بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم توسط وکیل کانادا به افراد ارائه میشود. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند. وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

اخذ شهروندی کانادا توسط وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل حقوقی به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌وکار در یک کشور دیگر کمک کنند.

بهترین وکیل مهاجرت تورنتو

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان در تورنتو بهترین خدمات حقوقی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از دفتر ما به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی مشاوره های مهاجرتی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

 

وکلای ایرانی کانادا

دکتر مرجان آتشی گلستان وکیل مهاجرتی از جمله وکلای ایرانی کانادا است که دفتر مهاجرتی ایشان در تورنتو دایر می باشد.

اگر به صورت آنلاین نیاز به مشاوه با وکیل در زمینه مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

وکیل آنلاین

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از آنجایی که اخذ شهروندی در کشوری مانندکانادا ممکن است برای بعضی از افراد تا هفت سال طول بکشد، داشتن یک وکیل ضروری است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد لازم را برای اثبات وضعیت خود در دادگاه ارائه دهید. به علاوه، یک وکیل تضمین می‌کند تا کارها به بهترین شکل انجام شوند. او تلاش می‌کند تا از تأخیرهای احتمالی در روال اخذ شهروندی شما، اجتناب شود. اگر شما در وضعیت حساسی قرار داشته باشید و مجبور باشید که فوراً به یک کشور دیگر بروید، وکیل مهاجرت به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اقامت قانونی و طولانی مدت در آن کشور، تهیه کنید.

شرکت‌ها وکلای مهاجرت را استخدام می‌کنند تا برای کارمندان خارجی خود ویزای کار کانادا تهیه کنند، سپس وکلا فرم‌ها و تشریفات لازم را آماده می‌کنند و درخواست را ثبت می‌کنند.استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

نقش وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو چیست؟

نقش وکلای مهاجرتی در مقایسه با سایر وکلا بسیار منحصر به فرد است. بیشتر وکلای مهاجرت زمان خود را صرف کمک به افرادی می‌کنند که در رسیدگی به الزامات مهاجرتی مشکلی دارند. وکلای مهاجرت معمولاً نقش مشاور را برای شهروندان خارجی و پناهندگانی ایفا می‌کنند که باید با مقامات اداره‌های مهاجرتی کانادا  تعامل کنند. این وکلا در مورد مسائلی از قبیل درخواست ویزا،شهروندی و روال قبول تابعیت، مشکلات اخراج و استخدام برای افراد خارجی، مشورت و راهنمایی ارائه می‌کنند.

وکلای مهاجرت، نسبت به سایر وکیل‌ها، زمان بسیار کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. در عوض، آن‌ها معمولاً به عنوان میانجی بین موکل و مقامات اداره‌های مهاجرتی، نظیر اداره‌ی خدمات شهروندی عمل می‌کنند. اما همین وکلا، در صورتی که موکل آن‌ها دادرسی مهاجرتی داشته باشد، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شوند. بسیاری از وکلای مهاجرت به مسائل مربوط به مهاجرت و حقوق جزا هم رسیدگی می‌کنند.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا  بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید. معمولاً برای انجام همه ی روش  های مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو مبلغ را در اقساط از مشتریان دریافت می کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد. اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط در ادامه آمده است:

متقاضی دارای سوءپیشینه

 متقاضی باید سوابق کیفری خود را به طور کامل بیان کند و حتی اتهامات رفع شده را هم ذکر کند. معمولاً نیازی به استخدام وکیل کیفری نیست؛ چرا که وکلای مهاجرت همیشه از قوانین کیفری و مهاجرتی اطلاع دارند.

رد درخواست های قبلی

یک وکیل خوب می‌تواند دلیل رد درخواست را بفهمد. به علاوه، او می‌تواند تعیین کند که امکان به جریان گذاشتن درخواست قبلی وجود دارد یا می‌توان در آینده درخواست دیگری ثبت کرد یا خیر.

ممنوعیت ورود متقاضی

گاهی اوقات اخراج یا ممنوعیت ورود، دائمی است و هیچ درخواستی از طرف متقاضی پذیرفته نیست. وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی اثرات اخراج و ممنوعیت ورود ارائه کند.

مراحل ثبت درخواست ویزای تحصیلی

متقاضی با بیماری واگیر دار

بعضی از شرایط پزشکی ممکن است مانع ورود فرد به کانادا شود (مانند بعضی از بیماری‌های واگیر).

پرونده متقاضی با پروسه طولانی روبه رو است

وکلای مهاجرت کاملاً با فرآیند‌های ثبت درخواست و مهلت‌های مختلف و مدت زمان انتظار آشنا هستند. گاهی اوقات یک وکیل می‌تواند روال درخواست فرد متقاضی را تسریع کند.

درخواست ویزای کار کانادا

اما کارفرما هیچ کمکی در راستای مشکلات مهاجرتی نکند: روال‌های رسیدگی به ویزای کاری ممکن است پیچیده باشند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند کارفرما را وادار کند تا به وظایف خود در قبال کارمند جدید عمل کند.

 خاتمه ازدواج متقاضی با یک شهروند کانادایی

و اقامت دائمی متقاضی، هنوز مشروط بر ازدواج باشد: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و درخواست ویزا به وضعیت ازدواج وابسته است؛ بنابراین در صورتی که ازدواج به خاطر طلاق یا فوت خاتمه یابد، اثبات اعتبار ازدواج کار سختی است. اگر فرد متقاضی بخواهد وضعیت اقامت دائمی خود را تغییر دهد، اما به تازگی طلاق گرفته و با شهروند دیگری ازدواج کرده باشدمشکل اصلی این است که ازدواج اول، مشکوک به کلاه‌برداری است. وجود یک وکیل مهاجرت می‌تواند برای اثبات اعتبار ازدواج اول، لازم باشد.

اقامت دائمی کانادا برای فرزندان زیر ۲۲ سال

اگر فردی همراه خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند و فرزند او پیش از اخذ اقامت دائم کانادا ، ۲۲ ساله شود. شرایط اقامت دائمی برای فرزندان زیر ۲۲ سال متفاوت است. وکیل مهاجرت می‌تواند بهترین روش ثبت درخواست را برای فرزندان فرد متقاضی مشخص کند. گاهی اوقات ممکن است فرم‌ها یا اسناد دیگری را برای اثبات ادعای متقاضی درخواست کنند. مشورت با یک وکیل در همان ابتدای امر، می‌تواند از تأخیرهای احتمالی جلوگیری کند و حتی فرآیند را تسریع کند.

شما می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا با دکتر مرجان آتشی گلستان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید.

دفتر وکالت دکتر مرجان آتشی گلستان | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید.مقررات مهاجرت همواره در حال تغییر است.  لطفا جهت دریافت وقت مشاوره با وکلای دفتر، وقت قبلی بگیرید.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام، وقتتون بخیر
    من دارای پاس کانادا ودر حال حاضر ساکن تهران هستم. آیا امکان صدور وکالتنامه جهت افتتاح حساب بانکی در تورنتو توسط فرزندم که ساکن تورنتو می باشد، هست؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳۰ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام. بله این امکان وجود دارد که از طریق یک وکالتنامه، نماینده قانونی برای خود مشخص کرده فعالیت های مدنظر خود در کانادا را انجام دهید.

  • تصویر کاربر سحر سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    باسلام،برای ویزای کاری برای دندانپزشکان شما اقدام میکنید؟ایا حتما باید ایلس داشته باشند؟ ایا میشه دوره زبان را در کانادا گذراند سپس برای اقامت کاری اقدام کرد؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. پروسه دریافت اجازه کار برای پزشکان و دندانپزشکان در کانادا پروسه ای تقریباً دشوار و پیچیده میباشد. دندانپزشکان نیز همانند پزشکان ملزم به گذارندن دوره های معادل سازی مدارک کشور کانادا هستند. چرا که رشته های پزشکی و دندانپزشکی رشته ای با حساسیت بالا برای کار در یک کشور خارجی میباشد و افرادی که در خارج از آن کشور تحصیل کرده اند باید مدارک خود را مورد ارزیابی و تأیید سازمان های مرتبط در ان کشور رسانده باشند؛ پروسه معادل سازی همراه با گذارندن دوره های کارورزی و آزمون های تئوری و عملی میباشد. بنابراین شما باید از طریق یکی از روش های موجود ابتدا وارد کانادا شوید و سپس اقدام به معادل سازی مدرک خود و درنهایت دریافت اجازه کار در این کشور شوید. توصیه می کنیم فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید تا شرایط شما توسط کارشناسان بررسی شده و روش هاس مناسب مهاجرتی شما مشخص شود.

  • تصویر کاربر داریوش یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    هزینه مهاجرت از طریق برنامه جاب آفر آتلانتیک چقدر هستش؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید تا بعد از بررسی، طی یک تماس تلفنی از شرایط و هزینه ها مطلع شوید.

  • تصویر کاربر sara یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    با سلام من مدرک دکترا در رشته عمران و همسرم مدرک دکترا بیولوژی داریم. و هر دو سابقه ۲ سال پست داک در کشوری خارج از ایران را داریم. میخواستم بپرسم آیا وکیل مهاجرتی می تواند در پیدا کردن شغل و اخذ ویزای کار به ما کمک کنند؟ اگه جواب مثبته میشه لطفا اطلاعات بیشتری به من بدین.
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. اخد پیشنهاد کاری از کشور کانادا دارای شرایط و ضوابط خاصی است. با توجه به شرایط کلی ذکر شده˓ امکان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص (اکسپرس اینتری) برای شما وجود دارد. می توانید با پر کردن فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا و بررسی شرایط توسط کارشناسان˓ از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

  • تصویر کاربر بابک یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 243 مشاهده پرسش
    سهامی در بانکی در انگلستان میباشد . متوفی سال ۱۳۹۲ فوت و به بانک اطلاع داده شده مدارک ترجمه و آماده است نیاز به وکیلی که کار در آنجا راقبل کند و دفتر در ایران داشته باشد دارم . سپاس از توجه و جوابتان . سال نو به سلامتی باشد برایتان . ارادتمند ناصری
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام. فعالیت موسسه حقوقی اپلو در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا و اخذ اقامت این کشور است و متاسفانه نمی توانیم خدماتی در خصوص درخواست شما ارائه دهیم.

  • تصویر کاربر سعیده سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من الان پایه یازدهم هستم رشته تجربی زبانم ترمinter3میخواستم ببینم اگه دوازدهم رو در کانادا یا المان یا استرالیا هرکدوم مقدور بود تحصیل کنم دانشگاه رایگانه؟
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. خدمات موسسه حقوقی اپلو در زمینه مهاجرت و اخذ انواع ویزاهای کشور کاناداست. با توجه به شرایط سنی، که زیر 18 سال هستید، می توانید بدون داشتن مدرک زبان اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا کنید. همچنین، می توانید با مراجعه به مقاله چگونه به راحتی ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟ ، فایل صوتی درخصوص اخذ ویزای تحصیلی و شرایط آن را گوش کنید. لازم به ذکر است که، شما بعنوان دانش آموز و یا دانشجوی بین الملل وارد کانادا می شوید و هزینه های تحصیل رایگان نخواهد بود.

  • تصویر کاربر شهرزاد شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    با سلام. برای ویزای تحصیلی کانادا استان کبک اقدام کردم. پولم رو قبلا به ارز و طلا ی نقد تبدیل کرده بودم. الان میخوام تو بخش ارائه منابع مالی اینارو ذکر کنم. درنظر داشتم که از اون حسابی که طلا و ارز خریده شده گواهی تمکن مالی بگیرم. بعد هم رسید های خرید طلا و ارز رو ترجمه کنم و براشون بفرستم. پول به اندازه کافی دارم . آیا این براشون قابل قبوله؟ ممکنه اشکال بگیرن ازش؟ پولم به صورت نقده و توی بانک نگذاشتم. لازمه حساب ارزی باز کنم براش؟ ترجیح میدم حساب ارزی باز نکنم. ولی اگر مجبور باشم میتونه پولم مثلا یه روز یا یه هفته توی حسابم باشه و بعد از اون حساب گزارش بگیرم بفرستم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. گواهی تمکن مالی، سندی معتبر و رسمی‌‌‌ است که در بانک صادر می‌‌‌‌‌‌شود و در آن موجودی انواع حساب‌‌‌های شما و نرخ برابری آن به ارز مورد درخواست (دلار یا یورو) درج می‌‌‌شود. این گواهی، نشان می‎دهد که شما چقدر پول در حسابتان دارید و در یک دوره 6 ماهه چقدر پول وارد حسابتان و از آن خارج شده است. بنابراین باید حساب ریالی داشته باشید.

       

  • تصویر کاربر داود شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت شما بخیر
    همسر و فرزندم دارای اقامت دائم و ساکن تورنتو می باشند. همسرم شاغل و دختر 12 ساله ام در مقطع ابتدایی تحصیل می کند. بنده در ایران هستم و کارت PR من منقضی شده است و در طول 5 سال گذشته به کانادا نرفته ام.
    سئوالم این است که با توجه به وضعیت همسر و فرزندم ، آیا می توانم از بند 19 فرم TRAVEL DOCUMENT استفاده نموده (Humanitrate and compassionete ground) و مجوز ورود به خاک کانادا را بگیرم
    سپاسگذار توجه و پاسختون هستم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت شنبه ۳ اسفند ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. براساس قوانین اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، برای تمدید کارت PR، باید حداقل دوسال از پنج سال را در کانادا زندگی کنید. تعداد روزهای محاسبه شده برای هر فرد مخصوص همان فرد است. برای بررسی شرایط خود بصورت دقیق تر و کسب اطلاعات لازم در این زمینه، فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را از وبسایت تکمیل کنید.

  • تصویر کاربر کیمیا چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    ۲ فرزند بالای ۱۸ دارم دیپلمه ولی هردو دارای مهارت تجربی کاری هستن ،پسرم در تاسیسات وبازسازی ساختمان و زبان انگلیسی رو خوب بلده و دخترم دیپلم فنی کامپیوتر،،برای نیروی کار استانی لطفا راهنمایی کنین و هزینه وکیل و مشاوره شونو بگین ،هرچه زودتر اقدام کنم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. برای مهاجرت و اخذ اقامت کانادا، برنامه و روش های متفاوتی وجود دارد که برای شرکت در هربرنامه، متقاضی باید الزامات آن را فراهم سازد. بنابراین توصیه می شود هریک از افراد خانواده که تمایل به اخذ اقامت کانادا را دارند، به صورت جداگانه فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنند تا شرایط هرفرد بصورت دقیق توسط کارشناسان بررسی شود و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. 

  • تصویر کاربر خاتون چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 230 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید میخواستم بدانم اگر ارشد مهندسی عمران مدیریت پروژه ساخت داشته باشیم هشت سال سابقه کار و بیمه در حال گرفتن ایلتس باشیم و دارای سن 34
    1-هزینه وکالت برای ویزا
    2-چه میزان دارایی و گردش پول
    3-بازه زمانی ان چقدر طول میکشد متشکرم
    1. تصویر کاربر کارشناس مهاجرت چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. با توجه به شرایط ذکر شده، می توانید از طریق برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص (اکسپرس اینتری) ، اقدام کنید. ولی باید شرایط شما بصورت تخصصی تر بررسی شود. زیرا تمامی برنامه های مهاجرت به کانادا، دارای سیستم امتیاز بندی هستند و برای شرکت در برنامه باید امتیاز لازم را کسب کنید. 

      برای تمکن مالی، بر طبق جدول اعلامی توسط اداره مهاجرت کانادا، باید حداقل هزینه شش ماه زندگی در کانادا را ارائه دهید. برای بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات لازم در خصوص این برنامه، فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را از وبسایت پر کنید. 

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر