بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر بهرام یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    درود به شما بنده به همراه خانواده ۴ نفریم که یک دوختر ۷ ساله ویک دختر ۸ ماهه دارم.و همسرم مدرکش مدرک مدارک پزشکی هست .میخاستم بدونم برای ویزای خود اشتقالی اقدام کنم که شما نوشته بودی ۱۲ هزار دلار کانادا سرمایه میخاددرسته حلا من از طریق همسرم بگیرم یا خود اشتقالی ممنون میشم کمک کنید .تمیم ما جدی هست
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      براي اخذ اقامت از طريق خوداشتغالي بايد سابقه فعاليت در زمينه هنري و يا ورزشي داشته باشيد. بهتر است فرم ارزيابي مهاجرت به كانادا را تكميل كنيد تا با بررسي شرايط شما، مناسب ترين روش مهاجرت شما به كانادا مشخص شود.

  • تصویر کاربر لیلا یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام من سوالات متداولی دارم اما یکی مهمتراز همه من پارسال پسرم ویزا تحصیلی گرفت ولی بعلت اشتباه نادرست در اطلاع رسانی هم مدت ویزای موقتش و هم study permit باطل گردید و بعداز مدت سه ماهه از پایان یافتن مدت زمان خودش اردیبهشت امسال ایران اماد و روند مجداا پرونده از نوع شروع شد حال سوال من این است ایا با این شرایط پسرم میتونست نیاد ایران و اقدام به پناهندگی کنه با توچه با اینکه مدت اعتبار ویزایش هم بپایان رسیده بود ؟ ممنون میشم جواب دهید
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      به محض ورود به كانادا و درصورت قبولي كيس پناهندگي از طرف دولت، مي توانيد به عنوان پناهنده در كانادا بمانيد.

  • تصویر کاربر بهروز دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    سلام ، خسته نباشید ، ببخشید یه سوال
    داشتم:

    اگه کسی شروع ویزاش از سپتامبر امسال باشه و ادمیشنش مال Jan امسال ..اگر دیفر کنه برای سپتامبر 2020 مشکلی تو ویزاش پیش میاد؟ ممکنه ویزا رو باطل کنن بعده یه مدت؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      به طور كلي امكان تغيير تاريخ ويزاي صادر شده وجود ندارد و بهتر است كه در زمان مشخص ذكر شده، وارد كانادا شويد.

  • تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    بعد از تحصیل در دبیرستان ایران دررشته ریاضیات ادامه تحصیل در کانادا تا دریافت مدرک دیپلم چند سال طول میکشه ؟آ
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      تا قبل از سن ١٨ سالگي براي تحصيل در كانادا مي توانيد با نداشتن مدرك ايلتس هم اقدام كنيد ولي بالاي ١٨ سال احتياج به مدرك ايلتس داريد.
       
       
  • تصویر کاربر مهدوی سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    سلام روز بخیر پسرم من در کانادا سه سال اقامت تحصلی داره ویکسال با دختر خانم اهل کانادا باهم زندکی میکند وقصد ازدواج دارد لطف بفرمائید آیا نیازی به وکیل دارد برای این موضوع چون خدا نکرده از نطر قوانین کانادا مشگل نداسته باشد دوم یانه فقط یک سری مسایل باید رعایت کند لطفا راهنمایی کند چه صلاحاست
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام حتما نيازي به وكيل نيست ولي بعلت اگاهي بيشتر وكلا از قوانين، داشتن وكيل بهتر است.

  • تصویر کاربر meenaa شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. من پناهنده سیاسی شدم به دانمارک در سال 2012 و اقامت موقت دانمارک رو دارم ولی بدلیل قانونهای خیلی سختگیرانه علیه مهاجران همش در استرس و نگرانی بسر میبریم که ایا هر دو سال یکبار اقامت مارو تمدید میکنن یا نه.چون بعضا پیش اومده که اقامتهارو تمدید نکردن برای افرادی و اخراشون کردن و این مسله باعث نگرانیه همه مهاجراست. میهواستم بدونم امکانش هست از دانمارک درخواست پناهندگی به کانادا بدیم بخاطر این شرایز که اینده ما در خطر هست یا نه
    سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      شما زماني مي توانيد در كانادا اعلام پناهندگي كنيد كه وارد كانادا شويد. بعد از ورود كيس پناهندگي در كانادا بررسي مي شود.

  • تصویر کاربر شهریار یکشنبه ۹ تیر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام مبلغ پرداختی جهت خود اشتغالی در رشته گرافیک برای کانادا چه مقدار است؟ پروسه این روش چقد زمان میبرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۹ تیر ۹۸( 4 سال پیش)

      مبلغ پرداختي جهت انجام اين روش ( خود اشتغالي ) ١٢هزار دلار كانادا مي باشد و زمان لازم براي انجام ، حدودا دو سال است.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر