواج صوری

ازدواج صوری به این معناست که دختری به خواستگار کانادایی خود که مقیم دائم کاناداست جواب مثبت بدهد تنها به این دلیل که می خواهد به کانادا مهاجرت کند و خودش به تنهایی نمی تواند ویزای کار کانادا را دریافت کند.ممکن است ازدواج صوری در یک صورت دیگر هم رخ دهد پسری در ایران که دوست دارد به کانادا مهاجرت کند و خودش به تنهایی نمی تواند از طریق ویزای تحصیلی کانادا مهاجرت کند ، به دنبال کیس ازدواج در کانادا است و با پرداخت مبلغی همراه با ازدواج می خواهد اقامت دائم کانادا را دریافت کند.

بهتر است بدانید مهاجرت به کانادا اصلا کار آسانی نیست بلکه اداره مهاجرت کانادا بسیار در این روش سخت گیر است و اگر به موردی شک کند و به این نتیجه برسد این ازدواج صوری است شما را دیپورت می کند. ما از شما خواهشمندیم گول افراد شیاد و سودجو را نخورید و از طرق دیگر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. بسیاری از افرادی که جهت مشاوره به بنده رجوع کرده اند بخشی از مال و اموال خود را به دلیل اعتماد به این افراد سودجو از دست داده اند.


مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چقدر طول میکشد؟

پس از این که زوج ها با هم ازدواج کردند، همسری که یک شهروند اصلی کانادایی به حساب می آید برای گرفتن تکلف و حمایت همسرش که یک مهاجر است باید اقدام کند. همسر مهاجر سپس برای گرفتن ویزای مهاجرتی به کانادا اقدام خواهد کرد. این کار را می توان به کمک موسسات و مشاوران خارجی کانادا در کشور های مختلف انجام داد.

در صورتی که فرد در داخل کشور کانادا باشد می تواند برای تقاضای ویزای مهاجرت خود مستقیما به سازمان شهروندی و اقامت کانادا (CIC) مراجعه نماید. اقامت دائم یک قدم بسیار مهم در این پروسه به شمار می رود و قبل از رسیدن به مرحله کسب شهروندی کانادا باید حتما به صورت کامل انجام شود.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و نمی توانید از طریق ازدواج برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید ما به شما بر اساس نوع تخصص و میزان تحصیلات و سرمایه مورد نظر روش های زیر را پیشنهاد می کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

مهاجرت به کانادا از طریق کار


سوپر ویزای کانادایی برای والدین

برنامه صدور ویزای کانادا  از طریق اسپانسرشیپ، یکی از نشانه های احترام کانادا به کانون خانواده و اهمیت آن برای مردم این کشور است. این برنامه به همسر و فرزندان شخصی که شهروند کانادا است و یا اقامت دائم کانادا را دارد، اجازه می دهد که ویزای دائم کانادا را دریافت کند. این ویزا می تواند تا ۱۰ سال معتبر باقی بماند.

همچنین شما می توانید حامی مالی والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود شوید تا تحت برنامه اسپانسری خانواده در کانادا بتوانند به صورت دائم در این کشور بمانند. این ویزا را سوپرویزای کانادا برای والدین می نامند.

مدارک لازم برای سوپر ویزای کانادا

  • پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • فرم درخواست برای ویزای اقامت موقت IMM 5257
  • فرم اطلاعات خانوادگی IMM 5645
  • چک لیست مدارک IMM 5484
  • دو قطعه عکس
  • مدارک اثبات رابطه والدین و فرزند : شناسنامه، گواهی تولد، گواهی غسل تعمید، گواهی فرزندخواندگی رسمی یا دیگر مدارک رسمی که شما را به عنوان والدین رسمی فرد شناسایی کند..
  • کپی پاسپورت فرد اسپانسر
  • کپی اقامت دائم / ویزا فرد اسپانسر
  • گواهی لازم بر اشتغال فرد اسپانسر
  • مئارک و شواهد بر تمکن مالی کافی برای اسپانسر شدن
  • دعوت نامه از فرزند یا نوه شما، با بخشی مبتنی بر این که هزینه های اقامت شما در کانادا را بر عهده خواهد گرفت.
  • مدارکی دال بر اینکه افراد متقاضی دارای  حداقل یک سال بیمه پزشکی معتبر از یک کمپانی بیمه کانادایی با حداقل پوشش ۱۰۰۰۰۰ دلار هستند.
  • ممکن است سفارت مدارک بیشتری نیز از شما درخواست کند که به شما ابلاغ خواهد شد.

سوپر ویزا کانادا

مواردی که در دعوت نامه اسپانسر باید درج شود

  • نام کامل
  • اطلاعات پاسپورت
  • اطلاعات ویزا
  • تاریخ تولد
  • اطلاعات شغلی فرد اسپانسر به همراه مشخصات فردی
  • مدت زمان سکونت فرد درخواست دهنده
  • اشاره دقیق به نام، تاریخ تولد و نسبت خانوادگی فردی که دعوت می شود.
  • تعداد افراد خانوار
  • دست نوشته امضا شده فرد مبتنی بر تقبل هزینه های اقامت فرد مدعو در طی زمان اقامت وی در کانادا
  • مدارک و شواهد لازم برای اثبات تمکن مالی کافی برای این کار
  • مدارک درآمد مساوی یا بیشتر از میزان ذکر شده در قانون low-income cut-off : LICO

جدول در آمد لازم برای تعداد افراد مختلف خانوار

جمعیت خانوار دعوت شدهحداقل درآمد لازم در سال
۱ نفر ( فرزند یا نوه)$۲۲,۶۳۷
۲ نفر$۲۸,۱۸۲
۳ نفر$۳۴,۶۴۶
۴ نفر$۴۲,۰۶۵
۵ نفر$۴۷,۷۱۰
۶ نفر$۵۳,۸۰۸
۷ نفر$۵۹,۹۰۷
به ازای هر نفر بیش از ۷ ، این مبلغ اضافه شود.$۶,۰۹۹

هزینه سوپر ویزای کانادا

هزینه مربوطههزینه به دلار کانادا
حمایت مالی پدر و مادر یا پدر بزرگ و مادر بزرگ۱۰۴۰ شامل هزینه حمایت مالی ۷۵ دلار و هزینه رسیدگی ۴۷۵ دلار و حق اقامت دائمی ۴۹۰ دلار
حمایت مالی پدر و مادر یا پدر بزرگ و مادر بزرگ (بدون هزینه حق اقامت دائمی)۵۵۰ ( شامل هزینه اسپانسرینگ ۷۵ دلار و هزینه رسیدگی پرونده ۴۷۵ دلار)
حمایت مالی شامل همسر یا شریک حقوقی والدین شما یا پدربزرگ و مادربزرگتان۱۰۴۰ ( شامل هزینه رسیدگی به پرونده ۵۵۰ دلار و هزینه حق اقامت دائمی ۴۹۰ دلار)
اسپانسرینگ شامل همسر یا شریک حقوقی والدین شما یا پدربزرگ و مادربزرگتان (بدون هزینه حق اقامت دائم)۵۵۰
حمایت مالی شامل کودک وابسته والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ – به ازای هر فرزند۱۵۰

شرایط اخذ شهروندی کانادا

پس از این که یک همسر توانست گواهی اقامت دائم در کانادا را به دست آورد، برای به دست آوردن شهروندی در این کشور باید برخی از نیاز های مربوط به آن را نیز تکمیل کند تا بتواند پروسه را به اتمام برساند.

• یک همسر نمی تواند اقامت دائم خود را در حالی که تحت بازجویی برای یک جرم، کلاهبرداری یا هر چیز دیگری است به دست آورد.
• همسران مهاجر باید حتما طی چهار سال گذشته حداقل سه سال در کشور کانادا بوده باشند. این به معنای آن است که در طی چهار سال گذشته باید حداقل هزار و ۹۵ روز در کشور کانادا حضور داشته باشند.
• همسر ها باید حتما در یکی از دو زبان انگلیسی و یا فرانسوی تسلط کافی و مناسب داشته باشند ( این دو زبان رسمی کشور کانادا به حساب می آیند).
• آن ها همچنین باید با تاریخچه، فرهنگ و دولت کشور کانادا آشنایی داشته باشند.
در حین پروسه گرفتن شهروندی برای همسران مهاجر یک آزمون برگزار می شود که در آن هم تسلط زبانی فرد و هم دانش او از کشور کانادا و تاریخچه و فرهنگ و دولت آن مورد ارزیابی قرار می گیرد.

درخواست پاسپورت کانادا

حقوق شهروند کانادایی

این پروسه ممکن است تا به اتمام رسیدن خود تا چند سال به طول انجامد، اما مزایای آن واقعا ارزشش را دارند. با داشتن حق شهروندی در کشور کانادا شما می توانید حق و حقوق قابل توجهی را به دست آورید. از جمله این موارد می توان به حقوق شهروندی زیر اشاره داشت:

• حق رای دادن
• کمک به دیگر اعضای خانواده و فامیل برای مهاجرت کردن
• این که دیگر هرگز از کانادا دیپورت نخواهید شد
• یک پاسپورت کانادایی به همراه خواهید داشت.

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر رزا شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    من نوامبر ٢٠١٩ ازدواج كردم. همسرم سيتيزن كانادا هستن. ما مداركمونو اپريل ٢٠٢٠ فرستاديم و تا الان هيچ ايميلي حتي حاوي فايل نامبر هم دريافت نكرده كرده ايم. درسته كه يك مدت رو ايميگريشن بخاطر كرونا تعطيل بود.اما ما باز هم نگرانيم. بنظر شما حداكثر چه مدت طول ميكشه تا پرونده ما باز بشه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. فقط باید صبر کنید البته بر اساس آخرین آپدیت ها و اخبار، اداره مهاجرت و شهروندی کانادا از سرعت بخشیدن در انجام پرونده های اسپانسرشیپ همسر اطلاع داده بود ولی فعلا و با توجه به این پاندمی کرونا و شرایط به وجود آمده، باید فقط صبر کنید. واقعا نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد.

  • تصویر کاربر نیوشا شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 214 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    نامزد من ویزای کانادا را گرفته و از طریق تحصیلی برای اقامت اقدام کرده، کاراش تازه داره انجام میشه، اگر ما عقد کنیم مشکلی پیش میاد؟ چه مدت باید از هم دور باشیم تا کارای منم اوکی شه؟
    عقدمان خللی در پروسه نامزدم که اوایل اقداماتش هست ایجاد میکنه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بعد از عقد می توانید درخواست خود را برای اخذ ویزای همراه دانشجویی ارائه دهید. در خصوص زمان ورود شما به کانادا چون اطلاعات دقیق از پرونده و شرایط شما نداریم، نمی توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم.

  • تصویر کاربر هلن سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 248 مشاهده پرسش
    من ۵۶ ساله هستم با آقایی که ۷۷ ساله ست و ۵۵ ساله که مقیم کاناداست آشنا شدم و قصد ازدواج داریم
    من ویزای تورویستی کانادا دارم طی دوسال گذشته ۴ بار به کانادا سفر کرده ام و تقریبا در این ۲ سال ۱۵ ماه در منزل ایشان سکونت داشته ام
    درحال حاضر درایران هستم تصمیم دارم به کانادا بروم و آنجا ازدواج کنیم ایشان ساکن استان کبک و شهر مونترال هستن
    ایشان صاحب مغازه کوچکی دد یک مرکز خرید هستن حالا که دوران کرونا هست از مغازه درآمدی ندارن
    ایا این موضوع میتواند دز ازدواج ما خللی واردکند
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. با توجه به آخرین اطلاعیه اداره مهاجرت کانادا که چند ساعت پیش منتشر شد، برنامه اسپانسرشیپ از تاریخ 13 اکتبر تا تاریخ 3 نوامبر بازگشایی می شود و این برنامه فقط محدود به PGP (یعنی درخواست برای پدرو مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ها) نیست بلکه تمامی دسته های اسپانسرشیپ را شامل می شود. همچنین در قسمتی از این اطلاعیه ذکر شده است که امسال و به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمکن مالی متقاضیان به حداقل دستمزدها برای سال 2020 کاهش داده شده است ولی برای سال های قبل مطابق قوانین گذشته عمل می شود.

  • تصویر کاربر مهشید چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    سلام. من تصمیم دارم با آقایی که در کانادا زندگی می کنه ازدواج کنم و بتونم برم کانادا. میشه لطفا توضیح بدین که شرایطش چجوریه و چجوری می تونم اقدام کنم؟ چقدر طول میکشه برم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج باید با با فردی که شهروند کانادا و یا کارت اقامت کانادا را دارد، ازدواج کنید. ازدواج باید کاملا رسمی و قانونی باشد. افسر پرونده این اختیار را دارد که در صورت شک کردن به واقعی بودن ازدواج، پرونده را مختومه اعلام کند. پروسه های مهاجرت از طریق برنامه اسپانسرشیپ همسر معمولا یکسال زمان می برد.

  • تصویر کاربر tara سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    برای ازدواج با شخص مردی کە مقیم کانادا(دانشجو ، کمک استاد ، فول فاوند) زن هم باید بە سفارت مدارک زبان ارائە دهد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. خیر نیازی نیست؛ ولی به هر حال شما برای ادامه زندگی وارد یک کشور انگلیسی زبان خواهید شد و چه بهتر که برای زندگی راحت تر و یافتن کار مناسب، از سطح زبان خوبی برخوردار باشید. 

  • تصویر کاربر SinseC شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    سلام
    من با یک فرد کانادایی اشنا شدم و قراره ازدواج کنیم
    بهش گفتن که باید یکسال از اشنایی ما بگذره
    میخواستم اطلاعات بیشتری بهم بدیدممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی، باید حتما مدارک کافی داشته باشید که ازدواج شما یک ازدواج غیرواقعی و صرفا فقط برای اخذ اقامت کانادا نیست. توصیه می کنم مقاله اسپانسرشیپ را مطالعه کنید و درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این خصوص، با دفتر تماس بگیرید. 

  • تصویر کاربر بهار سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    سلام من ۲۲سال سن دارم و با مادرم در ایران زندگی میکنیم و پدر هم ندارم و تا همیشه تحت حمایت مالی مادرم بودم و هستم حال مادر من با مردی در کانادا قصد ازدواج دارد..میخواستم بدونم چندوقت طول میکشه تا مادرم بعد از ازدواجش بتواند من را به کانادا ببرد؟چون من در ایران اگر مادرم بردو جایی برای زندگی ندارم.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. استفاده از برنامه اسپانسرشیپ برای برای فرزندان بالای 22 سال امکان پذیر نیست. روش های مناسب برای ورود شما به کانادا با توجه به شرایط ذکر شده، از طریق تحصیل و یا ویزای کار است.

  • تصویر کاربر شهسوار شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
    میخاستم بپرسم از زمان اقدام برای اسپانسر شدن همسر در کانادا چقدر طول میکشه تا کارت اقامت دائم صادر بشه ؟؟بیشتر از یک سال؟
    و اینکه اگه تا قبل صدور اقامت دائم اسپانسر شده بخاد در کانادا تحصیل کنه دانشجوی بین الملل حساب میشه؟یا اون اقامت مشروط و موقت اجازه تحصیل ب عنوان یک فرد داخلی رو با شهریه کمتر میده؟من هنوز با نامزد کاناداییم عقد نکردم میخام ببینم میتونم برای تحصیل هم اقدام کنم همزمان
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. مشخص کردن زمان لازم برای اخذ اقامت از طربق برنامه اسپانسرشیپ و هر برنامه دیگر واقعا به صورت دقیق کار ساده ای نیست ولی زمان انجام پروسه اقامت در این برنامه حدودا یکسال است. اصولا این دو برنامه (اسپانسرشیپ و تحصیلی) مانعی برای هم نیستند و فرد اسپانسر شده می تواند قبل از اخذ اقامت از طریق برنامه تحصیلی ویا برعکس، وارد کانادا شود. تا قبل از اخذ اقامت کانادا و اخذ کارت PR، فرد اسپانسر شده به عنوان دانشجوی بین الملل محسوب شده و هزینه تحصیل بر اساس آن محاسبه می شود. 

  • تصویر کاربر meh شنبه ۱۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    دروود و خسته نباشید
    اگه فردی با ویزای توریستی یا تحصیلی بیاد کانادا میتونه در همون کانادا با فردی که pr داره ازدواج کنه و بمونه؟
    امیخوام ببینم اگه بشه دیگه من نرم ایران، اینطوری اقدام کنیم

    سپاس فراوان :)
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام، بله. شما می توانید با ازدواج با فردی که شهروند کاناداست و یا اقامت دائم کانادا را دارد، از طریق اسپانسرشیپ اقامت کانادا را اخذ کنید. 

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    آیا همه مدارک اعم از شناسنامه کارت ملی کارت پایان خدمت بعد از اینکه توسط مترجم رسمی ترجمه شد باید حتما نوتر هم بشه ؟ من ساکن ترکیه هستم و خانمم کانادایی هست برای ویزا میخوایم اقدام کنیم همه کارها رو انجام دادیم مدارک ترجمه شده و آماده است فقط موندیم که باید مدارک علاوه بر اینکه توسط مترجم رسمی ترجمه شده و دارای مهر دارالترجمه رسمی هست باید نوترایز بشه یا نه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدین
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. جهت اقدام برای اخذ انواع ویزا و اقامت کشور کانادا، باید مدارک دارای تاریخ، از اعتبار کافی برخوردار باشند. مدارکی مثل پاسپورت، گواهی عدم سوء پیشینه، گردش مالی و اطلاعات حساب های بانکی و ...، باید از اعتبار لازم برخوردار باشند. 

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر