بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سینا دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 190 مشاهده پرسش
    سلام خانمم باردار ۸ ماهش هستش دوقلو پسر دار خواستم سفر به یکی از کشورها کنم و هزینه کمی واسم داشته باشه وتوی اون کشور به دنیا بیاریم بچهامون رو آیا میشه به با ویزای توریستی یا زایمان اقدام کنم ؟؟؟ دومین سوالم کدوم کشوری انتخاب کنم که هزینه پاین تری واسم داشته باشه ؟؟؟ و آخرین سوال کدام کشوری اقامت خاکی خواهد داد ؟؟؟ بسیار ممنون و سپاسگذارم و ببخشین که چند سوال هم زمان پرسش کردم با درود فروان
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در حال حاضر فقط دو کشور امریکا و کانادا از قانون خاک پیروی می کنند که هر دو کشور به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا محدودیت های مرزی برای توریست ها اعمال کرده اند.

  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام
    من با یه خانم در تورنتو عقد کردم و داریم کارهای ویزا را انجام میدیم
    سوالی که دارم اینه که بنده ۲ سال پیش با ویزای جعلی به بلغارستان رفتم و دستگیر شدم ولی بعدا تبرئه شدم و با پاسپورت ایرانی و از طریق مرز زمینی و مرز ترکیه به ایران برگشتم و سوال من اینه که زمان انگشت نگاری این مسئله مشخص میشه و میتونه در گرفتن ویزا تاثیر منفی داشته باشد
    جواب کارشناس اینه که اداره مهاجرت به پرونده دسترسی داره
    ولی نفرمودید آیا این مسئله در دادن ویزا تاثیر منفی داره یا نه
    اینم اضافه منم که من در راه برگشت به ایران دستگیر شدم مثل یه توریست که از به کشور دیدن کرده و داره برمیگرده و در راه برگشت به کشورش میفهمن که ویزاش مشکل داره .
    حتی در دادگاه به من گفتن هر موقع بخوام میتونم درخواست ویزا بدم و به بلغارستان سفر کنم و هیچ مشکلی ندارم برای دوباره رفتن به انجا
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. موردی که شما فرمودید کاملا بستگی به افسر پرونده دارد چون تخلف شما ثبت شده است. اگر مدارک و شواهد نشان دهنده این باشد که شما در صدور این ویزای جعلی نقشی نداشته اید، بعید است که افسر پرونده درخواست را رد کند ولی باز هم باید منتظر افسر پرونده باشید.

  • تصویر کاربر اوا دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    وقت بخیر ، باتوجه به اینکه توضیحاتی راجع به پناهندگی نوشته بودید ، یک سوال از حضورتان داشتم ، اگر موفق بشیم کیسمون پذیرفته بشه و پی آر بگیریم ، چند وقت طول میکشه تا شهروند بشیم ؟ کل پروسه پی آر تا شهروندی از طریق پناهندگی چقدر زمان میبره ؟
    ممنونم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. متاسفانه دفتر وکالت اپلو خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد. 

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام
    من با یه خانم در تورنتو عقد کردم و داریم کارهای ویزا را انجام میدیم
    سوالی که دارم اینه که بنده ۲ سال پیش با ویزای جعلی به بلغارستان رفتم و دستگیر شدم ولی بعدا تبرئه شدم و با پاسپورت ایرانی و از طریق مرز زمینی و مرز ترکیه به ایران برگشتم و سوال من اینه که زمان انگشت نگاری این مسئله مشخص میشه و میتونه در گرفتن ویزا تاثیر منفی داشته باشد
    ممنون میشم جوابم را بدید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. سوابق شما ثبت شده و اداره مهاجرت و شهروندی کانادا به اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

  • تصویر کاربر نرگس یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    سلام من نرگس ۴۳ ساله و دارای ۲۳ سال سابقه اموزش و پرورش و مدیر مدرسه هستم داراس لیسانس ریاضی محص و فوق لیسانس فلسفه آمورش و پرورش هستم میخواستم بدونم ایا میتوانم به کانادا مهاجرت کنم و در اونجا کار کنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بله ولی باید شرایط شما به صورت دقیق تر بررسی شود. برای دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا شرایط شما را بررسی کنیم.

  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام من میخوام بدونم هزینه رفتن به استرالیا چنده من هم ارایشکری بلدم وهم توی فروشگاه زنجیره ای کار کردم من قبلا پیش وکیلی رفتم گفته بودکه در قبال مبلغ منو به استرالیا میبره و کار هم برام فراهم میکنه خودشم قانونی وزبانم در عرض یک سال اموزش تضمینی میده من مدر‌کگریم کاری هم دارم و میتونم حتی سطح مدرکمو بالا ببرم ایا شما میتونید کاری انجام بدید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. دفتر اپلو فقط در زمینه کشور کانادا و امریکا فعالیت دارد.

  • تصویر کاربر Ali دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 171 مشاهده پرسش
    من افغانستان با طالبان جنگ استانی کردم اومدم ایران ایران مداریک ندارم از سوی دیگر طالبان دنبال منه چون منو میشناسن یک بچه ۳ساله دارم کلا خوانواده ۳نفره هستم چیکار کنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. متاسفانه دفتر وکالت اپلو خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد.

  • تصویر کاربر فری سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 194 مشاهده پرسش
    سلام من دکترای کامپیوتر و استاد دانشگاه و مقیم انگلستان هستم و همسرم فوق لیسانس عمران و طراح نیروگاه برق است و دو فرزند ۶و ۲ ساله داریم .میخواهیم برای مهاجرت کانادا اقدام کنیم .به نظر شما از چه راهی اقدام کنیم ،البته خودمان میخواهیم از طریق تخصص باشه .از این طریق چقدر طول میکشه و آیا امکانپذیر است ؟ ممنون از پاسخگویی شما.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن اینکه شما امکان مهاجرت به کانادا را دارید یا خیر، نیاز به اطلاعات دقیق تری داریم. اگر تمایل به بررسی شرایط خود و مشاوره رایگان در خصوص اخذ اقامت دائم کانادا را دارید، می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده تا با شما تماس بگیریم.

      بعد از پر کردن فرم، کدی برای شما ایمیل می شود. چون ساکن ایران نیستید لطفا کد را به شماره 989212943803+ از طریق برنامه واتس اپ ارسال کنید تا با شما از این طریق تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 194 مشاهده پرسش
    سلام.وقتتون بخیر
    تحقیقاتی که راجب مهاجرت کردم و بهترین روش پیشنهادی برایم ویزای تحصیلی برای همسرم و ویزای وابسته برای من و فرزندانم بوده. میخوام مطمئن شم من با ویزای وابسته اجازه کار دارم ؟
    اگر من از نظر مهارتی برای آتلانتیک شمالی اقدام کنم شانس بهتری ندارم ؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۳۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. ویزای همراهی که به همسر متقاضی تحصیل در کانادا داده می شود، دارای مجوز کار و open work permit است یعنی ویزای کار بدون محدودیت در نوع کار و کارفرما و به مدت 40 ساعت در هفته. 

      در خصوص قسمت دوم سوال شما، پایلوت آتلانتیک تا چند ماه دیگر بسته شده و هنوز صحبتی در خصوص تمدید آن نیست. بنابراین اگر تمامی شرایط و مدارک شما کامل است اقدام کنید. در صورت تمایل به مشاوره رایگان می توانید وارد وبسایت شده و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • تصویر کاربر Meysam شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    با سلام
    من میثم مجدی ۳۰ ساله هستم ساکن تهران سوالی داشتم
    من ویزای توریستی کانادا رو دارم و دوبار اومدم و برگشتم
    حدود ۸ ماهی است که وارد رابطه ای شدم
    پارتنر من در حال اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستند
    ایشون هم مانند من ساکن تهران هستن

    ما تمایل داریم باهم به کانادا بیاییم
    سوالی که دارم آیا میتونم در دوران تحصیل ایشون بدون عقد اسلامی در کنار هم بمونیم و ثابت کنم باهم زندگی میکنیم
    و من بتونم اجازه کار از طریق اثبات این موضوع بگیرم و همزمان پارتنر من تحصیل کنند و باهم زندگی مشترک داشته باشیم؟

    ممنون میشم اگه بفرمایید این موضوع امکان پذیر هست یا خیر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در کشور کانادا رابطه ای قابل قبول است که در کشور مبدا متقاضی نیز قابل قبول باشد و چون در ایران و بر اساس قوانین جمهوری اسلامی این نوع رابط قابل قبول نیست، بنابراین باید به طور رسمی ازدواج کنید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر