بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر NK چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    درود
    آیا با حدود یکصد و بیست هزار دلار کانادا می توان بیزینسی خریداری کرد و اینکه چه تضمینی دارد که بیزینس خریداری شده، دارای تخلف های مالیاتی، جریمه، بدهی و از این دسته موارد را داشته باشد، آیا بیزینسی که گروه شما معرفی می نماید، شامل گارانتی می شود، چطور با این بررسی نمود، ضمن اینکه اینجانب به اتفاق همسر (بدون فرزند)، نیاز به اسکان با حداقل اجاره بها هستیم، آیا وکلای شما در کانادا برای ما اینچنین مراحلی را نیز در نظر دارند، نیاز به مترجم هم داریم.
    چنانچه میسر می باشد، شفاف عنوان فرمایید که چه میزان حق الوکاله و هزینه های جانبی را در نظر داشته باشیم. خواهشمند است برای اینجانب ایمیل بفرمایید.
    با سپاس
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. برای خرید بیزینس در کانادا، هیچ رقم مشخصی از طرف دولت کانادا مشخص نشده است زیرا بسته به هر بیزینس، قیمت آن متفاوت خواهد بود. ولی با توجه به سوابق وکلای موسسه حقوقی ایران اپلو در این زمینه، توصیه می شود که حداقل مبلغ 200 هزار دلار کانادا در حساب شخص وجود داشته باشد. علاوه براین برای خرید بیزینس، فرد متقاضی باید شرایط لازم مثل سابقه مدیریتی، سوابق شغلی مرتبط، دارایی کافی و ...، را داشته باشد. توصیه می شود حتما مقاله مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا را، مطالعه فرمایید.

      در خصوص سوال دوم هم باید ذکر شود که، قرارداد موسسه حقوقی ایران اپلو با افراد متقاضی، بعد از اخذ اقامت به پایان می رسد ولی وکلای موسسه از هیچ کمکی برای اعضای خانواده موسسه حقوقی ایران اپلو، دریغ نخواهند کرد.

      می توانید با مراجعه به وبسایت و پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت، از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

  • تصویر کاربر ماندانا چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    درود وققتون بخییر ببخشید میخواستم بپرسم افرادی که توی منزل تحت فشار و اذیت های روحی هستن و حتی جان و سلامتیشون در خطر هست راهی وجود داره که بتونن برای امنیت جسمی و روحیشون برای اخذ پناهندگی اجتماعی در کانادا اقدام کنن؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. متاسفانه در حال حاضر موسسه حقوقی ایران اپلو، خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد. می توانید با پر کردن فرم ارزیابی از سایر روش های موجود برای مهاجرت با توجه به شرایط خود، مطلع شوید.

  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    با سلام در حدود یک ماه پیش پرونده مهاجرتی ما از طریق سرمایه گذاری رد شد میخواستم بپرسم آیا اعتراض به پرونده فایده ای دارد آیا تاکنون کسی بوده که اعتراض کرده باشد و جواب مثبت گرفته باشد
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. معمولا علت رد شدن پرونده های مهاجرت، نقص پرونده است. بنابراین، باید نواقص پرونده را رفع کرده و مجددا اقدام کنید.

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    سلام من 26 سالم هست و میخواستم بدونم میتونم برای کالج زبان اثدام کنم؟ آیا ویزا میشه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. بله می توانید ولی با توجه به گپ تحصیلی و برای اینکه شانس ویزا شدن افزایش یابد، احتیاج به مدرک ایلتس آکادمیک با نمره حداقل 6، است. می توانید با مراجعه به مطلب ویزای تحصیلی در وبسایت، اطلاعات لازم را کسب کنید. 

  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید مزاحم شدم. میدونم موضوع سوالم ربطی به موضاعت سایت شما نداره. اما از اونجایی که شما کار‌شناس حقوقی هستید و در این زمینه متخصص هستین گفتم شاید بتوتید کمک کنید
    اگر شخصی ایرانی بخواد به سفارت کانادا درخواست پناهندگی سیاسی بده باید از سفارت های خارج ایران اقدام کنه؟؟؟ و اینکه افزاری که در اعتراضات اخیر از سوی مامورین با گلوله زخمی شده و بیم دستگيری و زندانی شدن یا حتی از دست دادن جونش میره شرایط پناهندگی سیاسی شامل‌ش میشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      موسسه حقوقی اپلو خدماتی در مورد پناهندگی ارائه نمی دهد. کشور ایران در میان لیست کشور های جنگ زده برای پذیرش Asylum Seeker کانادا نیست، اثبات شرایط پناهندگی سیاسی نیز بسیار سخت و پیچیده است. توصیه می شود، برنامه های مهاجرتی دیگر مثل اکسپرس انتری، تحصیلی، سرمایه گذاری، کار آفرینی، خود اشتغالی و اسپانسرشیپ را مدنظر داشته باشید. برای مشاوره تلفنی رایگان، فرم ارزیابی را در سایت پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

  • تصویر کاربر فرزانه سه شنبه ۲۴ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    سلام خانمي ٤٣ساله هستم ودر رشته زبان مترجمي زبان انگليسي تحصيل كردم وليسانس دارم الان هم مكالمه تدريس ميكنم همسرم ٤٣سال دارد وشغل ازاد دارد مي خواستم بدونم ميشه براي خودم درخو است ويزاي تحصيلي كنم وهمسر وپسر ١٣ ساله ان را به كانادا ببرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۲۴ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، بله ولی حتما باید حداقل ایلتس ۶ اکادمیک داشته باشید.

  • تصویر کاربر سینا دوشنبه ۹ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    با درورد. برای مهاجرت تحصیلی بدون داشتن مدرک‌زبان هم میتوان کاری کرد. من زبانم در سطح معمولیست. دوره ی زبان رو میتونم در کانادا ادامه بدهم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۹ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، نداشتن مدرك زبان شانس اخذ ويزاي تحصيلي را براي افراد بالاي ٢٠ سال به شدت كاهش مي دهد و عملا غير ممكن مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر، مقاله روش تحصيلي از وبسايت را مطالعه فرماييد.

  • تصویر کاربر كيا دوشنبه ۹ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    با سلام
    من ويزاي تحصيلي دو ساله كانادا داشتم رفتم و برگشتم يك ماه بعد از اتمام اعتبار ويزا با پذيرش جديد از همون جاي قبلي از ايران درخواست تمديد ويزا دادم ولي الان ريجكت كردن بدليل اينكه گفتن ممكنه بياي ترك نكني. فرم ارزيابي هم پر كردم كسي تماسي نگرفته ،،الان چكار بايد كرد ؟ تشكر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۹ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، لطفا با دفتر تماس بگيريد تا راهنمايي لازم انجام شود.

  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۲ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش
    سلام . من میخوام برا ویزای کاری کانادا اقدام کنم و استان و شهرش هم برام فرقی نمیکنه. لیسانس معماری و ارشد برنامه ریزی شهری دارم با ۴۰ ماه سابقه کار با بیمه و ۶۰ ماه کلا. میخوام بدونم اگه بخوام برام جاب آفر بگیرین امکانش هست؟ هزینه اش چقدره ؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. براي اخذ ويزاي كاري و يا هر روش مهاجرتي نياز به مدرك ايلتس داريد. فرم ارزيابي را از وبسايت پر كنيد تا شرايط شما توسط كارشناسان بررسي شود و به شما مشاوره رايگان داده شود.

  • تصویر کاربر کامران دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید، من به همسرم که ۳۷ سالشون هست و لیسانس اقتصاد بازرگانی دارند و خودم ۴۱ ساله و لیسانس نرم افزار،آیا برای خانمم میشود ویزای تحصیلی گرفت که بنده و دخترکون به همراه ایشون بریم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام، بله. ولي براي اخذ ويزاي تحصيلي كانادا، حتما بايد حداقل ايلاس ٦ اكادميك داشته باشند و براي شما و دخترتون ويزاي همراه گرفته خواهد شد. مي توانيد براي اطلاع بيشتر مقاله ویزای تحصيلی در وبسايت را مطالعه كنيد و يا فرم ارزيابي را پر كنيد تا كارشناسان با شما تماس بگيرند.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر