بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    سلام
    جهت مهاجرت استانی ساسکاجوان از، چه زمانی باید مبلغ حداقل تمکن درحساب باشد.
    آیا 90 روز قبل از ثبت نام اولیه است؟
    و یا 90 روز قبل از ارسال مدارک در مرحله پس از pool است؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بهتر هست که حداقل شش ماه قبل از اینکه پرونده را تشکیل دهید پول در حساب شما (به مدت شش ماه) موجود باشد.

  • تصویر کاربر Vhd یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 235 مشاهده پرسش
    با سلام من دارای فوق لیسانس مکانیک با 16 سال سابقه با بیمه مرتبط با رشته ی تحصیلی ام هستم بدون گپ تحصیلی دارای معدل 15 فوق لیسانس و ایلتس 6و نیم در 4 اسکیل قصد درخواست مهاجرت تحصیلی برای مقطع دکترا دارم . من و خانواده ام 4 سال پیش برای پناهندگی المان اقدام کردیم و پذیرش گرفتیم . اما بنا به دلایلی بلافاصله به ایران برگشتیم . این اقدام ما . برای درخواست تحصیل در کانادا مشکلی بوجود نخواهد اورد ؟ اصلا ارتباطی دارند یا خیر ؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. در هر صورت اطلاعات شما ثبت شده است و اداره مهاجرت کانادا به این اطلاعات دسترسی دارد؛ ولی لزوما به این دلیل پرونده شما رد نمی شود.

  • تصویر کاربر مینا چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    من پذیرش مقطع دکترا کانادا رو دارم اگر تاریخ ازدواجم بعد از تاریخی باشه که دانشگاه نامه زده برای کارای سفارت مشکلی برای ویزای همراه پیش میاد یا نه، همزمان با همسرم میتونم ویزا بگیرم؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. اخذ ویزا و اخذ پذیرش ار دو سازمان مجزا صورت می گیرد. با ارائه مدارک خود مشکلی در اخذ ویزا نخواهید داشت. در مورد قسمت دوم سوال شما، دفتر اپلو اطلاعاتی در خصوص پرونده شما و مدارک شما ندارد. بنابراین نمی توان پاسخ قطعی به سوال شما داد.

  • تصویر کاربر مجید شنبه ۳ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    سلام من یک افغان هستم 25سالمه به دنیا اومده ایرانم هم من وهم خواهرم که ازمن5سال کوچیکتره و به زبان هم کامل تسلط داریم چندین بار اقدام کردیم که کامل قانونی بریم ولی رد شدیم از طرف سفارت کشورکانادا راه حل چیه؟؟؟بدون دردسر و قانونی برم؟؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. باید ابتدا شرایط شما بررسی شود تا روش مناسب مهاجرت برای شما مشخص شود. به شما توصیه می کنیم فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

  • تصویر کاربر بهار شنبه ۱۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    سوالی داشتم از خدمتتان.
    بنده در حال حاضر ساکن کانادا هستم به صورت دانشجویی. دوماهه ازدواج کردم و قصد دارم برای همسرم درخواست ویزای ورک بدهم. همسر من در سال 2016 با خانم امریکایی در ترکیه ازدواج بین المللی کرده اند (در شناسنامه ایران ثبت نشده). رابطه شون به دلایلی تمام شد اما به صورت رسمی طلاق نگرفتند. میخواستم بپرسم آیا برای کانادا اقدام کنیم به مشکل برمیخوریم؟ در واقع اگر اعلام نکنیم ازدواج قبلی شون رو، کانادا متوجه خواهد شد (جایی خوندم کانادا و امریکا کراس چک دارند، از طرفی از وکیلی هم پرسیدم گفتن ملاک سفارت کانادا شناسنامه هست)؟ چون مدارک دست اون خانم هست و اصلا جواب نمیده که بشه برای طلاق اقدام کرد. ممنون ازتون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. مدارکی که برای کانادا مورد قبول است، مدارک رسمی و معتبر هستند و برای هر چیزی که ارائه می دهید باید سند رسمی را داشته باشید ولی اصولا کانادا و امریکا اطلاعاتشان را با هم مبادله می کنند. 

  • تصویر کاربر Amir سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم بدونم اگه اقامت کانادا بیاد کسی که اسپانسر من شده میتونه اونو باطل کنه؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. اگر برای اخذ اقامت، مدارکی خلاف بر واقعیت ارائه داده باشید و در صورتی که شخص بتواند اثبات کند که مدارک جعلی و غیر واقعی است، بله.

  • تصویر کاربر هادی چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    باسلام و وقت بخیر یه سوالی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که کانادا به پناهندگانی وکیل میده و خواستم بدونم هزینه این وکلا به عهده کی هست دولت یا فرد پناهنده؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. فردی که تقاضای پناهندگی دارد، خود باید هزینه های وکیل را پرداخت کنند.

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    من دکتر داروساز با حدود ۲۰سال سابقه به همراه همسر و ۲فرزندم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم
    میخواستم بدونم شما میتونین به ما کمک کنین تا از طریق استارت آپ یا روش بهتر ومطمئن تری این روندو انجام بدیم ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن روش مهاجرتی مناسب احتیاج به اطلاعات دقیق تر و بیشتری است. بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی و ارزیابی دقیق و مشخص شدن روش مهاجرتی مناسب، کارشناسان با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
    من دکتر داروساز با حدود ۲۰سال سابقه به همراه همسر و ۲فرزندم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم
    میخواستم بدونم شما میتونین به ما کمک کنین تا از طریق استارت آپ یا روش بهتر ومطمئن تری این روندو انجام بدیم ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای مشخص شدن روش مهاجرتی مناسب احتیاج به اطلاعات دقیق تر و بیشتری است. بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی و ارزیابی دقیق و مشخص شدن روش مهاجرتی مناسب، کارشناسان با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • تصویر کاربر amir شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام. میخواستم بپرسم دانشجوی پزشکی که درسش تمام شده ولی طرح نرفته برای مهاجرت بهتر است طرح برود یا بدون طرح هم میشه؟ برای کار در کانادا تفاوتی دارد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. برای دریافت اجازه کار با مدرک پزشکی، حتما باید تائیدیه انجمن پزشکان کانادا را دریافت کنید. توصیه می کنم حتما مقاله شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا در سال 2019 را مطالعه کنید. همچنین برای شرکت  در برنامه اکسپرس انتری : سیستم مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری ، باید سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی داشته باشید.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر