اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا

تابعیت کانادا بر اساس قانون تابعیت این کشور تعریف شده، یعنی این که چه کسی واجد شرایط تابعیت و زندگی در کانادا است. تابعیت کانادا بر اساس اصل «jus soli یا حق خاک» از طریق تولد فرزند در کانادا به دست می‌آید. از این عبارت برای اشاره به حقوق شهروندی و تابعیت، که در نتیجه‌ی تولد در قلمرو یک کشور ایجاد می‌شود، استفاده می‌شود.


چه کشورهایی با تولد فرزند اقامت می دهند؟

البته متاسفانه این قانون به تدریج دارد به تاریخ می‌پیوندد! برخی کشورها مانند هند و جزیره‌ی مالت، کلاً این قانون را منسوخ کرده‌اند و بسیاری دیگر از کشورها (کشورهای توسعه‌یافته‌ای مثل استرالیا، فرانسه، آلمان، ایسلند، نیوزیلند، اسپانیا و انگلیس) برای «حق خاک» یک محدودیت گذاشته‌اند و آن این که، حداقل یکی از والدین باید تابعیت آن کشور را داشته باشد.

لیست کشورهایی که تابعیت از طریق تولد را می پذیرند
آنتیگوا و باربودا      آرژانتین      Argentinaباربادوس            Barbadosبلیز               
بولیوی                  برزیل        Brazilکانادا                  چاد                Chad
شیلی                   Chileکاستاریکا  دومینیکا             اکوادور         
السالوادور            فیجی       گرانادا                 گواتمالا       
گویان                  هندوراس جامائیکا              لسوتو           
مکزیک                Mexicoنیکاراگوئه پاکستان              Pakistanپاناما           
پاراگوئه               Paraguayپرو          Peruسنت لوسیا        سنت کیتس و نویس 
سنت وینسنت و گرانادا تانزانیا      ترینیداد و توباگو تووالو           
ایالات متحده آمریکا  United Statesاروگوئه    Uruguayونزوئلا               

قانون تابعیت خاک کانادا


اقامت از طریق تولد فرزند در کانادا

تنها تعداد محدودی از ۱۹۵ کشور دنیا هستند که با تولد فرزند فرد بیگانه در خاک کشورشان، به او حق شهروندی و تابعیت می‌دهند؛ هیچ کشور اروپایی هم به طور اتوماتیک و صرفاً بر اساس حق خاک، به کسی تابعیت نمی‌دهد. فرم اصلی قانون «حق خاک» در نیمکره‌ی غربی، شامل ایالات متحده و کانادا، اجرا می‌شود.

امروزه، کانادا یکی از محدود کشورهای توسعه‌یافته‌ای است که به کودکی که در قلمرو این کشور متولد شده، تابعیت بدون قید و شرط می‌دهد؛ یعنی اگر کودکی در کانادا متولد شود، از تابعیت کانادایی برخوردار می‌شود، حتی در مواردی که والدین کودک هیچ کدام شهروند کانادا نباشند و تابعیت کانادایی نداشته باشند، کودک متولد شده در خاک کانادا به طور اتوماتیک شهروند کانادا محسوب خواهد شد. پس افرادی که مقیم کانادا نیستند می‌توانند برای تولد فرزندشان به کانادا بیایند.


حقوق و امتیازات تولد فرزند در کانادا

حقوق و امتیازاتی که تابعیت کانادا برای کودک متولد کانادا به دنبال دارد عبارتست از:

  • حق اقامت در کانادا یا سفر به کانادا در هر زمان بدون نیاز به ویزا.
  •  دریافت حق تحصیل رایگان یا مزایای اجتماعی.

البته باید توجه داشت که والدین کودک متولد کانادا هیچ مزیت خاصی برای دریافت اقامت دائم کانادا ندارند.
اگر والدین کودک متولد کانادا تصمیم داشته باشند همراه با کودک در این کشور بمانند، باید ویزای اقامت موقت داشته باشند، یعنی ویزای کار کانادا ، ویزای دانشجویی کانادا یا ویزای مهمان، و تازه مشروط بر این که واجد شرایط دریافت این گونه ویزا باشند. به همین دلیل، اکثر والدینی که نوزاد متولد کانادا دارند همراه نوزادشان به کشور خود برمی‌گردند، چون می‌دانند که وقتی کودک به اندازه‌ی کافی بزرگ شود می‌تواند برای زندگی، کار یا تحصیل به کانادا برگردد و زندگی جدیدی را آن‌جا آغاز کند.

در حقیقت، تولد فرزند در کانادا یک نقطه‌ی امید برای این کودکان است، چون این افراد شهروند کانادا هستند و تابعیت این کشور را دارند و می‌دانند که در هر مقطعی از زندگی می‌توانند به کانادا برگردند و زندگی بهتری داشته باشند.
طبق قانون شهروندی، همه‌ی نوزادان متولد خاک کانادا، به جز نوزادان دیپلمات‌ها، به طور اتوماتیک با تولد در این کشور شهروند و تبعه‌ی این کشور محسوب می‌شوند. کانادا و ایالات متحده تنها کشورهای عضو «گروه هفت، G7» هستند که حق شهروندی و تابعیت را بر اساس محل تولد به فرد می‌دهند.


قوانین و شرایط تولد فرزند در کانادا

سفر به کانادا با هدف تولد فرزند در خاک این کشور غیر قانونی نیست. اطلاعات رسمی هم در این خصوص وجود ندارد. افرادی که برای تولد فرزندشان به کانادا سفر می‌کنند یا کسانی که به طور اتفاقی فرزندشان در کانادا به دنیا آمده، پس از تولد با نوزادشان به کشور خود برمی‌گردند و وقتی کودک بزرگ شد، خودش برای زندگی به کانادا برمی‌گردد چون حق کار، تحصیل و اقامت کانادا را دارد.

با این حال، کودک متولد کانادا هرگز نمی‌تواند حق زندگی در کانادا را برای والدینش به ارمغان بیاورد، چون مقوله‌ی اسپانسرشیپ والدین دارد به شدت محدود می‌شود. البته این موضوع برای افرادی که قصدشان از سفر به کانادا تولد فرزندشان است خیلی موضوع مهمی نیست، اما برای کسانی که در کانادا باردار می‌شوند، این یکی از نگرانی‌های اصلی است.

اگر به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا هستید و شرایط تولد فرند در کانادا را ندارید نگران نباشید شما می توانیدبا توجه به میزان تحصیلات و نوع تخصص و سرمایه از شرایط دیگری جهت مهاجرت به کانادا استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به لینکگ های زیر مراجعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری


فرزندم متولد کانادا است، من هم می‌توانم در کانادا بمانم؟

در اکثر موارد، اگر قبل از تولد فرزندتان اقامت دائم نداشته‌اید یا شهروند کانادا نبوده‌اید، حتی اگر فرزندتان در کانادا متولد شود، باید بعد از تولد او همراه نوزاد به کشور خودتان برگردید. اما اگر دوست دارید شهروند کانادا شوید، راه‌‌های قانونی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید به واسطه‌ی فرزند متولد کانادا، اقامت بگیرید:

  •  برای اقامت دائم اپلای کنید (درخواست اقامت دائم)
  • وقتی فرزند بالغتان شرایط لازم را پیدا کرد، اسپانسر شما شود.
برای درخواست اقامت دائم، باید پروسه‌ی اپلای مخصوص اقامت دائم را پیگیری کنید و بعد، در صورتی که شرایط لازم را داشتید می‌توانید درخواست شهروندی بدهید.

در صورتی که اقامت دائم ندارید ولی می‌خواهید مدتی کنار فرزندتان باشید:

  • می‌توانید اقامت موقت گیرید.
  • مهمان شوید.
  • به صورت دانشجویی یا کاری، در صورتی که شرایط را دارید، اقدام کنید.

فرزندتان وقتی بزرگ شود می‌تواند برای تحصیل، کار یا زندگی به کانادا برگردد، اما شما به عنوان والدینش هنوز هم محدودیت دارید، چون مقوله‌ی اسپانسر شدن فرزندتان در قبال شما نیاز به شرایط خیلی خاصی دارد.


هزینه زایمان در کانادا چقدر است؟

انتخاب بیمارستان و اولویت‌های مراجع می‌تواند هزینه‌های مربوط به تولد طبیعی و بستری شدن در بیمارستان را تغییر دهد. ما اطلاعات جامعی در خصوص بودجه‌بندی و تصمیم‌گیری به مراجع ارائه می‌کنیم و تصمیم و انتخاب را بر عهده‌ی خودش می‌گذاریم.


اسپانسرشیپ والدین

فرزندتان در سن ۱۸ سالگی می‌تواند اسپانسرشپ والدین یا پدربزرگ و مادربزرگش شود تا آن‌ها هم به کانادا بیایند. برای این که فردی بتواند اسپانسر شخصی شود باید در کانادا زندگی کند و این شرایط را داشته باشد:

  • شهروند کانادا باشد.
  • به عنوان فرد بومی در قانون بومیان کانادا ثبت شده باشد.
  • اقامت دائم کانادا را داشته باشد.

سوپر ویزا کانادا

شما به عنوان اسپانسر والدین و پدربزرگ و مادربزرگ، برای این که اقامت دائم کانادا را بگیرند، باید:

  • آن‌ها را از نظر مالی ساپورت کنید.
  • مطمئن شوید که نیاز به کمک اجتماعی از جانب دولت ندارند.
  • خودتان باید نیازهای ضروری والدین و پدرپزرگ و مادربزرگ را تامین کنید.

هشت گام برای اسپانسر والدین بودن

  1. ببینید آیا واجد شرایط هستید یا نه.
    اول ببینید شرایط اسپانسر شدن را دارید یا نه. اگر در کِبِک زندگی می‌کنید، باید شرایط مربوط به اسپانسر بودن آنجا را داشته باشید.
  2.  به دولت اطلاع دهید.
    باید با ارسال فرم مربوط به علاقه به اسپانسری به صورت آنلاین به دولت اطلاع دهید که می‌خواهید اسپانسر والدین شوید. اگر مهلت مربوط به این کار تمام شده بود، می‌توانید درخواست سوپر ویزا کنید (ویزایی که ده سال اعتبار دارد).
  3.  انتخاب اسپانسرشیپ بالقوه
    دولت همه‌ی درخواست‌ها را بررسی، و درخواست‌های تکراری را حذف می‌کند. بعد، به طور تصادفی اسپانسرهایی را انتخاب می‌کند و از آن‌ها دعوت می‌کند درخواست اسپانسرشیپ را تکمیل کنند.
  4. پیگیر انتخاب خود باشید.
    دولت بعد از انتخاب تصادفی افراد به عنوان اسپانسر، برای آن‌ها ایمیل تایید و دعوتنامه می‌فرستد. حتی شماره تایید انتخابی را هم در وبسایت خود اعلام می‌کند. هرکسی که فرم اعلام علاقمندی به اسپانسرشیپ را پر کرده، یک شماره تایید دارد.
  5. دعوت برای اپلای
    اگر برای اپلای دعوت شدید، باید در یک محدوده‌ی زمانی خاص بیش از ده فرم را به عنوان بخشی از فرآیند اپلای تکمیل کنید. در صورتی که مهلت را از دست دادید باید تا سال بعد صبر کنید.
  6. زمان فرآیند را چک کنید.
    با استفاده از ابزار آنلاین زمان پردازش مهاجرت به کانادا و تابعیت کانادا، پیگیری کنید تا متوجه شوید بررسی درخواست شما برای اسپانسرشیپ والدین چقدر طول می‌کشد.
  7. بعد از اپلای
    با مراجعه به صفحه‌ی «بعد از اپلای» وبسایت دولت، می‌توانید بفهمید بعد از اپلای و درخواست شما به عنوان اسپانسرشیپ، چه اتفاقی می‌افتد.
  8. آمادگی برای ورود خانواده
    با مراجعه به آدرس Settlement.org ببینید برای ورود اعضای خانواده چه آمادگی نیاز است؟


سوالات رایج در مورد تولد فرزند در کانادا

در این قسمت به سوالات شما در مورد تولد فرزند در کانادا پاسخ می دهیم.

آیا یک مهمان می‌تواند در کانادا زایمان کند؟

مانند دیگر اتباع خارجی که دارای تابعیت کانادا نیستند، کودکان متولد شده در کانادا از افراد خارجی که اصالتاً کانادایی نیستند و آن‌جا به دنیا نیامده‌اند و اجازه‌ی اقامتشان تمام شده، در نهایت می توانند طبق مقررات مربوط به قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگی و بر اساس الزامات اقامت مندرج در بخش ۵ قانون شهروندی، شهروند کانادا شوند.

آیا ممکن است ویزای زنی که تمایل دارد برای به دنیا آوردن فرزندش در خاک کانادا وارد این کشور شود، رد شود؟

خیر. در قانون شهروندی، پناهندگی و مهاجرت کانادا به طور واضح آمده است که فرآیند ارزیابی متقاضی ویزای کانادا، در صورتی که فردی باردار است، باید فقط مبتنی بر درآمد متقاضی، فاکتورهای مربوط به شایستگی و محل کار فرد در کشور مبدا باشد.

آیا پدر نوزاد اجازه دارد بعد از تولد به ملاقات نوزادش برود؟

بله. پدر و هر یک از بستگان می‌توانند برای ملاقات مادر و نوزاد به بیمارستان بروند.

آیا نوزادی که در کانادا متولد شده می‌تواند اقامت دائم یا شهروندی کانادا را داشته باشد؟

بله. هر نوزادی که در کانادا متولد شود شهروند کانادا محسوب می‌شود، حتی اگر والدینش هر دو خارجی باشند.

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

 موسسه حقوقی ایران اپلو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر اریو چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش
    درود . ترم اخر کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشکده ی هنر مرکز تهران . درگیر پایان نامه ام هستم و قصد مهاجرت به هرکشوری که بشود را دارم . خواستم بدونم انجا برای بحث اشتغال میتوانم کاری که در ایران انجام میدادم را در انجا دایر کرده و شهروندی بگیرم . خیلی خلاصه عرض کردم . کاری مثل کافه داری یا مغازه ی فروش گیاهان دارویی و البته اموزش تِِِیاتر در تمام سنین . ضمنا تازه ازدواج کردم و 37 سالمه
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. از روش های اخذ اقامت کانادا خرید بیزینس و یا ثبت شرکت در کاناداست، که افراد با توجه به سوابق مدیریتی خود ابتدا اقدام به اخذ ویزای کار کرده و درصورت داشتن شرایط لازم از طریق برنامه های مهاجرتی موجود اقامت کانادا را کسب می کنند. توصیه می کنیم فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا شرایط شما بصورت دقیق بررسی شده و روش مهاجرتی مناسب مشخص گردد.

  • تصویر کاربر رضایی سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام من همسرم ۵ماهه باردار است و میخواهیم درکانادا زایمان کند،۱_هزینه های زایمان در کانادا چقدراست(چقدرپول لازم است) ۲_آیا درآنجا شرایط پیدا کردن کار چطور است(من لیسانس حسابداری با۳سال سابقه کارو۲مدرک فنی وحرفه ای دارم).متشکرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. برای تامین هزینه های زایمان در کانادا باید پشتوانه مالی داشته باشید، زیرا هزینه ها به صورت آزاد از شما گرفته می شود. محاسبه دقیق هزینه ها امکان پذیر نیست زیرا نوع زایمان و شرایط مادر و فرزند بعد از آن مشخص نیست. درخصوص سوال دوم شما، بستگی به روش ورود شما به کانادا دارد. برای مثال اگر با ویزای توریستی وارد کانادا شده باشید، اجازه کار و تحصیل نخواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا کارشناسان اطلاعات دقیق تری را به شما ارائه دهند.

  • تصویر کاربر وحید چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
    با سلام من پسر ۳ ونیم ساله متولد کانادا دارم شنیدم بایر تا یک سنی حتما دارنده پاسپورت کانادایی باید به کانادا سفر کنه وگرنه پاسپورت باطل میشه این درسته یا خیر؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. خیر نیازی به سفر نیست چون فرزند شما، شهروند قانونی(سیتیزن شیپ) کاناداست. برای تمدید پاسپورت نیازی به سفر نیست. مثل شخصی که شهروند ایران است و بعد از اتمام مهلت پاسپورت خود می تواند مجدد پاسپورت خود را در دفاتر مربوطه تمدید کند.

  • تصویر کاربر Adele یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید.در صورت تولد فرزند در کانادا آیا شرایط برای اخذ ویزای اقامت در کانادا مهیا میشود ؟ آیا با اخذ ویزای عادی برای اقامت فرقی ایجاد میکند یا خیر؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. با تولد فرزند در کانادا فقط نوزاد متولد شده شهروند کاناداست. پدر و مادر برای اخذ اقامت، باید از روش های موجود اقدام کنند. برای بررسی دقیق تر و مشاوره رایگان فرم ارزیابی را از وبسایت پر کنید.

  • تصویر کاربر شروین یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    هزینه سفربه کانادا وبه دنیا آوردن فرزند چقدر است
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. دوست عزیز هیچ مبلغ مشخصی را نمی توان تعیین کرد چون هزینه ها بسته به بیمارستان، زایمان طبیعی یا سزارین، مراقبت های بعد از زایمان برای مادر و کودک، متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقالههزینه تولد فرزند کانادا چقدر است؟ را مطالعه فرمایید.

  • تصویر کاربر سعيد یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    آيا روشي هست كه مادر نوزات تازه متولد شده در كانادا أقامت دايم كانادا را داشته باشد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. برای اخذ اقامت کانادا باید از روش های موجود برای اقامت اقدام کنید. https://iranaplo.com/762/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7 را مطالعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره تلفنی، فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا شرایط شما توسط کارشناسان بررسی شود.

  • تصویر کاربر هانیه یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من یک دختر سه ساله دارم که در ایران متولد شده است سوالم در مورد این هست که اگر بخواهم فرزند دومم را در کانادا به دنیا بیاورم تکلیف فرزند اول چه میشود؟آیا به او اقامت میدهند؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۲ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، خیر فقط فرزند دومتون اقامت و شهروندی کانادا را دریافت می کند. برای گرفتن اقامت برای سایر اعضای خانواده، باید از طریق یکی از برنامه های مهاجرتی اقدام کنید.

  • تصویر کاربر زانیار دوشنبه ۲ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    در مورد اقامت از طریق تولد خاک سوال داشتم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، در این مقاله اطلاعات کافی ارائه شده است، اگر سوال دیگری دارید می توانید از طریق فرم ارزشیابی یا شماره تماس با یا همین قسمت پرسش و پاسخ با ما در اتباط باشید.

  • تصویر کاربر رویا دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    برای انجام این پروسه شرایط به چگونه است؟
    و گرفتن ویزای موقت مهمان چگونه انجام میگیرد؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      شما می تواند با اخذ ویزای توریستی یا همان ویزای مولتی کانادا، برای به دنیا آوردن فرزند خود وارد خاک کانادا شوید، فرزند شما به تابعیت کانادایی خواهد داشت. گرفتن تابعیت فرزند شما مثل گرفتن شناسنامه برای فرزند است و به راحتی انجام خواهد شد. در اینجا می توانید اطلاعات و جدول هزینه تولد فرزند در کانادا را مطالعه نمایید.
      برای اطلاع از امکان پذیری گرفتن ویزای توریستی می توانید فرم را در سایت پر کنید.

    2. تصویر کاربر رویا شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)
      واقعاا از وقتیکه برای پاسخگویی میذارین و راهنمایی خیلی عالیتون کمال تشکر رو دارم🙏🙏
    3. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلامت باشید. ما در ایران اپلو همیشه تلاش می کنیم تا اطلاعات دقیق و صحیح در اختیار کاربران و موکلانمان قرار دهیم.

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Hero شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. ببخشید میخواستم هزینه زایمان در کانادا رو ازتون بپرسم. هزینه ش در یک بیمارستان معمولی ولی پزشکای خوب چقدره
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، هزينه زايمان در كانادا ممكن است از ١٥ تا ٣٠ هزار دلار متغير باشد. اين هزينه ها بسته به زايمان طبيعي يا سزارين و هزينه هاي مراقبتي متفاوت است و هيچ رقم دقيقي نمي توان براي آن درنظر گرفت.

    2. تصویر کاربر Hero چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)
      زایمان طبیعی به نظرتون چقدر میشه؟
    3. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      تا ابتدای هفته آینده مقاله کاملش رو تو سایت قرار میدیم، هزینه عمل های بارداری، زایمان طبیعی، سزارین، هزینه های بیمارستان و میزان اقامت والدین پس از تولد فرزند و همچنین مرخصی زایمان رو به طور کامل پوشش میدیم.

    4. تصویر کاربر Hero چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)
      خیلی ممنون تشکر از شما
    5. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش)
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر